Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.03.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Това, което се вижда на гърловината е т.н. "шел - лак". Отлага се от минерални и "полусинтетични" масла, особено ако са сменяни на по 7-8 хил. км и нагоре. Няма да може да го измие с Амсойл. Мие се само на разглобен двигател, с накисване в силни разтворители и после търкане. Иначе не се вижда шлам и шлака, което е добре. Колегата toinspire да си купува от общите поръчки Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 или RAVENOL FO SAE 5W-30, да го сменя редовно на 5 -6 хил. км и да си пее.
  2. 3 точки
    В сервизното ръководство е дадено да се погледне дали се вижда светлина през катализатора, като проверка.
  3. 3 точки
    Това е едно отлично масълце . Ако не ме лъже паметта е с AN (alkylated naphthalene) вместо естери. AN не се борят със ZDDP-то да се докопат до повърхността, както се случва с естерите = по-добра противоизносна защита.
  4. 3 точки
    В никакъв случай не махай катализатора! Не е задръстен! Ако не ти е правил някакви проблеми, слагай обратно и отиди на сервиз за водородно почистване. Също да почистят и ламбда сондите. Така ще му удължиш живота. После карай и си свиркай. Ползвай качествено масло (спецификация ILSAC GF-5) и го сменяй често! А за форума категорично не мога да споделя мнението ти!
  5. 3 точки
    По принцип е по-добре (препоръчително) да се избира масло, с колкото си може по-малко VM (viscosity modifiers; VII - viscosity index improvers). По-малко VM = повече базово масло = по-добро мазане. Това важи особено за лятото. Ето как изглеждат количествата на VM в примерни (за придобиване на обща предства) формулировки на масла на ExxonMobil (инфо към 2017г.): Данните говорят сами .
  6. 2 точки
    Имам още една доза от 5л. Mobil 1 0w20 AFE от coxmotorparts и смело бих го налял ,след като си "свърши работата" настоящото AFE 0w20.След 150 км.,ще пусна поредният капков тест на мобила.Относно снимката на гърловината на двиг. на колегата "toinspire",мисля че има какво да се "мие".Пробвай една смяна amsoil (0w30,5w30)който има добри миещи свойства,а след това ако решиш спокойно можеш да минеш на вискозитети 0w20,5w20 от премиум гамите масла от www.ato.24 от общите поръчки.
  7. 2 точки
    Слагат се 4 гуми, не само леви - десни или предни - задни ... от какво да повлияе? А и дори да са го мислили това, оставили са процент за отклонение. При малко по-мека гума трябва да му се .... майката значи
  8. 2 точки
    Вчера взехме ЦРВ 2 за нашите. Бензинка, фейслифт, внесен от Швейцария. Карах го 150км. от Плевен до Берковица. Приятно изненадан съм от колата. За мен в някои отношения е по- добро от предното ми ЦРВ 3, което бях взел на малко под 130к км минати само в БГ. Няма хлоп, няма троп. Явно това, че не е карана в БГ е от много голямо значение. Усетих я 1- 2 идеи по- пъргава от 3ката, особено при изкачване. Като подадеш газ и веднага набира, 3ката имаше малък "ЛАГ", което ме дразнеше. Добре взима завоите, както дупките и неравностите. Единственото, което ме дразни е липсата на 6та скорост. 3хил. оборото е на 105- 110км. Така и на по- предния ми Акорд 6 на магистралата си бях постоянно в 4- 4,5 хил. оборота. Даде ми разход 9.3 при сравнително натискане, което ми се видя много добре, особено на фона на Акурата Предполагам, че ако се кара между 80- 100 ще свалила разхода на 7- 8.
  9. 1 точка
    Карал съм с Castrol 5w40 Magnatec и EDGE 5w30 LL, първото на около 7к.км беше почерняло здраво и се наложи да долея 200 грама, на 8к.км го смених с въпросния Едж, там положението беше значително по-добре но до към 9к.км. Като цяло и от двете бях доволен. Сега ще видя как ще е с Мобил-а. Мисля, че и двата Castrol-a бяха оригинални. Сега ми се иска да направя един капков тест на Мобил-а, че стана на почти 2к.
  10. 1 точка
    Джапанезе когато отворя мотор с това кехлибарарено оцветяване винаги съм спокоен и никога не съм имал изненади.
  11. 1 точка
    Има го http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50.html
  12. 1 точка
    А как може тогава? Като погледнеш срещу светлината се вижда в другия край. Питите от двата края са чисти. Не се вижда задръстване или прогаряне. Счупване също. И последно без никакви гърнета разхода си е пак почти същия само дето малко повече върви, но и това е нормално и за това пак го сложих.
  13. 1 точка
    Чета ви от от известно време... как от регулиране на фарове стигнахте до тук...? п.п. извинявам се за off-a.
  14. 1 точка
    Извинявам се, другите теми са били неактивни за вас и затова не е имало възможност за превключване.
  15. 1 точка
    И аз не бих препоръчал 1.7. Не съм карал, но 2.0 е чудесен за това купе. Също така двигателят не е просто по-голям, той е коренно различен и работи добре и в ниските и във високите обороти. Моят е с ръчна кутия и на 5-а при 1500об се движи с 50км/ч. Разход 9.35л/100км бензин при прилично каране, засечено на над 5000км смесен пробег: 40% градско/ 30% извънградско/ 30% магистрала. Ето и сравнение на двигателите съответно с ръчна и автоматична кутия: 1.7 5MT - 1.7 4AT- 2.0 5МТ - 2.0 5АТ I - 3.500 - 2.722 - 3.266 - 2.074 II - 1.760 - 1.516 - 1.769 - 1.159 III - 1.193 - 1.078 - 1.212 - 0.796 IV - 0.942 - 0.711- 0.921 - 0.773 V - 0.787 - X.XXX - 0.738 - 0.571 Главна 4.933 - 4.357 - 4.764 - 4.563 На 2.0 4-а автоматична си е направо като 5-а ръчна, значи, ръчната можеше да понесе една 6-а... Поздрав!
  16. 1 точка
    @vita09 както @dindin е споменал, има доста работа, на която едва ли някой (ако изобщо намериш човек който ще знае какво и как да направи) ще се навие да го направи без да те "одере". Имаш 4 модула (на всяко колело по 1), сензори (4, пак по 1 на колело), ЕКУ за ВСА, най вероятно ще е нужно да се смени и ЕКУ-то на ДВГ (не съм сигурен за това). Неприятното е, че ще са от морга, и дори да постигнеш резултата, не се знае колко ще изкарат...
  17. 1 точка
    Много хора го правят - купуват си фейс. Ако трябва да разсъждаваме аджамийската - сигурно ти трябват една камара сензори барабар с окабеляването към тях. Чисто теоретично и един нов комп, който да чете и обработва тая информация и да праща команди или префлашване на твоя със софтуер за фейс (ако пиновете ги има, че и са предназначени за това), за който не знаем колко по-различен е. Да не забравяме и дросела, който е електронен, т.е. или сменяш дросела, махаш жилото и слагаш потенциометър на педала и окабеляване или си ползваш стария, ама пак си трябва потенциометър, че компа не знае ти колко натискаш. Пък и дреболиите - копче за изключване и съответно и външни индикации, че на таблото едва ли имаш такива дето чакат само крушка. Със сигурност има и повече де, не съм Хонда инженер и си разсъждавам.
  18. 1 точка
    Доверие имам на един сервиз до Ахелой в посока Несебър, в ляво на пътя. Собственикът е хондаджия и кара турбинирано CRV. Малко са заети с немски кочини, но от тях вадят парички
  19. 1 точка
  20. 1 точка
    Там обаче има законодателна система, а тук шуробаджанащина..
  21. 1 точка
    Дали ще е прекалено с 8 бутални апарати
  22. 1 точка
    Кратко и ясно: от снимките Ви не може да се прецени.
  23. 1 точка
    Здравейте колеги, налице е тема с нова страхотна "шапка", дело на @ceco_accord ! Темата се казва HondaRED - 2018 и е достъпна за всички групи потребители. По-нататък и dark тема за всички нощни птици.
  24. 1 точка
    Ето тук намирам нещо подобно на твоя проблем и според човека (който си е решил проблема) се оказва, че е лоша маса на акумулатора. Или пък пробвай да стартираш с бутане (както е правил въпросният "нондавод" ) за да не се окаже, че стартерът пък прави голям пад в напрежението и затова да дава грешка. То ти ще си прочетеш де... Надявам се да помагам някак, 'щото грам не отбирам от такива работи.
  25. 0 точки
    Добър ден и честит петък на колегията, вечера докато бързах към Бургас ми изскочи/отлепи това: 150КМ -> https://drive.google.com/open?id=1xVIYGtJ0qt4osCRFdkHzDfVbHZGV_l7J 260КМ -> https://drive.google.com/open?id=1Gpp9gWKxKHbVr46BnZ_ckSF45ULkRQLA Имам 2 въпроса, поръчах вече таа тъпата лайстна, но 1. Сваля ли се стъклото за да се сложи тя ? 2. Ако гонрното не се прави, как се слага (плъг енд плей ли е ) ? п.с Извинявам се на колегата от СТ 3737 със Акорда цвят засъхнала лава който засякох, а преди това тои ме пусна
  26. 0 точки
    Колега ако аз трябва да кажа (напиша) нещо по твоя въпрос е :7 акорд е най-здравата атмосферна кола в човечеството. Ходи сам я огледай и реши дали ще я вземеш или не .Погледни да няма ръжди (само това не се оправя ) хидравличната помпа как е и не си губи времето в излишни неща. Поздрави и успех. Запомни едно най-ценото в човешкия живот е времето него няма начин някой да ти го заплати .
  27. 0 точки
    Ами едно от изискванията на ILSAC GF-5 е точно пониженото ниво на сулфатна пепел, цинк и фосфор, за да пази катализатора. Колко го пази, не знам..., но щом се налага...
  28. 0 точки
    Колега, на хартия наистина е така. Седни в тях и ще разбереш какво имам предвид. Преди година няколко месеца ходих, гледах, сядах, карах преди да поръчам и за мен като комфорт са почти една класа по-дребни. Ако се загледаш сума ти нови автомобили долу купето е най-широко и нагоре се стеснява значително. И точно там където са рамената на пътниците се пада най-тясната част. При Хондата е малко тип тухла четворка(в добрия смисъл на думата ) и съответно усещането е различно.
  29. 0 точки
    Отпред (малко трудно се забелязва отвора за поставяне на кука; централно разположен на снимката, леко в ляво): Отзад:
  30. 0 точки
    На интервю за работа в мобилен оператор: - Вашият баща ревнив ли е? - Това какво общо има с длъжността ми? - Нашите клиенти ще желаят да ви "таковат" майката.
  31. 0 точки
    Притегнах къде що видях маси и кабели изобщо в двигателния отсек ,от тогава стана повече от десет дена не е имало проблеми . User2 ,едно голяяяяямо БЛАГОДАРЯ за помоща ти !!!Хубаво е че все още се намират отзивчиви колеги във форума като теб ! Поздрави на всички !
  32. 0 точки
    Идеята ти е много добра. Тъй като това не е вградена функционалност на форума, би отнело неоправдано много време и работа да се направи. Ако намерим плъгин, който да го прави, ми се струва разумно всичко да може да се редактира, но да се вижда какво е редактирано.
  33. 0 точки
    Не е само в Бултрако,навсякъде е така. Я се сетете за структурата в един представител на автомобили: Шеф-подставено лице.Търговец 1,търговец 2 /зет на първия/.автомонтьор 1 на 1 год служба,автомонтьор 2 на 3 месеца,чистачка,продавачка-склад. Някъде споменах ли инженер? Трябваше да напиша инжинер в стил Рачков .Журе ми е любима дума
  34. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...