Jump to content

Попай

Фен
  • Мнения

    249
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

55 Neutral

Относно Попай

  • Ранг
    JDM Style
  • Рожден ден 20.04.1989

Contact Methods

  • Skype
    koko_taisan891

Profile Information

  • Кара
    Civic EP3 Type R
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Колата Type R,Мотора CBR954RR..
  2. прекъснати или не добре контактуващи пинове на снопа с кабели между купето и вратата
  3. За сега не обмислям Swap,но знае ли човек.А това за ЕГН-то и аз си го мисля,май остарявам . bmw killer какво точно имаш в предвид,че няма да я карам дълго с тоя мотор?
  4. След първата Хонда в семейството през 2011г.,а именно Сивик 5та хеч с заводско б16 и последвала турбо конверсия и много усмивки на лицето ми дойде момента в който трябваше да се разделя с нея . Купих си английски сивик също рядко изпълнение 1.6iSR 1.6 126 коня в-тек,но не след дълго разбрах че не е моя автомобил и той излезе на пазара.С малко мъки се продаде.... И дойде време да покажа и новия член на семейството. Хонда Сивик 6та хечбек преди фейса. Колата е със малкия мотор 1.4 90 коня.Нов внос от Северна Италия в доста добро състояние,както интериор,така и екстериор.Мотора работи много тихо и стабилно,а ходовата част при първата ми проба на колата ми направи впечатление,че е доста стегната без лопания и тропания.Карана я от млад ентосиаст явно,защото както се вижда външно има промени по колата,както и по мотора.Има спортен изпускател 4-1 но не е ибейски,има някаква плочка с марката,но не можах хубаво да я видя.Има цяла генерация с резонатор и крайно също доста добра изработка гърне.Има фланци,както и е с конверсия на дискови спирачки отзад.На първо време това се сещам да спомена за колата,друго по-натам..
  5. айде бе 3 дена стана още не е мерена компресия и нищо по мотора не е погледнато от къде е проблема.Само гадания и чесане на езици.....
  6. б16-ките не текът толкова от семеринга на делкото,в повечето случай текът или от соленойда на втека или от тапата на разпределителния вал.Слабо място са им скорстната кутия най-вече синхронизатора на 3та скорост.Ако имаш време вдигни и лулите на свещите и виж дали има масло там
  7. Попай

    d16y2 газ разход

    Карам същата кола като на колегата Milchik,Англичанка 97 год с двигател д16у2,внесена от Италия с обикновенна газова Заволи.Градско 13/100 извън градско 10/100.Преди една седмица сложих чисто нов изпарител Ловато.Промяна в разхода с около 1л/100. Последно засичане 32лв газ от Лукойл 325км смесен разход,като градското е в Русе,а извънградското е не много икономично.
  8. Попай

    Колектор Б16А2 6ген

    двойката на оригиналния е тръба,не мисля че е чугун
  9. Попай

    Колектор Б16А2 6ген

    щом е чугунен,не мисля че е възможен ремонта,по добрия вариант е смяна с нов тръбен
  10. Е толкова глупави въпроси на едно място не бях срещал. Да се слагат б16б бутала с цел сгъстяване па после да разреждаме... ,и раздвижени колела за буталата
  11. Попай

    Мога ли да сложа Blow Off без Турбо ?

    Пич,гледам че си от моя град,пиши ми на лично да се видим ще ти обясня доста неща
  12. за 30 лв има помпи втора ръка,лично аз предпочитам тоя вариант
  13. Според мен е горната помпа на съединителя!
  14. Попай

    Въпросче

    Аз лично карам такъв двигател само че не е в седан,а в хечбек и съм повече от доволен от двигателя,говоря и за разход и за издражливост . Но всеки си има различна цел и различно усещане за нещата,другото за което е прав колегата "Kiroff ",не всеки може да си позволи да поддържа и плаща такава цифра за подобна кола!Лично мнение!!!
×