Jump to content

bobchoo

Фен
  • Мнения

    484
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

121 Good

2 Последователи

Относно bobchoo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 21.12.1987

Profile Information

  • Кара
    Матов Акорд 1.8 136к.c. 00г, Хонда Сивик Аеродек 1.4is
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас и Несебър, Варшава
  1. Здравей колега, виждам ,че имаш  същия акорд . Интересува ме динамиката и разхода ти какви  са с  тези 17-ки.

     

    Моята ми се вижда  малко тромава с 15-ки преди това съм карал сивик fastback 1.5(114к.с.).

     

     

     

     

    1. bobchoo

      bobchoo

      Здравей колега, джантите са немски но забравих марката. По-тежки са от стандартните 15ки.

      Разходът с тях при нормално каране до 110 е до 8 с климатроник, комбинирано 10. Гумите са ми 225/40 и колата с тях е доста стабилна, но имам и спортни пружини. Скоростомера си го пълни без проблем, пробвах я на полската магистрала като се прибирах.

  2. Като се откажеш да я правиш ми прати двигателя да го боцна в моята. А как ще става ( не съм видял такава) това ще е друго Иначе успех четох два часа за тези кутии, вариантът е ръчна да сложиш
  3. Не е трудно да потърсиш в Google https://www.olx.bg/ads/q-honda-accord-навигация/
  4. Вдигаш лайстната и същото
  5. Да ти пратя снимки ако искаш? Иначе откачащ лайсната около него (става като дръпнеш за палците маншона на скоростния лост на горе) и я завъртиш на една страна колкото да не ти пречи. После развиваш болчетата (4 на брой) и ще я дръпнеш цялата конзола на пепелника. Това е ако е ти е трудно само кажи.
  6. Ангренажните ремъци са ми Mitsuboshi и съм много доволен.
  7. Оригиналните на Хонда пак са направени от Гейтс. Дайко бяха по 15 и 17 лева а Гейтс по 15 и 22, но ги нямаше в наличност.
  8. Да събудя темата. Смених си ремъците на хидравликата и компресор + алтернатор и сложих DAYKO. Ужас!!!! През два дни го натягам и все едно карам вектра. Днес отново и не се сдържах да не ви напиша - не слагайте такива!!! Сам си сменям всичките ремъци, и на друг акорд съм го правил (но сложихме Гейтс но тук няма), така че знам кое как става и колко се натяга. Интересното на тези, че стават хлабави след време, явно се разтягат. Е писна ми. Нито са по-евтини от другите нито са правени в Китай. Уж Пирели ги правят, а са пълна скръб!
  9. Черно-матовата перла

    Нямам снимки на самата подмяна, но мога да го напиша, тъй като не е голяма философия. След катализатора всичко е еднакво, само ф-то на тази е с една идея по голямо и аз съм със заварка там. Удължават се куките на дясната страна (стандартното гърне е по-дълго), средната кука от старата изпускателна отпада и се правят две допълнителни за лявата страна. Цялата процедура отнема 40 минути и е необходим още един тампон за едното гърне, ако ползваш този от средната. Колата стана по-тиха в ниските, което си е ок за градски условия, но вкарам ли е в обороти си пее страхотно.
  10. Тампони на двигателя Honda Accord

    Дам, даже им се изсмях, човека явно беше свикнал, благодарих му и до там
  11. Тампони на двигателя Honda Accord

    Виж в Евро07 там имат оригинални на хонда. От Бултрако ми казаха 540 лева.... ,а там ми го дават 140 (тампона на скоростната)
  12. Черно-матовата перла

    Да си попълня промените с изпускателната от Type R в моята си тема.
  13. Какво направи днес по колата си?

    Нещичко от тайп Р си сложих аз
  14. Смяна на волан

    Ако шлиците и диаметъра на отвора пасва може Виждал съм сивик 5та с волан на 8ма.
×