Jump to content

DeYaNsKy

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно DeYaNsKy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 11.08.1981

Profile Information

  • Кара
    Stream K20A1/2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив
  • Интереси
    Все интересни

Последни посетители

986 профилни разглеждания
  1. Първият път просто натиснах копчето. Щраках го за проба и си работи нормално. Почти два месеца не е имало проблеми. Ползвах аварийните нормално, а и не са се включвали. С плафоните няма проблеми. Аварийните не са свързани с централното. Когато се отключи, светват само плафоните, както и, ако все още светят, след като затвориш, щом заключиш, изгасват при заключването. В смисъл не намирам връзка между двете действия. Вторият път нямаше ток изобщо. Интересно дали ще светнат с включването на акумулатора...
  2. Колеги, дайте жокер къв дявол кара аварийните светлини да се включват сами! Първия път ми казаха навреме, но втория се стигна до източване на акумулатора до 7.22V. Случва се много часове след като е карана, а втория път даже 2 дни по-късно. Хич не е весело. Някъде ще ме зареже надалече. Не щъ веки кола с повече електроника от модул на чукчето...😂 ПП- няма аларма.
  3. Аз също съм доволен от проходимостта при нормални зимни и междублокови условия с хубави гуми. От спирачките също не съм очарован. Очаквах да са по-резки. Не, че не спира. Накладките не знам какви са, наследство са ми от Италия, но са сменяни скоро. Следващите ще са по-меки със сигурност. Вероятно там е проблемът. Педалът е малко твърд, което донякъде ми допада - някои са прекалено нежни на допир. АБС-ът ми харесва. Пробвал съм го на сухо от около 90 до 0, на сняг с неголяма скорост, както и отляво на сух асфалт, отдясно на мокри листа с кал - работи, както се очаква.
  4. И аз не бих препоръчал 1.7. Не съм карал, но 2.0 е чудесен за това купе. Също така двигателят не е просто по-голям, той е коренно различен и работи добре и в ниските и във високите обороти. Моят е с ръчна кутия и на 5-а при 1500об се движи с 50км/ч. Разход 9.35л/100км бензин при прилично каране, засечено на над 5000км смесен пробег: 40% градско/ 30% извънградско/ 30% магистрала. Ето и сравнение на двигателите съответно с ръчна и автоматична кутия: 1.7 5MT - 1.7 4AT- 2.0 5МТ - 2.0 5АТ I - 3.500 - 2.722 - 3.266 - 2.074 II - 1.760 - 1.516 - 1.769 - 1.159 III - 1.193 - 1.078 - 1.212 - 0.796 IV - 0.942 - 0.711- 0.921 - 0.773 V - 0.787 - X.XXX - 0.738 - 0.571 Главна 4.933 - 4.357 - 4.764 - 4.563 На 2.0 4-а автоматична си е направо като 5-а ръчна, значи, ръчната можеше да понесе една 6-а... Поздрав!
  5. А когато сняг забръска...
  6. Вчера наблюдавах при 10°С. От студен старт без загряване за 3 мин и по-малко от километър с един светофар празните обороти паднаха от 1700 на 800, при достигната работна температура. Сред около 5км градско спрях за половин час. Стрелката на водата беше слязла с 3-4 чертички или да речем на половина от обичайната работна позиция (която не се е променяла при какъвто и да било режим на каране, освен когато ми се спука от старост пластмарията на радиатора), и след запалването задържа на 1100. За около минута свали на 800. Поздрав.
  7. Здравейте! И при мен е като при сеньор Гонсалес и не го намирам за проблем. Чувството е като да имаш ръчен смукач. Ако не я чакаш на място да позагрее, доста бърз си успокоява празните, както и достига бързо работната си температура. Ако загрява на място, като повърти известно време, и изфорсираш малко, оборотите падат и задържат под първоначалните. Такива наблюдения. Поздрав! ПП- Не съм забелязал след кратък престой да държи необикновено дълго високи обароти.
  8. Май няма нищо случайно Облъчени сте.
  9. Здравейте. Да разровя "болезнената" тема за разхода, споделяйки своя опит. Всъщност съвсем не целя да се оплаквам, защото очакванията ми се оправдаха, като, преди да я взема, имах само данни като тези по-горе, които са лабораторни и бездушни. Стриймчето е 2001/2.0/156кс с ръчни скорости на близо 200хил. км. Трябва да отбележа, че на я карам душманската, но съвсем на я жаля. Иначе казано - нормално. Динамично градско с бързи ускорения, но и с обичайните задръствания, Пловдив отдавна е отвратително място за каране. Е, може би не най-лошото, но това е друга тема. Извънградско се движа с 90-100, а "междуселско" с 60-80. На магистрала е грехота да се влачиш с тази кола - тя е измислена за магистрална. Когато не е натоварено се движа със 110-120, но това не се случва често. Обикновено 130-140, а заради камионите и батките в лява лента, понякога доста време преминава в скорости до 150-160, все пак рискуваме да ни изгори ретината от къси-дълги . Резултатите по-долу са постигати с не по-малко от 50% пробег с климатик. Бензинът е 95 и е зареждано догоре, с 1-2 изключения. И така, 5 месеца и 1 седмица по-късно, 5248км по-далече с 491л бензин равно на 9.35л среден разход в лятно-есенния сезон. Пробегът се разпределя, както следва: Градско 2039км, Извънградско 1622км и Магистрала 1577км или 39% : 31% : 30%. Най-висок разход за зареждане - 10.45л/ 512км/ 367км град./ 85км изв./ 50км маг. или 73% : 17% : 10%. Най-нисък разход за зареждане - 8.80л/ 568км/ 97км град./ 146км изв./ 325км маг. или 17% : 26% : 57%. И още едно наблюдение. Според изчисленията резервата светва на около 7.5л. Половин литър нагоре или надолу. Не се е случвало да заредя точно при светването. Това е положението. Надявам се да помогне на тези, които се интересуват от Стриийм. Поздрав! ПП - надявам се скоро да има репортаж за разхода на газчица, че си е дръвце
  10. "Не ги карат много тия!?" В Пловдив не мяркам повече от 10. Иначе RN3/К20А1/2001, ръчка. Интересно, смислено и густиращо возило Поздрав
  11. Здравейте, мили другарчета! Тъй като съм нов тъдява и не мога да пусна конкретна тема, използвам тази, за да попитам относно препарати и методи на чистене на катализатора. Някой има ли представа чистителят на Лики Моли ефикасен ли е? Също така целесъобразно ли е демонтирането на катализатора и измиването му с обезмаслител Мельо например? Някакви други добавки в горивото? Интересува ме за трипътен катализатор на бензинов Стрийм с пробег към 195хил. Моторът не се тормози, нито гори много, но от двигателния отсек мирише кофти, като е загряла, за което някои казват, че "смърди на катализатор". Не знам нормално ли е, при положение, че не намирам пробойни в изпускателната система. На самия изход на ауспуха мирише малко особено, но съвсем не смърди като отпред. Със сигурност скоро ще се наложи смяната му с нов, но ще се постарая да задържа врага. Благодаря предварително. Поздрав!
  12. По български - Струма, по американски - Stream.
×
×
  • Създай нов...