Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.09.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Снимките на колегата
  2. 2 точки
    Хм, интересно, кой ли го интересува, колко щял да струва ремонтът в чужбина...
  3. 2 точки
    Вярно...! Никога,в комбинация с газ...!
  4. 1 точка
    Всичко е възможно,но няма смисъл да се занимаваш. Смени си радиатора с нов...и си сложи хубав антифриз.
  5. 1 точка
    Нещо марка,тоя зеления.Вече виждаш какво става с тоя зеления. Сложи този,но трябва да източиш и този от блока зеления. Това е в Варна https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html
  6. 1 точка
    Значи оставам с Петронаса.. Благодаря ти и Приятна вечер !
  7. 1 точка
    За съжаление няма начин да се отговори мотивирано (обосновано) на въпроса - кое е по-доброто от двете масла. При Тексако-то е използвано малко по-голямо количество от базата с по-нисък вискозитет, видно от KV при 40 и 100 С и CCS, които са по-ниски от тези на Петронас-а. Същевремнно, Noack-ът на Тексако е по-добър от този на Петронас => може да се дължи на по-качествена база??? Ще трябва ти да решиш дали искаш тръпка от нещо ново или ще заложиш на сигурното старо
  8. 1 точка
    Спокойно може да се кара с 0w30. Дори сега зимата ще е по-добре за мотора ти. Както и не повече от 10хил км в зависимост от пробег може и на помалко да се смени, тоест ако повече ти е градското 80% преди 10 хил.км сменяш.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    В чужбина такава кола е около £1500, вероятно и по-малко, камо ли някой да инвестира в такива ремонти...
  11. 1 точка
    Днес бях да видя колата и това ми са впечатленията: - боята беше добре, ауспуха не беше омаслен, шибидаха работеше добре, общо взето отвън беше добре - уплатненията на прозорците бяха изгорели от слънцето, имаше балон на едната гума - вътре беше захабена, лампата за бензина светеше /неприятно усещане остава/ - двигателя работеше добре в началото, после на свободна като подадеш газ претрисаше за секунда - като пуснех климатика и оборотите падаха на свободна и тресеше Човека каза, че 12500 е крайната му цена. Общо взето щях да я взема въпреки проблема с тресенето на двигателя, защото обичам да взимам коли с проблеми и да ги ремонтирам, Но човека не беше никак учтив, чувство за хумор не усетих, опита се да ме убеди, че тресенето на двигателя при включен климатик е нормално на по остър език отколкото съм свикнал и му си върнах ключа като пожелах хубав ден. Вероятно затова колата стои повече от месец въпреки, че е 2000 по ниска цена от останалите...
  12. 1 точка
    Според мен цените са такива каквито трябва да бъдат само двигателя, маховика и демпферната шайба са ти 2000+.Радвай се,че си дал толкова.В чужбина за такова нещо щеше да удариш камбаната с 5000+ евро...
  13. 1 точка
    Като гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели А нали се славят с на-добрите такива! @Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни. За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н.
  14. 1 точка
    Ако фреона е намалял, не се ли получаваше преди да спре въобще, ефекта да започне да духа студено само от едната страна (май нямаше кой знае какво адекватно обяснение, когато го коментирахме, но на практика го имаше при мен)?
  15. 1 точка
    Почти всички, има малко изключения. Отново мистерия, май няма точна рецепта за излекуване. Прав си, дадох задна вече, примирих се. 🍻
  16. 1 точка
    @ykornx При толкова дребно пропушване, моят съвет е да не правиш нищо, защото само можеш да си създадеш проблеми. Най-много да сложиш някоя добавка за почистване на горивната система. Карай си колата и не се вкарвай във филми. @Bizzito Твоето пропушване е в рамките на въображаемото и шумът от мотора е съвсем нормален. Съветвам те да спреш с тази фиксация върху колата и да си гледаш кефа 🍻.
  17. 1 точка
    Ползвам този списък при търсене на крушки за съответните места.
  18. 1 точка
    Ако трябва да съм честен (а трябва) 8-ма ген. не е крачка напред спрямо 7-ма, освен ако не се гледа дизайна и по-малкото ЕГН. Автоматика и окачването са същите, мотора е ревизиран (за съжаление), интериора и екстериора са малко по-модни (тогава) + разбира се някой гаджет. Но купето е по-голямо и почти съизмеримо по габарити с Ледженда, та поне за себе си не видях осезаема стъпка напред и логика да сменям цифрата, та смених буквите. Там всичко е друго и осезаемо по-добро, но пак си е Хонда. При това е преоразмерена като качество и ресурс, а не просто маркетинг напомпана. Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8, но той си е класически седан и стаилингът дори го прави достолепен, а интериорът му е по домашному уютен и релаксиращ. Кола за много километри. Не случайно 2-та му трип-а са до 9999км Да не цапам темата на колегата, но дано му е за размисъл. Не ангажирам никого с мнението си, а и едва ли някой би го оборил.
  19. 1 точка
    Дани, той човека иска автоматик - къв съединител? Към автора - ако бюджетът ти е около цените а 10 годишен Акорд 8 и може да преживееш мисълта да караш малко по-стара, но много по-добра кола - разгледай Леджендите. Там няма чуденка какъв мотор, па каква кутия, па кои екстри - получаваш всичко.
  20. 1 точка
    Няма път, който да не е опасен за тъпанари.
  21. 1 точка
    Моят шарланец прехвърли една годинка, та да споделя как е и аз: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 158969 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -05.09.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 490 л. Rompetrol, Kruiz, Shell, Gazprom; 11) Kтм = (490л./ 4.0 л.) = 122,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след дълго магистрално каране и успокоен за 2-3 минути на място до гасене (5 мин след това) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Последните 1300 км са здраво магистрално каране в жегите за разлика от предишните ръчкания все из центъра на София
  22. 1 точка
  23. 1 точка
    Незнам дали е уместно да кажа, че вече италианците от ICOM ми показаха течна фаза с външна помпа, което ще рече, че може да ползва стандартна бутилка,а не тяхните супер скъпи. И оттам цената ще се доближи много до 2000 лв. Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    Чакам коментар от CARPERA защо препоръчва грешното масло за този автоматик. Колеги, ако не знаете можете да докладвате мнение като кликнете на знаменцето. Иначе най-лесно се проверява в coxmotorparts по VIN номер.
  26. 1 точка
    Отивай в Хонда и не се занимавай с глупости. При мен се сменя не цялото а някъде около 3,5 литра по спомен. Труд и смяна бяха май около 130 лв. Но поне си сигурен,че маслото е каквото трябва и няма да имаш проблеми. За дифа не съм го правил още, но колата стана на 70 000 км и трябва да проверя. Успех
  27. 1 точка
    @CARPERA , метнА набрзо два поста, ама трябваше и да прочетеш малко тук/там. Трансмисията на въпросната кола е ZF 9HP. Правилното масло за този автоматик е Honda 9AT ATF Type 3.1. Предният диференциал е част от самата ск.кутия и ползва същото масло. Какво количество, нямам идея. А те това откъде го измислИ, не моа се сета. Че е хипоиден, хипоиден е, т.е. обикновена хипоидна предавателна кутия. НЯМА НИЩО ОБЩО С ДИФЕРЕНЦИАЛ. Таааа, раздатъчната кутия е от новия тип, т.е. иска отделно масло. Ама дали е HGO-3 ... некой друг да провери, мен ме мързи. Задният диференциал, т.е. системата 4х4 е по-различна от обикновена двойна помпа. Каква точно е системата ... някой друг, аз още не съм я разучИл.
  28. 1 точка
    Ами, отново се потвърждава приказката,че не марката е важна, а майсторът.
  29. 1 точка
    Добро утро! От вчера има известно положително развитие с проблема. Благодаря за всички коментари и съветите. На база на тях реших да търся и трето мнение и четвърто ако се наложи. Така стигнах до Иво Ленков, който сте споменавали в коментари в други теми. Обадих му се и той ме прие веднага. Три часа си игра с настройките на газовата карта. Внасям някои корекции на информацията от първата ми публикация. Не забива компютъра, а има проблем с връзката на газовия компютър с бензиновия по obd, тоест връзката не работи, въпреки маркировката на газовия компютър и описанието му в сайта на autogasitalia. Поради тази причина газовата работи само със статична карта. Адаптацията не работи. Мнението на Иво за компонентите също беше, че не са подходящи за моя двигател. Мнението му за рейката и редуктора съвпадат с това на mi67. В София явно не харесват софтуера на autigasitalia, защото и Иво изказа мнение, че не работи с него и не му харесва както на другите, при които ходих. Всъщност софтуера има необходимите настройки за ежедневни потребители като мен. Има адаптация (както писах, при мен не работи), има доста подробна карта, има впръскване на бензин след определени обороти. Според Иво рейката и изпарителя не са се скапали все още, така че мога да карам докато им дойде времето и тогава да ги сменя с по-добри. Също така монтажа не е много зле, но е можел да бъде доста по-добре. Използвани са медни тръби вместо пластмасови, което не запомних какво променя, но явно с пластмасови е по-добре. Инжекторите е можело да се монтират доста по-близо до бензиновите, вместо с 20см тръби. И други. След настройването на газовата карта минах 50км в София и после още 200км до Стара Загора и лампата не светва. С elm-а следих тримовете по пътя и сега при постоянно натоварване над 2500 оборота върви малко богата сместа, но не твърде много, за да светне лампата. Като се върна в София ще отида пак за донастройване. Явно наистина не бях попаднал на точния газаджия. Миналата година тези в Горубляне явно са ми правили настройки по същия начин, но тази година не им се занимава с непопулярни системи. В крайна сметка реших да послушам Иво Ленков и да не давам сега 1000 лева за смяна на всичко, а да сменяме компонентите един по един, когато им дойде времето. В един момент ще сменя и електрониката, защото не искам да чакам да се случи нещо и да ходя пак по мъките за настройки ли е или някакъв друг проблем. Предпочитам адаптацията да работи и obd връзката също.
  30. 1 точка
    Здравейте, втора проба на Yacco VX 1500 със заветните 500 км за 1 месец 😂 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 227 075 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 535 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 40/60; 7) Средна скорост - около 45 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 31.08.2020; 9) Моточасове – около 22; 10) Изразходвано гориво - около 45 л. Shell V Power Diesel; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Пилата е от скан с програма с камерата на телефона, тъй като скенера ми изкривява цветовете към черно бяла капка и пилата не се получава. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история. Така като гледам към 5000 км пак ще сменям масло, с моето градско каране се въртят моточасовете бързо. От друга страна, това ще е по някое време другата година Като цяло съм доволен от маслото засега, двигателя работи меко. Няма изгледи да го гори. Заключние: Дизел майка, мизерия.
  31. 1 точка
    Не искам да коментирам цените на резервни части или цената на труда в конкретния сервиз, те са такива каквито сервиза си ги определи. За първи път обаче виждам сервиз да калкулира силикон, обезмаслител (промишлено количество) и спрей за ръжда!...., 🤑, не че са кой знае какво перо от цялата сметка но като цяло това показва професионализма им, няма да се учудя ако видя фактура на този сервиз с калкулирани някоя друга отвертка или динамометричен ключ например, а защо не и каша за измиване на ръце. Заради такива мизерни дребни душици страдат хора искащи да правят нормален и честен бизнес.
  32. 1 точка
    Светлините под колата са свързани с вратите
  33. 1 точка
    От автокъщата я вземаш нов внос готова за смяна на сегменти основно маслените + гумичките на клапаните + водна помпа + ремъци и ролки + масло двигател и ск. кутия диференциал, евентуално зареждане с фреон и евентуално смяна на радиатора на климатика. С други думи готова за основен ремот, след това караш и поддържаш. Иначе казано подготвяш си едни 3000 лв за основните неща и още към 500 за да я регистрираш и това май всичко.
  34. 1 точка
    Ето и ЕРС-то: https://honda-europe.epc-data.com/
  35. 1 точка
    Със съединителя трудно може да стане грешка, ако избораш по модела на колата, те са еднакви на всички модели с този двигател. Ако правилно съм улучил модела, ето тук може да се видят парт номерата: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=17457&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=5&dmodyr=2007&carea=KE&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 EX DPF&nplblk=E__4800
  36. 1 точка
    Изглежда отворих кутията на Пандора с тази тема. Признавам си, че го направих и малко със задна мисъл - да отрезвя някои религиозно прекланящи се пред Хонда колеги. С това не искам да кажа, че Хонда е лоша кола. Искам да кажа, че няма такава кола или марка, която да заслужава религиозно преклонение. Наздраве! 🍻
  37. 1 точка
    Ами например, че няма нито един колега, който да е написал, че спирачките на Хондата му са по-добри от тези на подобен модел на друга марка, която е притежавал или карал достатъчно дълго. Или хората пишат, че с други коли се чувстват по-уверени при спиране, или пишат - на мен са си ми окей на Акорда. Друг е въпроса кой колко често и какво има възможността да кара, че да направи непосредственото сравнение. Аз например миналата година карах една 2 годишна Опел Корса в продължение на седмица и като се качих на Акорда на излизане от подземния гараж щях да счупя бариерата, защото бях отвикнал колко много се натиска педала.
  38. 1 точка
    Много добър коментар, ако не се измери всичко с точност и не се говори с цифри, има голяма вероятност много от усещанията да са субективни.
  39. 1 точка
    Смени го с бензинов и ще отговориш на критерия... Е, моят предишния беше дизел... , ама пораснах, поумнях... (дано не липсва чувството за хумор...)
  40. 0 точки
    Комбинация теглич за автомат е нежелателна,поради факта че е натоварвана кутията и има повече износване от такива коли които не са дърпали нещо.
  41. 0 точки
    А фактура по ддс издават ли...? Май не...!
  42. 0 точки
    Знам ли! Според както те отстрелят в някой сервиз. Лагера едва ли е скъп, но "долу и горе" на кутията си е часове труд, а при бай Стамен зад ъгъла може и дни да отидат.
  43. 0 точки
  44. -1 точки
    Тази патка, с Хондата, е убила двама с тъпотията си. Добрата новина е, че е с чупен таз.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...