Jump to content

TonyStark

Фен
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About TonyStark

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Акорд 7 Турер 2.0 К20А6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    n/a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Поръчах си пълен комлект и за двете оси на EBC Brakes. Комплектите са два вида - с 300мм дискове и с 280мм дискове. За 7-мицата са вторите, но предполагам, че ако сте със 17-ки (и по-големи) джанти и диска не опира в щита за мръсотия, може да се сложат и по-големите дискове. Поръчката я направих през местното представителство като се разбрахме по телефона. На сайта си нямат обявени комплекти. Дадоха ми отстъпка от цената си (около 520 лева) и ми излязоха около 430 с безплатна доставка. Дойдоха за 9-10 календарни дни. Ако ги бях поръчал от английския магазин, щяха да ми стъпят на 405 лева, но щях да платя доставка отделно и понеже си организирам сам логистиката, щяха да дойдат по-бавно. Представителя е сервиз ХЕЕД в Младост. Взех си ги от тях на място. https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ebc-ultimax-pad-&-plain-disc-kit-pd40k821_p31334328.htm (pd40k822 е комплекта с 300мм дискове). Спирачната течност я смених с ATE SL6. С малко престараване с обезвъздушаването изразходих около 700мл. Дисковете са боядисани срещу ръжда. Боята не се премахва преди да се сложат. Сваля се от слоя за напасване (break-in coating) на накладките. Има си доста подробно упътване в кашона. Минах малко над 1000км с новите дискове и накладки и съм доволен от спирането. Нарочно досега не съм пробвал внезапно спиране на висока скорост, а и не ми се е налагало по пътя, за да видя как ще се държат в такава ситуация. В нормално ежедневно каране се държат много добре, включително при по-рязко спиране с ниска скорост. Харесва ми, че вече спирачното усилие е равномерно и мога да предвидя кога ще спре колата, т.е. по моите си разбирания мога да преценя оптималното усилие, което ми е необходимо, за да спра точно навреме без да изненадам колата зад мен или да прилагам по-голямо усилие в последния момент. За тези 1000 км дисковете изглеждат гладки и не личи да има някакъв проблем. Казвам го, защото преди да ги сменя ходих на 2-3 места да разпитам относно спирачките, за да придобия представа за цените и защото имах неравномерно износване. На всички места ми казаха, че спирачните апарати са за рециклиране, което излиза 120-140 лева за тази Хонда плюс още 30 за съпортите на апарат. В крайна сметка се оказа, че няма никаква нужда от рециклиране и неравномерното износване е било от ръжда, която е раздула задните дискове, а предните просто бяха доста под минимума, т.е. предишния собственик не ги е сменял много много време.
  2. Ще сменям предните габарити с лед и намерих следния продукт https://vikiwat.com/avtomobilna-led-lampa-38-w21x95d-12v-t10-5-led-byala.html Търсейки и в други сайтове обаче видях, че се предлагат същите крушки с два вида конектор. Единият е стандартен Т10, а другият е като при Викиват - конектор, който е в края на чипа. Ако взема този с конектора на чипа, ще може ли да се включи нормално в цокъла на габарита? http://www.led-bg.com/bg/product/t10-led-avtokrushki-9-x-5050-12v
  3. Не се отваря страница от този линк.
  4. И аз чувам нещо подобно в последните 2-3 дни. То не е точно като пукане, а по-скоро като удар на две дебели железа едно в друго. Не го чувам при завой, а при преминаване през неравности. Не е всеки път. Другата седмица ще ходя при майстора да правим спирачките и ще търсим и този звук откъде идва. Първо мислех, че го чувам отзад, но сега вече не съм сигурен. Струва ми се като отпред отдясно.
  5. Здравейте! Изтекоха ми очите да изчета темите за маслата. Колосален труд на хората, които са се задълбали в детайлите на смазочните материали за двигатели! Поздравления! В крайна сметка, четейки по-скорошните постове се спрях на Ravenol DXG 5W30, тъй като се вписва и в психологическата граница на бюджета ми за смяна на масло - 82 лева за 4 литра в момента + 22 лева за 1 литър за доливане + филтър 10-20 лева = 120 лева. Всъщност е малко над границата, но пишете че е добро. Повечко над границата отива например SSV, което сте препоръчали на колегата с К24 преди мен е 96 лева за 4л (на промоция) + 1 литър за доливане 25 лева + маслен филтър 10-20 лева = 140 лева. Преди да започна да чета във форума карах с 5W30 на Eneos като имаше изгаряне на около 500мл след 5000км като според мен се случи след едно дълго извънградско с поддържане на 120-140км/ч. Качих го на Eneos 5W40 и спря да харчи, но пък после смених двигател. Явно съм изтеглил късата клечка със старата Хонда. Сега съм с 10W40 на Репсол поставено от сервиза, където смених двигателя. Първа смяна. На около 6000км е в момента и не е харчила. След като започнах да чета форума искам да се върна по-близо до препоръката в книгата и се спрях на горното масло. Идеята ми е да го сменям два пъти в годината. Пробега ми годишно е между 10 и 15хкм. Горе-долу 50/50 е, но колата се кара ежедневно в София за кратки пътувания по 8-10км в посока. Текущо 4 пътувания, но след като премине тази история с корона вируса ще станат 2 пътувания на ден. Повечето извънградско е през лятото, т.е. при висока външна температура (морето, Гърция, планина). Освен това както знаем всички, Хондите са с по-малки акумулатори и искам да е възможно най-улеснено запалването през зимата. Чета че препоръчвате и маслото на Petro Canada, но още не съм се включвал в общите поръчки. При среден пробег 12хкм на година, ако сменям два пъти с добро, но по-евтино масло от Равенол, ще съм доволен. Имам въпрос и относно маследните филтри. Прочетох, че препоръчвате за Хонда на Mahle-Knecht, MANN, Purflux и др., но се спрях на тези трите. Въпросът е, че има много голяма разлика в цените на филтърите. Например в MAX CAR MANN е 18 лева, Knecht е 9 лева. Нямат Purflux. В Аутодок MANN e 20 лева, Knecht e 15, а Purflux e 10 лева. Как е възможно да има толкова голяма разлика в цената на масления филтър? Кой от трите препоръчвате да взема? Когато карах с ENEOS тези от MAX CAR ми препоръчваха на MANN и купувах него, но не съм си записвал тогава колко е струвал.
  6. Добро утро! От вчера има известно положително развитие с проблема. Благодаря за всички коментари и съветите. На база на тях реших да търся и трето мнение и четвърто ако се наложи. Така стигнах до Иво Ленков, който сте споменавали в коментари в други теми. Обадих му се и той ме прие веднага. Три часа си игра с настройките на газовата карта. Внасям някои корекции на информацията от първата ми публикация. Не забива компютъра, а има проблем с връзката на газовия компютър с бензиновия по obd, тоест връзката не работи, въпреки маркировката на газовия компютър и описанието му в сайта на autogasitalia. Поради тази причина газовата работи само със статична карта. Адаптацията не работи. Мнението на Иво за компонентите също беше, че не са подходящи за моя двигател. Мнението му за рейката и редуктора съвпадат с това на mi67. В София явно не харесват софтуера на autigasitalia, защото и Иво изказа мнение, че не работи с него и не му харесва както на другите, при които ходих. Всъщност софтуера има необходимите настройки за ежедневни потребители като мен. Има адаптация (както писах, при мен не работи), има доста подробна карта, има впръскване на бензин след определени обороти. Според Иво рейката и изпарителя не са се скапали все още, така че мога да карам докато им дойде времето и тогава да ги сменя с по-добри. Също така монтажа не е много зле, но е можел да бъде доста по-добре. Използвани са медни тръби вместо пластмасови, което не запомних какво променя, но явно с пластмасови е по-добре. Инжекторите е можело да се монтират доста по-близо до бензиновите, вместо с 20см тръби. И други. След настройването на газовата карта минах 50км в София и после още 200км до Стара Загора и лампата не светва. С elm-а следих тримовете по пътя и сега при постоянно натоварване над 2500 оборота върви малко богата сместа, но не твърде много, за да светне лампата. Като се върна в София ще отида пак за донастройване. Явно наистина не бях попаднал на точния газаджия. Миналата година тези в Горубляне явно са ми правили настройки по същия начин, но тази година не им се занимава с непопулярни системи. В крайна сметка реших да послушам Иво Ленков и да не давам сега 1000 лева за смяна на всичко, а да сменяме компонентите един по един, когато им дойде времето. В един момент ще сменя и електрониката, защото не искам да чакам да се случи нещо и да ходя пак по мъките за настройки ли е или някакъв друг проблем. Предпочитам адаптацията да работи и obd връзката също.
  7. На инжекторите също пише rail Italy 3 ohms. На куплунзите, които влизат в инжекторите пише tyco electronics.
  8. Извинявайте за двойното публикуване. Сега имах възможност да снимам компонентите. Снимките са тук. https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0a5n8hH4XCKps На компютъра пише Powerjet OBD и Type: PJ+ освен това, което се вижда на снимката. Датата на рейката е Sept 2017. Снимал съм и други компоненти, които виждам. В протокола също пише, че спирателният клапан е Ферони.
  9. И при мен го има това свистене, без значение дали съм на газ или бензин. Най-ясно се чува, когато ускорявам плавно на първа скорост в тиха улица.
  10. Живея в София в момента. В газовия сервиз опитаха да правят настройки, но компютъра не ги допускаше, въпреки че имаха софтуер на Autogasitalia. В София Газ Комерс нямаха проблем да влязат в компютъра и да задават настройки, но това не промени нещата. Пак светна check engine за бедна смес след 10км и пак тримовете се качиха до описаните стойности. Те предлагат проверка на хардуера, което предполагам, означава подмяна на рейката, ако се окаже, че в нея е проблема. Едва ли някой ще пробва с нова рейка, без да си я купя, а се окаже, че не е в нея проблема. Мога разбира се, да започна с подмяна на частите една по една като започна с най-евтината (рейката), докато проблемът изчезне. Ако правилно съм ти разбрал последния отговор, това предлагаш.
  11. В протокола пише, че рейката е на рейл с бутални инжектори - това ми го потвърдиха тук в София. За компютъра и изпарителя пише, че са Powerjet и някакви номера. Нищо друго не е описано в протокола. Ако се съди по информацията в интернет Autogasitalia имат такъв комплект Powerjet. Никой не се наема да разпознава компоненти. София Газ Комерс ми предложиха да оставя колата за един ден, за да я проверят и предположиха, че може рейката или изпарителя да са за ремонт. В друг сервиз за газови, където са слагали ГИ на мой приятел и е много доволен, предположиха, че електрониката е дефектна заради това, което съм описал по-горе - на газ STFT е предимно над 30, до около 50%, а LTFT седи на 19-21%. Откакто я карам на бензин тези две стойности паднаха съответно на 7-8% при градско каране и 0% при извънградско. Вторият сервиз ми предлага смяна на електрониката с Landi Renzo и ако по време на операцията се окаже необходимо - смяна на рейка и/или изпарител.
  12. Бай Ненко от два месеца не работи и не се знае дали ще работи повече.
  13. При бай Ненко на кръговото за Сторгозия. "Авто газ център". Свързах се с него, четох си и документите. Гаранция няма вече. Прати ме в София Газ Комерс, защото от там бил купувал компоненти. Закачиха ме на компютъра, правиха наново настройки. Карах из града и пак светна чека за бедна смес. Казаха, че при това положение може нещо да е за ремонт - рейката или изпарителя. Както съм писал по-горе, те са на по-малко от 10х километра на моята кола. Сега продължавам да карам на бензин и всичко изглежда нормално. Като се върнем със семейството от море, ще сменям всичко и това е. Сервиза на София Газ Комерс изглеждаше много добре. Чисто и подредено. Имаха поне 4-5 души, които работят по колите. Личи си, че са голяма фирма. Ще ги питам и тях за цена и може там да направя новия ГИ.
  14. Добра вечер, колеги! Ще ви разкажа една история, а вие да дадете някой акъл, съвет и препоръка. Преди 13-14 месеца сложих ГИ на хондата, горе долу 10х км като последните 4-5х км съм ги навъртял за последните 3 месеца, т.е. 5-6х км за една година преди това на газ. По протокол от монтажа (в Плевен) ГИ е Powerjet, а чарковете изглежда са сборна компилация от турски и неизвестни производители. Понеже не разбирам от тези неща, няма как да верифицирам произхода на частите. Check engine общо взето светна 170 км (Плевен-София) след монтажа. Тоя в Плевен естествено ми каза да си карам така, защото било ясно, че свети от газовата и да не го мисля. Аз реших да го мисля обаче, купих си един ELM327 и с приложението Car Scanner Pro четох грешките - богата смес. Обадих се на приятел и той ме насочи към газаджия в София (ако се налага ще кажа кой), който му е монтирал ГИ на К24А3 (Atiker по негови думи. Газаджията не съм го разпитвал). Отидох при човека, да прави настройки. Та в този сервиз ми казаха, че компонентите, които са използвани са турски и други. На Powerjet се намръщиха, а този в Плевен много му се кефеше. Имал какви ли не настройки. Човека направи настройки на ГИ и check engine-а угасна. Каза, че не бил вързан OBD. Така си карах доволно 10 месеца докато не...смених двигател. Разглобиха го в OMBRE. Буталото на 4-ти цилиндър беше издълбало дупка в стената. Виждаха се сериозни сенки и в останалите 3 цилиндъра. Поплаках, но смених двигателя. Между другото главата на този К20А6 е в добро състояние (по оценка на OMBRE) и се продава. Ще пусна обява за нея скоро. Намира се в сервиза. Карах си така безгрижно около 1000 км, но реших, че след като съм сменил двигателя е редно да отида при газаджията, за да провери пак параметрите и да направи нови настройки, ако се налага. Това май беше втората грешка след избора на първоначалния газаджия за монтаж. Този път в сервиза решиха, че ще е достатъчно да сложат настройки по подразбиране и компютъра на ГИ да си чете картите на ECU-то. Check engine започна да пали като на електорнна игра - бедна смес. Аз прочитам грешката, трия и при следващото преминаване от бензин на газ лампата светваше. Отивам за пореден път тук в София и човека закачва пак компютъра. Констатира пред мен, че газовия компютър не го допускал да се свърже и програмата му забива. Предишните настройки не се били запазили. След многократни проби се свърза с компютъра, но той не реагира на никакви команди и настройки. Освен това забеляза, че LTFT е около 19-20%. Според него газовия компютър е дефектирал и обърква бензиновия, поради което той значително увеличава корекцията на количеството бензин в сместа. Изолира газовия компютър и я карам на бензин, за да видим дали ще паднат тримете. Те паднаха напрактика веднага. При градско каране LTFT се стабилизира между 7% и 10%. Градското ми е кратко. 16-20 км на ден на 2 пътувания. Междуградско варираше между 1,5% и 5% - средно около 3% - двупосочно пътуване София-Плевен-София, общо 340км. Според газаджията в София, компютъра на ГИ обърква ECU, че сместа е бедна и то я коригира (STFT ми достигаше моментни стойности от 40-50% без да има реципрочни отрицателни пикове, което да коригира бедната смес със богата), когато е на бензин, но тъй като на газ не може да я коригира понеже има зададени настройки - светва лампата за бедна смес (на газ). В интернет чета, че STFT е нормално да е в граници +/- 3%, а LTFT около 0%. При мен и на бензин не са такива стойностите както съм описал, но пък не свети лампата за повредена ламбда сонда например. Препоръка номер 1 беше да потърся гаранция от монтажиста на ГИ, което вече съм задвижил. За компонентите имам 2 години или 20х км гаранция по документи, така че да се надяваме, че ще мога да направя рекламацията. В случай че ми откажат гаранция (например с аргумент неправилна експлоатация) може да ми смени компонетите на ГИ с A.E.B., което ще ми излезе горе-долу 1/3 от цената, която платих за монтажа на сегашната. През цялото време, около 13 месеца, не съм забелязал колата да е спъната, да киха, да прекъсва и т.н. но от момента, в който започна да свети за бедна смес забелязах, че има неравномерен разход на газ. При едно пълнене например 16л/100км, а при следващото 18-20л/100км. На бензин не съм я пробвал, защото не съм имал време да навъртя много километри с пълен резервоар и да направя отчитане. Надявам се да можете да ми дадете информация относно Powerjet. Сервизите, в които досега съм водил хондата не бяха чували да се слага масово на хонди, а този газаджията както писах не остана доволен от тази марка и монтажа й в коли по принцип. Дори да ми сменят компютъра да продължавам ли така (например някой да се наеме и да прегледа подробно монтажа и евентуално да направи корекции) и да се надявам да няма още проблеми или да си сменя инсталацията. Тук в София бяха сигурни в A.E.B. и работата му на хонда. Същия сервиз монтира Atiker на К24А3 на един колега и той е много доволен. Няма никакви проблеми и колата работи като на бензин по неговите думи. Понеже в момента съм "във филма" и чета здраво форума и гледам Youtube, съм готов да отида и до Русе при Markony да ми каже кво да я правя. Писах 1 час, но ако съм пропуснал нещо важно, моля питайте, за да доизясним ситуацията.
×
×
  • Create New...