Jump to content

Eks

Фен
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Eks

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 09/29/1968

Profile Information

  • Кара
    honda hr-v
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

1194 profile views
  1. Во Истина хортуваш брате :-)
  2. Абе да си кажа мнението относно този имобилайзер, апашите си ги отключват, главоболията са предимно за обикновения човек, затова който има възможност да го маха, ползата му от горе написаното е съмнителна, ама ако умре някъде по къра едва ли ще ви е лесно да намерите майстор да го отблокира или апаш който да ви свърши тази услуга. Аз лично го махнах и не съжалявам.
  3. не съм наясно, намерих майстор който го махна в Бургас
  4. решението е махане на имобилайзера и махаш после лампата на чека щото ще свети постоянно, аз вече трета година карам без имобилайзер и няма проблем
  5. Ако е датчик на колянов вал, новината е лоша защото такива няма, или поне аз не намерих такъв, при мен хондата при температури над 22 градуса пали от раз, като са по ниски пали с дълго въртене на стартера над 6-7 секунди, като я включих на елкон датчика на коляновия вал който е в дистрибутура не отчита въртенето през тези 6-7 сек, и после дава сигнал. Но пък на бутане си пали от раз няма значение каква е температурата. На елкон ходих в Бургас при Деян Евтимов в Металик, имам номера ако ти трябва пиши (не всички хонди са с OBDII букса а той има какво да закачи)
  6. закачи я на елкон и виж там какво ще излезе може да ти е от полза
  7. разбрах, аз не знам дали са еднакви по размер в бургас в моргата имаше такива седалки преди няколко месеца баха към 600 лв ще питам дали стават ако знаят
  8. защо не потърсиш тапицер който да я направи професионално, мисля че ще е в пъти по добре от колкото нов стар салон на 20+ години
  9. смени датчика на температурата с друг може да се оправи, ако дава грешна информация прави бели
  10. 3.3 л според този сайт, аз наливам също толкова
  11. Няма как да разбереш преди да го източиш, ако е точно 3.3 л, значи картера е с малко по друга форма и от тук показанията са такива, маслото също така участва и в топлообмена, така че по малкото количество също не е добра идея
  12. на 105 коня има горивен филтър в коша, сменял съм го ако не се лъжа 5 пъти, поне 1999г имат, също и цедка в резервоара но до нея още не съм стигал макар че май вече е време.
  13. Лесно е, има 3 винта на кората на волана, развиваш ги и сваляш двете кори, след това волана максимално надолу, издърпваш корите на километража и развиваш 4 винта които го държат, отзад на има 2 букси които вадиш и сменяш изгорелите лампи. P.S. Съвет от мен, не слагай лед лампи защото често ще правиш упражнението по смяната им, освен ако не изкараш невероятен късмет
  14. Не мога да я закача на диагностика защото буксата не е OBD II
  15. И аз съм със същия проблем, но по рядко от колко при теб, понякога се вкючва и свети спирачките почукват също като при теб и след като мина няколко дупки се наместват и спира, явно е някой кабел или лоша връзка, ще трябва това да се провери
×
×
  • Create New...