Jump to content

Eks

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Eks

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 29.09.1968

Profile Information

  • Кара
    honda hr-v
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

115 профилни разглеждания
  1. Въпроси за три проблема

    Възможно е да ти гасне и да ти светва чек лампата, имах същия проблем с обикновено газово, при скорост над 50 км. по инерция колата си гаснеше, обяснението беше че сместа става много бедна заради голямата въздушна струя, реших го като махнах въздуховода който излиза от голямата кутия до левия фар (но при скорост над 130 км колата пак си гасне или ако има силен страничен вятър) също така ако оставиш на скорост колата да намаля пак може да ти обърка сместа и чека да светне (като стане това колата не държи обороти на газ и бензин оборотите са около 400-600 нестабилни и ако не подадеш с педала гасне) в моя случай се оправяше по два начина 1. като я оставя за около 2-3 часа да не работи. 2. като я оставя да работи на бензин за около 10-15 минути сама да си регулира оборотите. Неудобно е да се кара така особено зимата когато се налага почти постоянно да си на скорост. За имобилайзера... аз ходих на майстор в Бургас и го махна, колата от март до сега не ми е правила проблеми, преди това за февруари два пъти с пътна помощ на майстор. Мисля че ти трябва майстор който да се разбира със старите електроники и да има съответните диагностични иснтрументи.
  2. Вежди за хр-в

    От амазона не пращат в българия, пише го при поръчката, но има такива китайки, също като на амазона https://www.aliexpress.com
  3. Газова бутилка зад бронята

    против ръжда... шагрен ако не се лъжа (не знам дали точно така се казва)
  4. Газова бутилка зад бронята

    До колкото се сещам Markony споменава за бутилка 30л, моята е по малка мисля че е 24 и се побира без проблеми, в нея наливам 21 л газ. За газаджии не мога да съм полезен. Но все пак да спомена че газовото задължително трябва да е за инжекцион, и обикновенните стават, но ще имаш проблеми с газовата смес когато на скорост отнемеш газта, сместа става много бедна, светва ти чека и оборотите падат толкова че колата угасва (това става и на бензин) Моята я купих с такова газово та от опит говоря.
  5. Повдигане на HR-V

    Виждал съм мицубиши пажеро вдигнато с около 10 см, сложили са тефлонови подложки в горната част на амортисьорите, но и също така бяха сложили и фланци по 5 см на главините, и така са добавили още 10 см съм ширината на гумите, предполагам че същото упражнение може да се направи и с харвито,, е може би на половина, фланците обаче са алуминиеви или някаква такава сплав, иначе идват тежички, мицубишито с неговите 3000 кубика не се озорва ама хондата ..., а и ако се изнесат гумите на по 5 см ще хвърля кал по стъклата.
  6. led крушки

    сещам се че съм виждал такива крушки с адаптор, но не съм сигурен дали са Н1 или други, но съм сигурен че са китайки, бяха сложени на пежо. Мисля че в алиекспрес ще има такива с адаптори но трябва да се търси.
  7. Шум от двигателя

    и аз го имам този шум и си мисля за клапани, най силно се чува при студен двигател при мен, клапаните ми са регулирани преди 15 000 км, също ако имаш газов инжекцион пак може да се чува тракане но мисля че има малка вероятност да ги чуеш при спуснат капак, ремъците и те може нещо да шумят, за друго не се сещам.
  8. абсолютно същата се счупи и при мен, отиваш при стругар, прави ти една подобна пластмаса от тефлон прави една малка дупка с резба и захващаш с болчето и си готов.
  9. Аналогичен проблем при мен преди месец, сваляш кората, може да се е откачило рамото от моторчето на чистачките, това е по лекия вариант, по тежкия е да се е счупила пластмасата която свързва рамото с моторчето, там вече ще ти трябва стругар, прави се подобна част за захващане, аз го направих от тефлон и допълнително го хванах с винтче към рамото (пробива се и се прави резба) ще се ориентираш като го видиш. Кората се държи само на щипки, дърпаш рязко и излизат. Това е, не е кой знае какво но е загуба на време, около час със стругарската работа.
  10. Имобилайзер

    Нямам спомен вече колко бързо е мигала лампата, но определено мигаше след като включа на контакт. Определено няма да се занимавам имобилайзера, но се надявам да не ми прави в бъдеще такива номера.
  11. Имобилайзер

    След доста справки по въпроса ми обясниха че според типа на компютъра можело да се премахне имобилайзера, конкретно на моя модел, слагало се допълнителна платка която струвала 160 лв, и още 100-на лв труд. Имало и още един вариант с директно бърникане по софтуера но шансовете за успех са 50/50.
  12. Имобилайзер

    Здравейте, вчера се видях в чудо, прибирам се за половин час. слизам и ферхондето не пали, свети оня зелен ключ на таблото, днеска при майстор и ... имобилайзера не си разпознава ключа (оригиналния), съответно той с някаква джажа се върза към странната "OBD" букса и му пусна самодиагностика и всичко си дойде на мястото. Но питам се дали може да се махне този имобилайзер и къде да отида за тази услуга. В Бургас в сервиз хонда ми казаха че не може или че те не могат, та затова да питам и тук че сякаш има и по знаещи. Благодаря ви.
  13. Ветробрани и калобрани

    Здравей, имам ветробрани HEKO, вършат работа и са удобни, но увеличават шума. Преди имах друг автомобил също с ветробрани HEKO, но при него шума при отворен прозорец намаля. За калобрани не мога да дам мнение, даже не знам дали има такива.
  14. ясно благодаря. помпата от къде мога да поръчам, в смисъл читав магазин или онлайн Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
  15. Да и аз стигнах до този извод, както беше казано по горе проверих педала на съединителя и там е протекло. Сега остава да разбера ремонтира ли се тази помпа или се купува нова. Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
×