Jump to content

Hukumo

Фен
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

39 Neutral

Относно Hukumo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 19.01.1983

Profile Information

  • Кара
    CR-V II ген. 2003г. 4WD Ръчни скорости
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Електроника, Спорт..
  1. Бях редовен клиент на сервиз ОМБРЕ повече от 6г. (за трите хонди който карах HR-V, CR-V II и CR-V III) и винаги оставах с добри впечатление след посещеният ми там. Освен че свършената работа беше на професионално ниво, също така и отношението беше много добро. Всичко това до преди около година, когато поради незнайни за мен причини Митко Омбре изчезна, и един от работниците започна да се прави на шеФ. Нивото им на работа рязко спадна, оставях колата за едно нещо, те правеха други, и въобще не поглеждаха това което им бях казал да видят.. смениха ми задни амортисьори и пружини (за което си платих доста) и след около месец колата клекна отзад.. няколко пъти ходих и нищо не можаха да направят. имах проблеми с някакви грешки на компа, домързя ги дори да закачат компа да проверят (както правеха преди).. както и куп други дребни неща.. и на всичко отгоре увеличиха цените. Няколко пъти съвсем човешки, на база на дългите години сътрудничество се опитах да поговоря с тях, (с Владо се говори нормално, той си е все така адекватен) но не получих същото отношение. След като последния път от новият им шеФ чух да ми казва: " аз съм шеФа тука, сервиза е мой, като не ти харесва има още два сервиза в Сф отивай при тях.." мисля че ми беше достатъчно, и колко да не ми е приятно, вече бих отишъл там само в най-краен случай. Това не е адекватено отношение с клиент, и то клиент който обслужва 3-та хонда там, в продължение на повече от 6 год... и който към момента, средно на месец им остава половин заплата. надявам се, да направят промени в мениджмънта и да си върнат доброто име което имаха преди. така може би ще си върнат и някой от старите им клиенти.
  2. И моята прави така, от време на време. Не винаги. Ще се радвам, да споделите, ако някой има решение.
  3. CR_V gen.III (2007-2011) R20A (бензин-газ)

    И аз нещо не мога да го сваля?
  4. ако наистина още ги бива... пусни ги в OLX.bg .. ще изкараш за една малка почерпка и ще зарадваш някой на който му трябват такива гуми който "наистина още ги бива.."
  5. Привет Колеги, Оправих проблема. Благодарение на момчетата от Омбре, който ми препоръчаха един добър електричар. оказа се че... Bluetooth модула който бях сложил за диагностика към OBDII конектора се е прецакал, изгорял и унищожил кабели и част от електрониката. за щастие момчето се оказа доста кадърно и сръчно и успя да оправи мазалото. като според него от щетите, който е направил този модул, колата като цяло не би трябвало въобще да може да пали ... а моя звяр си палеше (от втория път) и си вървеше.. корав се оказа и не ме остави макар и моето невежество и опити да го унищожа Извод: тези Bluetooth модули са ОК за диагностика и да провериш нещо.. но ако не са качествени и ги оставиш постоянно включени могат да изгорят и да повредят електрониката на колата ти. така че когато не ги ползвате ги сваляйте.
  6. още няколко парченца от пъзела: тъй като съм на газ.. всеки път си следя изминатите километри след зареждане.. (занулявам TripA).. това което ми направи впечатление днес.. е че като запаля.. се показва автоматично покзанията от общите километри.. превключвам на tripA.. и като спра и запаля пак.. се променят автоматично пак на общите киломентри.. пробвах го няколко пъти днес.. и винаги ставаше така... все едно нещо ресетва колата освен това.. ми се струваше че преди като извадя ключа от ключалката осветлението в купето се активираше за определено време.. и след това угасва.. Сега.. осветлението не светва като извадя ключа.. въобще не реагира.. само като отворя вратата тогава светва въобще.. нямам идея от къде може да идват всички тези симптоми ? и как да ги отстраня .. дори се замислям дали алармата е в състояние да причинявам всичко това? може би си внушавам.. ама ми се струва че и оборотите и са нещо паднали от тази случка насам (то като нямам радио почнах да чувам всчико шумове от тази кола) инак.. си върви
  7. bezupre4niq : да алармата има още един имобилайзер и система против запалване. Emicha: да преди всички врати се заключваха с дистанзионното на аларамта. преди да сложа аларамата всички врати се заключваха с фабричното дистанционно на колата но сега вече не го ползвам. алармата ми е от Февруари месец.. и до сега никога не е правила подобни номера? хубавото е че е още в гаранция относно задната врата... ключа целия ли трябва да влезе в ключалката .. или ? моя влиза някъде до средата в момента.. помъчих го малко (без да натискам много) но не иска да влиза целия.
  8. Привет колеги, имам странен проблем за който не съм чел тук до сега. може и да е нещо елементарно но не мога да го отстраня. проблема е от вчера сутринта.. някъде ми се губят тоците.. първото което забелязах е че радиото ми не иска да се пусне.. след това.. забелязах че от вчера сутринта никога не може да запали от първия път.. дори да врътна няколко пъти не иска.. като изключа от контакт и пак врътна пали веднага. колата е с аларма, поставяна допълнително, която по принцип управлява всички ключалки... но сега. което е много странно алармата работи без проблем но управлява само шофьорската врата а другите (вкл. и багажника) не. Това също не мога да го проумея.. защото като съм вътре и натиска ръчно палеца за заключване/отключване на шофьорската, другите три врати също се заключват/отключват.?? вчера отворих бушоните и ги пренаредих всички но нямаше ефект. гледах ги уж дали са ОК .. всичко ми се строи нормално. ще се радвам ако някой има някаква идея какво може да причинява това странно поведение, или ако ме насочите към някой който да може да го отстрани. П.С. вчера открих че ключалката на заданата врата не може да се откл/закл с ключа на колата.. това нормално ли е? защото аз нямам друг ключ
  9. Повдигане на CRV 2

    хммм.. точно такова нещо май търсех. има ли схема за монтаж. каква дебелина на планката е оптимална (достатъчно дебела че да има ефект, но не и да пречи на нормалната работа на останалата част от ходовата част)? освен добавянето на таква планка, трябва ли нещо друго да се преправя при монтажа?
  10. Повдигане на CRV 2

    Ако ще пръчвате може и а зда се включа. само ако може ми прати линк на това което ти си видял? че аз от толкова много гледане вече се обърках.
  11. Повдигане на CRV 2

    май никой не си е повдигал задницата на CRV-то. аз гледах някакви клипчета и снимки в нета.. за такива подложки.. ама никъде не намерих чертежи с размери (за да дам да ми ги направят) или пък някой да предлага готови. накра ще взема да си сменя само пружините.. и .. колкото толкова. не че е ниска.. просто задницата ми стои по клекнала.
  12. Повдигане на CRV 2

    Здравейте колеги, от къде мога да си намеря такива втулки/подложки за да повдигна 3-4 см задницата на моето CRV? колко см според вас е макимума който може да се повдигне без да оказва влияния на останалата част от окачването?
  13. Летни гуми HR-V

    Виж колко тежат едните и другите. аз също пробвах с по широки на HR-V то .. ама беше по-тромава. мисля че и идваха много тежки и ги махнах. по-масово се кара с 195/65/15 както каза колегата по-горе, това не е бус.. а просто по-висока лека кола.
  14. Благодаря Emich. Щипки и едно две винчета имаш в предвид 15, 19 и 20 ..? или нещо изтървам? тоо като видях колко тръбички, маркучи и снадки има.. нищо чудно да се е извадило от някъде..?!
×