Jump to content

kiro_h

Фен
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kiro_h

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HRV, 1999, 1.6 16v, 105hp, D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте колеги, проблема със спада на оборотите и претрисането не се е появявал след оправянето на вакуумните връзки на вакуумните маркучи.
  2. Бих се съгласил с номер 11 ако късото мигане беше веднага след дългото, но късото е доста след дългото ! По-скоро си мисля за грешка 10 и грешка 1. НО не съм сигурен в тази интерпретация, надявам се някой с повече опит с тези грешки да каже мнение. Нулата мисля, че трябва да е отсъствие на мигане...но може и да бъркам...
  3. Здравейте колеги, пореден ден без наличието на спада на оборотите и претрисането - оле ! Моля ако някой може да каже каква грешка или грешки индикира MIL лампата(тази с мотора), ще съм много благодарен. Качил съм видео с грешките който показват лампите на таблото, като съм закъсил двупиновата синя букса. https://drive.google.com/open?id=1Q0YgUZ_MPRCWo9Y7asIKSFMLGWnGigZj SRS лампата свети постоянно, значи няма грешки. ABS-а показва грешки 18,61,17. Но мигането на MIL лампата не мога да разбера.
  4. Здравейте колеги, има добри изгледи да е решен проблема, но за всеки случай ще следя поне още 2 седмици проблема и пак ще пиша. Вече две сутрини го няма спада на оборотите до такава степен, че да има претрисане. Спада сега е до към 1000 оборота(останалото е същото). Това което направих и се надявам да е решило проблема е: От разговори с колеги и четене по форума, се споменаваше за лоши вакуумни връзки водещи до проблема. Т.к. това мога да огледам, го направих и забелязах на един от вакуумните маркучи, малка цепнатина(1-2мм) близо до един от щуцерите. Отрязах до повреденото, като скъсих маркуча и след това проблема изчезна. Маркуча за който говоря е : т.к. колата е с метанов инжекцион вакуумният маркуч, между регулатора на налягането на горивото и входните колектори е срязан и там има разклонение към компоненти на газовата(след него има още едно разклонение на вакуумния маркуч). След като на следващият ден забелязах, че няма спад на оборотите(след премахнатата цепнатина) сложих на всички разклонения на този вакуумен маркуч(5-6 скоби 8-12мм), т.к. нямаше такива. Учудвам се донякъде че това за момента премахна проблема, т.к. маркучите за който говоря са двустенни- сериозна работа, дори външния да е наранен, вътрешният ако е здрав, няма грижи.
  5. Мерси за бързия отговор, ще пиша като имам резултати.
  6. Здравейте колеги, наскоро придобитото харви, има проблем съвпадащ с проблема на гената: за съжаление там не е описано решението му. Писах на колегата, но може и да не отговори. Записах видео на паленето сутрин при което спадат оборотите: https://drive.google.com/open?id=1YnI69rmvQgwXr2oWwWl8sBe_CZ9Tuwmu Както се вижда при първо палене (когато не е работил автомобила по дълго време) запалва от четвърт оборот, оборотите се вдигат до към 1500 след това спадат на 500 при което претриса двигателя, след това отново отива на 1500 и намалява плавно за няколко минути докато загрее двигателя. HRV 1999, 105 коня, метанов инжекцион-монтиран в италия. При следващо палене през деня го няма този ефект, или поне ако падат оборотите е малко и не се стига до претрисането. Наскоро е правен реглаж на клапани(и преди това го имаше проблема). Не е чистена дроселова клапа. Проблема за момента не е кой знае какъв, но вероятно ще се задълбочи, може би като застудее....или просто по нататък. За момента просто е дразнещ.
×
×
  • Create New...