Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.01.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Така така ! Фена-бг Ауто и от къде да започна?! Преди 6 хил. Километра дадох на фена любимото Харви за смяна на сегменти (разход на масло 100 км - 1 л) и всичко около тях (гарнитури Биелен лагер и т.н.) . Наложи се да изчакам близо месец преди да ми вземе колата за ремонт, но определено си заслужаваше! Оставих колата за 3-4 дни и О чудо. Първо разработка само на бензин 700 км със специално масло, и каране до 3000 оборота. След това 6000 км направих и О чудо, разход на масло - неясен ?! Около 200 гр съм досипал и то мисля защото брат ми тегли една лодка в Гърция. Колата промени доста поведението си и разхода падна с около 1л газ на 100 км. Вчера направих реглаж на клапани отново при него и положението е страхотно, много малки корекции се наложиха. След ремонта използвам само продуктите на Yacco без да ме е пресирал или карал да ги ползвам просто ми ги предложи и отново съм много доволен. В заключение искам да кажа, че Фена ме спечели като клиент с точното си отношение, изключително приятелското държане към мен, а и към всички останали доколкото разбирам. Да малко по далече е, но определено предпочитам да отида до Дупница за 13 лв газ отколкото да се доверя на който и да било друг от София.
  2. 3 точки
    Карах този дизел в продължение на 100к км. или 3 зими.. Имал съм перфектно парно.. Само загряването му е твърде бавно.. Но след като загрее е бетон! Т.е. определено имате проблем.. Някоя клапа не затваря и вкарва непрекъснато студен въздух.. според мен! Трябва да се прегледа и радиаторчето и клапите.. лошото е, че всичко това е под таблото..
  3. 2 точки
    Попаднах на подобна тема в Руския форум ХР-В . Слагали са от Порше 92-94 (не уточняват модел-sparko версия ) пише че стават и от прелюд ? Комплекта от снимката с подлакътника 15к рубли
  4. 2 точки
    Да, Горубляне е! Според мен проблема е в това, че гледате кола над бюджета Ви! Това е една от основните грешки на Българина. Ще вземе на заем от приятел, бърз кредит от баба и дядо и накрая ще счупи касичката на детето. А после? Хубаво купил си я, ма като трябва да се обслужи, гуми да купиш нещо по окачването, спирачки и ква стана тя? Застраховка, регистрация, еко такса ........ и накрая гледаш с овчия поглед. Ако имате 5 бона си търсете кола за 4. Прекалено лъскавата кола отвън и отвътре не винаги е най-хубавата. За пореден път ви казвам, водете си с вас човек който разбира. Не всеки продавач се навива да товари колата по рапатрак и да я кара във вашият доверен сервиз. Това обаче не винаги означава, че има някакъв проблем. Истината е ,че повечето коли са стари и си имат своите драми. Колкото и да са гледани си им е дошло времето за подмяната на някоя и друга част. Абе, покупката на автомобил втора ръка си е тегаво във всяка едно отношение. За това, гледайте добре за да не пълните после сервизите и форумите с оплаквания :-) Пазарете се само ако наистина сте харесали колата и имате интерес + пари в джоба! Много е важно да носите пари с вас! Това с - Абе аз първо да я погледна, после шъ дойда с жената и детето, после и братчеда дето много разбира от компютри и мастор Киро и той требва да се изкаже и накрая с нашите, че те дава половината от паратар, ма ти ми я запази! Нали? НЕ, категорично НЕ!!! НЕ правете така!!! Това за мен е глупаво и несериозно! Все пак, се надявам да не сте като описаният по горе случай :-) Сега по-сериозно, ако ви смъкнат бързо и доста си тръгнете на момента. Не се лакомете, щото после ще плачете горчиво. Жулната броня, някоя и друга точка или леко подбито не бива да ви отказват ако мотора, скоростите и ходовата част са ОК. В крайна сметка повечето от нас си купуват коли на по 10 и повече години. Редно е да сте реалисти. П.С. В крайна сметка на пазара са една шепа хората които пътуват и избират колите на място. Знаете, че всички останали са прекупвачи и понякога дори не са на ясно какво продават. Пращат им снимки по телефона, цени и те само отмятат -тая да, тая ми е скъпа, тая става и така! После пране, пране, пране, замазване отвън, миене на мотора пудрене корекция на километража и айдеееее - Нов внос, като нова :-)))))) Успех!
  5. 1 точка
    Няма да е хич малко, за съжаление... То и сега онкологиите са пълни, а за в бъдеще... не ми се мисли.
  6. 1 точка
    Здравейте, по темата дискове доста съм патил, истината е че не са качествени, аз лично купих 3 комплекта, различни марки докато излязат 2 прави, сега съм с 2 диска от различни марки. Няма смисъл да се престъргват, правил съм го многократно на специални машини за дискове, само временен ефект има, ако материала от който са направени не е добър пак ще се изкривят. За мен материала е твърде мек, за мое любопитство съм правил опит да го пробия със свредло мога да заявя че оригиналния е много по твърд, стружките са дребни и малки, а на тези които купих са дълги и спираловидни, за мен е някакво желязо. Ако някой е намерил марка и е доволен нека сподели и от къде ги е купил, само АТЕ не съм пробвал, всички известни марки съм ги минал.
  7. 1 точка
    С имената е трудно в някои държави. Примерно, новият компактен кросоувър на Шкода ще се казва KAMIQ и може да го пишат "Камик". Но винаги ще има индивиди, като в онзи стар виц, дето полицая не знаел как се пише тротоар и за да не се излага, преместил жертвата на платното.
  8. 1 точка
    Acura Nsx на Вълка и Honda Civic втора ген на Брус Уйлис на приятелката.
  9. 1 точка
    Автомата е адаптивен към стила на шофиране на водача. Ако искаш да е бърз, трябва рязко да натискаш газта и няма смисъл да е до ламарината. Идеята е да държи висока предавка, а че не искаш да е така, разбира по скоростта с която натискаш газта. Ако е плавно и силно, ще гони икономичност, ако е бързо, ще гони ускорение.
  10. 1 точка
    Неудобното в случая е, че сивик 6 няма isofix (накратко описано скоби, които се намират между сгъвката на седалка и облегалка, за които се захваща столчето и така детето може да се закопчава с колана на колата). Ако е за по-малка възрастова група т.е. столчето си има собствен колан, а самото то трябва да се захване с колан от колата - става. Пример: Само дето е доста неудобно за често слагане/махане - и на детето, и на столчето. Другият вариант е да е за съвсем голямо дете в стил само подложка, а детето да се закопчава с колана на колата. Пример: Най-неудачният случай е, ако столчето трябва да се захване с колана на колата, с който трябва да се закопчае и самото дете, защото тогава коланът освен тежестта на детето, трябва да възпира и столчето. Т.е. все с нещо трябва да се направи компромис.
  11. 1 точка
    Ред.: този пост е за @hahy -------------------------------------------- Ако имаш AUX-вход, може да си вземеш някакъв блутуут-адаптер, който поддържа хендс-фрий-профила и аудио-стрийм-профила. Доста удобно е и не са никак скъпи, в рамките на 20-30 лева са и работят много добре. Ето линк към тема, в която колега споделя, че адаптерът му работи чудесно: В същата тема съм дал отзиви за моя, който пък поддържа само аудио-стрийм, без хендс-фрий. Да си пускаш каквото ти е кеф от телефона си е несравнимо удобство.
  12. 1 точка
    Преди година имах случай да почва леко да превърта около вала съответно беше надрала вала. Ако е демпфер и е превътяла, ще бие за страх. Все още твърдя че няма шпонката, болта е стегнат с тръба 2 метра.
  13. 1 точка
    Подарък от приятел....изключителна изненада...
  14. 0 точки
    Реално да купиш нещо чисто ново ти е единствен вариант да си що годе спокоен, ама естествено там си е най-голямата набутвация. Отделно от това, ако не си купиш фейсов модел си нещо като опитно зайче, а ако пък удариш съвсем някоя греда като например Голф 6,които имаха огромни проблеми с тси двигателите си, после няма продаване това нещо. Познай в момента, при положение че целия интернет е пълен с информация за проблемните им вериги, дефектите сегмени и харча на масло покрай това и трошливата им DSG колко човека биха си купили въобще такъв модел, как вървят цените и на каква стойност биха ти я изкупили от Порше обратно, за да си вземеш нова кола от тях... А конкретно ВАГ не знам каква сила са щом успяват да си стоят на краката след близо 10 години драми с бензиновите си двигатели, драми с автоматичната си кутия, скандала със софтуера, а сега и това. Явно пет пари не дават за имиджа, който бяха изградили.
  15. 0 точки
    Твърде късно се включвам в дискусията но тъй като бях със същия проблем т.е. закъснителното осветление в салона на cr-v се прецака от късо съединение се наложи да вляза доста навътре ...Та в крайна сметка се оказа че е гръмнал MOS-FET транзистора което е напълно логично тъй като предпазителя всъщност не може да го защити,тъй като той изгаря доста по-бавно отколкото транзистора.
  16. 0 точки
    Кеф цена нема! Anything is possible! You just have to ask yourself, how deep are your pockets? Всичко друго вече сте го написали! И да, старите са по-здрави, но имате ли пари, винаги купувате по-новото!
  17. 0 точки
    Според мен има идеален инструмент, използван в образуването на данъка в Германия. Първо, че там гледат кубиците, което предвид по-съвременните двигатели е доста по-адекватно, щото има примерно 1.4 150к.с. Второ, данъка на един Акорд 7 2.2 дизел е по ставка 2.5 по-скъп от 2.0 бензин. И ако тук бяха вдигнали данъците на брички като моята, вместо да ми го намалят и данъка на 2.0 бензин стане 300лв, на 2.2 дизел 750лв познай колко човека ще карат нафтичката и колко ще карат бензин на газ или само на бензин. Ама като липсват акъл и топки крайния резултат предимно е такъв. Поредна мозъчна пръдня на каквито сме нагледали безброй пъти. Поне за сефте не е в наш ущърб, поне не и финансов. Малко в здравето може да ни удари, ама това е вече отделен въпрос.
  18. 0 точки
    Де е този труд 200лв (вижда ми се евтино)
  19. 0 точки
    Както върви, масово годината няма да е от значение, заради ненанесеното Евро в талоните. Срещу дизелите няма "адекватни инструменти", понеже са бързо ликвидна стока и наплашиха европееца. Тук ще продължат да се купуват "на ура". Не случайно бензинките са кът и с по-висока цена.
  20. 0 точки
    Добре, че си се разминал с по-малкото зло. Извинявай за стреса, но по описание симптомите ти бяха точно като моя случай. Във форум да питаш е малко все едно да търсиш в гугъл от какво си болен
  21. 0 точки
    Моля за извинение за отклонението: човекът може да е коректен, да е възпрепятстван, кой знае... сигурно и той няма как да знае, че неговият не работи на точно този модел с тази кола. Няма никаква гаранция, че моят би работил при теб, също. Аз моят го купих за съвсем друга кола, на която също не работеше. А по темата - работи и се свързва с телефона без колата да е на контакт, мига ЛЕДче вътре. Като дадеш на контакт, ТОРК-а започва да превърта протоколите един по един и си го намира автоматично, ама сигурно вече си го видял на другата, на която си пробвал. Ако решиш, моля пиши ЛС, ще го получа на мейла.
  22. 0 точки
    Еми, заповядай ако искаш, имам същия, работи, с него си гледам данни наживо, когато ми трябва. Не знам дали свети, изобщо не съм го поглеждал. Май светваше някакво червено светодиодче, ама като съм в колата - изобщо не се завирам да надничам свети ли. Просто защото си знам, че работи. Не съм пробвал дали се свързвам без контакт. Продавачът ако е коректен, е редно да приеме модула обратно, без да го интересува по каква причина го връщаш, стига да не му го върнеш повреден. Особено като не са минали 2 седмици.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    А какво ще кажете за тази при Апостолов https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11546944484671041 ? Реално единственото, което ме интересува е да няма ръжда по колата - другото някак се оправя!
  25. 0 точки
    Mи на, мене жена ме отказа от комбито, аз си бях навит, особено като гледах колко са приятни цените Не съжалявам за седана де, ама да не го обръщам на една от трите вечни теми във форума Комби един ден ще се вземе осмак, то се е видяло...
  26. 0 точки
    Благодарско fenabg,излезе прав ...не са ми сложили шпонката ...Сега всичко е на място!
  27. 0 точки
    Човечецът не може да знае всички коли, или музикални стилове. Сигурно е преписал от някой документ, където името го е пишело на български. Ако беше проверил отзад (на багажника), можеше пък да напише "И аз".
  28. 0 точки
    Дискомфорта на тези седалки идва от ниската предна част на седалото. Правих опит, чрез предните болтове, където се хваща за купето да я повдигна, но резултата беше задоволителен и кратък. Заради интервенцията се разчекна и после разпой вътрешната резба на гредата където се захваща към купето. Това за салона в синята гама или преди фейс лифта, с черния салон, май проблема го няма, защото за сега не усещам дискомфорт в краката. Решенията, според мен- При претапициране или сваляне на тапицерията, да се подложи(залепи) ергономично парче дунапрен с подходящата височина - в предната част на седалото, така,че да подпира краката под колената. Големината и височината на импланта може да се прецени предварително с опити, с различни парчета дунапрен или малки възглавници, до постигане на необходимия комфорт и след това да се интегрира в седалото. Смяна на салона с такава от фейслифтовата хонда, демек черния салон, но само ако предварително сте се уверили, че има промяна в стойката. И не на последно място, подбиране на седалка от друга кола с сходящи параметри, която има повече анатомични функции и при МАЙСТОР - с телоподаващо да се намами оригиналния механизъм към новата седалка - възможно е.
  29. 0 точки
    Постоянно сън на ръчен режим. Проблема го има и на ръчен и на автоматичен и на всякакъв режим. Няма топло и това си е! В 21 век кола без отопление. Всеки да го разбира както иска. Струва ми се,че ние собствениците на този модел автомобил ни е срам да си признаем,че сме се минали с покупката на същия и само си ги хвалим без особени основания. Е,аз си го признавам! Колата има много слаби звена,недопустими за квалитетна марка като honda.
  30. 0 точки
    Здравейте,Станислав се казвам от Варна. Ето го и моя Акорд-еон 2.2 140к.с 2007
  31. 0 точки
    Здравейте, за много години, много здраве щастие и късмет през 2019г. и да ви е безаварийна! Нямах възможност да пиша преди нова година, Декември месец - 15500км направих първото обслужване на автомобила: 1.Масло 0W-30 2.Маслен филтър 3.Въздушен филтър 4.Филтър купе 5.Горивен филтър (принципно се сменя на повече километри но аз винаги на смяна на масло сменям всички филтри, гледаха ме малко странно в Хонда, все пак не е евтин но по желание на клиента сменяли...) Отказах се да сменям за сега предните амортисьори и ще ги сменим лятото, те седят там в Хонда. Всичко друго е наред с колата, няма нещо да ми прави впечатление, сигурно се е закрепила...ХаХаХа Вчера си проверих данъка и бях приятно изненадан, по новата формула ми е 90лв. Миналата година платих 340лв. Значи наистина има облекчение за новите автомобили... за съжаление ГО и КАСКО са се вдигнали малко, но то всичко взе да се вдига...
  32. 0 точки
  33. 0 точки
    Отишли двама българи да изкарват пари в Америка. Дълго търсили и обикаляли, докато не попаднали в Дивия Запад. Гледат една обява - Скалп на индианец - 1000 долара! "Това е само за нас", си казали те. Купили два коня и препуснали през прерията. Привечер до една река видели един индианец, натиснали го и го скалпирали. "1000 долара за днес стигат", и опънали палатката да спят. През нощта обаче единият станал и гледа от всякъде обградени от индианци. Влязъл вътре тихичко и побутнал спящия с думите: - Брато, ставай, станахме милионери!
  34. 0 точки
    Вчера купих същия двигател за 200 лева. Първо ще си поиграя да разглобя и сглобя него. Ако всичко е наред ще направя същото с моя . Не че имам време точно за тия глупости ама ей така за заигравка.
  35. 0 точки
    Аз пък чух ,че щели да спират достъпа на Форума от чужбина...
  36. 0 точки
    Вероятно си е така и всичко е в ред. Ако разгледаш по-внимателно снимката на Оги и моята (горе-долу ракурсът е еднакъв) ще видиш къде точно почват главните екстри на комбито. Задната седалка е по-назад, предния край на седалищната част е по-ниско (за това и подлакътникът виси във въздуха), картите на вратите са по-дълги (виж къде почват вътрешните дръжки на вратите спрямо средните колони), а и облегалките се отварят на мястото на седалищните части (които пък ротират вертикално и лягат на гърба на предните седалки), образувайки равен под с багажника и място за спане на двамина. С 2 думи - умишлено карам комби.
  37. 0 точки
    Доколкото знам фейслифтово ЦРВ за Европа не се е предлагало с 2.4 мотора. Американките от това поколение са с k24z6 мотор с пълен vtec на всмукателния вал (3 гърбици). VTC actutor има на всеки двигател от К серията, ако беше голям проблем щеше да има акции и масово недоволство. На газ става - има тема в алтернативни горива, както и други теми за разход на r20 и k24 по разделите, с добре настроена газова няма да имаш проблеми.
  38. 0 точки
    Не е превъртяла а не са ти сложили шпонката на 99%. Центровката е лесна, зад шайбата тази за ремъка има също белег.
  39. 0 точки
    Първо, избирам между това, което има. Вариантите с 2.4 са доста по-малко, а нямам намерение да обикалям 1000 км за автомобил. на който вероятно ще навъртя 20 000 - 25 000 км в най-общия случай, и то ако и някой друг член от семейството ми го търкаля от време на време. Ускорението от 0 до 100 км/ч е някъде 13 секунди, което е същото, като другата японска джипка, която в момента се търкаля. Как да обясня, че този автомобил ще се ползва за да отида да си купя домати, да си платя някоя друга сметка, да отида на 150 км от столицата, или в най-далечния случай, до Гърция? Вземи си Екзекутив - имало кожа. Предполагам, кожата е пигментирана. И това в най-добрия случай. Силно вероятно е, всички части, които не се допират с тялото да са изкуствена кожа, както при всички по-бюджетни марки. И тъй като дълго време, като хоби, съм се занимавал с кожи, ти гарантирам, че никога няма да си купя автомобил с пигментирана кожа, освен ако няма обдухване. Първо, страшно много ще запотява, и второ, като знам какви са седалките на CR-V - то, ще се лъзга като леген. Ходните, които са с такъв интериор силно ме отвърщават. Има Ксенон, надали се различава от тоя на Екзекутив, тъй че светенето е едно и също. Единственото е парктроник, на за 700-800 лева ще ми монтират и камера за задно виждане, и bluetooth, ако толкова държа. Била тромава, ако имало камион пред мен - това е джипка за возене. Имам кола, и в случай, че искам да съм бърз - E 500 купе, модел C207, от 2010. Не съм вдигал повече от 170 км / ч с нея. Не съм купил, пък искам да сменям - дискутираме слаби места. Естествено, че ще искам да знам кое на колко км идва, най-малко от чисто хигиенна (за автомобила) гледна точка. Към колегата Note - благодаря за клапаните. Ще питам собствениците. Има ли как да хвана, в полеви условия, че колата плаче за реглаж? Поздрави.
  40. 0 точки
    Ето я визитката с телефона, на човека от Варна: Досега умишлено не съм я споделял публично, но който е питал на лични, винаги съм дал координатите, защото както очаквах,(а и се получи в една подобна тема), един индивид, се направи на голям разбирач, при опит да му помогна и наговори хиляди глупости и безпочвени обвинения по мой адрес - но да е жив и здрав. Дано човека от Варна, помогне на повече колеги и дано и те да са доволни, както мен.
  41. 0 точки
    Да. След монтирането на ДПФ -а, колата се закача към компютър или устройство с необходимия софтуер, влиза се в раздела за ДПФ-а и се нулира (един вид все едно че е поставен нов ДПФ).
  42. 0 точки
    Софтуерно му се дава, че е нов.
  43. 0 точки
    Здравейте и от мен. Малко късно видях темата и затова се включвам сега. Този цирк съм го играл лично. При мен проблема беше същия при опит да сменя крушките с диодни ми се прецака осветлението в купето. Оказа се една платка която се намира зад таблото с бушоните. По-точно вътре в таблото. Сваляш цялото табло махаш всички бушони, букси и релета . Внимателно разглобяваш самото табло и вътре има една платка със зелени букси . Проблема беше едно товарно съпротивление от 0,22 ома . Смених го и всичко си тръгна. Дано съм бил полезен.
  44. 0 точки
    Ryuugan, тоя линк го цъкнах ... в това време точно минава моята приятелка и гледа и ми вика "ааа подарък ли ми търсиш" ще ме вкараш в беля
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...