-
Мнения
799 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
19 NeutralОтносно Shadow^Dancer
-
Ранг
Gas,grass or ass!No one rides for free!
- Рожден ден 26.04.1983
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Maina City
-
При празен ход Аз не разбрах защо закъсяваме сервизната букса? Какво ако го направим без тази стъпка?
-
Ще ти трябва комп PM6 който трябва да се чипоса, делко и смукателен колектор с рейка и инжектори. Двигателите донори които ти вършат работа за d16a6 и d16y2 (поне аз за тези се сещам).Ако инжекторите са ти нискоомни ще ти трябва и ресисторна кутия. Имаше хубава тема на 1net за преправянето на инсталацията в psytronix.org, за съжаление сайта вече не бачка.
-
Ако съм с по-високи гуми отпред, какъв ще е ефекта?
Shadow^Dancer отговори на kannst в Общи дискусии
Прав е колегата, заблудил съм се с този калкулатор -
Ако съм с по-високи гуми отпред, какъв ще е ефекта?
Shadow^Dancer отговори на kannst в Общи дискусии
Задните гуми ще са по-високи Защо - http://www.margel.info/web/lang_bg/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8 -
Лявата страна на окачването бълбука
Shadow^Dancer отговори на ObiChLiFk0 в Civic 6та ген. (1996-2000)
Има едно такова бълбукане под жабката точно, от охладителната система. Виж си казанчето дали е пълно поне до средата, на студен мотор сипи малко антифриз в радиатора да се напълни до горе до капачката и то само ще се оправи от там нататък. И без да му сипваш в радиатора ще се оправи ако е това, но така ускоряваш процеса. Това е което ми дойде на ум. -
Тези датчици могат да се монтират допълнително, но според мен не си струва. Даже и runflat гумата си личи когато е спаднала. Преглеждане и проверка на налягането от време на време решава проблема, който иначе с поставяне на датчици струва 300-500лв. Аз моите гуми не съм ги проверявал как са с налягането сигурно 1 година сега ме подсетихте да ги видя. Моите са don't run flat
-
Здравейте колеги, първо да спомена че на тази национална за първи път карах на писта и беше уникално усещане. Препоръчвам го на всички които не са опитвали! Не е нужно да си най-добрия за да опиташ. Пък и най-добрите тръгват от някъде Благодаря на организаторите за това че ме записаха в последния момент и на всички колеги които ме надъхваха и ми дадоха съвети. Стана ясно че имам още много работа по колата и по пилота Събирам информация всякаква. Карам d15-ка с VTEC глава, PM6 комп, делко и смукател от d16a6. OBD0 съм.Ето го и въпроса към по-запознатите от мен - каква е разликата м/у OBD0 и OBD1 при тия двигатели?Струва ли си да минавам на OBD1 и какви ще са ефектите? Всички мнения са добре дошли Поздрави!
-
Някъде от нета го бях изровил, трябва да погледна документите. Цената му беше около 160-170лв ако не се бъркам.
-
Личен опит. Д15б2 с ВТЕК глава. Използвани елементи за изпускателна система: - 4-2-1 ибейски колектор - кух резонатор - тръби на 50мм - резонаторно гърне 2бр (с метална решетка вътре и някаква вата, сравнително тънко без рестрикция) - крайно гърне чисто право на (70 и няколко мм вътре) с тапа - крайно гърне Ultersport на 55-60мм вътре с лека рестрикция вид обратна пеперуда (разпробита) Комбинации и ефекти: (колектора 4-2-1, тръбата и кухия резонатор се повтарят навсякъде, така че няма да го пиша) - крайно гърне право с тапа - ефект във вървежа във високите минимален. Неприятен дрънчащ звук с тапа, непоносим без нея. Диапазони в оборотите с неприятни дрънчащи резонанси. За кратки разстояния бива но на дълги пътувания е по-скоро неприятно. - допълнително резонаторно гърне след първия резонатор - ефект във вървежа на ниски, резонансите се обират, сменя им се звука от дрънчащ на плътен подобен на рев. Положението добива вид, но все още не става за пътуване. Крайното гърне в някой диапазони не звучи добре. - две резонаторни гърнета, без крайно - - тука ефекта е ... уникален. Няма такъв звук, звучи като пистов мотор но многократно по-силно. Няма диапазони с гаден звук, няма нищо. Звука е супер плътен и силен. Подчертавам силен ... това е конфигурацията която бих използвал ако карам на писта ... но за ежедневно каране не става. За пътуване - ЪПсурт - гърне Ultersport на мястото на второто резонаторно гърне - now we'r talkin най-накрая. Вървежа се подобри във целия диапазон. Звука е мед плътен, достатъчно силен за да се забелязва и не прекалено за да дразни. Надявам се да съм успял да съм ви полезен
-
Сивика вдигна 10 000 оборота а е стоков
Shadow^Dancer отговори на parede в Civic 6та ген. (1996-2000)
На един приятел сивика д13-ка я кара на нафта и вдига 15 000 - 17 000 оборота всеки ден на едно отвесно изкачване по черен път Нищо му няма на колата вече 65 749км Това в кръга на шегата Колеги, обръщайте внимание на съветите от личен опит ... това което моя приятел с д13-ката ми е казал може и да не е 100% истина. Карайте си колите в разумни граници на оборотите -
Сивика вдигна 10 000 оборота а е стоков
Shadow^Dancer отговори на parede в Civic 6та ген. (1996-2000)
Този прекъсвач не е сложен за да ограничава мощността на двигателя а за го предпазва от смилане. Няма да е лошо да отидеш да си направиш един реглаж на клапаните ... някоя хлабина може да се е изместила извън нормите. Това няма да е лошо да го правиш на всеки 10 000 - 15 000 км като караш на газ -
+1 за Eibach
-
Да, препоръчително е ... ако не си закъснял
-
някой да е разглобявал делко ?