Jump to content

Shadow^Dancer

Фен
  • Мнения

    799
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно Shadow^Dancer

  • Ранг
    Gas,grass or ass!No one rides for free!
  • Рожден ден 26.04.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Maina City
  1. При празен ход Аз не разбрах защо закъсяваме сервизната букса? Какво ако го направим без тази стъпка?
  2. Shadow^Dancer

    D15B2 моно към пълна

    Ще ти трябва комп PM6 който трябва да се чипоса, делко и смукателен колектор с рейка и инжектори. Двигателите донори които ти вършат работа за d16a6 и d16y2 (поне аз за тези се сещам).Ако инжекторите са ти нискоомни ще ти трябва и ресисторна кутия. Имаше хубава тема на 1net за преправянето на инсталацията в psytronix.org, за съжаление сайта вече не бачка.
  3. Прав е колегата, заблудил съм се с този калкулатор
  4. Задните гуми ще са по-високи Защо - http://www.margel.info/web/lang_bg/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B7%D0%B0-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8
  5. Има едно такова бълбукане под жабката точно, от охладителната система. Виж си казанчето дали е пълно поне до средата, на студен мотор сипи малко антифриз в радиатора да се напълни до горе до капачката и то само ще се оправи от там нататък. И без да му сипваш в радиатора ще се оправи ако е това, но така ускоряваш процеса. Това е което ми дойде на ум.
  6. Тези датчици могат да се монтират допълнително, но според мен не си струва. Даже и runflat гумата си личи когато е спаднала. Преглеждане и проверка на налягането от време на време решава проблема, който иначе с поставяне на датчици струва 300-500лв. Аз моите гуми не съм ги проверявал как са с налягането сигурно 1 година сега ме подсетихте да ги видя. Моите са don't run flat
  7. Shadow^Dancer

    OBD0 vs. OBD1 fuel control

    bump някой
  8. Shadow^Dancer

    OBD0 vs. OBD1 fuel control

    Здравейте колеги, първо да спомена че на тази национална за първи път карах на писта и беше уникално усещане. Препоръчвам го на всички които не са опитвали! Не е нужно да си най-добрия за да опиташ. Пък и най-добрите тръгват от някъде Благодаря на организаторите за това че ме записаха в последния момент и на всички колеги които ме надъхваха и ми дадоха съвети. Стана ясно че имам още много работа по колата и по пилота Събирам информация всякаква. Карам d15-ка с VTEC глава, PM6 комп, делко и смукател от d16a6. OBD0 съм.Ето го и въпроса към по-запознатите от мен - каква е разликата м/у OBD0 и OBD1 при тия двигатели?Струва ли си да минавам на OBD1 и какви ще са ефектите? Всички мнения са добре дошли Поздрави!
  9. Shadow^Dancer

    изпускателна система

    Някъде от нета го бях изровил, трябва да погледна документите. Цената му беше около 160-170лв ако не се бъркам.
  10. Shadow^Dancer

    изпускателна система

    Личен опит. Д15б2 с ВТЕК глава. Използвани елементи за изпускателна система: - 4-2-1 ибейски колектор - кух резонатор - тръби на 50мм - резонаторно гърне 2бр (с метална решетка вътре и някаква вата, сравнително тънко без рестрикция) - крайно гърне чисто право на (70 и няколко мм вътре) с тапа - крайно гърне Ultersport на 55-60мм вътре с лека рестрикция вид обратна пеперуда (разпробита) Комбинации и ефекти: (колектора 4-2-1, тръбата и кухия резонатор се повтарят навсякъде, така че няма да го пиша) - крайно гърне право с тапа - ефект във вървежа във високите минимален. Неприятен дрънчащ звук с тапа, непоносим без нея. Диапазони в оборотите с неприятни дрънчащи резонанси. За кратки разстояния бива но на дълги пътувания е по-скоро неприятно. - допълнително резонаторно гърне след първия резонатор - ефект във вървежа на ниски, резонансите се обират, сменя им се звука от дрънчащ на плътен подобен на рев. Положението добива вид, но все още не става за пътуване. Крайното гърне в някой диапазони не звучи добре. - две резонаторни гърнета, без крайно - - тука ефекта е ... уникален. Няма такъв звук, звучи като пистов мотор но многократно по-силно. Няма диапазони с гаден звук, няма нищо. Звука е супер плътен и силен. Подчертавам силен ... това е конфигурацията която бих използвал ако карам на писта ... но за ежедневно каране не става. За пътуване - ЪПсурт - гърне Ultersport на мястото на второто резонаторно гърне - now we'r talkin най-накрая. Вървежа се подобри във целия диапазон. Звука е мед плътен, достатъчно силен за да се забелязва и не прекалено за да дразни. Надявам се да съм успял да съм ви полезен
  11. На един приятел сивика д13-ка я кара на нафта и вдига 15 000 - 17 000 оборота всеки ден на едно отвесно изкачване по черен път Нищо му няма на колата вече 65 749км Това в кръга на шегата Колеги, обръщайте внимание на съветите от личен опит ... това което моя приятел с д13-ката ми е казал може и да не е 100% истина. Карайте си колите в разумни граници на оборотите
  12. Този прекъсвач не е сложен за да ограничава мощността на двигателя а за го предпазва от смилане. Няма да е лошо да отидеш да си направиш един реглаж на клапаните ... някоя хлабина може да се е изместила извън нормите. Това няма да е лошо да го правиш на всеки 10 000 - 15 000 км като караш на газ
  13. Shadow^Dancer

    Понижаващи пружини

    +1 за Eibach
  14. Shadow^Dancer

    Проблем с радиатора

    Да, препоръчително е ... ако не си закъснял
  15. Shadow^Dancer

    Настройка на делко D16A6?

    някой да е разглобявал делко ?
×