Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.03.2023 in all areas

  1. 1 точка
    След пътешествия с новия автомобил очаквах по-скромен разход на гориво - 500 км пробег по магистрала на темпомат 140 км/ч - 11,2 л, на връщане 500 км със скорост 160 км/ч - 12,9 л. При ускорение и катерене на баир реве като хималайска мечка - явно е за по-спокойно каране
  2. 1 точка
    В Пловдив има доста Акорди 7-ма ген, намират се и дизелови. Дано някой колега се отзове, поне да сравните помпите и щуцерите им. Не се отчайвай - лечение има, просто още не си намерил подходящия доктор.
  3. 1 точка
    Виж тази тема и питай колегата какво може да ти предложи:
  4. 1 точка
    A как спира нов пилот ? Защото реално погледано няма как да знаеш Една смяна на спирачна течност не коства много усилие и средства. Моята я сменях 2 пъти за 2 година. Декември я смених, защото задните апарати ми бяха задържали и дисковете бяха станали на нищо. Сложих рейсинг течност с по-висока точка на кипене
  5. 1 точка
    Сега проверих, на 3 години и е задължително а не препоръчително.
  6. 1 точка
    На кола не, но ми се е случвало на мотор. Завира спирачната течност и хлътва спирачката. Не можеш да спреш. Това става при прекомерно ползване и лоша спирачна течност. Отделно вода в нея води до корозия на части от системата.
  7. 1 точка
    Признаци няма, докато не е станало късно. Течността се сменя на около 3г.. Имаш апарати, помпа, АБС и подобни неща, които струват по-скъпо от една бутилка сп.теч.
  8. 1 точка
    Аз да кажа две думи за Равенола: след 400км. съм приятно изненадан от това масло, двг работи много леко и разходът на гориво не се е повишил, а преди него бях с 0W20 на Петро. Определно наличието на около 50% ПАО + Естери си казват думата, въпреки по-високия вискозитет. За цената си е ТОП и го препоръчвам на всеки, ако може все още да се намери от старата партида по Илсак ген 2.
  9. 1 точка
    @Staiko Jelev По този начин се обезвъздушава
  10. 1 точка
    Здравей колега, След като започна и да ми тресе на студен мотор започнах да се рова и установих, че явно има някакъв фабричен дефект (инженерна недомислица) с точно този модел. Тресенето не е нещо сериозно, с малко повече газ изчезва. Също така го прави само и единсвено на студен мотор. След 2-3 светофара проблемът изчезва и вече всичко е наред. Та мисля че това има общо и стракането. Ето тема на английски, където много хора се оплакват от съединителя на 2.0 бензин. От хонда са казали, че това не се смята за проблем и са отказали гаранционно отстраняване. Хората си свикват и така си карат. https://www.crvownersclub.com/threads/crv-2013-vtec-2-0-clutch-judder.203948/ А тук в това видео човек предлага решение, което оправя проблема за известно време. Става въпрос за ръчна дизел 1.6, но проблемите са същите. https://www.youtube.com/watch?v=MWG9gNU36CU Това, което аз направих е да застана на наклон, вклювам на трета и карам съединителя да пробуксува за малко. Мога да кажа, че тресенето на студено почти изчезна, а тракането намаля осезаемо. Според човека това действа няколко седмици. Не знам обаче колко е вредно за съединителя, той казва, че не е особено вредно. Според хората може би се натрупва някакво замърсяване на притискателя или на маховика и с пробуксуване се изчиства за известно време. Но все още колите са нови и никой не е отварял или поне никой не е споделил. Надявам се да съм бил полезен.
  11. 1 точка
    Идва лятото и всеки се чуди дали климатика му работи адекватно. Ето как може да си направите сами диагностика на климатика. Без разни прехвалени майстори да Ви будалкат и да се учат на баш гръб. Без да натискате педала на спирачката натиснете старт бутона два пъти. Изчакайте 10-20 секунди да се стартира медията. След това задръжте бутона за включване и изключване на вентилатора като същевременно натиснете 5 последователни пъти бутона за подгрев на огледалата. После пуснете бутона за вентилатора и изчакайте ,след секунди започва да си прави диагностика не пипайте нищо. Като приключи изкарва тези две страници. Ако има някакви грешки в клапи или другаде ги триете. След това гасите колата и сте готови.
  12. 1 точка
    Здравей, Карам такъв Акорд вече 12г. С изпреварване на МПС движещи се до 50-60км/ч няма никакъв проблем. Сваляш на 2ра и се изтрелваш дори и натоварен с работещ климатик. На 3-та предавка автомобила не е толкова пъргав, но не бих казал, че е муден и е трудно изпреварването. Относно двг маслото. Изненадам съм да чуя, че този двигател може да гори масло. На мен никога не ми се е налагало да доливам. Не съм забелязал да има разлика в нивото между смените. Не изключвам да намаля с някакво малко количество, което не съм отчел. Тази кола за мен е изключително надежден и безпроблемен автомобил. Освен консумативи и главина друго не се е налагало да сменям/ремонтирам за 172хил км. До някъде съжалявам, че ще трябва да се разделя с този автомобил.
  13. 1 точка
    Не трябва да има никакви помощи за т.нар. бизнес. Просто не заслужават тези мошеници. Като не могат да се лишат от скъпите коли и екскурзийки, да фалират.
  14. 1 точка
    Здравейте, продължавам с впечатленията. Направих една екскурзия покрай Троян, Тетевен и Карлуково (пещера Проходна). Акурата сякаш е правена за стръмни планински проходи с остри завои. Автомата си реагираше адеквано и при изкачванията и при спусканията. Преди да тръгна си мислех, че при спусканията ще се налага да превключвам на ръчен режим S. Разхода ме изненада много приятно. Особено към вкъщи. Реално на колонка 9,4/100 (водя си дневник на зарежданията и е споделен в подписа ми) И сагата с летните гуми приключи. Трябваше да си купя джанти 18" за летен комплект. След дълго следене на обяви за употребявани джанти, реших да заложа на нови. В една тема @ceco_accord беше споделил, че на някои модели джанти спиците опирали в спирачните апарати и поради тази причина предпочетох да поръчам нови от местен търговец. Днес ми се обадиха, че джантите са тук. Гумите също бяха дошли та отидох да преобуя акурата. Бях поръчал нови сензори но нещо не се получиха нещата с копирането и прехвърлихме сензорите от зимния комплект, а на есен ще му мисля. Джанти Alutec ADX2 18" 7,5 J ET 40 Гуми Continental UltraContact 235/60/18 103V DOT 0723
  15. 1 точка
    С времето стърженето се увеличи, като на моменти скоростите влизаха малко по трудно и вече съм с нов маховик, притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер и семерина към колянов вал, че и тя беше омаслена. Съединителя стана по-лек и започна да отделя доста по-долу. Вече ги няма стърженето и свиренето, но и доста пари изчезнаха от портфейла
  16. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
  17. 1 точка
    Днес пътуване по магистрала 180 км + 30-40 км градско в София - 130 на темпомат - 8.2 л
  18. 1 точка
    Точно там се оказа проблема,нямало е масло в новия радиатор.Днес сутринта и долях малко масло и я разходих 50 км и всичко си дойде на място.Вече не рита и всичко е нормално.
  19. 1 точка
    Може и да знаеш, ама ... Маслото на автоматика минава през долното корито на водния радиатор, за да се охлажда. Започни от там - дали нещо не се е объркало при смяната на радиатора? Например да са забравили да върнат обратно маслото, което е изтекло при откачането на маркучите до скоростната кутия?!
  20. 1 точка
    31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Пък и знам какво има вътре. Ще си го ползвам по предназначение.
  21. 1 точка
    Препоствам от ФБ: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=505847375094453&id=100070075835094
  22. 1 точка
    @supertorr Здравей! Ако си чел внимателно темата, сигурно си забелязал, че по една капка, особено при дизел, няма как да се направи обективен анализ за състоянието на маслото. Също така, много неизвестни има в твоя казус Ако трябва да "стрелям в тъмното" и предвид долната картинка (сложил съм там твоите капки; тези отгоре), бих казал, че маслото е в състояние 6В. Т.е. има замърсяване (но все още не е много тежко), дисперсията е добра (но може би не за дълго), а обводняването не е голямо. Ресурс за още употреба е наличен. Колко голям - не мога да кажа. Дали да продължиш, ще трябва сам да решиш Не забравяй, че ресурсът на едно масло не се определя само от натрупването на замърсявания в него, а и от промяната на химията му ( в т.ч. от водата и наличното в него гориво).
  23. 1 точка
    @ceco_accord Цецо, нещо не можеш да уцелиш нито на скенер, нито на телефон... Сканираното на .pdf изглежда преекспонирано и не се получава необходимата визия. Ето: На снимката с телефона пък бялото е сиво и трябваше да го коригирам предварително. Бедата при него е, че никога няма да можеш да уцелиш еднакво сиво, а пък аз никога няма да мога да уцеля същият "репер" за да се получи същото ниво на корекция. Абе става манджа с грозде.. Ето как изглежда, след корекция, снимката от телефона: Чисто масло, обрало мизерията от несливаемия остатък старо. Някаква разлика в работата на мотора?
  24. 1 точка
    Първа кръв с новият ШЕЛ. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 346106 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 987,1 км . 6) Цикъл основно извънградско + 30-тина км градско. 7) Средна скорост за пробега (според борд компа) 60 км/ч. 8) Сезон на експлоатация – 66 дни (зима) - 5.01.2023 - 15.03.2023. 9) Мото часове – около 17 мото часа - според средната скорост. Трип В нулирах с новото масло. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 120л газ + дузина паления от студен мотор до обръщане на бензин и ако мотора влезе във VTEC, но не съм сипвал тази година. Според "борда" 3,3 л. Айде - 5 да са. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 40 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4 л. 13) Доливане на масло - НЕ. Разход на масло за периода около 0,2 литъра, предполагам защото веднъж "гоних самолета" с пълна кола през Петрохан. 14) Други - Пробата е сканирана на същият скенер като предходните (а не на "розовия"), но не отиват отношенията ни на добре, та слагам и 1 (необработвана) с телефона си. Направил съм си "контролирана среда" и ако бива, следващите ще са така? 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч.
  25. 1 точка
    Здравейте! Поздравления за чудесната тема! Макар и ползвател на друга марка беше много интересно да се запозная с проведените тестове. Моля за анализ на проба, макар и на Хюндай и40. Наясно съм че информацията не е пълна и липсват история на развитието. 1. Hyundai i40 1,7 CRDI 2017 2. Масло 5w-30 / неясна марка/ 3. Маслен филтър / неясна марка/. 4. Общ пробег - 214250 км 5. Пробег с това масло около 8000 км. 6. Цикъл (извънградско/градско) – 60/40 7) Средна скорост - около 25 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – .10.2022- 15.03.2023 9) Моточасове – около ?; 10) Изразходвано гориво -? Diesel без добавки 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.3 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. Състояние на максимум Първата снимка е на просвет, а втората сканирана
  26. 1 точка
    @vespa Веско, да взема да ви изпратя, там в Италия, един скенер от 75 лв., че като гледам, май са голям дефицит при вас... За тук - О.К. Някои нямат пари (разбираемо), други ги мързи, трети им е изключително сложно да работят с такава техника, четвърти не знаят, че съществуват такива устройства... О.К. Приемам го! Но за "Fratelli d'Italia, l'Italia s'è desta... Нещо много "заспала работа" се получава... (...надявам се да го приемеш в чисто хумористичния аспект...) Та... с лека корекция на бялото, което мразя да го правя... Маслото е относително чисто, с малко тежки замърсявания. Наситена дифузна зона с леки замърсявания. Типично за 0W-20 няма заформено ясно ядро. Всичко това е и в резултат на чистото гориво (LPG), и доброто състояние на двигателя. Но! Колко се е окислило маслото за тези 12 хил. км. и в каква степен са дегенерирали мазителните му свойства, не може да се прецени. А това съвсем не е маловажно! Затова не бива да се правят "героиства" с интервала на смяна.
  27. 1 точка
    Днес покарах малко 0W-30-ката, та капнах да съхне, понеже не е ясно кога пак, а е на почти хилядарка, ама от 3 извънградски и 30-тина км градско - за 66 дни.
  28. 1 точка
    Една проба на CRV 4 генерация с пълна сервизна история на реални километри тук в Италия, където всичко се подлага на съмнение от ваша страна. 1) Honda CRV 2015 R20 2) масло оригинално 0w-20 3) маслен филтър оригинален 4) общ пробег на двигателя 123480 км. 5) пробег на маслото 12360км 6) цикъл извънградско/градско 70/30% 7) сезон 07.04.2022/13.03.2023 8) мото часове приблизително 250 9) два резервоара бензин и около 1200л газ 10) обем на налятото чисто масло 4л 11) доливане няма, в момента е на средата между мин и мах. Пп. Колата от нова е с монтирано АГУ BRC и се обслужва в оторизиран сервиз на Honda. Първата снимка е с малко изкуствена светлина. Капката е взета на загрял двигател БЕЗ да се изчаква известно време. Забравих да спомена предишните 6 смени на маслото само със същото. Смятам, че е редно това да се публикува в раздела на модела. Така ще отпаднат доста въпроси относно обслужването на двигателя.
  29. 1 точка
    Да, знам, да успокоя човека, че не е само той. Много са факторите, които влияят. Горивния процес ако не е наред всичко в кофата. Но стигнах до извода, че не си заслужава да се пипа. По-честа смяна и това е.
  30. 1 точка
    Ей, докъде стигнахме. Вместо да се вдигнем и да ги натиснем да приемат закон за произход на тази част (ако стане като верифицирането на лекарствата в електронна платформа) ще спрат кражбите. Или да принудят застрахователните компании да признават и изплащат такива кражби- самите те ще предложат законови промени . И аз съм с бензинов двигател. Направил съм метална защита ,която евентуално да ги откаже да губят време. Възмущава ме мисленето ни.
  31. 1 точка
    Прилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
  32. 0 точки
    Мъж купува презервативи и аптекарката го пита: - Торбичка искате ли? - Не, тая не е толкова грозна!
  33. 0 точки
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Па вдигнаа данъците
  36. 0 точки
    1. Един хектар канабис освобождава толкова кислород, колкото 25 хектара гора. Канабисът расте за 4 месеца, а дърветата за 20-50 години. 2. От един хектар канабис можете да получите същото количество хартия, колкото от 4 хектара гора. 3. От дърветата се прави хартия, която може да бъде рециклирана 3 пъти, докато от конопът се прави хартия, която може да бъде рециклирана 8 пъти. Конопената хартия е най-добрата и най-трайната. 4. Конопените растения са капан за радиацията. Плантациите от канабис пречистват въздуха. 5. Конопът може да се отглежда навсякъде по света, нуждае се от много малко вода. Освен това, тъй като може да се защити самостоятелно от насекоми-вредители, не се нуждае от пестициди. 6. Конопеният текстил превъзхожда дори ленените изделия по свойствата си. 7. Конопът е идеално растение за производство на кантове, въжета, чанти, обувки, шапки... 8. Канабисът у нас е забранен. Но техническият канабис не съдържа наркотик и може да се отглежда свободно. 9. Протеиновата стойност на семената на канабиса е много висока, а две мастни киселини, съдържащи се в него, не се срещат никъде другаде в природата. 10. Животните, които се хранят с канабис, нямат нужда от хормонални добавки. 11. Всички пластмасови изделия могат да бъдат направени от коноп, конопената пластмаса е екологично чиста и напълно биоразградима. 12. Конопът може да се използва и за топлоизолация на сгради, той е издръжлив, евтин и гъвкав. 13. Конопените сапуни и конопената козметика не замърсяват водата, затова са напълно екологично чисти.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...