Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
  3. 3 точки
    Много добре те разбирам, още повече последното изречение от тоя пост - АКО. Но като прочета това и всичко избледнява, а и се изяснява: Което, всеки да го разбира както си иска. Когато караше дизеловия Акорд, ме кефеше (честно) какво куче беше, разчепкваше проблемите с които се беше сблъскал, защото беше взел Убит такъв Акорд, на Не реални километри, незнайно от кой каран, а и незнайно как подържан ( такси ли беше ,че не си спомням- ама няма значение! Е, вярно малко си изпати, после се отърва, ама си спомням и темата , като се чудеше при продажбата как да я паркираш под наклон, за да не ти свети лампата на резервата за горивото - че нали в Англия баце , две три години и шут.... Нищо лично , но - читавия дизел е в пъти по, по, най , стига да пипнеш такъв . И мене консумативи не ме плашат , икономия тоже, кефа не искам да си развалям, ама и не обичам да робувам на още един компонент - газовата ! Няма да се впрягате за някакви каруци, че живота ви мина в мислене и избиране! Писано ли ти е да изтеглиш късата клечка - ще я изтеглиш !
  4. 2 точки
    Една интересна статистика за ползващите СТАРТ/СТОП. Както писах по-горе за Аутбека, при задействане на системата, показва времето през което двигателя е спрял и количеството спестено гориво /теоретичен разход на празен ход предполагам/. За 6500 километра съм висял по светофари 14 часа и 19 минути и вероятно съм спестил 16.44 литра бензин. Това означава икономия от 0.253 л/100км при среден разход до момента 8.5 л/100км /реален/ и 8.2 по борд компютъра. Предполагам, че и ЦРВ или друга подобна кола със старт/стоп ще икономисва такива стойности.
  5. 2 точки
    Аз сложих носачи на оптимал, но ги монтирах с тампони на фебест. Така че, не виждам проблем в това да са фебест. При мен всичко е наред от 2019г до днес. Не е увиснала, разкрачена и прочее. Тогава смених почти всички тампони по задното окачване, почти защото два от тях просто ги нямаше налични. Моето мнение е, че трябва да се сменят тези, които са видимо усукани и скъсани. Не сменяйте здрави, това не променя нищо. Проверено😁 На снимката е около 20 дни след монтажа, за да ги проверя. Разликата между тези за ЦРВ 2ка и 3ка е в ухото за тампона, и закрепването на кабелите. Това с кабелите може да се преправи, но тампона за 2ката е по къс по спомен. Така че, търсете за ЦРВ 3ка. Поздрави
  6. 1 точка
    Една вечер мъж и жена в хола на ракийка и салата:-"Жена ти си единствена, няма друга като теб,пием си ракийкагледаме мачове,няма проблем като се прибера пиян в 03.00ч,ама не можеш с едно изречение да ме направиш хем щаслив,хем да ме обидиш....."- казал мъжът!Жена му отговорила.-"Мъжо к*ра ти е по-голям от на комшията"
  7. 1 точка
    Здравейте пичаги! Нов съм във форума и нищо не разбирам от коли. 7 години търкалям голф 4 1.4 бензин двигател, които пие масло на копеле и няма оправия. От години се кефя на Акорд 7ма генерация, но поради жена, деца ремонти и "безпроблемния" живот в бг все не можех да отделя кинти за мечтаната хондичка. Започнах работа в София преди 2 месеца и пътувам всеки ден 150 км (Самоков - София - Самоков) и ми трябва надеждна кола да мога да й сложа една газ и да си карам без да го мисля. Спрял съм се на бензинов модел по възможност автоматик и искам да му сложа някаква качествена газ. Може ли джедайте във форума да ме посъветват дали 2.0 или 2.4 двигател да търся и какви проблеми създава газта, че ми казаха да питам собственици? За информация, не съм голям състезател карам си в ограниченията и рядко изпревам. То с този асматичен голф при 110 - 120 имаш чувството, че ще се пръсне двигателя Не разбирам от коли, програмист съм, моля не ме хулете
  8. 1 точка
    Здравейте , не знам какви са тия акумолатори по 700 лв , аз миналата година смених моя на 112к километра и 7 години експлоатация със бош 5 серия за 240 лв . Сега 10 месеца по -късно съм на 139к километра и нямам никави дертове със старт стоп системата работи си нормално. Много рядко я изключвам само в много тегави задръствания.
  9. 1 точка
    @Markony, апаратите и те ли там са намесени или само дискове/накладки? Интересно ми стана, защото новите коли, включително и Type R 2020 е с Brembo апарати. Моят опит с Brembo e преди 10-тина години на предни дискове. Не съм имал проблеми. Скоро купихме на приятел барабани Брембо за Сивика. Единият беше отлят с шупла но не е имал проблеми никакви до момента. Всеки ще каже от какво е доволен ама като не са му наред апаратите и задържат, хвърлят дискове АТЕ, EBC-та и тн.., мненията няма как да са в 1 посока. При мен в момента комбинацията е АТЕ дискове с ОЕМ накладки. Тишина и спиране без никакви проблеми. На другата са Ferodo дискове с Pagid накладки и отново никакви проблеми. Бих заменил ОЕМ на Хонда с Pagid следващият път единствено заради цената. Изключително мека и безшумна накладка. Оставя повече пепел като негатив.
  10. 1 точка
    Тази старт-стоп е с изцяло екологична насоченост и спестеното от гориво заминава за ремонти, да не говорим колко струва един акумулатор. Ставал съм свидител на подобни системи на пешеходни пътеки, още не е спрял и двигателя вече е изгаснал, аз такова нещо не бих си взел.
  11. 1 точка
    Аз също карам от месец и половина / 3000 км/ с подложки от същия човек от Русе. С подложки 2.4 см, задницата се вдигна с около 5 см. Много съм доволен от резултата. Човека е супер коректен, препоръчвам го. Не мисля, че нормалната височина /80 см/ може да повлияе на вътрешни карета и др. подобни. Това е все едно да смениш пружини и амортисьори и да чакаш проблем с каретата.
  12. 1 точка
    Исках да снимам нещо друго, ама тоя отпред ме изненада, но Легендата бди на вахта и намалява, следейки плаващите наоколо. VID_20210226_140329.mp4
  13. 1 точка
    Привет, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w-40.html Вид и количество: MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W-40 1x5L + 1х1L Линк: https://www.ato24.de/en/motul-professional-motor-systemreiniger-300-ml.html Вид и количество: MOTUL PROFESSIONAL ENGINE CLEAN 300 ML Стойност на поръчката: (€23.75 + €6.99 + €9.19)*1.9675 = 78,56 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  14. 1 точка
    Така описано е възможно да е от постоянно отворен термостат. Винаги са отворени двата кръга - малък и голям и на къси разстояния не може да стопли всичката охладителна течност. На дълъг път като завърти достатъчно антифриза успява да загрее достатъчно. Радиаторчето на отоплението е част от малкия кръг, който трябва бързо да загрее - за по-добра работа на двигателя и по-топло в купето.
  15. 1 точка
    David Penn всяка седмица пуска много добри миксчета.
  16. 1 точка
    Бих казАл 2.4 автоматик. Ако е и комби, супер. Да се видиш у багажник, жената ще е доволна. Не че 2.0 ще е немощен, ама Мечо Пух вика "Колкото повече, толкова повече!". За газта не знам, не съм фен, карам си на биндзин. edit: Не че нещо, ама Откак съм в Англия (17г) не съм ходил зимата на Самоков. Не знам, как е пътя Самоков - София, ама едно CR-V 2.4 auto ще ти дойде супер.
  17. 1 точка
    Към края на другата седмица ще ги сваля 8те свещи и ще постна снимка. По думите на съпругата(защото тя кара колата) придръпването го няма вече, а сега усещала при намаляне,нещо като лашкане. Ама какво усеща само тя си зане
  18. 1 точка
    Моите задни винаги изглеждат по-зле от предните...в смисъл почернели. Сменял съм 3 комплекта на Джазката - само NGK. Първите бяха ок от Щатите с доставките, вторите френски и след 15-16К почнаха да правят пинизи. В момента съм с NGK V-power , донесени ми от Щатите и до тук са супер. Сменям ги на 30-40К
  19. 1 точка
    Да прав си, изглежда това не е някакъв стандарт, а всяка марка си има свое обозначение.
  20. 1 точка
    А моя ток го изхарчи бутончето за отваряне на багажника. Активирало се е само и ключалката - щрак, а лампичката - свет, и така 40 часа.
  21. 1 точка
    Сивик, 1.8 бензин, имаше подобен проблем. По метода с бушоните, както писаха по-горе установиха, че тока го харчи копчето за заключване на колата. Това, с което се заключваш от вътре в колата. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  22. 1 точка
    Нормален разход за такива разстояния, работа на място, студен мотор. Не виждам причина за притеснения.
  23. 1 точка
    Heat range 20 на DENSO е същото с NGK 6 DENSO 16=NGK 5 DENSO 20= NGK 6
  24. 1 точка
    Имам наблюдение само над бензиновите мотори - 2.0 и 2.4. Гният задните вежди, предният капак отвътре, по коша се появяват лисичи опашки. Почти винаги са матирали предните фарове. Централнота много често не работят. Вратата на багажника при 2.4 дефектира и не се отваря от ключа и не само. Навигацията преди фейса няма покритие за БГ. Липовете при тайп-ес са доста рискови при спортно окачване-почти винаги са надрани. Пукат се маркуча на хидравликата. Понякога не работи шоф. ел. стъкло. Изтриват се копчетата на волана и се напуква - драска сивата основа в която са вградени. Спирачките са слаби по рождение. Колата определено не завива! Ако предишният собственика не е сменял на време маслото има опасност от харчове! 2.0 мотора е пълен труп. Демек, слаб е за това купе! Платнения салон при по-евтините версии е адски ретро. Ключа се чупи доста често, но това е фабричен дефект при доста хонди. При ръчната кутия след определени километри трябва да се регулира педала на съединителя, защото скоростите влизат трудно. И при този модел с ръчна кутия си го има специфичният шум в кутията. Понякога тресе вътрешно каре. Страда и от криви дискове, когато са доста карани и хамалствани. Естествено, има тропане от биаелтки и тампона на стаб. щанга. Понякога има тропане и в кормилната рейка. Комбито е тежко за паркиране в градски условия. Това което ми харесва е ,че е доста здрава като цяло. Събира доста, особено при комби варианта. Стъпва доста стабилно на пътя. 80-90 процента от електриката в купето работи почти винаги. Определено получавате повече за парите си, ако направите правилният избор. Интериора е направен от доста качествени материали. Разхода при 2.4 е доста приличен. След фейса, има доста промени, които са доста полезни. Дизайна е сравнително актуален днес! До колкото знам, търпи без проблеми газифициране. Не го казвам от опит, защото никога не съм карал на газ. Консумативите са сравнително на добра цена. Има доста части втора употреба. Като цяло е доста надеждна кола и служи вярно!
  25. 1 точка
    Така... Диягностиката показа заливане на дюзи Но.1 и 3. Понеже съм от другата страна на границата, която в момента може да се премине само с отрицателен ПЦР или срещу 10-дневен карантин, сервиз намерих в Крушевац. 320км в двете посоки, 5 часа работа (демонтаж на двете дюзи, пълна репарация, испитване ...) и 250 евро... Това е положението в Сърбия.
  26. 1 точка
    Колеги, извинявам се за късния отговор. Решихме проблема. Дюзи 1 и 3 бяха проблем. След подробна и скъпа профилактика двигателят стартира отново за секунда. По пътя смених горивния филтър, маслото и масления филтър. Двигателят работи като нов. Благодаря на всички за съветите и търпението.
  27. 1 точка
    @niko75 @dimkaraganchev Някъде да съм споменал нещо лошо спрямо бензина. Напротив. Писал съм, че е по-здрав двигателя от дизеловия. Сами подхващате да пишете колко излизала поддръжката на дизеловата кола и т.н. Човекът търси конкретен съвет между дизел и бензин и се постарах да му дам точен отговор. Струва ми се, че не четете преди да пишете. Когато се дава съвет на някой, той трябва да е обективен, а не да е в защита и хвалби на неговата кола, която кара. Спирам да пиша, защото идеята на форума не е чесане на езици, а даване на компетентни мнения в помощ на питащите
  28. 1 точка
    ... e то така казано, проблема ти е само задържащ супорт - често срещан проблем и то не само при задни, но и при предни спирачки - ето на мене ми се беше появило едно друсане при спиране (от преде) със скорост над 80км.ч и имах чуството, че волана ще се откъсне ... в повечето случай казват - КРИВ ДИСК, но като залегнеш при хубаво време естествено да си отремонтираш сам колата и виждаш един супорт, който така е заял, че с чукове едвам излиза .... ТА - действай, виж си супортите!
  29. 1 точка
    Из фейсбук група (българска) .. Потребител 1: “Здравейте група, може ли да ми дадете съвет, как да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс.” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Не ми трябва цял, само 5 метра не ми достигат.. ” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи българския първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в таз група. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Бахти, ква е таз градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Ейй ма сте и вий.. човека иска само да удължи некъв си маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Аре гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти, бе! Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на тъпи въпроси!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На умен ли ми се правиш, бе, селянин?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах маркуч, който изкара само година и оттогава ползвам цели маркучи!” Потребител 1: “Е, как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. залепи със скоч просто още един маркуч към него и така, или.. ?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл??” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в таз група” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ох да, спомням си. Какви времена бяха едно време, еййй.. А сега нищо не държи, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми обясни как да си удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Да, но имам проблеми с гърба и не мога да ходя много, че и да нося тежко.. ” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Това е градинарска група. Като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицинска група. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
  30. 1 точка
    Опитвам се. Чети, бъди полезен за себе си и форума и той ще ти се оптлати..
  31. 1 точка
    Километрите не са мерило за състоянието на колата. В горните постве има много истина и житейска мъдрост, а има и много аналогични теми.
  32. 1 точка
    Имал съм и двете, 2.2. дизел и 2.0 бензин. Дизела върви много повече, висок въртящ момент и кеф за каране и е с 6 скорости. Принципно дизел се взима, ако се въртят много км годишно, заради икономията от горивото, но икономията отива на кино, даже връщаш назад при първият проблем по двигателя, който и да е от изброените от теб кахъри. Моите изводи през годините- дизел само ако е до 5 годишен, нататък поддръжка/ремонти унищожават икономиите. Е, може и да излезеш на нула и да останеш с кефа от карането. На бензиновата няма какво толкова да те вкара при поддръжка, но по-малко върви и е с 5 скорости (2.0л)
  33. 1 точка
    За толкова стара кола по-добре заложи на бензина, ако нямаш пълна сервизна история за дизела и не знаеш какво е сменяно, защото има шанс да изтеглиш късата клечка и да минеш през всички болежки на дизела.
  34. 1 точка
  35. 0 точки
    Ваксинирах се с "Астрата"..... и като тръгна нек'ва ръжда по веждите...
  36. 0 точки
    Булевардна София. От 1 Клио се изтърколи това кръгче и се бацна в паркираната Легенда. Сигурно искаше да е част от нещо по-значимо. Ще го подаря на една приятелка, да си има "копче за балтона", понеже си мечтае за ново Ренде, а мъжът и я мъчи с 1 вехто Чероки.
  37. 0 точки
    Една извадка ут Хай-лайфат😁: Е тва се казва,родословно дърво😄!
  38. 0 точки
    Сега, като си прочетох написаното и аз се по смях! Малко като турски сериал се е получило. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
  39. 0 точки
    Интересно, моето CRV гори 10 л газ, а тези акорди 12 л бензин...
  40. 0 точки
    Заради по-малкия заряден ток на алтернатора. При 1.4 е 80 ампера. При 1.8 е 90 ампера. При 2.2 е 130 ампера.
  41. 0 точки
    Ех, тия жълтурковци с дръпнати очички отново нещо не са сметнали, както трябва. Няма ли да назначат най-накрая инж.Ганьо Балкански да им ги изчислява тия работи? И друго се замислям: тая кола как 10, че дори и повече, години е палила с толкова малка батерийка? Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  42. 0 точки
    Не виждате ли в кой форум пишете? Тук разбираме само от Мазда.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...