Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.02.2021 in all areas
-
4 точкиКомплиментите са хубаво нещо, но никога не знаеш дали са искрени... Докато псувните - те са от сърце.
-
3 точкиЗдравей, колега. Да, моля въпросите несвързани с масла, да ги отправиш в друга тема и моля тук да не се коментират . Все пак съм ги оставил скрити. Относно въпросът ти за маслото – вероятно ще получиш различни съвети, но в случай, че решиш да останеш на Petro Canada, по-добре смени с 5w-30. В ато продават и 0w, но за нашия климат не е нужно, а ресурсът му е като цяло по-малък от 5w-то. Иначе моята препоръка (ако се придържаме към този ценови диапазон) е Ravenol FO SAE 5W-30.
-
3 точкиАйде почна се дойдоха тези дето са карали много дизели да ни обясняват колко сме се набутали ,ние балъците с дизелите. Колега търси си читав автомобил,дали е дизел или бензин ти си преценяваш и трите мотора са хубави .
-
2 точкиТоку що пристигнаха,на цена от 125лв. двата комплекта,за акорд 7. Проверен код за автентичност,чрез приложението им. Интересно,че отпред накладките на дясното колело,са по износени от лявото.Предни и задни, заедно ще ги сменям. До тук са на 35к.,и като гледам имат за към 5к."хляб" в тях. Мисля,че е нормално.
-
2 точкиСъжалявам че виждам късно поста ти за да те насоча направо. Този проблем съм го имал и аз, но при мен Ремък беше и крив. Когато двигатела работеше Ремък мърда на ляво и на дясно и следователно ролката също се отклонява ше на ляво и дясно. При мене свирене имаше само на климатик, но при тебе явно Ремък е бил доста хлабав. P. S. I Как да разбереш колко да обтегнеш Ремък? Прост метод. Намираш най-дългият участък на Ремъка от ролка до ролка или от агрегат до агрегат (при Джаза аз лично го правя най-отдолу, между шайбата на коляновия вал и климатика). Хваща Ремъка по средата и се опитваш да го завъртиш във вертикално положение(на 60 градуса от нормалната му позиция). Ако си го обтегнал добре би трябвало да успееш, но трудно и да не можеш да го превъртиш. Ако го завъртиш с не малко усилие на 60 градуса и не можеш повече значи си шест 😉
-
2 точки
-
2 точкиАко не ползваш колата за озвучаване на сватби не ти трябва по-як акумулатор. На сивика от подписа ми за 15 години имам една смяна на акумулатора и то смених оригиналния.
-
2 точкиВнимавай с изолир банда и с лепилата, че си смуче доста и може да стане беля. Когато на мен ми се беше сцепил, точно това направих и то с хубав и широк изолир банд, да може да хваща две ребра, а после и със силикон отгоре - за докато намеря здрав. Добре че го намерих бързо за 10-на дни, че при смяната му, видях че единия слой на изолир банда, беше засмукан доволно през цепката и щеше да отиде където не трябва, крепеше се на магия. От температурата на двигателя и вибрациите, лепилото на изолир банда става лигаво, започва да изпуска и тръгва .... а го бях направил доста прилично и изглеждаше вечно. п.п. Колата ти, с тази цепка е като спъната , особено на по-високи скорости - нали?
-
1 точкаПродавам личният си автомобил, като първо пускам обявата тук, преди други сайтове за продажба. Детайлни снимки: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 Автомобилът е 2009г, 201кс 2.4 i-VTEC бензин, 5-степенен автоматик (със спортен и ръчен режим с пера на волана), с абсолютно всички екстри за модела - включително дистроник, следене на лентите на пътното платно (LKAS), автоматично предупреждение и спиране при опасност от сблъсък, стъклен шибедах, светъл кожен салон с подгрев и памет, навигация с камера за заден ход, автоматично нивелиращи се ксенонови фарове. В отлично техническо състояние. Колата бе купена внос от Швейцария ноември 2015г, върната в представителство от първия й собсвеник, с който установих връзка. В България е изминала 55 000км - в момента е на 213 000км. Държана е в гараж, освен последните 3 месеца, през които е карана малко, основно градско, от баща ми (причини за продажбата по-долу). Цена: 17 000лв - за която получавате напълно обслужен автомобил без предстоящи разходи освен нотариално прехвърляне и смяна на талон. С тази кола бих тръгнал на 5000км пътешествие из европа (каквито съм правил с нея 2016г и 2018г) без никакво притеснение за който и да е аспект на техническото й състояние. Данъци, застраховки, обслужване: - Пълно обслужване преди 800км, 15.10.2021 в Юби-ко - масло на двг (Mobil1 5W-40), оригинални филтри (маслен, въздушен, купе), спирачна течност, антифриз. Извършиха пълен оглед на ходова част и потвърдиха, че нищо друго не е нужно да се прави. Маслото на скоростите е подменяно частично (сменя се 3л) 2 пъти след като взех колата, последно преди 20 000км в Мотобокс и не трябва да се сменя още 60 000км напред. Обслужвана редовно на всеки 10 000км. - Пълно каско с право на доверен сервиз до 11.2021 - ГО & преглед до 12.2021 - Винетка до 05.2021 За горната сума получавате: - направена шумоизолация за 1100лв в SoundDoctors - оригинални джанти от Accord 8th gen - 18" Type S с летни гуми GoodYear EfficientGrip 225/45/18 - оригинални джанти от Accord 8th gen - 17" със зимни гуми Continental TS850 225/50/17 - оригинален гумен леген за багажник - оригинална щора за багажник и оригинален разделител между купе и багажник - два комплекта оригинални стелки - гумени и текстилни (светли, в цвета на купето) - допълнително купувана патерица и оригиналния крик и авариен комплект за ремонт с компресор - комплект предни тонколони JBL с преходници за Хонда с които исках да заменя оригиналните, но така и не намерих време Допълнително мога да предложа следното: - напречни греди за товар Thule Wingman (с един единствен ключ) за 250лв - 2х багажници за велосипеди Thule ProRide 591 (с по 2 оригинални ключа всеки) за общо 250лв (или един за 125лв) Забележки: - кората под двигателя беше увиснала като взех колата и в последствие се доскъса, пазя я. Явно е слабо място на тези коли, защото поръчах друга от морга и беше тръгнала да се къса на същите места като моята. С много разправии я върнах и така и не я смених, защото оригинална беше около 400лв. Вече има неоригинални, които изглеждат по-здрави, а и са на много по-разумна цена - предстои смяна на предни дискове и накладки (претрисат при спиране) - има дребни неоправени външни забележки на 4-5 елемента, които не можах да оправя по каско заради прекъсване по време на пандемията - пластмасовата лайсна на челното стъкло от дясно се е разлепила в горната част, отново. Това по никакъв начин не вреди или пречи - проблемът е естетически. Това е проблем за който има recall от Хонда, в Бултрако безплатно я оправиха, но тъй като е минало над година, не признават гаранция. Трябва да се поръчат 3 щипки по 28лв и някоя от фирмите, които лепят стъкла да ги поставят - със специално стъкларско лепило. По телефона Кобра казаха, че ако отида с щипките - "колегите ще го залепят за 20-30лв, ще се разберете с тях". Причина за продажбата С жена ми често ходим по планини за ски и колоездене, а от скоро и до виличка, до която се стига по черен път, а когато има сняг или кал, с Accord-а не може да се стигне. Често ни липсваше по-висока кола и 4х4 и октомври 2020 взехме прекрасна CR-V 3rd gen 2.0 Executive 2011: Accord-ът от обявата по план оставих на баща ми. Дадох му го напълно обслужен, с платени застраховки и такси за година напред, точно защото нямах намерение да го продавам. По стечение на обстоятелствата обаче той покара няколко пъти моето CR-V и започна да ме подпитва не може ли да му намеря такова. Планът ми е или да взема още едно CR-V 3-та генерация, или да взема по-нов SUV за мен и да му дам моето CR-V. Колата е в София и може да се види/кара след предварителна уговорка. Може да бъде прегледана в сервиз по ваш избор. Докато е била с мен е поддържана е само и единствено в сервизите Юби-ко и Мотобокс, като пазя пълна документация. Контактите са премахнати.
-
1 точкаАбе дано е това и да нямаш ядове повече. 500 лв. за ремонт на две дюзи (до колко разбрах пълно рециклиране) с пътя е нормална цена. Дано майсторите са читави, че спомените от Крушевац от едно време не са кой знае какви.
-
1 точкаТова все едно е писано за моята кола, която си е на практика същата. При мен разликата е, че километрите са към 15000 и имам 5 врати.
-
1 точкаВ края на 2019 си взех Акорд 6 от немски дилър на Хонда с пресен TUV. Колата не беше на малко километри, но за 18 годишна кола не бяха и много. По думите на майстора са реални. Всъщност, след като я обслужи, вече година и половина не съм му я водил, което за нов внос е добро постижение. По темата дизел vs. бензин мнения много. Аз лично не бих си купил 15-годишен дизел, който не се знае как е обслужван, но пък ако попаднеш на читав екземпляр - защо не? Все пак това е Хонда, не се сещам за двигател на марката, който има слава на проблемен. Ако търсиш икономия - задължително газ+бензин. За момента по евтино няма. Но пък като гледам караш около 10к на година и си прецени има ли смисъл от икономия като цяло. Все пак, ако водеща е цената за километър пробег има доста по-изгодни варианти от Акорд Успех!
-
1 точка1. Може и с 5W-30 2. http://omanual.ru/Honda/ 3. Ако е нацепен вътрешно, а в нея има шум - сменяй. Ако не - има време - едва ли са зле, ако колата е гледана. 4. Тя си пали на бензин.
-
1 точкаСмени и спирачната течност, а преди да ги разглобиш завърти главините да видиш дали не задържа някоя от тях, друг тест е като покараш малко повечко да пипнеш спирачните апарати, ако всичко е наред и двата трябва да са еднакво загряти. А може пък просто VSA на дяснато колело да се е задействало повече пъти. Тъй като и аз ще сменям всичко на пролет, ТРВ в Аутохелп за двете оси ще ми излезе 340лв.. До сега основно от там си пазарувам и съм много доволен и отношението им към клиентите е на високо ниво. Сега ги чакам да докарат амове на Каяба и Закс да ходя да ги тествам, кои са по-меки, казаха, че няма никакви проблеми само да пристигнат.
-
1 точкаХонда се купува ако човек има афинитет към марката. Бренда никога не е бил най-добрата ценово оферта. Акорда обикновено е за по-улегнала клиентела, а дизел се взема за да се пътува много и по-икономично. Това е при първи собственик. Кара се спокойно - на средни обороти извънградско и изкарва 300К, а после или се продава щото почва нещо да се "обажда", или просто омръзва. За кратко градско не е много ОК. Бензинката се взема, щото е фенска работа и разхода не е приоритет. Кара се прилично (тук таме с тунинг) и пак по-скоро омръзва, отколкото се скапва. Бензин с автоматик е комбинация от положителните страни на дизела и бензина. Кара се лежерно (с оборотите на дизела) - извънградско не е ламя, а градско и за кратко поне има парно. Продава се защото омръзва и кутията, а заради нея и мотора, имат достатъчен остатъчен ресурс. Това е принципната ситуация и винаги има изключения, но те само потвърждават правилото.
-
1 точка@niko75 @dimkaraganchev Някъде да съм споменал нещо лошо спрямо бензина. Напротив. Писал съм, че е по-здрав двигателя от дизеловия. Сами подхващате да пишете колко излизала поддръжката на дизеловата кола и т.н. Човекът търси конкретен съвет между дизел и бензин и се постарах да му дам точен отговор. Струва ми се, че не четете преди да пишете. Когато се дава съвет на някой, той трябва да е обективен, а не да е в защита и хвалби на неговата кола, която кара. Спирам да пиша, защото идеята на форума не е чесане на езици, а даване на компетентни мнения в помощ на питащите
-
1 точкаКато е запушен филтъра за твърди частици пак може да се получи като при теб. Образува се много високо обратно налягане и ще развалиш турбината ако така караш. На диагностика на живи данни може да се види какъв е проблема.
-
1 точкаЗдравейте, колеги, от няколко дни съм горд собственик на Honda Accord 2.0, с двигател K20A6, 2005 г., с монтирана газова уредба Romano през 2019 г. и по километраж е на близо 270 хил. км., може и на повече да е, но е доста запазена. От почти 3 месеца чета форума и се интересувах за марката, избирайки си модел. Пиша в темата за маслата, за да ви попитам няколко въпроса. 1. Моля за съвет, дали да продължа с Petro-Canada 0W-30, предишният собственик е карал 4-5 смени с него, като го е сменял на 8-9 хил. км. Въпросът ми е продиктуван от това, че колата е на газ, кара се главно в София през събота-неделя + някое спорадично излизане през делник вечерта на кратко разстояние. Надявам се да имаме възможност за повече почивки, но реално не мисля, че ще изминавам повече от 10 к на година. Видях, че в ATO вече не се предлага 0w30, а има само 5w20/30 на Petro. Да продължа ли същия вискозитет или ще препоръчате друго + друга марка? Извинявам се, че задавам и други въпроси в темата за маслата, ако решите може да изтриете коментара или да го преместите. Благодаря ви предварително и изказвам респект към вас за това, което правите, помагайки на хората и форума.
-
1 точкаЛедженда е ирационален избор - за хора които могат да му простят недостатъците, за което се отплаща с всичко онова което другите не могат.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИз фейсбук група (българска) .. Потребител 1: “Здравейте група, може ли да ми дадете съвет, как да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс.” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Не ми трябва цял, само 5 метра не ми достигат.. ” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи българския първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в таз група. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Бахти, ква е таз градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Ейй ма сте и вий.. човека иска само да удължи некъв си маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Аре гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти, бе! Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на тъпи въпроси!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На умен ли ми се правиш, бе, селянин?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах маркуч, който изкара само година и оттогава ползвам цели маркучи!” Потребител 1: “Е, как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. залепи със скоч просто още един маркуч към него и така, или.. ?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл??” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в таз група” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ох да, спомням си. Какви времена бяха едно време, еййй.. А сега нищо не държи, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми обясни как да си удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Да, но имам проблеми с гърба и не мога да ходя много, че и да нося тежко.. ” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Това е градинарска група. Като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицинска група. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
-
1 точкаТук нямаш ли човек, който внася Хонди, и на който можеше да се вярва- Pepur или нещо подобно? Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точка@stosto При една цена на колата сега грубо 6-7 хил, да се набуташ с 3500, та да нямаш проблеми ( и не е сигурно) 5-8г... не ме кефи. Вярно моята гл. точка е изкривена, в Англия колите са по-евтини, но трудът скъп и сменях колите на 2-4г... Съзнавам, че в БГ не се сменят често и и се карат доста години, но все пак ме учудва, че всеки като купи, се хвърля на най-скъпи масла, консумативи, все едно предишните собственици са го правили... Позабравил съм разходите, но мисля, че при мен смесено (без магистрала, не съм и в Лондон в задръстванията) бяха до 7 дизел и до 8.5 бензин зимата, лятото 05-1.0 по-малко. Не съм състезател газ/спирачка..., но какво е това 12...? За мен пък плюсовете на дизела са само вървенето и разходът ..., хората са различни... Ако дизела е до 5г , има и плюсовете, че няма да те набута със споменатите разходи, които умножават по нула икономиите...
-
1 точка@stosto Всичко е вярно, но кажи, след като дълго караш дизел (и аз съм карал същият, а сега бензинов)- представи си, купуваш колата и след 1-2 месеца се налага смяна на- вериги/успокоители, демпферен маховик, маркуч на хидравликата. (последното не знам дали е болест само на дизела, но аз сменях, а на бензиновият не съм). Добави (отделно в сметката) и помпа ,дюзи, турбо, които не са чести, но възможни. Кажи една приблизителна сума, с която ще си назад при първият и вторият случай, по отделно? Не се заяждам, само за приблизително инфо..., да видим, ако си изтеглил късата клечка, кога ще компенсираш с икономия от гориво, та да се радваш на безспорният кеф от вървенето...
-
1 точкаKaто казваш нещо по-голямо, имаш предвид нещо с по-големи габарити или нещо, което да ти осигури повече багажно пространство, защото Сивик несъмнено превъзхожда Легенда в това отношение. Ако търсиш багажно пространство Акорд комби или ЦРВ.
-
1 точкаБакшиш, брат ми, бакшиш! Стимулира усърдието! Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаАз пък си направих такава играчка на 3d принтер и даже не се наложи да махам парчето, дето остана на жилото, просто залепих новата "ръкохватка"
-
1 точкаКъци предполага: Може би е натиснато копчето, което забранява отварянето на стъклата. С него много възможно освен, че няма да се отварят, няма и да светят. На аварийните - откакто карам Хонда (22 години), не съм виждал модел, на който да не му свети копчето на аварийните фабрично. За стъклата може и да е под въпрос, но този бутон има подсветка със сигурност. Сваля се и се подменя.
-
1 точкаЗдравейте, колеги. Извинявам се, че пиша чак сега, но едва сега оправих проблема и споделям, в случай, че някой друг има подобен проблем. След като ходих на сервиз за климатика и ми казаха, че всичко е наред, а после и на още няколко "майстори", които твърдяха, че на колата нищо й няма, въпреки, че чуваха как свири, когато завива, когато пусна климатика и когато пусна парното. Реших да взема нещата в свои ръце - след доста ровене, чететене и гледане, попаднах на видео на един американец, който обяснява, че при Хонда Фит / Джаз ремъкът задвижва ролката на алтернатора, ролката на климатика и ролката на серво помпата и ако колата свири/вие, когато е пуснат климатика, когато е пуснато парното или когато завива на ляво или на дясно, то означава, че ремъкът е отпуснат твърде много и при извършване на едно от тези действия се приплъзва по някоя от изброените ролки и свири. Този господин обаче не обясни как да го обтегна. На по-късен етап попаднах на друго видео, в което обясняват, че в горната част на алтернатора има един много дълъг болт, който е именно с цел обтягане на ремъка. Той е лесно достъпен, върти се с ключ 10-ка и чрез навиването му се мести алтернатора, а от там ролката му и се обтяга ремъка. Опитах да го навия, но не помръдваше. Това, което беше пропуснал да каже този влогър беше, че първо трябва да се отхлаби горния закрепващ болт на алтернатора (с ключ 12-ка), след това да се натегне дългия обтягащ болт и накрая отново да се затегне горния закрепващ болт на алтернатора. Направих го и спря да свири при каквото и да е положение - завиване, климатик, парно, промяна на обороти, край! Как разбрах колко да го обтегна? Ами на проба - грешка. Пробвах малко, свиреше, после още малко, пак свиреше и на третия път вече спря да свири. Оттогава за 5 дни минах 800км извън и в града, с и без климатик, парно и т.н., с цел да я провокирам, но вече не свири! Дано съм помогнал на някого.
-
1 точкаПълен смях, за Редбул ме съмнява ама ако отиде при "бързите" кончета ,ще иска после да тренира крикет, не пилот във F1
-
1 точкаПривет на всички! Като един косвен "собственик" на Акорд 7-ма на сестара ми вече съм още по косвен "собственик" на едно Харви, което закупихме за един мой приятел на достолепна възраст Първо благодарности на Marcony за съдействието , защото по неведоми пътища на съдбата Харвито се оказа от .......... Русе Естествено на точно това Харви му е нужна малко любов и грижа, защотото си има дребни болежки за оправяне, като О-пръстен на делкото, един накрайник кормилен, смяна на всички течности (двигател, скорости, диф и пр. ) за които пак благодарение на Marcony те вече се плицикат оригинални хондовски в багажника Разбира се настройка клапани ДВГ, защото е с газова и т.н. и чакат деня Х за сервиз. Това е колицата: Вече засипах Marcony с една камара въпроси за което му благодаря за търпението и съветите и ако има още нещо, ще питам тук. Поздрави на всички и безаварийно
-
1 точкаТогава не го прави сложно...Респект за тези 30 год в тая сфера, адмирации, още толкова ти пожелавам и нагоре. Относно форума на Рено..Нз нямам регистрация там ,поне за сега не ми се е налагало..🤗
-
1 точкаДори не схвана Иронията ми..Ще ти се, ама не карам с 220 , дори и да мога да ги вдигна без проблем ,за разлика от твоите мпс-та . В този живот човек трябва да има мнение и позиция...Аз не обидих никого с нщ ,като изказах мнение за опр. марка дискове и накладки ,които ползвам , а ти беше този които слага етикети и нарече някой си "професори", реши да си покажеш маниера все пак си бат Markony и тук си на пиедестал :)))...Попринцип тези неща са норм за България и манталитета ни като цяло..Ние и за това сме тръгнали към бездната. Поздрави и наслука с риболова
-
1 точка
-
1 точкаДизела е много приятен за каране ,стига да е читав,ако купуваш от Германия гледай да е от първи собственик,поне аз такава бих търсил.
-
1 точкаИмал съм и двете, 2.2. дизел и 2.0 бензин. Дизела върви много повече, висок въртящ момент и кеф за каране и е с 6 скорости. Принципно дизел се взима, ако се въртят много км годишно, заради икономията от горивото, но икономията отива на кино, даже връщаш назад при първият проблем по двигателя, който и да е от изброените от теб кахъри. Моите изводи през годините- дизел само ако е до 5 годишен, нататък поддръжка/ремонти унищожават икономиите. Е, може и да излезеш на нула и да останеш с кефа от карането. На бензиновата няма какво толкова да те вкара при поддръжка, но по-малко върви и е с 5 скорости (2.0л)
-
1 точкаЗа толкова стара кола по-добре заложи на бензина, ако нямаш пълна сервизна история за дизела и не знаеш какво е сменяно, защото има шанс да изтеглиш късата клечка и да минеш през всички болежки на дизела.
-
1 точкаВремето си върви километрите също. Есента налях на k24z3 cw2 RAVENOL SSV SAE 0W-30 и имах разни терзания дали е подходящо за мен, но след като обсъдихме тук подробно драмата ми и по съвет от по-компететни от мен хора в тази тема, останах с него, с нагласата да го сменя на 7000км. Е километрите се врътнаха. Към този момент нямам разход(поне по щека), карам в органиченията винаги, на магистрала макс 120км/ч, над тая скорост не ми е комфортно. През студените дни(до -15 ) стартирането на двигателя беше лесно. Та сега съм решил стриктно да се придържам към 0w20 и дилемата е следната: honda-full-synthetic-0w-20 и по-евтиния вариант: Petro-Canada SUPREME Synthetic 0w20 - това май ще се взима от лубрифит. Базите им са различни, добавките също, на пръв прочит петрото печели, но черната тубичка дали няма да е по балансирана от към добавки гарантиращи добро смазване, запазване на веригата ... гумените уплътнения(този показател май не е обсъждан в темата), какво влияние оказва пълната синтетика върху тези елемнти.
-
1 точкаРешението беше намерено благодаря за всички съвети. Ще го споделя, за да могат и други колеги, които са в подобно положение да се възползват безплатно, без да се налага да опират до услугите на официалното представителство ! 1) Отива се на https://radio-navicode.honda.com/ 2) Записва се VIN number ( ако имате EU VIN,най - вероятно няма да ви сработи и ще ви даде ERROR , за това може да се използва някой Американски VIN, за да се излъже системата. Крайна сметка няма никакво значение за кода!!! VIN 2HKYF18693H587791 and 1HGCM66507A102105 те са в случай ако се чудите какво да напишете ) 3) Zip Code Работещ пример 94539 4) Phone number Пример: 510 651 4108 5) Email Някакъв 6) Serial ( Radio ) number 6.1 Ако го имате серийния код на радиото, записан някъде в документите използвайте го, обикновено върви с anti theft кода на отделна карта. 6.2 Ако го нямате, което е най - вероятно, за да го изкарате направете следното. Дайте на контакт, радиото да е изключено, задръжте 1 и 6 бутони на радиото, и го включете. Ще се появи код ХХХХХХХХ ( цифри) за около 10-15 сек. ,запишете го и после го използвайте. Той е важната част 7) Submit 8) Ще се отвори нов прозорец с кода, който ви трябва. Готови сте и пиете една бира за успокоение
-
1 точкаЗа следващ автомобил бих си взел отново Хонда или Лексус. Мазда не ме впечатлява откъм комфорт на возията, качество на интериора и т.н. -субективно мнение. Отделно, ръждата - оправиха ли я? Тойота...защо, като може Лекс? Акордът е класика в жанра, но вече си имаш и ти е омръзнал. По-добре Legend, ако се намери читава. Акура, Камри и други екзотики за нашия пазар - не се знае на какво ще попаднеш. Друг е въпросът, че с ограничен бюджет човек трябва да избере: 1. По-нов автомобил, по-нисък клас, по-ниско оборудване 2. По-стар, запазен, по-висок клас, високо ниво на оборудване. Аз лично избирам второто.
-
1 точкаБлагодаря за включването и окуражителните думи! Голямо удоволствие ми е да се занимавам да я върна към добрите й дни, че и малко отгоре. Дано малко от малко да се нормализира живота, за да мога да й се радвам и на пътя, че сега с тези локдауни я карам от дъжд на вятър, което е жалко. Ако имаше 4х4 или още по-добре SH-AWD на Леджънда/Акурите, щеше да е просто перфектния автомобил за почти всякакви цели и нужди, но нямало пълно щастие... Купих си комплект джанти BBS 18ки и ми е интересно до колко ще се променят комфорта, управлението и спирането, но ще трябва да почакам до смяната на гумите, за да разбера. Прикачвам снимка от американския Одисей форум на същия модел джанти, само че 20ки. Доста я отварят според мен...
-
1 точкаКолегата не е тръгнал по грешен път. Колата има значение, този първичен селяндур, на който си се извинил с аварийки, ако беше 'засегнат' от Г-класа, надали щеше да реагира по този начин, просто тук все още виреят такива предрасъдаци. Ако не си конфликтна личност или си физически не пригоден за подобни конфронтации, просто продължи по пътя си и се абстрахирай от случващото се, въпрос на философия е. Ако не спреш просто няма какво да направи, в случай, че не си направил някоя велика глупост, която да е предпоставка да те гони до последно. Аз лично имам няколко случай и винаги съм отбивал, за да видя какъв е проблема, никога не се е стигало до ескалации, така че дори и да не респектираш с физика, можеш да подходиш с добро и рационално поведение, това създава една психическа бариера, която действа отрезвително на агресора, но в никакъв случай не подхождай с подръчни средства, ако няма пряка опасност от физическа конфронтация, защото наистина не знаеш какъв човек стои пред теб. Бъди разумен, спазвай правилата и бъди над нещата.
-
0 точки
-
0 точкиИ аз така, но с това видео. Дори в един момент се чудех кое точно е акцента в ревюто и къде да гледам, разноглед станах
-
0 точки
-
0 точкиИванчо пита баща си : – Тате, какво е виртуален секс? Бащата се обръща към приятелката на Иванчо: – Марийке, би ли си легнала с някого за 10 000 лв? – Ами да, защо не? После се обръща към жена си: – Жено, ти би ли спала с непознат за 10 000 лв? – Разбира се. Накрая се обръща към своя баща – дядото на Иванчо: – Тате, би ли дал на някого да те бодне отзад за 10 000 лв? – С тая пенсия няма и да се замисля. Бащата погледнал Иванчо, потупал го по рамото и му прошепнал: – Ето това е виртуален секс. Виртуално имаме 30 бона, а реално имаме 2 ку*ви и един дърт педе*аст…
-
0 точкиАз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе.
-
0 точкиЕх, тия жълтурковци с дръпнати очички отново нещо не са сметнали, както трябва. Няма ли да назначат най-накрая инж.Ганьо Балкански да им ги изчислява тия работи? И друго се замислям: тая кола как 10, че дори и повече, години е палила с толкова малка батерийка? Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
-
0 точкиЕдно време като работех в МЗ и се е налагало да ме возят от София до Варна цял ден с такъв Мерцедес на Мтел..... да им проверяваме базовите станции.....Изпреварване 0000! 🥶 Ела да те повозя на Civic X 1.5 Turbo седан CVT ....само си вземи салфетки да не ми оцапаш седалките като изпреварвам като "ТРОЛЕЙ" 🤣 и разход 6-7 литра само.................... Автомобила има комфорта на Ауди А6 ....Този Civic X sedan утрепа Легендата и Акорда! 😃
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00