Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.02.2021 in all areas
-
2 точки
-
2 точкиНе гледайте километри и книжки. Фалшифицират се твърде често. Гледайте колата дали е запазена и си пригответе пари за ремонти при всички положения. Това вече не са колите от 90те. За Хонда може да кажем ,че рядко изтропват мотори и кутии, но за сметка на това има някои скъпи части и ако поддръжката е била зле- съответно има понякога сериозен разход на масло. R20 моторът с механична кутия е за предпочитане.
-
2 точки
-
1 точкаКолеги, прословутия проблемен маркуч за нашите CR-V-та, вече се произвежда от китайците. Аз си поръчах и пътува насам. Има положителни отзиви от българи на страницата. https://www.aliexpress.com/item/4001174873703.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e047404ijrq0F&algo_pvid=789308e1-ea12-4c0a-874e-5046d235722f&algo_expid=789308e1-ea12-4c0a-874e-5046d235722f-1&btsid=0bb0623416122720255262998e3a81&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
-
1 точкаЖълто fitv(термо клапан или още наричан автоматичен смукач),червено iacv.Aко не намираш в темите какво да правиш пиши.
-
1 точкаМоже това тук да ти помогне да разбереш как изглежда,намери твоя модел https://www.google.com/search?q=Стъпков+мотор+за+Honda+ACCORD+V+(CC,+CD)+2.0+i+S&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk021ZLZaL7NNO1NMATcuis8QylyR0Q:1613328219722&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=ke14qYdCVK87qM%2CSCRqNxb_w_L2HM%2C_&vet=1&usg=AI4_-kQwBgx-spQYdgkO4eT6VJDGLdb0Iw&sa=X&ved=2ahUKEwi45MT7g-ruAhUE3xoKHV2EAdoQ9QF6BAgNEAE#imgrc=ke14qYdCVK87qM
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМоже отвън. Аз ги монтирах в долната част на фара където има място за оригинални баласти. Вътре в самия фар няма как да се монтират.
-
1 точка
-
1 точкаЗа съжаление идеята ми да има проба на всеки 1000 км се провали - поради отлагане, или възникване на непланирани пътувания, та първата капка е чак сега. Първият пост с прясноналятото масло е 1046 в тази тема. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката. 4) Общ пробег на автомобила – 321232 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2610 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 82% / 18% - 2130км / 480км . 7) Средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 56 дни - 19.12.2020 - 13.02.2021. 9) Моточасове – около 24 извънградско / 18 градско. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 30-тина литра и около 300 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обрща на газ, та изразходвания бензин е екстра и извънградско - да не забравя как се е родила. БРЦ-то работи перфектно. Трип Б е на почти 5760 км и смесения разход е 10,9 л/100км което е сметката на бензин, а по газ колонката е около 13 за същите км - зимно. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 12 км градско, от напълно загрял двигател и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - НЕ , но според щеката липсват около 2,5мм. Градско се кара полека, понеже е зима и макар да стопля за 3 мин, след още 5 мин съм пристигнал. Извънградското е между 2000 об/мин (шосе) и 3000 об/мин (магистрала), обаче изпреварванията са голем кеф и тогава 5000-6000, та вероятно там си посръбва, но 100мл на 1000 км смятам за нормално. 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана с огледално рефлексен апарат (по инструкцията) и дано този път капката е годна. Снимката не е обработвана. Цветът на маслото (наоко) е като при смяната и смесването му с несливаемия остатък. span приставка
-
1 точкаЗдравейте... честит празник който каквото празнува :). Както обещах да споделя дали проблема е изчезнал... Смених акумулатора преди месец и нещото до ден днешен не е светкало... И може и да си въобразявам ама и плафоните в купето светнаха по силно :)))) няма да се смеете ей
-
1 точка
-
1 точкаЕ защо тогава питаш?! Има една камара теми за CR-V 2. Дори не е необходимо да четеш всички 14 страници на раздела. Можеш да започнеш (и да приключиш) с това
-
1 точка
-
1 точкаМоже би заради дизела? Като оборудване е супер, светлият салон! Не виждам от снимките доколко е запазен. Трябва да се провери в сервиз, да се види какво има за правене по нея. Аз лично бих избягвал коли нов внос от непроверени продавачи, но това си е мое мнение, а и изборът на читави бройки не е голям.
-
1 точкаДа. Вчера го пробвах, но е за заключване на багажника да не може да се отвори от вътре а отвън става. Поне при мен така действа. По скоро погледни това копче което е вътре в багажника да не е заключен от там или да е откачена буксата на бутона за отваряне.
-
1 точкаКлапаните си ги провери,аз го правя на 30х.км. и опита ми от 300х.км.на газ показва че през една проверка се налага леко регулиране на няколко клапана.Относно оборотите мисля че трябва да си почистиш eacv и да почистиш и регулираш iacv.Срещал съм коли и на които е пипано и по реглажа на дроселовата клапа които принципно не е хубаво да се пипа ако не се налага.
-
1 точкаЕй, разходихте ме до гаража. Джаджата е глупава, но точна. Ръга се в гнездото на запалката и там се вози вече седмица. Мери на 3-те позиции на ключа: преди контакт, на контакт и на запален мотор. Малко е отслабнал акумулатора (кратко и градско), но под 12 не е показвал след зареждането.
-
1 точка
-
1 точкаЗащо се набутвате с тези лед крушки. Каквато лед крушка да сложите няма да светне както трябва. За лупа само ксенон. Препоръчвам ви това. Свети убийствено. BGN 93.69 29%OFF | SKYJOYCE Car Headlight 55W 5500K HID Xenon Kit AC 55W DLT F5 Fast Bright HID Ballast Xenon H7 H11 H3 9005 9006 H1 HID Bulb Kit https://a.aliexpress.com/_mOgRZu7
-
1 точкаЗдравей, бих искал да поръчам https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество RAVENOL FO SAE 5W-30 - 5L Стойност на поръчката 29.95*1.9675лв. - 58.92лв. Начин на плащане: По банкова сметка Начин на получаване: чрез куриер
-
1 точка
-
1 точкаТова е малко подвеждащо. На катализатора не „му дават“ 200к живот, камо ли пък да спъва колата след това. Има шанс за такова „спъване“ при механична повреда, но в никакъв случай не може да се предвиди само по километри. Ако отиде да му мерят газовете има немалка вероятност да попадне на пункт с некалибриран уред и да получи безполезни резултати. За състоянието и ефективността на работата на катализатора може да се съди по данните от втората ламбда сонда. И когато те излязат от норма светва чека с грешка, за която е писано из форума. Засега можем да оставим коментарите тук, но да не забравяме, че темата е за масла.
-
1 точка
-
1 точкаСлед като специалистите от Хонда ти казват да сипваш минерална водица 0в20 и да я сменяш на 20 000км и всичко ще е наред с двигателя, то за какво повече да си говорим. Сипвайки два пъти по-качествено масло, с два пъти по-подходящия вискозитет, сменяйки го на два пъти по къси интервали, обезсмилят всякакви вглъбявания.
-
1 точкаУредче за хора без работа и с излишни пари(изключвам търговците, те преследват едни други цели). Който иска точен анализ ... лаборатория. За обикновения потребител са достатъчни капковите проби... Същата работа е и с тестерите на антифриз. Може да покаже ниска точка на замръзване, ама си го сменяме на 200к
-
1 точкаНяма никакво значение на колко километра е колата, моята е на по-малко и капковите ми проби на 9000км са като проби на колеги на 1000км, но това не означава, че маслото не е свършено, а този уред може да ми каже, че мога да карам още 9000км, дали ще го послушам и ако го направя дали няма да си предобря двигателя. Както колегата Pavlov отбеляза, окислението е голяма фактор, който този тестер явно не отчита.
-
1 точкаАдмините няма причина да се противят на такава инициатива. Но на мен ми е интересно такъв уред колко е надежден и какво измерва, за да определи ресурса на маслото… ПП: Със сигурност не мери окисляването на маслото, щом дава 10%, а това си е един от най-съществените фактори за оставащия ресурс.
-
1 точкаЕ колко да е ръждива? Глави на болтове, торсионни щанги и евентуално гранатите на каретата, и това е повърхностна ръжда. Окачването и подрамниците са алуминиеви, генерацията е "неръждавейка", купето е поцинковано, а кардана - карбонов. 13 годишната ми холандка:
-
1 точкаДнес купих от Бултрако и тампоните на предната стабилизираща щанга. Оказа се, че и при тях има ляв и десен, макар да изглеждат еднакви.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаи по темата 3.6 литра трябват за тая кутия , 0.7 за раздатката , 1.280 за дифа и тн
-
1 точкаВ този ред на мисли значи това е най-доброто за автомата. Също и маслените ОЕМ филтри се правят от различна производители за EU e Purflux
-
1 точкаБлагодаря за мненията. Мисля, че взех решение. Motul 8100 eco-clean 0W30. Дано няма много ментета. Сивика го карах с Motul и бях останал доволен.
-
1 точкаЗаповядай http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group27f.htm#198683
-
0 точки
-
0 точкиЖена се прибира в къщи и казва на мъжа си: Да ти кажа мило, ти си ме чукаш най - убаво от цело село!
-
0 точкиСтоим с един приятел на магистралата “на стоп”. Стопа не върви много, много. Точно да се откажем и гледаме по магистралата търчи един по къси гащета и върти някакъв волан. Когато ни доближава, издава звук, като от скърцащи спирачки. - Момчета, за къде сте? - За Добрич. - Качвайте се на Камаза. - Ти луд ли си, бе ? Какъв Камаз ? Не виждаш ли, че тичаш по магистралата с един волан ? Обаче “шофьорът” извади пистолет, насочи го срещу нас и каза със строг глас: - Качвайте се на Камаза ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме по магистралата, та чак пушек се вдига. По едно време, точно преди да ми излезе душата, отново чуваме звука от скърцащи спирачки. Спираме и ние. Шофьорът: - След онзи завой има пост на КАТ. Полицаят знае, че карам без книжка и ще ме спре. За това качвай се ти да караш, аз ще мина пеша на пряко през царевицата и ще ви чакам пак на магистралата. Какво да правя, качих се да “ карам ”. Нищо, че нямам шофьорска книжка. “ Карам ” си аз спокойно Камаза и вярно зад завоя пост на КАТ. Когато доближихме, хвърлих волана и се насочихме към полицая. - Леле, какъв луд ни срещна ! Накара ни да тичаме по магистралата с един волан, все едно се возим на Камаз. - Онзи, който кара без книжка ли ? - ???????? - Къде е сега ? - Тича през царевицата и ще ни чака на магистралата. Полицаят извади едни дръжки от мотор и казва: - Качвайте се на мотора, ще го хванем, докато е пеша. - А бе, ти луд ли си ? Какъв мотор ? Не виждаш ли, че това са само отпред дръжките ? Обаче полицаят извади един автомат, насочи го към нас и каза със строг глас: - Качвайте се на мотора ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме през царевицата. По едно време полицаят насочва към мен автомата и крещи: - А бе, ти защо се возиш прав в коша ? Я веднага сядай ! И аз, какво да правя, сядам в “коша”. Тичаме. Аз тичам клекнал, листата на царевицата ми се забиват навсякъде. Режат, като с нож. По едно време казвам на моя приятел: А бе, ние за чий х*й слязохме от Камаза ?
-
0 точки
-
0 точкиПо принцип тази тема я прескачам, от масла нищо не разбирам и нямам и намерение да си пълня главата с нещо толкова чуждо за мен. Маслата на колите си ги сменям в рамка или почти. Хондата изостана малко повече от година защото заради пандемията рядко се караше и не и се налагаше да пътува на далеч. А относно измервателните уреди бих се доверил на видеозон от колкото на двете чертички но всеки си знае.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00