Jump to content

DanielVasev

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно DanielVasev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 8gen 2.4 Auto
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Манчестер

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте... честит празник който каквото празнува :). Както обещах да споделя дали проблема е изчезнал... Смених акумулатора преди месец и нещото до ден днешен не е светкало... И може и да си въобразявам ама и плафоните в купето светнаха по силно :)))) няма да се смеете ей
  2. @xrinik94 като се замисля LKAS си е директно свързан с Курмилната рейка та проблема при теб мисля че е същия просто не мога да ти го потвърдя на 100% понеже при мен тази екстра я няма ( малко ме фана яд, че не си взех по новата LKAS и радара ама следващата ) @policeman мерси за включвамето и аз точно това си мислих понеже си е един от най големите консуматори на ток (рейката) та може да е някаква аварийна защита или не знам точно как да го опиша. Въпроса е че като запаля с тази лампа си има хидравлика (елекдравлика ) просто е в някакъв вид авариен режим понеже я усещам по тегава от време на време в завой но това само и единствено като свети лампата което ми се е случило да я карам само 1 път просто да видя ще има ли някаква разлика. Поръчах вече нов акумулатор и след 2 дни като го сменя ще ви държа в течение дали се появява отново или не.
  3. Здравейте, не съм писал преди но преди да създам темата прегледах 10 те станици с теми и не намерих нищо подобно. Сутрин (казвам го защото ми се струва че акумулатора е на тръгване върти по слабо сутрин) като паля понякога светва "System Check" придружено с оранжева лампа волан с удивителна. Изчаквам няколко секунди гася и паля отново лампата я няма (не светва). Започвам да описвам какво съм правил и информация за колата за да имате по добра представа. Автомобила е Акорд 2.4 ЕХ, автоматик. 2010г. на 44к мили или колкото са там километрите. Имам диагностика на Делфи с която проверих всички системи които мога да достъпя с нея и няма дори 1 грешка. Днес след като светна същата лампа не загасих автомобила а продължих със светеща на таблото. Волана се върти без проблем единствено усетих в някои завой да е малко по тежък волана и то на някакви импулси нищо по значително. Пак закачих диагностиката и нищо няма кодове няма проблеми. Акумулатора според мен си заминава и се чудя дали понеже когато паля се усеща как се мъчи и слабия волтаж дава някакво отражение на рейката.... не искам да говоря глупости но съм имал подобен случай с друга кола затова и си задавам този въпрос. Снимката която съм приложил не е от моята кола понеже лампата не светва всеки път и забравих да я снимам. Случва се веднъж на месеца но това е поради моментната ситуация не се кара много. Ще се радвам ако някой сподели дали е имал подобен или същия проблем с този автомобил. Ако пропускам нещо като информация питайте ще се опитам да дам инфо мерси предварително. п.с. алтернатора зарежда по хондаджийски понякога на 14,5 --15 понякога на 12 докато имах Сивик разбрах че не зарежда постоянно само когато има нужда.
  4. Да смениш и свещите с тази бобина за да не изпукат и останалите... Малко късно пиша но се надявам че си ги сменил... обикновенно причината за изгоряла бобина е стари свещи.
  5. Включвам се според собствените ми наблюдения и знания... Климатроника както му викаш е система от сензори и клапи. Първото нещо е виж филтъра понеже ако е мръсен намалява струята и не стига за да обдуха стъклото а като е стар и задържа много влага което прави и неприятна миризма. Аз лично моя съм го и махнал но за в БГ си е прашно по улиците та си е хубаво да го има. Най малкото обикновен даже този с въглена няма смисъл да го взимаш. Второ ако караш колата на ауто може да забележиш че когато достигне зададената температура и повечето струя идва от краката което води също до запотяване на задни странични стъкла и частично предно а ако вали вероятността е много голяма. Това което ползвам аз е Ауто със насочване към предно стъкло и крака така ми гарантира че струя отива към стъклата. И климатика го ползвам само ако искам да ми ги обдуха по бързо иначе е изключен през 99% от времето. Има и още един фактор който наскоро четох за него... някои от нашите убавици ползват датчика за светлината за да преценят от коя страна греее слънцето и насочват на там по хладен въздух за да ти е по приятно докато ти пече така че и това е фактор. Надявам се да съм бил полезен. Приятно каране и отопление. П.с Отоплението на Акорда е в пъти много по приятно и тихо от колкото това в Сивика където имах чувството че моторчето (вентилатора ) ми е между краката. Но пък коли като БМВ и Тойота които съм карал нещата някак работеха в пъти по добре на режим ауто. Тойотата например сутрин когато ти трябва да ти обдуха стъклото го правеше много по добре докато си свърши работата и после разпределяше към другите части на купето. Може би усещането ми е такова знам ли поне така го виждах проверявайки отворите от къде духа и т.н.
×
×
  • Създай нов...