Jump to content

росенKN

Фен
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About росенKN

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 03/20/1980

Contact Methods

  • Skype
    rico_kn

Profile Information

  • Кара
    хонда акорд 5г F20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    кюстендил

Recent Profile Visitors

3176 profile views
  1. Двигателя е безпроблемен стига да не е съсипан от някои преди теб.Лесен за обслужване,иска само хубаво масло.Ако е каран дълги километри с евтино минерално или полусинтетично масло вероятно ще гори масло....от залепнали маслени сегменти.
  2. Можеш да си я повдигнеш но може леко да ти заприлича на бъги.Имаш вариант и за 10мм повдигане и по високи гуми.Има и трети вариант....почти няма 10-15годишна кола която да не е ,,клекнала,, малко от времето.Закараи въпросния автомобил ненатоварен на някоя хоризонтална площадка и замери текущите и височини със заводските....може да се окаже че просто трябва да я върнеш в заводски вид.При всички случаи повдигаш ли я с тампони трябва да си провериш геометрията и на двата моста.
  3. Има....ама вероятно леееко ти е поддала задницата между двата стопа.
  4. А като запали колко оборота държи?
  5. Така както го описваш да не е прецакан термостат(отворен)и в движение колата да не загрява и да ти активира IACVто.
  6. (Колега имам акорд на малко под 400000км 230000 от които на газ обикновенна brc.230000 безпроблемни газови км.Карал съм с свещи бош(африкански)карал съм с някви по 3.5лв от една бензинистанция(по настояване на газаджии) да били нови карал съм и с ngk(френско- eдната се разпадна в цилиндъра...имаше и тема за това) после познат ми донесе 1комплект денсо и 2ком. Ngk от щатите по 2$ някъде броиката....с никои свещи не съм имал проблем или разлика в работата изразяващ се по осезаем начин да не говорим за прекъсване.Да не изпадам в подробности ще ти кажа че според мен проблема ти е в вакумното управление от него ти зависи и момента на запалване и дозиране на горивото.Провери си и потенциометъра на дросела.Проблем с кабели и свещи се усеща наи добре на ниски обороти и при палене.
  7. И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите. П.п.А на бензин как си?
  8. Щракни и снимки....да не те е яд като мен сега че не го направих и да мога с 2 думи да обясня точно всичко
  9. Както казах не пимня точно реда но не ме затрудни нищо по смята затова не помня.Обаче помня със сигурност че барчето с подлакътника беше свалено виждам че твоито седи на снимката.Саматото барче около скоростите се повдигаше леко нагоре и тогава се пъхаше въпросната пласмаса с маншона за скоросния лост.Отвиват се и 2 мисля че бяха винта отляво и отдясно на барчето като дръпнеш седалките максимално назад.
  10. Демек на снимката е новата?
  11. Скоро свалях една такава ама почти не помня как.Трябва да откачиш запалката имаше и ефин винт под пепелника.
  12. Оригинален само в бултрако или от саит в чужбина.
  13. Пиши в гугъл димитров пловдив фирма за тампони търси го по размер или по марка.От магазина няма да те изкара много освен ако не вземеш оригинален.
  14. Неможеш.....проблема не е в самите карета а в шлиците им към полуоската сдобива луфт и карето замята и тресе.Ако нямаш усет колко е максималния допустим луфт неможеш да прецениш.Наи сигурно е ако няма никакъв или колата от която ги взимаш да се движи и да ги пробваш.
  15. И каретата и полуоските са различни говорим за вътрешните.Може да тресе от тях усеща се наи вече при ускорение.На мен ми е тресло от външно без да издава грам шум в пълен ляв или десен завои.И пак за вътрешните карета еднакви са при 4та генерация и 2те са с мъжки шлици при 5та са ляво женски дясно мъжки така че можеш да провериш все пак в месеците на презастъпване на генерациите да не се окаже че си с еднакви но е малко вероятно.
×