Jump to content

росенKN

Фен
  • Мнения

    332
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно росенKN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.03.1980

Contact Methods

  • Skype
    rico_kn

Profile Information

  • Кара
    хонда акорд 5г F20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    кюстендил

Последни посетители

3019 профилни разглеждания
  1. И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите. П.п.А на бензин как си?
  2. Щракни и снимки....да не те е яд като мен сега че не го направих и да мога с 2 думи да обясня точно всичко
  3. Както казах не пимня точно реда но не ме затрудни нищо по смята затова не помня.Обаче помня със сигурност че барчето с подлакътника беше свалено виждам че твоито седи на снимката.Саматото барче около скоростите се повдигаше леко нагоре и тогава се пъхаше въпросната пласмаса с маншона за скоросния лост.Отвиват се и 2 мисля че бяха винта отляво и отдясно на барчето като дръпнеш седалките максимално назад.
  4. Демек на снимката е новата?
  5. Скоро свалях една такава ама почти не помня как.Трябва да откачиш запалката имаше и ефин винт под пепелника.
  6. Оригинален само в бултрако или от саит в чужбина.
  7. Пиши в гугъл димитров пловдив фирма за тампони търси го по размер или по марка.От магазина няма да те изкара много освен ако не вземеш оригинален.
  8. Неможеш.....проблема не е в самите карета а в шлиците им към полуоската сдобива луфт и карето замята и тресе.Ако нямаш усет колко е максималния допустим луфт неможеш да прецениш.Наи сигурно е ако няма никакъв или колата от която ги взимаш да се движи и да ги пробваш.
  9. И каретата и полуоските са различни говорим за вътрешните.Може да тресе от тях усеща се наи вече при ускорение.На мен ми е тресло от външно без да издава грам шум в пълен ляв или десен завои.И пак за вътрешните карета еднакви са при 4та генерация и 2те са с мъжки шлици при 5та са ляво женски дясно мъжки така че можеш да провериш все пак в месеците на презастъпване на генерациите да не се окаже че си с еднакви но е малко вероятно.
  10. росенKN

    Перката на радиатора ми не работи

    Относно уточнението ми за ге нерацията.....извинете ме дори не съм забелязъл че е сивик раздела а не акорд.Иначе другите неща са си така.
  11. росенKN

    Перката на радиатора ми не работи

    Колега само да вметна че с този мотор колата ти е 6та генерация.Относно перките пусни климатика трябва да тръгнат и 2те това ще ти анулира или потвърди проблем със самите перки.Датчика можеш да го провериш като замостиш буксата му с 1кламер другото е релето и бушона.
  12. Отдолу е на щипки с дърпане трудно става.Ползваи широка отверка и много усет щипките са 2 отлябо и отдясно на волана по 1.
  13. Колега да помагам нещо ако трябва.....те са ти написали по горе баш какво е вероятно.
  14. Не пипаи жилата аки си движат лесно на ръка новите са скъпи и не струват.Имам няколко сменяни на разни клиенти които се скапват за 6месеца и пак се връщат на оригинални.Кажи на лично къде мога да ти погледна колата и евентуално да ти реша проблема за 30 40мин.Безплатно е всичко помагам на всяка хонда стига да намеря време.
  15. Завиждам ти на клещите.Щом си го разглобил едва ли ще имаш нужда от обяснения.Единствено провери лагера на ексцентъра да не е разбит и да е смазан добре.
×