Jump to content

росенKN

Фен
  • Мнения

    303
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно росенKN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.03.1980

Contact Methods

  • Skype
    rico_kn

Profile Information

  • Кара
    хонда акорд 5г F20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    кюстендил

Последни посетители

2850 профилни разглеждания
  1. Може и по размер по стария.Мисля че някъде им имам размера ако го намеря ще го напиша утре.
  2. Колега освен о-гарнитурките които се слагат заедно с гарнитурата на капака има и о-пръстени които са на около 3см под тях отвиват се болтовете държащи вала и кобилиците.Погледни схемата от колегата която е постнал по горе.
  3. accord 1.8is въпроси?

    Тампоните се намират но не карат много по мои наблюдения.Търси оригинални от чужбина или здрави втора ръка.Придърпването не е задължително да е от тях.Карета нови няма да намериш по евтини и там варианта ти е извън Бг да търсиш ако искаш нови.Относно ъпгреида на този мотор единствено се сещам за смукател и малко генерацията да увеличиш като диаметър и с това свършва смисления и рентабилен тунинг....и все пак не очакваи чудеса.
  4. Textar или Ferodo

    Аз текстар накладки съм слагал не на мои коли и нямам отзиви.Били са купувани всички от магазини в Бг.Били са също и за марки различна от нашата.Сега стоя и гледам моите които пристигнаха вчера....дали си внушавам ама по различно ми е феродото и на пипане и наи вече на мирис...смърди та се не трае,като на запален съединител.Дали има разлика от накладка за Бг и за Германия примерно,или между накладка за ауди или за хонда,как мислите?Цената в Бг е по ниска за същата накладка.
  5. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Много добре казано.Като краен показател за батисан двигател е когато ,,духането,,можеш и да го видиш.....наи често със синкав цвят.
  6. 2.0 i-vtec духа от щеката

    И ако се доближи лист хартия до отворената капачка ще се види че всъщност не само духа ами и засмуква може би в различна пропорция в полза на духането.
  7. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Картерната вентилация е създадена да цапа въздушните пътища и филтъра.При първа възможност се извежда с маркуч от пералня някъде под двигателя и по цвета на газовете излизащи от нея се съди за състоянието на двигателя. П.п. Сори за спама ама които схване,схване които не да пита.
  8. Textar или Ferodo

    Досега съм карал само с oem дискове комбинираики ги с различни накладки.Никога не се е случвало да се изкривят или друг проблем.Дори едни ги карах от недоглеждане до под критичния минимум(19мм от 21 допустими)Сега нямам вариант за изгодни оргинални и търся нещо добро.Всъщност търсенето приключи и избора го направи човека които ми ги взима ....текстар,за добро или лошо.Като доидат и ги сменя и ги покарам малко ще споделя впечатления спрямо оем дисковете.
  9. Textar или Ferodo

    Brembo също търсих,но не намерих на този размер.Като се замисля делфи съм слагал на няколко коли и никои не се е оплакал а тук на много места го плюят.Иначе го има и цената му е добра.
  10. Textar или Ferodo

    ATE не намирам на 282мм. иначе и те бяха обект на интерес.За текстар все хубавини съм чувал от различни места но никога не съм имал допир до тях.
  11. Textar или Ferodo

    Произхода е Англия от дилър на Роувър части за феродото и текстара от Германия.И двата комплекта са горе долу еднаква цена.
  12. Textar или Ferodo

    Труден избор говориме за комплект спирачни дискове и накладки.Кое бихте избрали?Ще се радвам на отзиви ако някои е използвал посочените марки и има преки впечатления.
  13. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Колега и много и малко може да се окажат 200 000км.По една кола километрите не амортизират само двигател.Относно съединителя чисто теоритично ако запалиш нова кола и изминеш 200к. км. без да сменяш предавки съединителя ще си остане практически нов нали?Ако можеш да знаеш къде е карана колата(предимно градско или нЕ) ще имаш по реална представа.С една дума отговора ми е НЕ са много тези километри,съдеики по това че имам познати с дизелови акорди на които обслужвам някои неща и километрите са им над 200к по километраж.Купувани в Бг единия само е нов внос и тои съединител с маховик смени на 250000.Сега другите консумативи няма да коментираме.В Германия шанса да е обслужвана колата правилно и качествено е огромна и 40% от цената надолу е немалка сума за да си позволиш да си смениш ,,скъпите консумативи,, и да знаеш че е ново отколкото да вярваш,че вземаики с 50 60к. км. по млад автомобил е задължително да е в по добро състояния от 200+километровия.Случва се но не е задължително.
  14. След смяна на гуми

    Именно реглаж.Минавах през това всеки път като сменях гумите.Ще се оправи след около 1000км.Ако не са ти в ред страничните наклони просто новите гуми не лягат с цялата си повърхност.При мен поне беше така.Проблема беше че там където регулирах поради некалибрована машина не го отчиташе...но ядеше гумите вътрешно при правилна сходимост.
×