Jump to content

росенKN

Фен
  • Мнения

    333
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

21 Neutral

Относно росенKN

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.03.1980

Contact Methods

  • Skype
    rico_kn

Profile Information

  • Кара
    хонда акорд 5г F20Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    кюстендил

Последни посетители

3060 профилни разглеждания
  1. (Колега имам акорд на малко под 400000км 230000 от които на газ обикновенна brc.230000 безпроблемни газови км.Карал съм с свещи бош(африкански)карал съм с някви по 3.5лв от една бензинистанция(по настояване на газаджии) да били нови карал съм и с ngk(френско- eдната се разпадна в цилиндъра...имаше и тема за това) после познат ми донесе 1комплект денсо и 2ком. Ngk от щатите по 2$ някъде броиката....с никои свещи не съм имал проблем или разлика в работата изразяващ се по осезаем начин да не говорим за прекъсване.Да не изпадам в подробности ще ти кажа че според мен проблема ти е в вакумното управление от него ти зависи и момента на запалване и дозиране на горивото.Провери си и потенциометъра на дросела.Проблем с кабели и свещи се усеща наи добре на ниски обороти и при палене.
  2. И свещите Ngk гледаи да не са френски.Лично аз не бих залложил за проблем в свещите. П.п.А на бензин как си?
  3. Щракни и снимки....да не те е яд като мен сега че не го направих и да мога с 2 думи да обясня точно всичко
  4. Както казах не пимня точно реда но не ме затрудни нищо по смята затова не помня.Обаче помня със сигурност че барчето с подлакътника беше свалено виждам че твоито седи на снимката.Саматото барче около скоростите се повдигаше леко нагоре и тогава се пъхаше въпросната пласмаса с маншона за скоросния лост.Отвиват се и 2 мисля че бяха винта отляво и отдясно на барчето като дръпнеш седалките максимално назад.
  5. Демек на снимката е новата?
  6. Скоро свалях една такава ама почти не помня как.Трябва да откачиш запалката имаше и ефин винт под пепелника.
  7. Оригинален само в бултрако или от саит в чужбина.
  8. Пиши в гугъл димитров пловдив фирма за тампони търси го по размер или по марка.От магазина няма да те изкара много освен ако не вземеш оригинален.
  9. Неможеш.....проблема не е в самите карета а в шлиците им към полуоската сдобива луфт и карето замята и тресе.Ако нямаш усет колко е максималния допустим луфт неможеш да прецениш.Наи сигурно е ако няма никакъв или колата от която ги взимаш да се движи и да ги пробваш.
  10. И каретата и полуоските са различни говорим за вътрешните.Може да тресе от тях усеща се наи вече при ускорение.На мен ми е тресло от външно без да издава грам шум в пълен ляв или десен завои.И пак за вътрешните карета еднакви са при 4та генерация и 2те са с мъжки шлици при 5та са ляво женски дясно мъжки така че можеш да провериш все пак в месеците на презастъпване на генерациите да не се окаже че си с еднакви но е малко вероятно.
  11. росенKN

    Перката на радиатора ми не работи

    Относно уточнението ми за ге нерацията.....извинете ме дори не съм забелязъл че е сивик раздела а не акорд.Иначе другите неща са си така.
  12. росенKN

    Перката на радиатора ми не работи

    Колега само да вметна че с този мотор колата ти е 6та генерация.Относно перките пусни климатика трябва да тръгнат и 2те това ще ти анулира или потвърди проблем със самите перки.Датчика можеш да го провериш като замостиш буксата му с 1кламер другото е релето и бушона.
  13. Отдолу е на щипки с дърпане трудно става.Ползваи широка отверка и много усет щипките са 2 отлябо и отдясно на волана по 1.
  14. Колега да помагам нещо ако трябва.....те са ти написали по горе баш какво е вероятно.
  15. Не пипаи жилата аки си движат лесно на ръка новите са скъпи и не струват.Имам няколко сменяни на разни клиенти които се скапват за 6месеца и пак се връщат на оригинални.Кажи на лично къде мога да ти погледна колата и евентуално да ти реша проблема за 30 40мин.Безплатно е всичко помагам на всяка хонда стига да намеря време.
×