Jump to content

chando

Фен
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About chando

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Veliko Tarnovo

Recent Profile Visitors

843 profile views
  1. Няма нищо страшно.Сваляш алтернатора,сменяш диодната плочка,задължително нови четки и провери регулатора на напрежение дали е изправен.Хубаво е да видиш с очите си че всичко това е направено. 200 лева трябва да ти стигнат.Успех.
  2. Внимавайте колеги с пласмасовата капачка , защото е много........свалянето и.Много трудно се освобождават щипките и, и ако са доста свити има опасност да счупите държачите,които са залепени върху стъклото,а те държат чрез металните щипки целия датчик.При мен точно това се случи и с голям зор успях да го залепя,за да закрепя новия сензор.Сега съм без капачка.Свиква се...Дано да съм ви от полза.Успех.
  3. Колега ти си щастливец.IMI ти е на една ръка разтояние.Ползвам услугите на сервиза от 5 години и всяка една намеса на Венко не ме е предавала до сега,а те бяха доста сериозни.
  4. Така излиза,ама аз съм доволен след ремапа
  5. Боби е във София,кв.Дружба и се справи перфектно с ремапа.Вече минавам 10х и нямам никакъв проблем.Мисля да му се обадя в понеделник и да му благодаря за добре свършената работа.Колега Cacciatore на съобщения ще ти изпратя това което те интересува. Иначе по диното:лесно е: При 3000 об.-hp скача от 125 на 170 , а N-m от 310 на 400
  6. Здравейте колеги.Не виждам никъде спойки,които биха помогнали за по лесен демонтажа на диодната плочка.Явно на дизеловите акорди е така.Иначе алтернатора ми го обслужиха изцяло,като е сменено и релето.Ако проблема беше станал в Търново щях да се пробвам сам...и с ваша помощ щях да се справя...не е китайско писмо.
  7. Незнам???Момчето се занимава само с генератори.Сложи друга плочка с диоди неоригинални,но каза че са били добри.Старите бяха направо се пръснали.За сега няма проблем.
  8. Резултата след интервенцията
  9. Благодаря ти h5rov.Започвам да действам по въпроса.
  10. Днес имах доста странно изживяване: изгасих колата без да искам, след което при запалването започна да се тресе и се чу едно силно тропане - та веднага я изгасих. При второто запалване нещата се оправиха, но ми светна лампата на акумулатора. Също така забелязах някакво виене отпред, което след няколко минути изчезна. Лампата обаче все още си свети и след измерване установих, че акумулатора не се зарежда. Имате ли идея какво може да се е случило (аз предполагам, че нещо е станало с алтернатора, но не мога да си обясня какво точно)? Моля ви, дайте ми някакви насоки и ме съветвайте какво да правя.
  11. Здравейте пичове. Реших да споделя опита си за тези които все още се интересуват. От два дни съм с +30 кончета под капака; да ги усещаш как допълват тропането на останалите е голям кеф! За всичко са "виновни" Боби и екипът му, които ме накараха да живея и тръпна с голямо удоволствие когато съм на път. Засега са само 1ххх км , но чувството е страхотно! Искам да насърча всички, които все още се колебаят, ако имат възможност - да го направят, за да се наслаждават по-пълноценно на възможностите на "акордеона". Прикачам и графиката от диното, за да видите нагледно резултатите.
  12. Майстора правилно те е ориентирал.Сменяш гумите и всичко забравяш .
  13. Откъм резбата няма да имаш проблем, защото към тях има резбови преходници. Преди да я платиш е хубаво да я пипнеш и да я почустваш в ръката си, и да я вземеш с кожения маншон, иначе ще правиш преход към пластмасовия накрайник. Аз също направих опит, но се оказа несполучлив, защото избирах от компа. Сега си карам със старата.
  14. Става въпрос за ремап на първо време, евентуално с идеята за смяна на изпускателната система в някой бъдещ момент
  15. Здравейте! Интересувам се от тунинг на моя Акорд VII 2.2 i-ctdi. Има ли някой от вас опит в тази област? Бях се насочил към сервизи като Overdrive и Madness, понеже знам, че правят големи проекти и предполагам работят качествено. Някой може ли да ме посъветва дали има други варианти, на които може да се разчита (бих искал колата също да мине през дино преди и след тунинга, за да се види разликата на хартия). Знаете ли също дали има нужда от затваряне на EGR? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...