Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.02.2021 in all areas
-
4 точки
-
3 точкиПредполагам, щом ти е направило впечатление, значи имаш повод да питаш. Проблема е че не го правиш коректно. Това е оригиналното ти първо изречение: Здравейте, имам Jazz 2009 отскоро когато почна да въртя волана при включен мигач, от лостчето почва да се чува едно леко щракване. Колегите са реагирали така, понеже са решили че просто си пропуснал една запетайка. Мястото и обаче е от голямо значение! Чели са го така: Здравейте, имам Jazz 2009 отскоро, когато почна да въртя волана при включен мигач, от лостчето почва да се чува едно леко щракване. Аз съм го чел така: Здравейте, имам Jazz 2009, отскоро когато почна да въртя волана при включен мигач, от лостчето почва да се чува едно леко щракване. Та, шегата си е шега (с добри чувства), но - пиши коректно - ако можеш? По същество: Изключващата мигача функция я имат всички Хонди. Първото зъбче щраква на 45 градуса завъртане и после със същия диапазон щраква при въртене на волана до крайно ляво или дясно положение. Ако звукът е еднакъв и мигача се изключва при първото щракване в обратна посока на волана, значи нямаш ядове с колата, а само с шегаджиите. Ако щракането е с различна сила, то при леко завъртян волан и вкл. на лостчето, то ще се фиксира по-трудно (или изобщо няма да се фиксира във включено положение) и тогава имаш проблем. А за посоката питах не случайно. Размества се фиксаторът на ключето в 1 от 2-те посоки и ефектът е различна сила, и честота на на щракането, и лоша (или никаква) фиксация на лостчето. Сега пак провери каква е ситуацията при теб и внимавай как ще я опишеш! "деца хайде да ядем!" "деца, хайде да ядем!"
-
2 точкиПродавам личният си автомобил, като първо пускам обявата тук, преди други сайтове за продажба. Детайлни снимки: https://photos.app.goo.gl/PtQpQH6v2JgJLrT77 Автомобилът е 2009г, 201кс 2.4 i-VTEC бензин, 5-степенен автоматик (със спортен и ръчен режим с пера на волана), с абсолютно всички екстри за модела - включително дистроник, следене на лентите на пътното платно (LKAS), автоматично предупреждение и спиране при опасност от сблъсък, стъклен шибедах, светъл кожен салон с подгрев и памет, навигация с камера за заден ход, автоматично нивелиращи се ксенонови фарове. В отлично техническо състояние. Колата бе купена внос от Швейцария ноември 2015г, върната в представителство от първия й собсвеник, с който установих връзка. В България е изминала 55 000км - в момента е на 213 000км. Държана е в гараж, освен последните 3 месеца, през които е карана малко, основно градско, от баща ми (причини за продажбата по-долу). Цена: 17 000лв - за която получавате напълно обслужен автомобил без предстоящи разходи освен нотариално прехвърляне и смяна на талон. С тази кола бих тръгнал на 5000км пътешествие из европа (каквито съм правил с нея 2016г и 2018г) без никакво притеснение за който и да е аспект на техническото й състояние. Данъци, застраховки, обслужване: - Пълно обслужване преди 800км, 15.10.2021 в Юби-ко - масло на двг (Mobil1 5W-40), оригинални филтри (маслен, въздушен, купе), спирачна течност, антифриз. Извършиха пълен оглед на ходова част и потвърдиха, че нищо друго не е нужно да се прави. Маслото на скоростите е подменяно частично (сменя се 3л) 2 пъти след като взех колата, последно преди 20 000км в Мотобокс и не трябва да се сменя още 60 000км напред. Обслужвана редовно на всеки 10 000км. - Пълно каско с право на доверен сервиз до 11.2021 - ГО & преглед до 12.2021 - Винетка до 05.2021 За горната сума получавате: - направена шумоизолация за 1100лв в SoundDoctors - оригинални джанти от Accord 8th gen - 18" Type S с летни гуми GoodYear EfficientGrip 225/45/18 - оригинални джанти от Accord 8th gen - 17" със зимни гуми Continental TS850 225/50/17 - оригинален гумен леген за багажник - оригинална щора за багажник и оригинален разделител между купе и багажник - два комплекта оригинални стелки - гумени и текстилни (светли, в цвета на купето) - допълнително купувана патерица и оригиналния крик и авариен комплект за ремонт с компресор - комплект предни тонколони JBL с преходници за Хонда с които исках да заменя оригиналните, но така и не намерих време Допълнително мога да предложа следното: - напречни греди за товар Thule Wingman (с един единствен ключ) за 250лв - 2х багажници за велосипеди Thule ProRide 591 (с по 2 оригинални ключа всеки) за общо 250лв (или един за 125лв) Забележки: - кората под двигателя беше увиснала като взех колата и в последствие се доскъса, пазя я. Явно е слабо място на тези коли, защото поръчах друга от морга и беше тръгнала да се къса на същите места като моята. С много разправии я върнах и така и не я смених, защото оригинална беше около 400лв. Вече има неоригинални, които изглеждат по-здрави, а и са на много по-разумна цена - предстои смяна на предни дискове и накладки (претрисат при спиране) - има дребни неоправени външни забележки на 4-5 елемента, които не можах да оправя по каско заради прекъсване по време на пандемията - пластмасовата лайсна на челното стъкло от дясно се е разлепила в горната част, отново. Това по никакъв начин не вреди или пречи - проблемът е естетически. Това е проблем за който има recall от Хонда, в Бултрако безплатно я оправиха, но тъй като е минало над година, не признават гаранция. Трябва да се поръчат 3 щипки по 28лв и някоя от фирмите, които лепят стъкла да ги поставят - със специално стъкларско лепило. По телефона Кобра казаха, че ако отида с щипките - "колегите ще го залепят за 20-30лв, ще се разберете с тях". Причина за продажбата С жена ми често ходим по планини за ски и колоездене, а от скоро и до виличка, до която се стига по черен път, а когато има сняг или кал, с Accord-а не може да се стигне. Често ни липсваше по-висока кола и 4х4 и октомври 2020 взехме прекрасна CR-V 3rd gen 2.0 Executive 2011: Accord-ът от обявата по план оставих на баща ми. Дадох му го напълно обслужен, с платени застраховки и такси за година напред, точно защото нямах намерение да го продавам. По стечение на обстоятелствата обаче той покара няколко пъти моето CR-V и започна да ме подпитва не може ли да му намеря такова. Планът ми е или да взема още едно CR-V 3-та генерация, или да взема по-нов SUV за мен и да му дам моето CR-V. Колата е в София и може да се види/кара след предварителна уговорка. Може да бъде прегледана в сервиз по ваш избор. Докато е била с мен е поддържана е само и единствено в сервизите Юби-ко и Мотобокс, като пазя пълна документация. Контактите са премахнати.
-
2 точкиЗдравей колега. Маслото на кутията на какви километри е? Описаното от теб включва и проблеми по ходовата част. Вибрации при набиране има и при карета, полуоски и др. По-запознатите колеги сигурно ще се изкажат по темата, но моя съвет е да минеш все пак през компетентен сервиз.
-
2 точкиПриложението с най-много активни потребители в бг е waze. И поддържа желаните от теб функции. Но без интернет е безполезно...
-
2 точкиАз съм с такава кутия и при мен се чува по същия начин. Не съм обръщал внимание при какви обороти, скорост или друго го прави. Не мисля че има някакъв проблем с кутията ми. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
2 точкиВ Турция не сме правили преглед. Имах само запитване и цена на операцията при тях. Доктора в Турция е Ахмед Аланай в Аджибадем клиника. Реално той оперира по този метод преди доктора в Германия. Ето линк: https://www.acibadem.com.tr/en/doctor/ahmet-alanay/ 70 градуса не знам дали е подходящо за тази операция. Може би е гранично като градуси, но докторите ще кажат. За сина нямам по актуална информация от последния ми пост. Не отлагайте консултацията със специалист, в БГ може и при доц. Яблански. Успех Ви желая и ако е удобно пишете какво са Ви казали.
-
1 точкаВода, ръжда, тиня, кофти грес в редуктора и жилото. Като е студено се спича и затруднява движението. Отваряне на вратата и оглед преди да започнеш да купуваш нови части. Евентуално почистване и смазване. От студа може да се удърви и уплътнението в рамката на стъклото. п.п. Не съм виждал на живо стъклоповдигач на CR-V 2, ама като гледам снимката моторчето мноооого ми прилича на това на CR-V 1, Сивик 6 англичанка и близнакът й Ровър 400.
-
1 точкаНезнам може само да гадаем докато някой добър човек не вземе да обясни за тези двигатели какво се случва с тези клапани за картерна вентилация, защото чета че те са консуматив и трябва да се сменят от време на време. Особенно ако имаш съмнения, че са запушени.
-
1 точкаНе е дебилска просто не си на белези и на снимката която си качил не е . И аз съм си блъскал главата споко. П.П още един жокер ролка не се стяга на ГМТ
-
1 точкаАко ... И Богдана Карадочева така пееше. "Намирисва" ми на евтини предизборни трикчета.
-
1 точкаБлагодаря! Зацепването отговаря на това в ръководството При проверката на клапаните го проверих и е едно към едно с това на снимката. За всеки случай,при реглажа на клапаните, разхлабих ролката, превъртях ремъка няколко пъти, и го спрях на третия зъб след белезите "нагоре" на рзпределителните валове, и стегнах обтяжната ролка. Когато белега на шайбата съвпадна на резката на капака, отгоре влезнаха бургийте за блокаж на разпределителните валове. Ванка, ще споделиш ли повече ,какво не му е наред.
-
1 точкаЗащо собствениците на френски автомобили не боледуват от КОВИД 19? Господ не наказва по два пъти!
-
1 точка
-
1 точкаРазвитие по темата [emoji6] Проблем е бил изцяло в горивния филтър, има си мощност и няма грешки(чекинг). Датчика на Рейката, нямало нужда да го търся.. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
-
1 точкаВанка, това е ясно на всинца ни. Въпросът, е защо до сега не го е имало това щракане, или защо той чак сега го чува? А почнах да разпитвам (та предизвиках смях), защото съм имал подобен проблем. В едната посока лостчето щракаше и се фиксираше, а в другата не. Но това беше на 30 годишен Сивик 3-та ген (знаеш го). На по-новите Хонди (каквито карат колегите), едва ли се е случвало.
-
1 точкаАбе хора останали един с ума си вече . Това от механизъма които при връщане на волана ще изключи мигача . Подобен механизъм на тресчотка е.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hve-high-viscosity-ester-oil-sae-10w-50.html Вид и количество: RAVENOL HVE High Viscosity Ester Oil SAE 10W-50 5L Стойност на поръчката: 1* 35*1.9675 = 70 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
-
1 точкаЗдравей, преместих ти темата в раздела за ЦРВ 2 генерация. За 5-6 години експлоатиране на въпросния автомобил с тези неща не съм имал проблем.
-
1 точкаdindin, темата е също толкова хлъзгава, колкото и темата за маслата. За мен беше важно да споделя че домашния майстор не бива да подценява този компонент от автомобила, тъй като може да му струва ядове, отказ точно когато не трябва .... можеби вместо: "Всеки уважаващ себе си производител на акумулаторни батерии е посочил в спецификацията за конкретния модел "препоръчителен заряден ток", който обикновенно е половината от стойността получена по тази прословута формула 1/10 от капацитета." трябваше да напиша: 1. Всеки уважаващ себе си производител на акумулаторни батерии е посочил в спецификацията за конкретния модел "препоръчителен заряден ток. 2. Ако липсва такава позиция, то безопасния заряден ток обикновенно е половината от стойността получена по тази прословута формула 1/10 от капацитета. по простата причина че не знаем какво е вътрешното състояние на акумулатора(отделните клетки) ... за да не настъпи локално прегряване/бурно газоотделяне и от там необратими последици. И това е само и единствено при условие че се ползва "аналогово" зарядно устройство. Все пак акумулатора е консуматив, чиято цел е да ни служи безотказно, нужни са само периодични проверки и при нужда , а не взяка седмица да опъваме кабели в гаража и да включваме зарядни...
-
1 точкаЗдравейте, дано не съм закъсняла с моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 10 x 1l Стойност на поръчката: 10* 4.95*1.9675 = 97.40... лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Поздрави
-
1 точка
-
1 точкаЗащо му пишеш изобщо Ники ,не виждаш ли, че се гаври с колегите. Ако имах възможност до сега да съм го бамнал.
-
1 точкаОстаналите джанти железни ли са - ако да, значи някой е прибрал алуминиевите? Ако си с железни джанти, купи си 4 алуминиеви и си ти. Да ти кажа само, че е хубаво всичките гуми да са еднакви като размер, за да няма после "мяу".... на някои неща.
-
1 точкаКолеги, дискусията е добра, но според мен не се отнасяйте да водите безмислени спорове един с друг. Достатъчно е да се опровергае една или друга теза. Ето това например е абсолютно безмислено. Влизате в черна дупка ако започнете да отговаряте на всеки въпрос на CARPERA, който е поставен с цел да се докаже, не че той е прав, а че другият греши. Ето това например беше добър и достатъчен пример, че правилото (1/10) не важи: Придържайте се към добрия тон и точните факти. Това например е вярно: Това обаче не баш. Ето например една страхотна документация от Banner: https://www.bannerbatterien.com/en-gb/Support/FAQ# В дъното на страницата се намира това: И там пише какво? Все неща, за които обикновения потребител няма нужда да си блъска главата ако е въоръжен с някое малко по-съвременно зарядно. Но това е технически форум, така че полемиката за технологията е добре дошла. Но както при маслата и тук не съм убеден, че има единна мярка за всичко.
-
1 точкаДа ви успокоя - акумулатора е бомба. На сутринта зарядното показваше 14 волта и 1 ампер. Мернах го на кантарчето - 17 кила. Оказа се че добрите си тежат повечко, а модерните (с по-голям стартов ток) са с по-тънки плочии и по-лекички (като пари и ресурс). Сложихме го и чак и светнаха фаровете. Това щото има ДРЛ на дългите и пълен акумулатор ги изненада. Подробности относно случката, причините и последиците - в моята тема - да не занимавам аудиторията в тая тема с Легендарна специфика.
-
1 точкаОт днес и аз съм в отбора. Предна лява. Като допълнителен вариант за тези които търсят нови . От Намалени Авточасти ми ги доставиха днес на цена 180 лв за брой. Марка Сумо или нещо подобно беше. Момчето от магазина сподели ,че продава доста от тях на оффроудъри и няма рекламация. Друг вариант бяха и прътове на Корейските ntv (карам с предни носачи от тази марка и съм доволен към момента) , но доставката за 30 дни.
-
1 точкаЗдравейте goga, изчетох всичките Ви мнения в темата. Искам да кажа, че аз самата съм с тежка сколиоза в лумбалната област, преди 3 год беше 70градуса, от тогава не съм ходила на преглед (в Турция съм била). По-горе бяхте споменали за този нов метод, по който са оперирали сина Ви в Германия, че съществува и в Турция. Правихте ли преглед и там? Знаете ли името на специалисти, който прилага този метод? При мен нещата са доста сложни тъй като имам и заболяване на костите и точно затова двама ортопеди в Турция не препоръчват операция по стандартния метод. Ще се радвам ако ми отворите с актуална информация и за сина Ви. Може да ми пишете и на мейл - elvin94ot@gmail.com
-
1 точкаВъпроса е дали може да се сложи темпомат, а не защо и дали му трябва. Казвам каквото знам, кажи и ти нещо по въпроса да не е си само спам. И на D16V1 дори и на пета скорост няма да му е проблем да поддържа скорост и от 60км/ч, стига да позволява настройка от тази скорост. Автопилота не е нужен само за висока скорост, а и за спокойно каране до 120.
-
1 точкаМи то @CARPERA казва, че с простото зарядно как се смята, което е абсолютно вярно. Няма как то да си смята проценти и кое е най добре за акумулатора, блъска си с постоянното напрежение с което е излязъл от завода и може да спре само ако го изключи човек или му изгори бушона. Друг е въпроса, че простото зарядно просто си зарежда и никога не може да напълни батерията до пълен капацитет.
-
1 точкаНе го мисля вече. Сипал съм си 1 противоКовид (вече втори път) и ще видим утре. До сега си беше ок и ще го следя. Шефсервиза е авиоинженер и каза че даже му е добре плофилактично. Едно време в базата така разреждали периодично акумулаторите на нелетящите машини и ги зареждали отново, та изкарвали с години.
-
1 точкаЩом зарядното има цикли, значи е "умно" мятай акумулатора в колата и ... не го мисли по-вече. Ако усетиш че вече не държи заряд както преди, ориентирай се към нов акумулатор. Няма зарядно което да успеее да десулфатизира/регенерира тръгнал акумулатор.
-
1 точкаКъсно сте писали. В 17:30 решихме да пренощува "на жицата". Не беше подут или топъл, а скалите показваха 14V и 6A. Заряднато си имало цикли, а шефа каза че и сега ще запали и мога да си го дозаредя с лидълското, но по-добре му било да си изкара денонощния цикъл.
-
1 точкаНай-простото правило е 70ah батерия , зареждаш за 10 часа с 7A. Старите зарядни нямат нищо общо с тези новите там направо пържат акумулатора. Ти не следят заряда пълнят го че препълват,и продължават да бухат заряд докато някой не ги спре,че ще опада пастата от решеткатаи вътре ще стане една боза. С тях не трябва да се прекалява,и трябва да се следят.
-
1 точкаПотърси във Форума - има много писано по темата. Мисля че точно във Варна има хора, които оправят проблема и май в Добрич...не съм сигурен. Моето го оправи на място едно кадърно момче в Бургас. Споко, поправимо е !
-
1 точкаЩе го зареди, но е хубаво после да се повозиш. Ще имаш и натрупани грешки, при мен бяха доста, след като ми беше паднал. Moят дори не съм го зареждал като падна, само ми дадоха ток и алтернатора си свърши работата, после проблеми не съм имал, даже в Бултрако като ми го тестваха 2мес по-късно го изкараха в добро състояние.
-
1 точка
-
1 точкаТи кола ли си търсиш, или "плакнеш окото"? Ако е първото - не става само с "онлайн обучение". Нищо лично и не се заяждам. Лошо няма да се споделят и коментират обяви, но по снимки оценката е все едно да дегустираш храна само по менюто. Хората имат различни критерии. Един ще види нещо и ще избяга, а за друг то ще е пренебрежимо. Ходил съм на огледи и го казвам от опит. За мен колата примерно е ок (ЕГН спрямо състояние), но за мнозина тя е новата им кола и гледат на нея с друго око. Като пообиколиш и разгледаш на живо и тестваш налични екземпляри, ще си изградиш по-меродавно мнение за модела, това което се износва в него и другото, което е константно добре и вече ще ти е по-лесно да избереш. За да намериш "твоята си кола", трябва да си готов да и простиш разни неща и това не е въпрос на пари.
-
1 точкаВсичко се прави да ни цуцат..... Ама хванаха му цаката. Първо промиват мозъците, после казват че е за наше добро и после ни го слагат. И ние доволни се обеждаваме един друг че е за добро. Големите замърсители си бълват отрови, ние плащаме.
-
1 точкаЗа мен ефекта от това ще е нулев. Щом кат с новите им измервателни уреди, които нямам идея какви са, от 65 проверени автомобила са писали акт на 1 (или го бяха спрели от движение) ,какво повече да си говорим. По пунктовете за гтп никой не знае с какво и как проверяват. Ще им се дават ли нови уреди, те ли трябва да си купят, кой и как следи тези уреди калибровани ли са, манипулирани ли са, как ще се реши въпроса с това да се слагат на загасен двигател или теста на обороти дали го правят на 3500 или 1200... всичко е мъгла тука. Накрая някой ще заложи 8 пъти по-висока цена за изработването на тея стикери, ще си оправи живота и този на следващото му поколение с обществената поръчка, а ние по статистика ще излезем най-еко страната в европа.
-
1 точкаДаваш слушалката и му казваш Speak English и всичко автоматично минава на английски.
-
1 точка
-
0 точкиЛекарите съобщиха че, ще започнат да ваксинират срещу КОВИД 19, първо собствениците на Дачия. Причината е липсата на вкус.
-
0 точки
-
0 точкиОт скоро пак се заговори за еко стикерите, дори се споменават дати в средата на тази година. Според мен това е ход в правилната посока ако се стегне контролът над ГТП.
-
0 точкиПреди време аз също срешнах подобен проблем. Дадоха ми оферта за превоз, която ми се стори неприлично висока ииии- прибрах се на ход излезе ми горе долу £330 + £45 за ферито. Пътувах сам и за 3 дена си бях в къщи. Начиииии мн добре си изкарах .
-
0 точки
-
0 точкиОт моето се отказах - твърде "нежно" е. Закачен е в комшийското сервизче на "апаратно дишане" към 1 вехто зарядно от миналия век, дето реанимира таквиз мъртъвци. Ще видим къде 6 саата довечерка до къде е стигнал. Питанката бе дали ще му стигнат 10 часа зареждане, за да запали след още 12 часа, или да го оставят и за през нощта? Утре ще го возя 300км и ще си го храни колата.
-
0 точкиГледам днес в бистрото един седи и си пие кафето. Без смартфон, без таблет!!! -Егати и писхопатът!
-
0 точкиКолега, събирам мнение за конкретни обяви понеже ще ги посещавам тази седмица(ако спре да вали) и понеже съм на другия край на България търся мнения предварително и дали слуайно някой ги е посещавал/имал е опит с търговеца и т.н.т, за да мога да отсея потенциални и така. За това всяко мнение за конркетни обяви би ми било от полза 🙏😉
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00