Jump to content

peter.petrov

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно peter.petrov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v III i-dtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Някой знае ли това което съм оградил на картинката какво е. А дали не е PCV клапана(едно от двете) на n22b3?
  2. Незнам може само да гадаем докато някой добър човек не вземе да обясни за тези двигатели какво се случва с тези клапани за картерна вентилация, защото чета че те са консуматив и трябва да се сменят от време на време. Особенно ако имаш съмнения, че са запушени.
  3. Благодаря за информацията. Сега след дълго четене разбрах, че това е половината от вентилацията на картера това което е показано на линка вкарва чист въздух от колектора в двигателя, аз питах за другата част която се запушва - клапана от картера който пропуска картерните газове към (тук не сум сигурен) въздушния колектор за доизгаряне. Така се получава кръговрат или вакум и ако този клапан е запушен се повишава картерното налягане.
  4. Здравейте, колата е honda cr-v 2011 i-dtec, въпроса ми е има ли картерна вентилация или така наречения PCV клапан, и къде се намира. Питам защото намирам информация само за бензиновите двигатели, за дизела няма нищо. А защо питам за картерната венилация е защото забелязах при запален двигател, че като дръпна рабуша за маслото и от там се усеща въздушен поток навън, който бих казал е доста усезаем. От както съм я купил и смених маслото с yacco 0w30 съм минал 4000 км и не забелязвам да гори масло, но какъв и е проблема незнам.
  5. Да информирам какво стана след смяната на въпросния тампон. Вибрациите отдоло по пода и на предните седалки не се усещат вече. Сега само по волана и си мисля, че и отпред имам тампон за смяна. Единия от дясно се достъпва по-лесно, този отляво даже не го знам къде се намира, май е някъде под акумулатора?
  6. в средата имат набит номер и на двата тампона е един и същ 089008 RH-F
  7. Днес поръчах оригинален хонда втора ръка за 57лв. Каква разлика спрямо моя. Все едно моя са го инжектирали с нещо и се е надул.
  8. Вибрациите като подам леко газ и изчезват. Тампона така го свалих не си личи да са го правили или лепили.
  9. Здравейте благодарение на тази тема и аз успях да сваля и проверя моя тампон на двигателя. Проблемът е вибрации от към предните пасажерски места на свободна скорост, става въпрос за хонда црв 2011, 2.2, i-dtec. Дали е за смяна? какъв да взема оригинален хонда втора употреба или нов заместител?
×
×
  • Създай нов...