Jump to content

Venk

Новак
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Venk

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ЦРВ
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега,може да опиташ да покараш колата от зареждане до зареждане с изваден въздушен филтър и да засечеш разхода. По принцип в летните месеци колата сменява по-бързо от бензин на газ, съответно пробега от/до зареждане на газ се скъсява. Като цяло, ако няма промяна в разхода с и без филтър, аз ще заложа на проблем с адванс процесора и искрата. Това при условие, че газовата система е напълно обслужена-филтри, рейка, изпарител.
  2. Още малко нова информация. Компресията на цилиндъра с теча е 125 psi, на всички останали около 140 psi. В ръководството,което намирам пише, че долната граница за компресия е 135 psi, а разликата между отделните цилиндри не трябва да е повече от 20 psi. Тоя мотор и по съвет на Иван( благодарности към него) , най-вероятно си отива. Може би ще вкарам една камера, за да се убедя, дали има спукан цилиндър. Ако няма, с тая компресия как мислите, дали да влагам пари в него?
  3. Даам, ясно. Благодаря на отдовалите се! не се чудя, гарнитурата е ясна. Плаши ме, че с отварянето ще ми се изсипат един тон глупости, и тая кола ще отлежава неизвестен период, и аз ще пътувам с градския.. това за италиянка-метанка е абсолютно вярно, не е неочаквано. А сега по-сериозно. Маслото е добре,следя го него, както и капачката му. Мислите ли че има смисъл да измеря компресия преди отварянето? Въобще има ли начин да се ориентирам какво да очаквам преди сваляне на главата? Общо взето ако е възможно да минимизирам евентулните неприятни изненади, различни от видимата духнала гарнитура. А и дали не е по-удачно да насадя цял мотор от десняк английски без газова. Идеалния изход е гарнитури,гумички и готино масло от колегата с отличните отзиви. Ама ако се изправя пред тоталка. За това ми се искаше, ако е възможно(явно не е ) да позакърпя положението с добавка. Не знам колко е вярно, но от стари майстори съм чувал, че една кола ако много почне да върви- приключва.
  4. Колега, бележката ви е коректна. Ивах предвид, че разтоянието беше 0,05-0,10 мм. Демек имало е някво разстояние и надеждата ми е, че няма изторели легла и клапани. Не обърнах особенно внимание, но не ми направи впечатление болтове за реглаж да нямат повече разстояние за последващи настройки. Много ми се иска да не отварям засега мотора, затова и питах колегите дали някой има опит с ползването на добавки за запушване. Най-вече опасенията ми са, че тоя мотор, навярно на 3/400 хиляди км, като го отвориме ще излезне някоя изненада и ще остана без кола за дълго време. Но ще мисля, за многото секунди, които ми остават с тая гарнитура :d
  5. Благодаля за отговора Изпускателните на 20, всмукателните всички бяха на 10/ 11. Мислех да слагам в антифриза добавки за закърпване на положението на първо време. Сменявах и капачката на радиатора, защото старата се разпадна отдолу при първата гумичка. Като цяло колата има мощност и разхода на гориво е добър. Оборотите са стабилни, но тая гарнитура много ми бърка в здравето. Интересното е, че не пуши грам. Най-големия проблем е,че разчитам на колата за работа и към момента схемата с няколкодневните ремонти е неудачна. Според вас дали има поражения и в цилиндъра от теча? Чудя се ако е разрушен цилиндъра дали си заслужава ремонтите..
  6. Привет,колеги! Класически въпрос за ЦРВ. Колата е италианка, мотора B20B3 128 коня, върви доволно, кове температурата на средата и не мърда от там, има метанов инжекцион направен културно с адванс процесор и мазане на клапаните. Изглежда запазена и поддържана като цяло. Но още при смяната на свещите видях,че едната свещ е ръждясала и естесвено след около 7/8000 км разбах, че има загуба на антифриз. Няма никакво пушене. Клапаните са регулирани, като всички изпускателни бяха между 5-10 микрометъра, а всмукателните в норма. За този пробег е изхарчила около литър масло(карам с мотул). Проблемен е трети цилиндър светнах вътре-буталото блести. Със спринцовка изсмуках около 10мл антифриз. Дайте съвет дали да отварям мотора или да пробвам с тия химии, предвид че теча все още е много слаб. Под химии имам предвид примерно steel seal или подобни, ако знаете кои могат да закърпят положението. И все пак ако няма друг вариант освен сваляне на главата, задължително ли е гарнитурата и другата "карантия" да са оригинарни. Не ми се разглобява, но ако се наложи ще се помъча да го направя сам. Последния майстор ,на който я карах за смяна на ангренаж така се беше постарал, че ме отказа от майсторлъците на всички за дълго време. Убеден съм, че във форума има качествени и запознати хора, но издирването и ангажирането им из цяла България на този етап е невъзможна задача,нито като време нито като средства.. Благодаря предварително на отзовалите се!
×
×
  • Create New...