Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.12.2020 in all areas

  1. 7 точки
    Пожелавам ти,бързо и леко възстановяване!Осмия ден е преломния! Със симптоми бях от същата дата,като теб. Това означава,че съм се заразил,по Димитровден. Жената с положителен антигенен,аз понеже съм по смел,направо PCR. Но какво се оказа,имам "клиниката"(всички симптоми,без кашлица,редом до жената),но PCR-ра отрицателен.Ко прайм сега....?Това на 6.11.2020.Няма да споменавам лабораторията,но е една от големите.Млада лаборантка,току що завършило момиченце,ми бръкна в носа,но само да ме погъделичка и после ми вика :"...100лева".Личния лекар,току що прекарал ковид,ми казва че имам цялата клинична картина и трябва да се изолираме.Така и направихме,близо 20 дни. Добре,че даде болнични. Бях изключил,новинарските канали,които те психясват и не допринасят,за твоят психически тонус. Докато броях дните,до осмия,си "отидоха"двама познати под 60год😔. Благодаря на Господ, че ни опази живи,че в този хаос нищо не се знае,кой кога. Като цяло,бяхме с "лека"симптоматика,но се усещаше неразположенито на болестта. Децата,не го отразяват този вирус,единственото което ни успокояваше. Имаше и продължение,с единия ми родител (заразил се не от нас),пак без кашлица,но 9 дена с изгаряща температура от 39,4.Потърсихме на осмия ден бърза помощ,но по телефона ни казаха,че всеки втори е с температура и трябва да си със задух,че да те хоспитализират.Абе чиста война си е,разчиташ само на съдбата си! Пожелавам на всички здраве☘️,защото в такива моменти именно разбираш,че освен него всичко друго е нищо!
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Като се строши го оправяй! Нали знаеш какво казват руснаците: "Ако работи не го пипай" в превод.
  4. 2 точки
    Ами пробвай сега, ще останеш довелен. Иначе 8 и нещо за литър е наистина ненормална цена и очаквам скоро да я вдигнат. А относно отношението към ритейл клиента, ами какво да ти кажа и в кварталната бакалия не съм получавал по-добро отношение. https://lubrifilt.bg/
  5. 1 точка
    Участвал съм във всички поръчки за масла предлагащи се във форума ,минах през всички марки и вискозитете от 0w30 и нагоре ,петро ,мотул ,репсоил и т.н ,последните два пъти от Фена купих яко -или там както се пише на български -много добро масло ,не съм правил лабораторни проби от него ,но на хондата и е добре с него ,пък и като се има предвид че Фена го препоръчва -няма какво да говорим повече за маслото .Ванко ,знаете е абсолютно точен пич -за части и за масла ,той знае кое е добро .
  6. 1 точка
    Напоследък шаря из болници по държавата (заради здравето на майка ми - не от вируса) и се нагледах на трагедии. Медиците изкарват тела, роднините ги увиват в одеяла, товарят си ги в колите и ... Не ми се пише и мисли по въпроса. Пазете се, макар че е Божа работа. Това все някога ще отмине, но вече и по себе си усещам как неволно страня от недоверени хора. Днес обаче се видях с трима съфорумци - жив е живота, и с нас и без нас, ама първото е по-интересно. Важното е да сме над нещата и над земята! Да сме под нея ни е още рано.
  7. 1 точка
    Колега Костадинов, моята препоръка към теб е да се обърнеш към производителя на твоята система--БСМ България. Може би там ще намериш решението на твоите проблеми. Поздрави.
  8. 1 точка
    Има много Има доста фактори да изкара един акумулатор дълго време. 1.Казал го е колегата 2.Щом е 45Ah избираш този с най много стартов ток,по възможност не под 400А. 3.Алтернатор зареждащ на 14.4v проверявя се,система без утечка -пак се проверява. 4.Като марка акумуратори аз поставям на първо място оригинален,после това е моя фаворит http://akumulatori.bg/335/Product/1442/YUASA 45Ah YBX5202#info 5.Експлоатация - определение като слушах музика 1час докато мих колата,се съкращава живота драстично ,както и запалваш сутрин и 5 км до работа и пак отново вечер.Тук трябва да се прилага по често точка 1.
  9. 1 точка
    Здравей колега. Това което описваш със слизането от легнал полицай ми прилича на луфт на рейката. Повечето го имат включително и аз. Разпитвал съм на няколко места хора занимаващи се с ремонт на Хонда и мненията, които получих бяха: -Не тече ли не пипай. Само на едно место ми обадиха 120 лв за ремонт, но не помня споменаха ли гаранция.
  10. 1 точка
    Свържи 2-та кабела през мултицета на отворена врата. Тогава би трябвало да ти покаже 12V. Ако не, значи не идва маса от бутона или ключалката на вратата.
  11. 1 точка
    Всъщност проблем е само правеният дълбок ключ 27...
  12. 1 точка
    Под всмукателния колектор се намира, на предната част на блока. С подходящата комбинация от удължители, може да се смени без да се сваля колектора. Само е хубаво да се затегне с динамометричен ключ до правилния въртящ момент. Ето видео: Аз все пак смених моя в сервиз, тъй като нямам нужните удължители и динамометричен ключ под ръка.
  13. 1 точка
    Това не е ли крепежа на дросела? Пренатенали са и са спукали резбата. Това което може да се направи, за да се ограничи разпространението е да се намери втулка с точни размер и да се набие като пръстен.
  14. 1 точка
    Преди година питах вносителите. Еми първо ми казаха че не продават на дребно... Да врънкам по телефона да ми дадат цена и накрая цена с отстъпка "за магазин" над цената в ато?! Еми сори, втори път няма да го права това упражнение. Ако си направат нормален начин да се купува от тях на нормална цена, ок.
  15. 1 точка
    Тове може бързо да се превърне в тема за конспирации и политически спорове. Надявам се да не стигнем дотам 👍. Затова мисля, че няма нужда от призиви.
  16. 1 точка
    Аз не виждам смисъл да се налива друго масло освен оригиналното, при положение, че е на същите пари. На 20 годишна кошница ако не е поддържана и златно масло да й сипеш няма да стане нова. Всеки производител проектира двигателите и скоростите си съобразени с даден тип масло и е добре да се сипва същото, защото всички тестове са правени с него, пък ние може да си наливаме и течна грес, защото разбираме повече и от всичко.
  17. 1 точка
    Общоприето е идиеви на около 100к. Може да изкарат и повече в крайна сметка, дори според ръководствата, но пък един проблем с бобина, вследствие на проблемна свещ, например, струва повече от всичките комплект, всеки си преценява.
  18. 1 точка
    Не е проблем с клапаните нито на бутилката, нито на изпарителя, при проблем с тях, ще има други симптоми, например няма изобщо да прехвърля на газ, докато не е загряла и тн... Този изпарител е напълно достатъчен за колата, също така е изключително лесен за обслужване и оправяне, за разлика от бая прехвалените други марки, които обикновено създават проблеми извън гаранционнно, чието оправяне изисква смяна, просто защото са направени така, маркетинг. Трета, че вече четвърта година карам с такъв, и филтрите ги сменям на 20к, че и повече, не съм го докосвал след първоначалното настройване. Проблема е в настройките на софтуера и диф. налягане на изпарителя, евентуално недостатъчно разпробити дюзи. За да сменя на бензин, се включва защита софтуерна, например: компютъра отчита, че налагането на газта пада под определен зададен предварително софтуерно минимум, и съответно прехвърля на бензин, пак казвам, например. Същото нещо се случва когато газта в бутилката свършва, в случая просто не се захранва добре колата и при смачкване, просто недостига газ. Всичко тва се поправя без смяна на каквито и да е компоненти, просто ти трябва правилния човек. Аз съм с бардолини компакт, имам и кабел, мога да ти го погледна и след това да те пратя при правилния човек, които да ти настрой колата като хората, само се обади, ако имаш път към Търново.
  19. 1 точка
    И аз да се похваля с моя акорд V6 3.5 който скоро ще отпътува за България :
  20. 1 точка
    Много е важен! Не само за пробите, а най-вече за двигателя!
  21. 1 точка
    Благодаря колега, намерих от един колега двигател 1.8, че моя не ми се рискува да го махам от колата за сега. Мисля да прежаля едни пари и дано буталата му да са читави и ще пробвам да сложа коляновия вал от 2.0 с биелите и да видим дали ще стане. В различни сайтове гледах и се оказа че сегментите и буталните болтове са еднакви на двата двигателя и ме съмнява че разликата е в челата само на буталата.
  22. 1 точка
    0W30 и 5W30 по API SN Plus, или ILSAC GF-6A, или ACEA A5. Може и уникални като Ravenol SSO 0W30, Нищо, че е ACEA A3. Или пък може и маретинговото "Amsoil signature series 5W30", например. На бензин, ACEA A5 смяна на 7 000 - 7 500км. Ilsac - на 6 000км. На газ - ACEA A5 на 10 000км., Ilsac - на 8 000км.
  23. 1 точка
    Моето мнение е - "само бензин". Двигател R20. Първоначален преглед, обслужване и ремонти - при fenabg в Дупница. Ей го каде е...
  24. 1 точка
    От моя опит с ЦРВ 3 бензин 2.0 автомат, мога да твърдя, че колата е изключително елементарна за обслужване откъм течности и флуиди. Трябва ти само канал и желание. Течности си поръчваш от ато24 директно или тук от общите поръчки на форума. Само филтъра за авт.скорости, ако искаш за около 70лв оригинален от Бултрако, а ако можеш да чакаш времето за доставка за около 45лв от amayama.com. Останалите филтри според личните предпочитания откъдето си избере човек. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  25. 1 точка
    Миналата седмица нали откачих оригиналния блутут заради утечката която се появи от него и понеже не ме свърта нещо да не работи по тая кола,и взех за коледа това http://www.proarm.info/product/441/wefa-honda-usb-interfeys-s-bluetooth-za-honda.html и съм много доволен работи супер и хората ги препоръчвам,истински про-та:) Обаче проблема с парното остава и незнам накъде да се насоча вече.От газ инжекциона отпада,тоя ресет който го предлага адаша не мога да го направя засега.Гледах клипчета в тубата за всички други Хонди има някакво решение за нашите Легенди нищо както винаги:) Приемам идеи всякакви
  26. 1 точка
    213кс постигнати след: рефлаш, изпускателен колектор, премахнат катализатор, K&N панелен филтър, лек маховик, леки ролки, к20 маслена помпа, премахната резонаторна кутия и вероятно още някои неща които пропущам, че това беше преди няколко години. пп... червената графика се гледа.
  27. 1 точка
    Евала @Nikito82, разбирам, че си във филма проблем след проблем, но моля не цапай на колегата темата, ако нямаш намерение да честитиш просто не пиши нищо. @pesho1, честито! Класика
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Важното е да знаеш, че огледалата на 3-вратите и на 5- вратите са различни и не си пасват, също и дирекцията на волана е важна, с десен волан кола не стават. Търси си от същото купе което имаш, дали е бензин или дизел без значение!
  30. 0 точки
  31. 0 точки
    Ковида удря в дробовете, така че всеки, който има съмнения може да си прави един прост тест, като си поема дълбоко въздух през устата и се пробва да го задържи към 5сек. и колкото по-скоро се закашля, толкова по-бързо трябва да тича към болницата.
  32. 0 точки
    - Бабо, ква е тая 8 битова графика? - Това е гоблен бре, келеш!
  33. -1 точки
    450 лева-луди ли сте бе, хора?! Това е един комплект нови гуми, а и е ясен резултата от всичкото това разглобяване на 15 годишни пластмаси! И да сложиш нещо китайско на нещо японско показва колко държите на колите си!
  34. -1 точки
    Може и да е удобно, но при положение, че имаш запаметени 12 радиостанции и смартфон, нито музика ти трябва, нито навигация! За мен си е излишно главоболие всичко това. Като захлебим за по-нови коли или просто с времето, всичко това ще е фабрично. И има доста добри гуми(16-ки) за по 110-120 лева, недей така! 😁😉
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...