Jump to content

mi67

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

20 Neutral

Относно mi67

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Toyota Corolla E15
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Двигателя ви е с директно впръскване. Много добре премислете дали си струва такава инвестиция и последващи проблеми.
  2. Аз бих добавил към написаното от колегата Маркони, има ли включена опция в настройките на ГИ " изпускане на налягането в режим cut- off". Защото ако нялягането на газта от редуктора до инжекторите се вдигне много при ППХ, когато липсва импулс към инжекторите, и е включена тази опция, при превишаване на лимита на нялягането зададено в софтуера на ГИ започва определени цикли контролирано отваряне на инжекторите на ГИ, за да се понижи това налягане. Тогава се случват тези неприятни придърпвания. Има още няколко варианта това да се случва, но по-добре колега Димкараганчев опиши компонентите на ГИ- Компютър, редуктор и инжектори,за да ти помогнем адекватно. Хубава вечер.
  3. Щом това ръководство си прочел си на прав път. За да не стане някой фал, преди да пипаш каквото и да е в програмата си запази текущите настройки. Това поне ще ти даде сигурност, че дори и нещо да се обърка, можеш да ги заредиш и да започнеш всичко отначало. Хубава вечер.
  4. Всеки производител на ГИ,решава дали интерфейсния му кабел ще е по стандартна схема най-общо казано, в смисъл буксата му ще има 4 пина- +12V, Rx,Tx, -12V. При БРЦ схемотехниката на кабела е друга.Един кабел се използва за двупосочна комуникация Rx-Tx. Затова буксата мо е с три пина.И това е направено хем за по висока цена на кабела, а и за да не може всеки който иска да пипа тези системи, освен специалисти в тази област. Пак ти казвам,ако си абсолютно начинаещ не е това системата на която да се учиш.Софтуера на тази система е като на БРЦ Секуент 32, който между другото е заключен и се дава само на оторизирани сервизи на БРЦ Направи си сметка защо са направили БРЦ така .Виждал съм тотално омазани системи от хора,които с това си вадят хляба.Ако можеш първо си намери някакви ръководства,които да ти дадат някаква представа с какво се захващаш. И изобщо сподели познаваш ли поне една система ГИ, или поне какъв ти е проблема, че да искаш да се свързваш с Заволи Секуент 32. Кабел ще си намериш, но за знанията и опита в тази област трябва доста време. Това ти го казвам с най добри чувства към теб.
  5. При тази система няма да ти свършат работа стандартните кабели за диагностика на ГИ. За Заволи Бора S 32 ти трябва интерфейсен кабел за диагностика на ГИ БРЦ , защото е произведен от БРЦ . По въпросите ,които задаваш ми изглежда, че тепърва навлизаш в тази област. Ако е така по- добре не се занимавай с тази система.Прекалено е сложна за начинаещи и вероятността да се оплеска нещо е много голяма. Но това е мое мнение ,всеки си решава сам.Хубава вечер.
  6. Колега Костадинов, моята препоръка към теб е да се обърнеш към производителя на твоята система--БСМ България. Може би там ще намериш решението на твоите проблеми. Поздрави.
  7. Колега Костадинов, когато на една кола двигателя и е близо 200 к. с.. се монтира редуктор със запас, т. е. за поне 250 к. с. за да може при пълно натоварване на двигателя да има запас по мощност, а да не е на границатата си. Такива за които първо се сещам са Romano HD, Zavoli Zeta S, KME GOLD. Това, че за момента твоя те е устройвал, зависи от начина ти на шофиране. Ако си по спокоен шофьор и не си карал в червения сектор на оборотите е напълно нормално това, което споделяш. Но става по-студено, позапушват се филтрите и редуктора ти започва да работи във влошен за него режим и неприятностите започват. Относно инжекторите--Rail ig5 са бюджетни инжектори. И не че няма да работят на твоята кола, но не работят както би трябвало да работят високия клас инжектори. Твоите имат доста нелинейна характеристика, т. е. горивото което подават в всеки цилиндър,се влияе от температурно то разширение на което са подложени и от конструктивните им особености. Висок клас за мен са Hana 1.9 om., Baracuda, Romano, BRC. Та това е от мен. И още нещо. Не си длъжен да разбираш от тази материя. Отишъл си при хора, които с това си вадят хляба. Те трябва да ги знаят и да монтират на автомобила ти компоненти, които да работят както трябва. Защото си им платил, колкото сте се договорили. Сега те са на ход да ти решат проблема. Поздрави и хубава вечер.
  8. R-Uno редуктор изобщо не е за вашия двигател,инжекторите също са някакъв компромис.
  9. A kakъв е модела на редуктора, монтиран на вашия автомобил. Също не е лошо да напишете и модела на инжекторите.
  10. Явно и системата Romano само с автоматична настройка не иска да работи както трябва.
  11. Това, че има теч на антифриз от корпуса на редуктора не е гаранционен случай? Много ми е любопитно кога ще ще се смени тогава. Може би, когато стане прекалено голям теча на антифриз и стане например прегряване на двигателя?
  12. Как няма да го сменят, нали има 5 години гаранция, колегата е облужвал редовно ГИ.
  13. Защо да го снима, то си пише ясно в протокола на ГИ- редуктор Romano HD. Пък и те Романо нямат 20 вида редуктори. Този им е за мощни двигатели. Ако стане проблем с него, работата отива не към ремонт, а към кофата за отпадъци. Но може някой да ги ремонтира, да споделят майсторите, които са на ти със системата на Романо.
  14. Колега ТониСтарк, ако комуникацията по ОБД е по стария протокол К-линия изобщо не се занимавай с нея. Писах ти по-горе, че този компютър на ГИ има адаптация по Еталонна бензинова карта. Тя не работи по-лошо от адаптацията по ОБД, даже в много случаи работи по-добре от нея. Така че, така желаната от теб опция я имаш, само трябва човек знаещ и можещ да запише тази карта в компа на ГИ и да включи адаптацията.Макар, че съм убеден, че дори и без нея, само с настройките от И. Ленков колата ти ще работи добре. Но опцията я имаш, използването и зависи от теб. Поздрави
×
×
  • Създай нов...