Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.10.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Мнозина не дават обратна връзка..., питат и изчезват, без да кажат как са решили проблема...
  2. 3 точки
    33лв. без доставката, всички туби са с фолио и пръстен.
  3. 2 точки
    Разчистих темата. @iso_eu и @Nikito82, моля, съобразявайте се с правилата и добрия тон във форума.
  4. 2 точки
    Едно доказателство: Има ги и тук,в раздел капкови проби!
  5. 1 точка
    И при мен има разстояние, но аз бронята не съм я свалял и не знам какво представляват тези държачи, но ако са метални, може би с леко огъване нагоре трябва да се коригира.
  6. 1 точка
    Здравей колега, Мисля че има доста голяма тема за този проблем, но обобщено става въпрос за лепенето на страничните панели с тавана и шасито. Пука се заводския силикон горе в двата ъгала като (може да се види при отворен багажник и демонтирани гумени релси по протежение на тавана) и през пукнатините влиза вода по панела и чак долу в багажника. Аз имах този проблем и на двата ни джаза и с добър силикон го реших за няма и час време. Ето един линк които ще ти даде бърза и точна представа за какво става въпрос и къде да гледаш. http://www.beardmorebros.co.uk/website pages/jazz_leak.html
  7. 1 точка
    Според мен трябва да намериш начин да затвориш почти до заклинание дроселовата клапа(ако диаметъра и е достатъчно голем без това черно покритие) при положение че при плътно затваряне с ръка на дросела колата гасне веднага без замисляне. Но ако майстора е добър който си намерил май по добре си плати той да реши проблема. fenabg казваше в друга тема как се слага дросел от 124кс и други неща и твоя двигател тръгвал по добре. Правиш си една разходка до 7 езера а пътя минава през дупница и човек с достатъчно опит и знания ти решава проблема а и при нега вярвам има достатъчно части.
  8. 1 точка
    Един си поръчал от Китай "препарат за хлебарки". Спазил точно дозировката, но хлебарките се увеличили. Писал на производителя дали не трябва да се увеличи дозата. Отговорили му: "Може, но тогава хлебарките стават много едри и не толкова вкусни." Жена в сервиз. Майстора: - Госпожа, за смяна ви е тампона! Жената ужасно възмутено: - Какъв е тоя сервиз? Аз искам да ми кажете какво не е наред с колата ми... Айфон 12 Pro е толкова як, че ако изтриеш някой от контактите си, той умира в реалния живот.
  9. 1 точка
    Та коя кола не качва загряла в разшерителя че не ми е ясно. То нали точно тва е идеята на разшерителя...
  10. 1 точка
    Тази е най-евтината бензинова Испанка https://www.milanuncios.com/honda-de-segunda-mano/honda-accord-362723478.htm
  11. 1 точка
    Тест първи за първи път. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 213 800км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4600км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 20/80% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 04.09.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около350л газ и малко бензин(лято е). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло не е правено до вземане на пробата.Разхода е от макс до мин. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км сутрин и вечер+извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  12. 1 точка
    Извиянвам се, че се намесвам с оффтопик, но "реномето" на Апостолов, в моите очи, е на измамници и според мен това трябва да се знае от всички. На кратко, колега си купи от тях Акорд 6 с "гаранция", на който е била извадена "чек енджин" лампа. Тези "трикове" си ги позволяват само най-долнопробните от горублянските автотърговци. Ето две теми, ако някой му се чете по-обширно, за премеждията му с Апостолов.
  13. 1 точка
    2 линкчета, за да знаем какво имаме. https://hondanews.eu/eu/en/media/pressreleases/34425/legend-2006
  14. 1 точка
    Един бърз визуален оглед,след близо 8к.км. на Amsoil ss 5W30.
  15. 1 точка
    Днес правихме реглаж на клапаните. След което сменихме дискове (Ате) и накладки (Делфи), както и спирачната течност (TRW) Старите дискове и накладки (TRW) бяха на 33к km, еми дисковете криви и бяха целите на канали, определено накладките щяха да надживеят дисковете, всичко в коша отиде. Къде правихме всички тези ремонти ? Благодаря приятелю, преди всичко бъди здрав!
  16. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! Поради завръщането ми на работното място, ще може да получите нещата си в кв. Малинова долина след 19:30 часа в работните дни или в района на бизнес център Метро Сити в Младост 3, след предварителна уговорка от предишния ден, за да ги взема със себе си. За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
  17. 1 точка
    Беше хубав ден за работа Визуална проверка на състоянието на мотора + регулиране на клапани: Добре е преживял 5w-20ката - няма задири, валовете и ролките светят, продължавам Ново масло и маслен филтър: Нещо ново за запалителната система: Е, не ми стигна време да сменя маслото на скоростите, но това е следващото: За съжаление имаше и неудачи - спуках нипела на маркуча, свързан с манометъра на маслото, докато правих профилактика . Временно ще карам "на сляпо", без измерване на налягането - гадно е, бях свикнал да ми е под око.
  18. 1 точка
    Аз пък днес си махнах газовата. Гори ми около 7-8 бензин, но я карам само на къси разтояния така, че... А и не ми се занимава в КАТ да я пиша в талона. Та като разглобих изпарителя и като текна тоя мръсен антифриз, лошо ми стана. Източих го целия и налях чисто нов. Утре ще махна тръбичките на газта, дето ходят отзад до бутилката и мисля да сваля катализатора, за да го изчистя.
  19. 1 точка
    Смених батерията на Хибрида с нова.
  20. 1 точка
    Те тия петици нещо изчезнаха от магазините, що така - не знам. Аз сложих на JapanParts, па да видим.
  21. 1 точка
    Сложих FAG, долните и двата са Петици. Но сега не намерих такива горни.
  22. 1 точка
    Изкопирването на чужда опаковка с цел подвеждане е подсъдимо, със или без неочевидно "FOR". Въпросът е, че това за мен е симптом на по-голям проблем. Вероятно марките, които продават имитации, знаят, че клиентите им са хора, които не обръщат внимание на детайлите и гонят основно ниска цена. Какъв е стимулът да спазват спецификации? Никакъв. Това масло не е синтетично (макар да пише синтетично). Това масло не покрива GF-5, макар да твърди, че го покрива. И накратко - това масло не изглежда да е правено за Honda, макар че пише, че е "за Honda".
  23. 1 точка
    Пуснахме първа публична версия https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp Ще съм безкрайно благодарен ако тези от вас, които ползват платформата, свалят приложението и оставят позитивна оценка. Ако откриете проблем или искате нова функционалност - пишете ми. Работата продължава
  24. 1 точка
    Може да е малко късно, но и аз да споделя опит от скъсана верига. HONDA CRV 2.2 ICTDI При мен се чуваше характерното тракане за разпъната верига. Но ....още малко, още малко... и един ден по време на движение светна лампата за маслото. След като проверих че нивото на маслото е добре, а през датчка за налягане на маслото не излиза такова, ми светна и моята лампичка. След заплахата от много страшния и "скъп" ремонт (цените започнаха от 3000лв), реших да си го направя аз. След разглобяване (в интернет има достатъчно информация - не е нужно сваляне на двигателя...), се оказа , че е скъсана въпросната верига на маслената помпа и бяха счупени обтегачите. Все пак реших да сменя и ангренажната, въпреки че след като я премерих с новата, нямаше никакво разпъване. Цена к-т верига, зъбни колелета, обтегачи и плъзгачи - около 1400лв. За зацепването не са нужни приспособления, просто трябва да се спазват белезите по веригите и зъбните колела. Един от основните проблеми е да се извадят дюзите. След като стояха накиснати 3-4 дена (докато чаках частите), нямаше проблем при ваденето. Цялата работа костваше 1 ден - за човек, който за пръв път прави такъв ремонт. Не е страшно, само трябва ентусиазъм и повдигач.
  25. 0 точки
    Защото не е с К серията 2.0 двигателя Всяка Хонда се глеа студена ! - Особенно антифриза и неговото ниво както в радиатора тка и в разширителя! После караш докато загрее и включи вентилаторите! И опъваш до червен оборотомер няколко пъти в движение. После провеляваш дали е качила нивото на антифриза във РАЗШИРИТЕЛя! Радиатор не се отваря загрял Ако е качила нивото в разширителя - изчезваш на секундата без обяснения!!!!
  26. 0 точки
    Бръснарят вече на два пъти е порязал клиента и за да замаже положението, се опитва да завърже някакъв разговор: - Извинете, Вие не сте ли идвали и друг път при мен? - Не! Ръката си загубих при трудова злополука...
  27. 0 точки
    - Докторе, всяка вечер сънувам мишки играещи футбол? - Ето ви тези хапчета, вземете 2 тази вечер! - Може ли утре, че довечера са финалите?
  28. 0 точки
  29. 0 точки
    Минути до затваряне на магазина. Умореният продавач се кани да си тръгва. Влиза 1 бабичка. - Ох, за малко да ви изпусна! Пилета имате ли? Продавача вади последното пиле от фризера и го слага на кантара. - Точно 1 килограм. - А по-големи нямате ли? Продавача прибира пилето във фризера и го вади обратно. Слага го на кантара и натиска леко с пръст. - Това е кило и половина. - Чудесно! Двете ще стигнат за всички гости. Опаковайте ми ги моля.
  30. 0 точки
    Такова животно като кола нов внос под 100к не съществува!!!
  31. -1 точки
    Те са няколко вида маслата, не е само това. Дори и да няма общо с GF-5, това не го прави менте Факт е, че е евтино но пък сигурно не е лош избор за някои по-стари коли за които точно това масло им надскача спецификации с пъти пък и цената си я бива.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...