Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.09.2020 in all areas
-
5 точкиВанка, въпросът тук не е толкова дали е вярна или подвеждаща информацията в тези и всички други теми. По-скоро е доколко е работа или задължение на модераторския екип да контролира верността на информацията, която потребителите постват. И дори да кажем, че поемаме тази отговорност и искаме всичко да е максимално технически издържано – кой решава кое е добър съвет и кое – не? Идваш ти и казваш примерно 0w-20 масло не сипвай, много е тънко. Идва Бранко и казва Хонда препоръчват 0w-20, такова сипвай. Разбираш ме, предполагам – не държа на конкретния пример, това е само за илюстрация. Още повече, както говорихме вече по-горе, в екипа в момента няма майстори с дългогодишен опит, които биха отсявали подвеждащата информация. В момента всеки трябва да ползва форума с критично мислене, отсявайки вярното от грешното и сам да си носи отговорността.
-
4 точкиКолега, охлади страстите, моля. Или поне тона, ако си спокоен. Колата за теб може да е това, а за друг – друго. Никому не е нужно да му даваш съвети какво да си повтарят колегите, „за да си помогнат“.
-
4 точкиСлед последното ни общо пътуване с Акорда, темата малко губи актуалност - той вече не е мой. Иначе все още си е радост (от спомените с него) и тъга по раздялата. Служи ми вярно 5 години (как лети времето), обгрижвах го и си живеехме добре, но аз си знам: Колата е като детето - временно е при теб и трябва да си я обичаш, за да дадеш тази възможност и на друг! Отидох с влака да си го прибера (бях решил че го вземам) и като го дадох, пак с влака се върнах. Докато гледах пейзажите, все се връщах в него и си виках, ей, друже - ето тук не сме били, и тук, и тук... Налегна ме носталгията. Вместо да се радвам че някой е оценил грижите ми по състоянието му, аз някак се разчувствах, че съм го дал. Дано не съм го предал! Времето ще покаже. Нека тази тема си остане - би била полезна. Аз явно ще отварям нова - моята Легенда.
-
4 точкиВ крайна сметка снощи се прибрах с влака, а комбито пое на юг. Да е честито на младото семейство! Да ги вози и радва, па да ме споменават с добро. Взе го симпатяга, комуто го препоръча баща му - и двамата хондажии-съфорумци. Благодарско и на Дани, че ме закара до гарата.
-
4 точкиТака ги виждаш ти, защото не четеш между редовете . Аз ги виждам около 700 лв. за смяна на двигателя, което си е много хубава цена, ама за този който го сменя . След като си калкулирал всички гарнитури необходими за оборудване на периферията на двигателя, за какъв чеп са ти "комплект гарнитури двигател"- 332 лв., никъде не видях да пише, че ще отварят двигателя за основен ремонт . Като добавиш и "болтове за дюзи" 40 лв. които няма да сменят и обезмаслител за 30 лв. и ето ти ги още 400 лв. отгоре за услугата . Искам аз да го сменя тоз двигател .
-
3 точкиС цялото ми уважение към всеки един колега без значение от пол и възраст но мога да кажа,че това горното изобщо,ама изобщо не отговаря на истината (за цвета де). Е той фена за това се цупи.
-
3 точкиКакво съкращава това, че не е сложен оригинален антифриз на Хонда в тая кола, знаеш ли, че засягаш тая тема, мога да ти кажа, нищо!? И в крайна сметка, какво е колата, а да имущество, не ти е господар, че да му робуваш и да даваш пари, за които си работил, по нея за щяло и нещяло (много внимание тука). Колата е да върши работа, да ти доставя удоволствие при возене и да изпълнява основната си цел: да те заведе от точка А до Б. Трябва с тая мисъл да стават и да си лягат много хора, за да си помогнат, че няма кой друг.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки@Живко_Минев Здравей колега, добре дошъл във форума. Кажи сега за Elf-а, Castrol-a, Shell-a и Ravenol-a, които препоръчваш в другите теми. Ето това е правилната тема и аудитория, надявам се да научим нещо интересно и полезно. Специално Elf почти не сме обсъждали, има малко мнения от колеги, ето едно такова: Поздрави!
-
2 точкиНе казвам, че ще се счупи, ама тръгне ли при майстор да проверява и сменя какво ли не ще му дойде нанагорно финансово. @Живко_Минев, добре дошъл, надявам се да не се вписваш в профила "професор" от тази тема:
-
2 точкиФилтъра при клапана,преди изпарителя,на 40к.: Очаквах да е по мръсен,но проблема е,че филтриращата хартия беше разлепена,от пластмасовите си чашки. Имаше и едно свободно стоящо магнитче вътре,което беше събрало,метални финни фракции и 4-5 по едри стружчици от газта преминавала през него.
-
1 точкаСъс съжаление се включвам в този форум. и ние бяхме измамени по същата схема. Смятм да сигнализирам съотвтните институции в Турция. Стресът и напрежението, които причиняват тези измамници е престъпление. Ами ако не затворят някоя част добре .. тогава какво става ..?
-
1 точкаЗа да не сме off: https://www.oil-club.ru/forum/topic/41406-elf-evolution-900-nf-5w-40-свежее
-
1 точкаНещо и тая тема взе да излиза леко от "петолинието"...
-
1 точка
-
1 точкаVIC, Amsoil, HAMP с целофанче, ако не се лъжа и капачка даже имаха някои. Май VIC-a бяха с капачката. Сега съм с тоя Amsoil като от на @Mkilla снимките.
-
1 точка
-
1 точкаАко не ти е проблем изкарай с нещо, в прозрачна чашка да го видим. Жълт антифриз , Cartechnic писали ама кой точно сложили, ако е жълт гледам е най-евтиния на фирмата Ще излезе че доста поразии са направили в тази фирма. Не трябва да е като вода ,освен да охлажда антифриза помага за добрата работа на водната помпа,тоест и смазва и това да се усеща като го пипнеш.
-
1 точкаКолегата ceco_accord има в предвид, че е доста опасна за човек без много опит на въпросният модел. Колата е като залепена на пътя и ти дава сигурност, но той и Фетел е майстор пък доста се врътка с неговото Ферари.
-
1 точкаАми иска да сподели човека. За него има нужда. Той така е решил. При това - няма подвеждане за маслото. И ние какво, баммм...изтриваме му постовете, щото няма нужда от тях - без обяснение, по някакви си наши критерии "а нема нужда". Те на това аз му викам цензура, при това без основателна причина. За 3к оборотите - ми не е зима в момента. Вярвам знаеш, че Хонда за някои манипулации/проверки пишат - запалете мотора и го задръжте на малка газ (3к) докато загрее и се включи вентилатора един два пъти. Не считам и хората за толкова луди, че да набият 3к при -22. Просто трябва да си пълен безумец. Да... разбирам (донякъде) и гнева ти, но не може просто така с лека ръка да се трият постове...
-
1 точкаИ според теб е нормално да се регнеш и на втория ден да почнеш да пишеш във всяка втора тема та макар и да няма нужда? И е нормално сутрин за да избегнеш смукача да набиеш колата на 3к при първо палене (10 секунди е записано в конкретната тема ) ЗА 3 МИНУТИ ( моя интерпретация ), та макар и да си нейде в планината зимата и случайно на вън е -22 и най голямото неизвестно е какво има в мотора ?
-
1 точкаМоделът няма минуси (ако не ти е единствена кола), а животът трябва да ти носи радост! Стискам палци избраният екземпляр да не ти трови нервите и да си го караш разумно, за да е с теб твоят ангел-хранител.
-
1 точкаОЕМ-ския Purflux (Франция) от Бултрако също никога не е бил опакован. Маса време купувам от там. Сега новите от USA са в целофан.
-
1 точкаНе помня MANN да са били някога в целофанче както и Purflux, както и повечето филтри на нашият пазар. Това не значи, че са ментета както и не значи, че са лошо качество. Въпреки всичко 4 смени правя с филтри на Amsoil, HAMP и OEM. Всичките си имаха целофанче. Това са снимките от последната смяна:
-
1 точкаТова не е вярно. Благодаря на @fenabg за поправката, и се извинявам за това, че съм потвърдил грешна информация. Става въпрос за раздатъчната кутия. Не съм виждал на живо разглобена такава, но от схемите изглежда да е обикновена конусна предавка. Двата вала май са абсолютно съосни.
-
1 точкаMade in BA не е ментак! Изнесено производство в Босна и Херцеговина. Както Mahle/Kneht имат производство в България.
-
1 точкаКолега, до сега този филтър с фолио не съм го виждал. По скоро е важното дали е Made in Germany, защото скоро си купих от Аутопоуер и е Made in BA, ментак, това продават вече в нашата скапана държава. Сега си поръчах 10 бр. HAMP от Англия поне да знам, че си давам парите за качество, ама ми излизат по 18 лв бройката. Те са опаковани с фолио целите и може да те изкарат и две смени, ако сменяш на 5 хил. км.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте. Моята поръчка е следната :https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 1 L - 5x1L Стойност на поръчката: (5*4.95)*1.9675= 48,70 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер / адрес на лични Поздрави! Георги
-
1 точкаДа и аз така мисля,че са много. Дали не им се занимаваше ,но ми казаха,че можел още да кара. Ама мен ме чоплеше и запренах ръкави ,па го смених. Цена 2лв.с труда!
-
1 точкаПоздравления за всички колеги които се пускаха и нахъсано с желание подобряват своите резултати. Пиша като зрител и наблюдател, става ми любопитно, къде са онези Сивици от преди 5/6 години където участваха, караха ги на платформи и изглеждаха сякаш идват от американска драг надпревара, реално бяха страшно подготвени. Липсват ми тези години
-
1 точкаПопринцип си прав,но ако му има нещо то ще е в някакви минимални разминавания в стойностите на дюзите или турбото.Преди да сменя турбината пушеше като комин,но пак спираше и смучеше на около 4000км 1л масло.Ако не му смуче повече от 500мл/10000км което за мен е също малко множко значи си е ок.Това е моето мнение
-
1 точкаГлупости ама глупости... Вие не само сте донори на пари, ами и сте адски заблудени, без да ми се впрягате като госпожички. Вървете някои технически да Ви обясни как стоят нещата с тоя антифриз, цветовете и каква е основната му цел. Именно да не замръзва при определени условия, говорим освен за всичко и за стандарти, щом един антифриз е зелен, той покрива изискванията на всеки друг зелен. Майсторите много Ви обичат, имат да Ви се смееят на добавките и чудесиите, белким за еб*вката сложат вода в колите Ви, та седи и гледай как неще да умре, о чудо, о приказ. Това е кола пичове, тва не Ви е детето, осъзнайте го, че ставате като майките от бгмама вече...
-
1 точкаЗа малко да съм първият, отговорил на въпроса, ама не ми се получи. Ще започна с леко отклонение - реплика към Човека и Майстора @fenabg Това е от една друга тема, в която допуснах грешка и Фена я коригира. Грешката ми беше, че неволно потвърдих едно неправилно твърдение от "професор" (без извинение). Като свърша тук ще се върна във въпросната тема да се извиня. Това не е единствената грешка, която съм допуснал, давал съм грешни съвети през годините. За някои от тях съм благодарил на този, който ме е коригирал и съм се извинявал на аудиторията за объркването, което съм причинил. На въпроса: През живота си съм разглобил (не сам, активно помагах) и сглобил два двигателя. Всъщност, може да се каже, че е един двигател два пъти. Боксер, въздухар на две от колите ми - VW Beetle, набор '60-та и VW Transporter Т2, набор '72-ра. Другото нещо, което съм правил по двигател, сам, но под зоркото наблюдение на Специалист е смяна на ангренажен ремък. С две думи - гола вОда. Сега, Малко преди @fenabg да повдигне настоящата тема имахме кратък разговор на ЛС. Няма да влизам в подробности, без съгласието Му, но поводът беше поредното високо компетентно изказване на професор, т.е. последните капки вода в чашата на търпението Му. Значи, разбирам, защо пусна тази тема и напълно Го подкрепям. Обаче - Ванка, заключването на теми, хвърлянето на нерви няма нищо да промени. Това няма да спре некомпетентните съвети. Не знам, кой го е казал но е много вярно - "Да се ядосваш, означава да наказваш себе си за грешките на другите!". Нямам представа, как може да се спре, или поне да се ограничи максимално даването на грешни съвети. Всъщност, имам идея, подсказана от @fenabg , но не знам, колко е удачна и технически, и физически изпълнима. Връщане на раздел "Технически въпроси", с подраздели по модел Хонда, в който раздел да се отварят теми и да се публикуват мнения само след одобрение от Модератор. Говоря за грамотно зададени технически въпроси например по двг, трансмисия, окачване, спирачки. "Как да си сменя чистачките?", "Светна чека, какво да правя?", "Нещо тропа ????" ... не са технически въпроси. Впоследствие, който има проблем да сяда и да чете "Технически въпроси". Събрани на едно място компетентни отговори. Без дублиране на теми с един и същи въпрос. Без излишна плява "светна чека" и "нещо тропа".
-
1 точка
-
1 точкаКато гледам по-горе какво се изписа, ще излезе, че Хонда имат най-скапаните двигатели А нали се славят с на-добрите такива! @Nikito82 Намери си поддържана кола на до 200К реални и би следвало да нямаш грижи с мотора. Колкото и да е парадоксално, дизела отвсякъде вече е по-икономичен от бензина. Не само като разход (то е ясно), но и като покупна цена. На газ колкото и да е евтино, като сложиш цената на газовото и по-високата първоначална цена на бензиновата кола, отиде ... По отношение на екзистенциалния въпрос бензин или дизел - тука виждам, че важат все повече емоционални, отколкото рационални аргументи. Аз съм навъртял стотици хиляди км. и на бензин/газ и на дизел. Проблеми съм имал най-вече с газовите - не големи, но досадни. За себе си съм избрал да карам дизел, но това е личен избор и не агитирам никого за това. На някои хора им харесва повече бензина, други се плашат от дизела заради многото митове за скъпата поддръжка и ремонти и т.н.
-
1 точка@ykornx Бяло - сив пушек, при дизел, излиза при бедна горивна смес. Щом не пипа антифриза. Или в тия моменти не може да вдигне достатъчно налягане в горивната система, поради някаква причина, или някоя дюза се е-ава... Може да се получи и от скапана нафта, и от задръстен горивен филтър и т.н.
-
1 точкаКато имах бензиновото ауди,пушеше повече при палене.Нещо май пак в някакъв филм ви се влиза без причина.
-
1 точкаДа се е&а У машинниО инженер! @fenabg , Ванка, не знам, кога и как си станАл автомонтьор, ама ще те намеря и ще ти дам моите 2 (две) дипломи. Една за автомонтьор и една за машинен инженер. Да ги заковеш на стената в сервиза и да казваш на клиентите си - "Е те тоя е гола вОда!". Под тях да сложиш табела с надпис - "Зае&и Гугл, питай мен!". Таааааа, момчета и момичета, колкото и да си учИл (мене ми), немаш ли практика ( @fenabg ) си гола вОда.
-
1 точка0.600 л. по спомен. Тези двигатели, ако са в изправно състояние не горят масло! Моята англичанка също е 20 +годишна каручка, но не пипа маслото! Нито на планинско, нито на магистрала и т.н. Това е много голям разход на масло! Изборът е твой, дали да инвестираш някой лев за ремонт, или да гориш "двутактова смес" и да тровиш околните...
-
1 точкаАко и доливаш масло и не пада под минимума и го сменяш на 10 000км, колата най-вероятно ще изкара по-дълго от теб....
-
0 точки#Krasi-mìr #dandilov Off topic: Хайде да не си навлизаме в териториите , колега!😱😄🙈
-
0 точкиТова е както се вижда на снимката там👇 че е обикновено 5W 30 Извинявам се ако е размазано но се вижда. Поздрави!
-
0 точкиКанибал пита мисионер, който се опитва да го убеди да не яде хора: - Добре де, ако Господ не е искал да ядем хора, тогава защо ги е направил от месо?
-
0 точкиЩе ти кажа какво да направиш но първо спокойно няма нищо лошо като запалиш двигателя дръж на 3000 оборота за 10сек и после пусни и ще се върне на 1000 оборота също така не е зеле да смениш маслото на всеки 8000км. или на 10месеца казвам толкова рано защото трябва да се види кое масло е най - добро за теб как да го разпознаеш Ами колата трябва докато си караш (след 500км.) Да е тиха и мощтна и аз ще ти кажа 3 такива и очаквам отзиви за всяко (ако може модератора да позволи защото ще е примерно на всеки 8000км. Или на всеки 10 месеца ето ги и тях: Castrol edge 5W 30 другото е Shell helix ultra пак 5W 30 и Ravenol FEL 5W 30 карай само с 5W 30 и слагай 4,2 литра и ми кажи от кое си най доволен и ако може да ми кажеш какво ти е маслото сега.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00