Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.08.2020 in all areas
-
3 точкиПробвах няколко варианта, като се спрях на едно найлоново джобче. Бях разпоил крачетата докато правех тестовете. След като останах доволен от резултата с интензитета на подсветката, запоих всички крачета (още 2 пъти - на първата проба всички сектори бяха осветени; разпоих с помпата всичко и запоих отново с минимално количество припой). С това работата по този дисплей приключва. Моята кола е с 2-DIN мултимедия и има един модул, който е включен към буксите на оригиналната инсталация (на мястото на стереото). Може би заради него подсветката на дисплея с часовника винаги намаля своя интензитет, когато си включа фаровете (независимо, че от врътката за настройване и на двата режима (с и без фарове) ми е на макс). При замерване с мултицет (крайните две крачета на буксата на дисплея) ми отчита 8,63V без фарове и 4,82V при включени фарове. За да се справя с това прекарах едно кабелче от буксата на скоростомера и захраних от там дисплея с часовника (прекъснах неговото захранващо кабелче). По този начин при замерване ми отчита 11,18V и не се влияе от състоянието на фаровете (включени/изключени). Преди крайния монтаж всичко е изолирано и обезопасено.
-
3 точкиДисплея с часовника е малко по-пипкав защото има много крачета, които са на по-близко разстояние едно от друго. За справяне с проблема нагласяте накрайника на вакуум помпата да обхваща две крачета, разтопявате припоя и на двете, и засмуквате с помпата. Накрая с медната лента обирате каквото е останало. С плоска отвертка започвате да повдигате леко от единия край и ако някъде има нужда си помагате отново с медната лента. След като сте извадили платката разпоявате диодите по описания в предния пост начин с два поялника и запоявате нови с желания от вас цвят, като следите да спазите правилната ориентация (катода на диода ("отхапаното" ъгълче) да е към катода на платката К (с маркирания триъгълник)). След като сте готови с замяната на всички диоди отивате при колата за тест - всичко трябва да е ОК. Преди да се опитвате да поставите платката обратно направете фаски на отворите за крачетата (за да поведат по-лесно при монтажа). Започнете отново от единия край (аз използвам ластик за подсигуряване докато наместя всички крачета). Следва запояването им. Допирате върха на поялника до основата на крачето и платката, изчаквате така около секунда (за да се нагреят) и допирате тинола. Старайте се да слагате минимално количество припой - това на снимката е много (презапоявах го след това). Диодите, които използвах, са много ярки и светлината пропускаше през "запушените" сектори на дисплея. Трябваше с нещо да намаля интензитета им.
-
3 точкиДисплея на скоростомера е по-лесен за работа и затова започвам с него. Откопчавате щипките и махате задното капаче (на 2-та снимка от предната страна съм махнал слюдата, но не е необходимо). Необходимо е обаче да имате под ръка следните неща. За запояване - 2 поялника и тинол. За разпояване - вакуум помпичка и медна лентичка. Нови smd 3528 светодиоди в желания от вас цвят (номера показва размера - в случая 3,5мм на 2,8мм ). Време е за същинската работа. Разтопявате с поялника припоя на всяко краче (оградените в червения правоъгълник) и с вакуум помпичката го изсмуквате. Ако остане някъде, може да повторите с помпичката. Ако все още не са се освободили крачетата, може да си помогнете и с медната лентичка - слагате я върху крачето, което не е съвсем освободено и отгоре притискате с поялника (останалото малко количество припой ще премине от платката върху лентичката). След като всички крачета са свободни, може да извадите платката. Достатъчно е да извадите платката. Екранчето го свалих само за да му направя снимка - стъклото има син отенък. Стъклото на дисплей от Type R няма такъв син отенък. Но както ще видите накрая - това не оказва влияние (както се опасявах аз). Не ми позволява да качвам повече снимки тук затова продължавам в следващия пост.
-
3 точкиВ следващите няколко поста ще ви покажа как можете да си смените цвета на подсветката на дисплеите. В интернет има клипчета как се разглобяват дисплеите на Civic VIII и все пак - панела над скоростомера се повдига нагоре (захванат е с 3 щипки), панела пред часовника също се повдига нагоре (но е захванат с повече щипки и е по-труден). След като сте свалили тези панели вече имате достъп до дисплеите. Скоростомера е захванат от двете страни с щипки. Поставяте ръце зад дисплея и се опитвате да го завъртите около долния му ръб към вас. Десния край при мен винаги излиза по-лесно. При левия си помагам малко. При завъртане от около 45 градуса щипките вече са освободени и дисплея може да се извърти, за да откачите захранващия кабел отзад (на буксата има едно "краче" което трябва да се натисне за да се извади буксата от куплунга). Дисплея с часовника освен щипки има и две видии в долната си част. След като развиете видиите, подпъхвате ръце под дисплея и с пръсти се опитвате да го придърпате към вас (тегаво е - първите два пъти стигах до тук и се отказвах, сега доста бързо ги свалям). На този дисплей при мен се откопчава лесно левия край. Не изваждайте/кривете/завъртайте дисплея, ако откопчеете щипките от едната страна. Достатъчно е да усетите, че щипките са свободни. След това освободете щипките от другата страна и чак тогава издърпайте дисплея към вас. Буксата на захранващия кабел също има предпазно "краче", което трябва да се задържи в натиснато положение за да се извади от куплунга.
-
2 точкиЗа разпояването на smd диодите от платката аз използвам два поялника. Притискам диода с двата върха и щом се разтопи пропоя, отмествам диодчето встрани (представете си, че сте в китайски ресторант но вместо ориз са ви сервирали диоди в чинията). Така един по един отстранявате всички диоди, които смятате да подмените. След като сте готови с това може да добавите по една малка капка/точка припой на една от площадките (червеното кръгче) за да ви е по-лесно с поставянето на новите диоди. Разтопявате припоя с поялника докато с пинсета поставяте диода. Така захващате всички нови диоди от едната страна. След това слагате малко припой от другата страна (целта е да се поохладят между двете спойки). Ако някой диод не е добре наместен може едновременно с двата поялника да разтопите припоя от двете страни, да го ориентирате по-добре и да отстраните поялниците. Не задържайте поялниците много защото диодите са чувствителни на топлина и може да ги повредите. Светодиода има две крачета - анод (+) и катод (-). На корпуса на smd светодиода от страната на катода има "отхапано" ъгълче, което служи за по-лесна ориентация. Тук на снимката оригиналните диоди са били с бял цвят (от буквата W) а ъгълчето за ориентация е било огледално разположено. Аз съм го заменил с червено китайско диодче. Поляризацията е правилна - "отхапаното" ъгълче е към катода на платката. Когато подмените всички планирани диоди занасяте платката в колата, закачате буксата и давате на контакт - всички диоди трябва да светят (без специалните - мигачите и инфо-то). Ако някое диодче от подсветката не работи то трябва да се повтори или да се подмени. Когато сте готови с всички диоди, поставяте платката обратно върху белия корпус като проверявате екрана да си е плътно на мястото. Запоявате крачетата, които разпоихте в началото и отивате отново до колата за следващ тест. Закачате буксата, давате на контакт и внимателно гледате екранчето - за момент трябва да светнат всички сектори (след което показва само една нула). Ако има неосветени сегменти - презапоявате крачетата отново (и пак тест в колата) докато всичко е ОК. С това работата по този дисплей е приключена.
-
2 точкиБедна смес? Защо ще лъжеш сондите като проблема е в настройката на газта?
-
2 точкиЕ тоя път й видяхме възможностите Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин.
-
2 точкиВозията е уникална, много удобна и леко вози. Разхода е около 12л/100кг смесен. Има много добра динамика. Аз се притеснявах, че няма да върви, защото е голяма и тежка, ноооо тия 280к.с. Си я задвижват много добре. Само като я сриташ и излита.
-
2 точкиДай и последната цифра! P0740 Problem in Lock-up Control System P0741 Torque Converter Clutch Hydraulic Clutch Stuck OFF P0743 Problem in Torque Converter Clutch Solenoid Valve Circuit P0745 Problem in Hydraulic Control System of A/T Clutch Pressure Control Solenoid Valve A Circuit P0746 A/T Clutch Pressure Control Solenoid Valve A Stuck OFF P0747 A/T Clutch Pressure Control Solenoid Valve A Stuck ON P0748 Problem in A/T Clutch Pressure Control Solenoid Valve A Circuit
-
2 точкиЧетете Фнимателно. Въздушната възглавница е проверена/сменена в Хонда, т.е. би трябвало да си работи съвестно при удар. Шунтиран е патрона на колана, т.е. вече не работи при удар.
-
2 точкиИнтересно е, че до скоро твърдеше, че една от причините за 7цата (и то специално комби) вместо 8ца е огромният багажник (на който и чертежи беше писал, че ще споделиш по-рано). А за мен голям фактор да се откажа от Леджънд беше, че задните му седалки не падат, заради което не можеш дори един шкаф от ИКЕА да превозиш. Колкото и разочароващ да е багажникът на 8ма комби, той е разочароващ спрямо 7ма комби и други комбита в този клас, но продължава да е много по-голям и функционален от багажника на Леджънд. За това сега поставям под въпрос обективността ти - дали Леджънда е по-добра кола във всяко отношение или синдромът "моето си е най-хубаво, независимо какво е то"? Да очакваме ли скоро стихотворения за Легендата - поне колкото за комбито?
-
1 точкаВ живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
-
1 точкаНамери газаджия, който да ти настрой системата, за да нямаш и други ядове освен чек лампи. Грешката ти казва, че сместа не ти е в ред. Решението е да оправиш проблема, а не да маскираш грешката. Явно и тримата газаджии, при които си бил, толкова си могат или просто така работят за по-лесно.
-
1 точкаОбявявам "награда за главата" На този който купи ми колата. Който ми доведе клиент за комбито, получава 5% от сумата по сделката, а ако го вземе за себе си - 8% от обявената в първия пост цена. На 12.09.2020 колата и аз ще сме на "националната Акорд среща" във Велико Търново и там интересуващият се ще може да гледа / пипа / пробва. Ще нося документите и ако някой е дошъл с парите - ще се прибирам с влака. Ако е безпаричен, но амбициран - ще ми гостува в Монтана. Акорда не е пускан в нета, така че, четящо размишляващите - имате апокрифна информация.
-
1 точкаБлаго Даря Те! Аз намерих това https://www.denicom.bg/url-179 Хареса ми в описанието че има атмосферна устойчивост, и че може върху него да се нанася лак. Ще го обсъдя с моя доверен майстор.
-
1 точкаДали усещам разлика - по-скоро не усещам спъване, и разхода е стабилен (в смисъл нямам отклонение в разхода при един и същ маршрут с еднакъв стил на каране). С Акорда, преди да го продам, имах такова разминаване преди да почна с тази добавка. Основното, на което разчитам е да пази от детонации, понеже всички знаем тук горивото с какво качество е. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаПравил съм дребни ремонти с боя ( лайсни ) на предната Хонда. Бяха гумирани и се бяха обелили и напукали с годините. Нямам снимка да ти покажа как станаха но се получи доста добре по моите виждания. Правил съм и джанти които не са мръднали до ден днешен като боя ( 2015 година ). Тук вече снимки имам. Не съм хромирал детайли със спрей до момента, защото не ми се е налагало но съм виждал да се продава на спрей. Начинът си го знаеш - шкурене - основа - боя - лак. На снимките долу, капачетата на джантите са пластмасови. Очаквах като за сефте тогава да падне боята но не, всичко си хвана както трябва и не е имало проблем освен, че си свахлих кожата от търкане с шкурките. За спрей, бих потърсил първо в Halfords. Те имат и точната боя за Хонда ако ти потрябва някога Предполагам твоята е или Crystal Black или Nighthawk Black. Те ги имат и 2-те: https://www.halfords.com/motoring/paints-and-body-repair/car-spray-paints/halfords-honda-nighthawk-black-car-spray-paint-300ml-300129.html За основа, специално за хрома, предполагам това отдолу е пластмаса или? Ако е пластмасово, шкуриш с по-едра шкурка, основа за пластмаса, боя и може лак а може и да не е нужен лак за хрома, трябва вече да прочетеш. От тукашните магазини ползвах на Car System част от нещата когато ми се занимаваше a боя и лак направена във флакон на спрей от магазин на място.
-
1 точкатая идея е малко като да се отиде на хирург, ама да се оперираш сам в къщи, може да доведе до много кофти последствия...
-
1 точкаНай-лесно ще ти е от третия стоп. В паралел. Няма никакъв проблем за инсталацията. Аз карам с четири стопа от 13 години .
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВ повечето случаи автоматичната смяна на светлините работи коректно. Закъснение съм забелязал в ситуации, в които идващата кола е в участък със завой и има разстителност или други препятствия край пътя. В този случай шофьора забелязва проблясъци от идваща кола и може да смени ръчно светлините, но за автоматиката това не е достатъчно и тя реагира чак когато насрещните фарове излезат на открито. В такива ситуации си изключвам автоматиката и действам ръчно.
-
1 точкаАз като си сменях амовете, бяха вдигнал предницата на трупчета, заради стабилизиращата щанга, иначе няма откачане и реших да си сменя и маслото направо, вместо да ходя на канал и така с вирната предница си изтече към 4л., не съм се занимавал да смуча със спринцовката и после толкова си сипах до макса. Сега съм намислил да си изработя две рампи за предните гуми и да си го сменям вкъщи по този начин.
-
1 точкаНа дъното на картера, под нивото на пробката, остава масло. При теб около 0,4 - 0,5л. В маслената помпа остават 0,1 - 0,2л. Във ваничките под разпределителните валове още 0,4л. Поне това от дъното на картера може да се изтегли със спринцовка и маркуче, или шприц. 5,3 литра събира двигателят ти, когато е напълно източен от всякъде! За въздушния филтър - "Ускорение и някое конче в повече", субективно разбира се, за сметка на по-добрата филтрация и защита на мотора. Карай си с нормален филтър, само да е качествен!
-
1 точкаВ допълнение и доизясняване на горното: Цитат: "Heavier" oils are less volatile, but are more prone to leaving more carbon residues and don't solubalize carbon as well as "lighter" oils. "Lighter" oils are more volatile, and help solubalize carbon deposits as they form and also contribute less to deposit formation. Just typical trade-offs when selecting base oils Край на цитата. Мнението е на човек, който е "Formerly a Lube R&D Chemist", т.е. някой с познания в материята. Източник: https://www.bobistheoilguy.com/forums/threads/noack-vs-teost.330986/post-5505390 Според мен казаното дава едно логично обяснение на поведението на 20-ките, което наблюдаваме при капковите тестове. По-леката (нисковискозна) база сама по себе си (и ведно с пакета добавки), първо, е способна на "разтвори" по-добре и да "отмие" част от формираните депозити, и второ, да разпространи фините от тях в зоната на дифузия (като фон).
-
1 точкаКапков тест 6 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-181500км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 25.08.2020г. 8.Мото часове около 130? 9.Изразходвано гориво 450л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход 1мм,под макс.(Причината,малко екстремно магистрално) 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
-
1 точкаРуснаците имат всичко и да японски са от десни волани. Проблема е че няма транспорт. После тук ще има мито, ДДС, такси... Обявиха ми 500$ за транспорт на компресор кл-к от Русия. Купих компресор от САЩ Rockauto. От цена в сайта 323$ при мен дойде на близо 1000лв. Фар купувах преди няколко месеца. Единствено в Алегро-Полша - пак 1000лв 2-ра уп-ба!
-
1 точкаКолега не го мисли тоя проблем , аз съм с 1.5турбо и когато карам с включен ЕКОН модус нямам проблеми. Взимай,карай, масло на 9к км и няма яд
-
1 точкаЪпдейт по темата с надеждата да е полезно за някого. Днес получих Ravenol-a заедно с подарък концентрат лятна течност Ravenol. Както може да видите по снимките, тубата е такава каквато уточнихме по телефона, като са сменили и снимката в сайта за което вече споменах,че ще се случи. Вече проверих скреч кода в сайта на Равенол при ,което излезе че продукта е автентичен и дори получих 5% отстъпка за ato24.de и www.ravenol-shop.de Другото ,което е много важно (отбелязвам специално за Carpera) че маслото е наливано на 24.06.2020 г.,т.е. е много прясно и е по ILSAC GF-6A Лека приятна изненада е,че хората са сложили подаръчета: химикал Ravenol и отварачка Ravenol Такива дребни неща гъделичкат егото. Ами това е, сега остава да сменя и маслото тия дни.
-
1 точкаМежду другото, аз наливам в моите коли ДОТ 5.1. Разликата в парите, спрямо ДОТ 4 е минимална, но издържа доста повече.
-
1 точкаКолега, след това шунтиране всъщност ще излезе ли възглавницата на пасажера при удар или не?
-
1 точкаПреди много години си играх с центрялното заключване (модулът е във вратата) и гледах ел.схемите. Ако не ме лъже паметта, сивата май беше за опция "търсене ня автомобила". Ако сложиш аларма с дистанционно, на което има бутон за мигане на аварийните
-
1 точкаА стига с това Романо. На CRV 1 може да е всякаква уредбата. Моята ми струваше 850 лв. с монтажа, сбирщай е и чек въобще не свети. Важен е майсторът, а не колко хилки ще набиеш за ГИ.
-
1 точкаСвързах всичко, сега си работят тонколона, машинки итн. По цветове, остана само една сива свободна, но щом всичко функционира едва ли е проблем. Благодаря за съветите @D-D.
-
1 точкаБрояча за дните до сервизно обслужване се появява ако е задействан от сервиза при покупката на колата. Мен ме питаха, но аз не исках, защото включи ли се, не може да се изключва и понякога е досадно. Нулирането е показано на 365 страница на ръководството на български!
-
1 точкаПоръчах същите пера от същия доставчик, също тип D, 10mm. Дойдоха за около 25 дни. Отбелязвам,че колата ми е 4 генерация и пасват и чистят (поне към момента) идеално. Има лека разлика с оригиналните Mitsuba при едни зъбчета, но това не е проблем и не влияе на работата им. Най-трудно бе да сваля старите. Неприятното при доставчика е ,че не може да комбинираш различни размери в една доставка , а и не отговаряше на съобщенията. В крайна сметка платих доставка и за 2та размера, но с оглед разликата в цената си заслужава.
-
1 точкаКапковите проби предлагат определена степен информативност относно състоянието на маслото, но не могат да се сравняват с химически анализ(правен в лаборатория) . Напълно съм съгласе с мнението на dandilov, относно разтегливостта на темата за маслата, освен иформация, внася и също толкова количество смут у новите собственици на автомобили, какво, кога и как да сменят масло....и в крайна сметка пак си отварят книжките и четат какво е препоръчал производителя и се надяват да не попаднат на "менте". fenabg темата ще приключи след като направиш един анализ на най-масово предлагано от теб масло преди да го налееш в някоя хонда и втори след определен пробег!
-
1 точкаЦената за обсужване е еднаква и двата мотора и 105 и 125 защото на практика са идентични. Въпреки че ако избирам за мен ще е 105.
-
1 точка
-
1 точкаСлед краткото прекъсване влизаме отново в колата. Преди да монтирам претапицирания таван обратно на мястото му реших да използвам възможността и да положа шумоизолация. Като първи слой залепих Silent Coat M2, а за втори слой използвах Silent Coat Noise Isolator 8 (закупени от aval-bg). Така се получи шумоизолация с обща дебелина от 10мм (за съжаление не направих снимка тогава). Задоволен от резултата (при почукване с кокалчето на пръста по ламарината отгоре от "тряс-тряс" взе да се чува едно глухо "туп-туп") монтирах тавана и се заиграх със сенниците. Много ми допада как изпъква червения цвят на бял фон и реших да ги тапицирам с червения плат вместо с бялата кожа. Доста умувах какво да правя с дръжките на тавана - на задните има едни куки, които много бъркат работата с тапицирването. Накрая мързелашката ги направих набързо ето така. За сега имам шумоизолация само на тавана и при нормални обстоятелства на шофиране няма разлика преди-след (шумът основно прониква от подкалниците и вратите) но при шофиране с ниска скорост по време на летен дъжд с едри капки разликата е като ден и нощ.
-
1 точкаЕто няколко актуални снимки от днес. На задните седалки не посмях да претапицирам долната седалищна част (не знаех плата с какво качество е, дали ще издържи, няма ли да се цапа лесно... ). За малко излизаме от колата. Отвън съм сменил само задните мигачи с прозрачни/фейсови, от Ali-то поръчах червена емблема за отпред и сложих джанти с по-малък офсет, че оригиналните едни такива срамежливи, завряли са се навътре в калниците и не смеят да се покажат.
-
1 точкаАпарата на 5-ия предпазен колан е скрит зад тапицерията на задната седалка. Докато го правих реших да "съблека" цялата облегалка и да я претапицирам с червен плат по подобие на седалките в спортната версия (Type R FN2). Намирането на подходящ червен плат за целта обаче ме затрудни. Спрях се на един, имитация на алкантара, от една пловдивска фирма - Multitex Composites (цена около 35лв/м). Платът не е лош но не е UV устойчив и цветовете много бързо избеляват от слънцето. След тапицирането на задните седалки реших, че трябва да направя и корите на вратите в червено. Използвах момента и замених подсветката на бутоните за стъклата от бледозелена на червена. Описвам нещата набързо но известно време се чувствах като рали пилот - в колата около мен само ламарини, жила и кабели (таван, панели, кори, задната седалка, централната конзола, жабката… бяха вкъщи, в хола).
-
1 точкаТака есента на 2018-та, вдъхновен от видяните модификации, започнах да прилагам нещата, които ми допадаха и не изискват големи инвестиции. От tapicer.bg си взех бяла изкуствена кожа (10-ина лв/м) и си тапицирах тавана. Нямах разлепено, провиснало - просто сивия цвят не ми допадаше (исках да ми е бяло и светло вътре). Сега имам нови идеи и обмислям скоро да го сваля отново за да вкарам малко червени акценти. Облепих с бяла кожа и панелите на гредите/колоните (А и С, В за сега са още сиви). От AliExpress си поръчах 20м червен предпазен колан на руло (60-ина лв с доставката), свалих моите апарати, разших черните и заших червени колани, като натегнах и пружините - сега се прибират обратно като нови
-
1 точка
-
1 точкаДнес смених масите с нови оем.Ето и обещани снимки .Симптомите бяха мудно въртене на стартера и алтернатора не зареждаше добре 13.5-13 в ,сега всичко е ок алтернатор 14.2 ,стартера върти ще се скъса .И колегите които си мислят ,че акумулатир 45 ампера с 380 стартов ток нестигат ,да си погледнат първо тези неща .Почиствате всичко до блясък и е добре да се напръскат всички връзки (болтове ) с защитен спрей.
-
0 точки
-
0 точкиИ аз съм я набелязал тази добавка на Амсойл, но имам още от един Бардал, като свърши ще я пробвам. @crown_bgНа колко литра я слагаш, че в сайта им е така са го написали, че добре, че не са фармацевти.
-
0 точкиОказа се прав майстора изглежда съм карал неопределено време с единия само който е стигал за да се охлажда сега и той е спрял... Сложихме ги и веднага тръгнаха и двата... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиМъж се събужда след запой. Търси си палтото, но не може да го открие. Мислил, мислил къде може да го е забравил и се сетил, че може да е там, където е запивал вечерта. Отишъл, позвънил на вратата. Отворила му домакинята. - С какво мога да ви помогна? - Извинявайте много, но вчера бях тук на купон и си забравих палтото... - Вчера много хора бяха тук. Кажете ми някаква мебел от вкъщи, за да се убедя, че наистина сте били тук. - Ами... имате златна тоалетна чиния - казал мъжът. - Пешо! - провикнала се жената. - Ела да видиш кой ти е пикал в тромбона.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00