Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.07.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Има, има! Има и едни клипчета в тубата от дашкамерите на руснаците, направо се хващаш за главата. Аз там с кола няма да стъпя, тук все едно всички сме на изпит за курмуване сравнени с тях.
  2. 2 точки
    Накъдрянето, което се получава след 2-3 и повече дни сушене на капката, е индикатор за "пресушаването й". То не е повод за притеснения и не бива да се тълкува като проблем с маслото. Виждал съм го много пъти и при мои капки. Накъдряне от този тип (снимките на dandilov след 2-3 дни престой) в рамките на 24-часовото сушене е сигнал за сериозно обводняване. Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30 наистина се "къдреше" по-забележимо от нормалното. Впоследствие тестове на същата хартия и същия режим на експлоатация със следващото масло показаха липсва на подобна къдравост (писал съм някъде назад за това). Не мога със сигурност да кажа дали причината е в GTL-a или пакета на това масло, но факта си е факт. P.S. Дани, Yacco Lube F 0W-30 не е GTL
  3. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 316 000 км, а може и повече (по километраж: 217373 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 1315 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 40 / 60 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 26.07.2020; 9) Моточасове – 31 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 101 л. А95Н; 11) Kтм = (101 / 3.4) = 29.71 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Смених скенера и веднага се вижда разликата в изображенията! Е, опредлено има и разлика в действителния цвят на капките, след 1300 км., но... Двигателят работи перфектно! Доволен съм! Прави ми впечатление, че след 2 - 3 дни престой, периферията на капката се накъдря силно! Такова накъдряне имам и при предишното Yacco Lube F 0W-30. На капковите проби, на emod, със Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0w-30, също забелязах накъдряне на периферията... Всички тези масла са на GTL-база. Почвам да си мисля, че GTL-базата прави такъв "ефект". Само да не се окаже, че е дефект...!
  4. 2 точки
    Ефекта от носенето на предпазна маска на брадата (за отбиване на номера). Е същият като поставянето на презерватив на топките.
  5. 2 точки
    Благодарности и от мен за безупречно свършената работа. Ванка продължавай все така, бъди жив и здрав.
  6. 2 точки
    Аз пък след две седмици и доста километри навъртени голяма част от които в София виждам доста по културни и толерантни хора. Нека бъдем по позитивно настроени има и по зле от нас.
  7. 2 точки
    Колегата диндин по-горе си е написал кой е търговеца, но не съм сигурен, че името е истинското, в обявате записано е "Koko Georgiev". Огледи правя само за приятели, време нямам, но най-вече при липсата на законност в БГ си е опасно да се разобличават измами. "Ти какво си дошъл да ми разваляш сделката бе" е най-безобидното което става понякога.
  8. 1 точка
    Аз от две години не ходя на огледи , чак съм стигал до двете крайности .Търговеца да ми дига гири , но и този който ми звъни по телефона дето ми звъни да ида на оглед , ме заплашва. И ме заплашва че видиш ли искал да ми даде пари , а аз отказвам и не го очаквал от мен и щял да ме насоли на всякъде в интернет .
  9. 1 точка
    И аз оставям положителен отзив за Фена. Много внимателна и прецизна работа. Освен това изслуша всичките ми въпроси и ми отговори много детайлно и на достъпен език за неразбиращ като мен. Надявам се скоро отново да имам възможност да поработиш по колата ми.
  10. 1 точка
    Поздравления за продажбата, макар че съм убеден, че ще ти липсва. Бях засичал колата в сайтовете за продажба и се радвам, че случайно видях темата и имах възможността да прочета за нея в детайли. Имам 2 броя '00 Сивици, като не карам никой от тях, но за сметка та това наливам време и средства в тях. Колкото и пъти да са ми минавали идеи да ги продам и да си купя "нормална" кола, нужно ми е да се завъртя около тях и ми се изпаряват тези мисли. И макар че карам малко по-нова и голяма кола(отново японска), не носи същия дух и усещане. Все пак смятам, че прогреса е неизбежен. Рано или късно, поради една или друга причина се налага да се разделим с тях. Важното е, че спомените си остават с теб и семейството ти! П.П: Интересно съвпадение е, че съм закупил втория си Сивик от същия автокомплекс, от който и ти твоя. Аз я купих повече със сърце, от колкото с глава, но не съжалявам
  11. 1 точка
    Липса на налягане на маслото . Имаш още една цедка на втцето смени ги и двете с нови . С какво масло е колата?
  12. 1 точка
    Нямам никаква толерантност към "шофьори", които не дават мигач. Пресен случай преди малко с един Акорд комби по Симеоновско. Колега/колежке, като се буташ ту в ляво, ту в дясно платно и правиш резки маневри без мигач, къде си мислиш, че ще стигнеш? Нямам абсолютно никаква толерантност и към "карачи", които не спазват дистанция и се лепят отзад с трошляците си. Вчера купил милионника, днеска тероризира всички по пътя. Ако четат, дано да си вземат поука - ама надали!
  13. 1 точка
    Замина си. И двете деца я прегръщаха за последно. Тъпа купчина желязо, предизвикваща парейдолия... Друго обяснение нямам. Със следващите ще е по-лесно. Там такава химия няма.
  14. 1 точка
    Добре де, да кажем че има резон и изключваме горивата. Имаме горивна, запалителна, изпускателна система? Какви още разлики има между двете коли в тези системи? Генерации, катализатори, гърнета, друго?
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Определено си прав Ако при +20 е 2.4, при -20 ще е 1.9-2.0 да кажем. За зимните специално съм чел, че било добре да се помпят +0.2 атмосфери над предписаното точно заради тези разлики които @Krasi-mir казва. Летните ми ги дават на 2.7-2.8 а аз ги оставям на 2.5-2.6. Няколко пъти при проверка като е много жега, при положение, че са направени на 2.5 си показва уреда на бензиностанцията 2.7. Зимата обаче не е добре да е мека гумата ( освен ако не е някакъв супер дълбок сняг ). При всяко друго положение, по-меката гума води до по-лоша управляемост, по-податлива на странично поднасяне и по-висок разход на гориво а и хич не е добре за самите гуми. Колегата с този размер летни гуми поне според мен е за 2.4 което реално в жегите може да набъбне до 2.5 та дори и до 2.6.
  17. 1 точка
    Ами тя буксата на волана нали влиза в лентовия кабел, следователно са различни. Като конструкция са еднакви предполагам. То няма какво да му се чисти, то е един навит плосък кабел. Направо си търси друг.
  18. 1 точка
    На съпругата ми 9-ката беше с 225/45/17, ама убий ме не помня какво пишеше на табелката. Това налягане на табелката от горната снимка ми се види прекалено малко за този размер гуми. По-скоро е за другия размер - 205/55/16. Колкото по-ниска е гумата, толкова по-високо трябва да е налягането. Склонен съм да се съглася с налягането, което е посочил @Mkilla , обаче, според мен трябва да е обратно - летното налягане да е по-малко от зимното. Това заради температурите през тези сезони, влияеща върху свиването и разширяването на въздуха в гумата. Доколкото си спомням, в упътването на колата пишеше, че сензорите за налягане следят не само налягането, а и килограмите, и баланса на гумите, т.е. съвкупност от всичко. Ако сложиш различни гуми, с различно тегло може пак да светне. Обикновено светва при по-ниско налягане от зададеното. Не съм пробвал с различни гуми и баланс, какво се случва. Системата следи отклонение от зададено налягане. Налягането не е константа, можеш да го променяш. Борд компютъра на колата трябва да има опция "нулиране на системата"(или както там се казваше). Помпаш 4-те гуми на еднакво налягане и нулираш през компа. Това на всяко едно помпане на гума. Проверяваш всичките 4 гуми. Няма значение какво е налягането, колкото ги направиш толкова. Лампата светва при спадане под това, при което си нулирал. Даже нещо ми се мота, че се проверяваше и резервната, ако и тя има сензор. Не знам, какво означава това Ако под "търкане" разбираш вадене на предпазител, или откачане на акумулатора е грешно. Така не се изчиства грешката в системата за следене на налягането. Изчиства се, както казах по-горе - през борд компа.
  19. 1 точка
    Прехвърляш твоите кабели с буксата. На фейса е различна, с повече пинове е.
  20. 1 точка
    За нафтата нямам никакви наблюдения. Просто не ме интересува. Но за бензина и LPG съм сигурен, че нашите горива не отстъпват на западните.
  21. 1 точка
    300лв Пастиране,полиране и полагане на керамична защита.
  22. 1 точка
    Привет на всички и благодаря за споделения клип за свързване с телефон. 🤗 Много съм щастлива, че карам пак японска кола. Ама пък каква! 155 коня бензин 2000 куб.
  23. 1 точка
    Всички въпроси относно избор на масло се задават в тази тема: FAQ-3:Двигателни масла-обсъждане 3, част Трета Колкото повече информация предоставиш за мотора, неговото състояние, навиците ти на шофиране и др. относими към начина на експлоатация на колата ти, толкова по-вероятно е да получиш отговор на въпроса ти. Заключвам!
  24. 1 точка
    Много поучително клипче,за горенето на масло:
  25. 1 точка
    То па и аз големия де съм . Така съм видял така пиша.
  26. 1 точка
    С колко хрвета си се сблъсквал/ремонтирал. Нок имат само 124 коня и то последните . За обдето е почти същото.
  27. 1 точка
    Капков тест 4 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-179400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 24.06.2020г. 8.Мото часове около 90? 9.Изразходвано гориво 280л. пропан бутан и 30л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  28. 1 точка
    1.Honda cr-v 2004 2.Масло Castrol Magnatec Stop Start A5 5W30 8000км една година 3.Градско каране 4.Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 3-5 мм.
  29. 1 точка
    Не се научи, че тези коли не са с окачване Макферсон и нямат такъв лагер.
  30. 1 точка
    Нека се включа и аз в темата: 1. Дата: 15/05/2020 2. Повод: Смяна на ремъци 3. Оценка за качеството:Отлично 4. Оценка за отношение: БЕЗУПРЕЧНО 5. Информация за сервиза: Фена Бг 6. Препоръки Ванката да пуши по-малко! 7. Винаги бих се обърнал към колегата Някои уточнения: след смяната се връщам в София по живо по здраво, зареждам и след бензиностанцията колата почна да чука като дизел и угасна. Веднага се свързах по телефона с Иван и се реши да я върнем на другия ден с платформа до него. Вечерта (16/05) ми се обади с тежка диагноза - скъсан разпределителен вал, което трудно можех да си представя. Доста се стреснах предвид възможните повреди. На 18/05 късно след обяд колата беше готова и си я взех. Валът сменен, оказа се слава богу без щети надолу. Не забелязвам никаква разлика във вървежа. Искам да изкажа благодарност за отношението и бързата реакция за ремонта!
  31. 0 точки
    Ходил един пич на екскурзия в Азия - Южна Корея, Виетнам, Тайван, Тайландия... Навсякъде ползвал услугите на тамошните жрици на любовта, ама изглежда без много предпазни средства, защото около две седмици след като се върнал, оная му работа започнала да се подува, да отича и придобила някакъв морав цвят със зелено-жълти петна... Отишъл веднага при специалист, който го прегледал, направил всички необходими изследвания, консултирал се и с колеги и накрая казал: – Слушай, приятел! - хванал си някаква много странна и рядка болест, която е някаква кръстоска между монголски трипер и сиански сифилис, за която лек няма, така че трябва спешно да се оперира - трябва да ти ампутираме члена. – А, не...! Ама как така бе, докторе !? Ами аз с какво ще чук@м, а !? Как така ? Неее..., не давам ! - искам мнение и от друг лекар. И отишъл при един китайски специалист по близко и далечно-източни болести, който също го прегледал и попитал: – И цека, какво тлевожи? Нашият му разказал всичко - за екскурзията, за доктора, за прегледа, за ампутирането също. Китаецът казал: – Какфи бългаски лекали, фсе да лежи, фсе опелация - пали да земи...! Цабува банталон, цабува гасти...! Хатъка... Скаца сека с двети клака...! Скаца, скача..., по-високу, по цилно... скаца, скаца, скаца... Ха, фидя ли, фидя ли? - цам падна...!
  32. 0 точки
    Мъж забил кроше на тъща си.Тя подава жалба и го викат на разпит в районното. –Кажете,защо ударихте тъща си? –Значи,господин полицай,тая гад ме тормози от два дена! –Кой,тъща ви ли? –Не,една мишка. –Каква мишка,бе?Аз питам за тъща ви! –Разхожда се из цялата къща,пикае навсякъде-смрад!Къса мебелите,драска паркета... –Кой,тъща ви ли? –Не бе,господине,мишката! –Стига с тая мишка,бе!Питам за тъщата! –Два дена я преследвам и искам да я убия,ама тя е хитра,мамицата ѝ д*йба!И отрова ѝ слагах – НИЩО! –ОПАА!Искате да убиете тъща си ли? –Не ,бе,човек...мишката! –Леле,тоя ме побърка с тая мишка!За сетен път ви питам,защо ударихте тъща си? –Ами,аз нали това ви обяснявам,господин полицай!Подгоних я от едната стая,ама тя е бърза,мамицата ѝ гад проклета и се мушна в хола... –Кой,тъща ви ли? –Не,не,мишката... –Оф...добре,кажи за мишката,заеби тъщата! –А в хола спи тъщата и тая гад ѝ се качи на лицето.Стои кротко и ме гледа плахо. –Мишката?! –Да!И тогава аз ѝ забих едно ляво кроше... –На кого,на тъщата ли? –Не бе,човек...на мишката....
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    Мъж бърза да се прибере навреме за бокса по телевизията. Прави си огромна салата, вади от хладилника умряла от студ ракия, реже на тънко луканка, разполага се във фотьойла и... мачът свършва с нокаут в тридесетата секунда. Жена му се обажда от кухнята: - Сега разбираш ли на мен какво ми е?
  35. 0 точки
    - Веднъж в едно кафене почувствах силна нужда да изпусна газовете... За мой късмет музиката гърмеше силно и аз, като внимателно прецених момента да съвпадне с ритъма, се изпуснах жестоко... И така няколко пъти докато накрая усетих страхотно облекчение... Допивайки с кеф кафето си, забелязах, че всички останали посетители ме наблюдават с нескрито отвращение... И в този момент, сваляйки слушалките, осъзнах, че слушам музика на телефона си...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...