Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.06.2020 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
    Капков тест 2 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-177400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 20.06.2020г. 8.Мото часове около 12? 9.Изразходвано гориво 90л. пропан бутан и 10л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. п.п.:Да отбележа,добрата работа на мотора,доста добра реакция и чувство на "стегнато ускоряване"(по добро уплътняване)...така го усещам! ДОВОЛЕН...!
  3. 3 точки
    Аз може би съм писал тук за частите и се повтарям, но тъй като пиша на няколко места и вече не помня. За частите до сега не съм имал никакви проблеми, но да чукна на дърво не съм и сменял много неща. Информативно съм питал в Бултрако за части и са ми казвали 5-7 дни за доставка. Обслужвам колата при Слави /Мотобокс/ и той си прави поръчките. Като поръча частите ми запазва и час, тъй като и това не е лесно. Когато купувах колата ми запази час за оглед за 7-8 дни след като му звъннах, та трябваше да чакам допълнително с покупката поради тази причина. Като се замисля тази година по-дълго чаках да ми пристигнат летните гуми /заради вируса/ отколкото частите До сега освен всички масла и филтри съм сменял ремъци и ролки /без водната помпа/, даже за някои преди да им е дошло времето за да съм спокоен Появи се тракане от обтегача на пистовия ремък и го сменихме. Не си спомням точно, но мисля, че цената от Бултрако му беше около 400лв за целия комплект. По принцип съм зле с познанията по техническата част, но следя форумите /групите във фейс/ и ако се появят някакви симптоми за проблем знам къде да се насоча г/д. Имах проблем с чистачките, които започнаха да се пускат сами. Тогава намерих само 3 мнения за такъв проблем и се оказа лостчето за пускане на чистачките. Взех го за 100лв втора ръка и Слави ми го смени, учудващо, но в Кюстендил имаше една на части. На късмет си намерих в OLX и втори комплект джанти, които ползвам за летните гуми. Относно радиатора им е нещо като фабричен дефект. Моят е сменен при предишният собственик /колата от нова е карана само в БГ/ и това е единственият ремонт, който ми каза, че е правил. Други проблеми за модела, които са ми известни от групите: 1. Алтернатор- много постове съм видял, че заради него остават на пътя. 2. Блутута се скапва в един момент и източва батерията. 3. Възможно е да сдаде багажа и ДВД плеъра, много от тях го заменят с GROM или с друго CD. 4. Радиатора протича, но за него вече ти казах. 5. TPMS сензорите, които мерят налягането в гумите ги дават, че карат около 6-8 години. Моите за сега са добре, но на допълнителните джанти, които купих ги нямаше и ги карам така. Кофти е ако ги нямаш на зимните защото не можеш да изключваш VSA. 6. Много е възможно при фейслифта /2009-2013г./ да има голям разход на масло. Нещо около литър на 900-1000мили. В момента ги правят от представителствата, но и там се появиха сигнали за измами- препълват с масло много над макса за да може да издържи теста и да кажат, че няма харч Преди фейса няма такъв проблем /не мога да си преведа точната причина, май е нещо за сплавите на блока, но да не кажа някоя глупост :D/ Като цяло мненията са, че 2007-2013 е най-сполучлив като надежност и усещане за "джип". За по- новите /след 2014/ казват, че ги усещат като миниван, нещо като Одисей. Този модел е и с най- високия разход на гориво.На новите разхода пада значително. Предимството на фейслифта са 6степенния автомат и по-добрата мултимедия, но разхода на масло е проблем. Моята е с обикновенни амортисиори и мисля, че струват около 500лв на бр., но не ми се е налагало да търся. Има модели с магнитни амортисиори /или нещо такова/, които са двойно по-скъпи. Копчето им за настройка се намира до скоростния лост. Друго за сега не се сещам, а и без това стана прекалено дълго. Ако имаш още някакви въпроси ще се радвам ако мога да помогна
  4. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Yacco Lube P 5w-30; 3) Маслен филтър – Honda OEM (Purflux; made in France); 4) Общ пробег на автомобила - около 438 300 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60/40%; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 25.05.2020 - 20.06.2020; 9) Моточасове – около 30; 10) Изразходвано гориво - около 84 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (84 / 3.5) = 24; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; няма разход; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик + висене вход/изход София. Останалото е извън градско с лек трафик. История на офисна хартия: Моторът работи тихо и леко, почти като с Amsoil XL 5w-20. Налягането на маслото при Yacco-то е средно с около 2 psi по-виско от това при Amsoil XL 5w-20 (като ново!). При 80 С на празен ход (750 rpm) налягането е 20 psi, а при 3000 rmp е около 73 psi. При 93 С на празен ход налягането пада до 15 psi. (около 1 бар). Най-високата температура, до която е достигало за момента е 95 С. Иначе средно си държи около 91-93 С.
  5. 2 точки
    Педала се регулира. Моя беше по-ниско и не включваше добре. След като го регулирах приблизително 175 от пода. Всичко се оправи. Погледни това http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4h.htm#153616 Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  6. 2 точки
    По принцип на повечето коли стои малко по високо от спирачката, но е въпрос на вкус (казало кучето и си облизало задника) .🙂 За целта има регулировка на оста на горната помпа и можеш да си го настроиш по твои "вкус". Можеш да го изравниш със спирачката, можеш и по долу да го свалиш, ако толкова те мързи да вдигаш левия крак.
  7. 1 точка
    Към 200 и нещо май бяха бройката.
  8. 1 точка
    Хонда не правят и не продават раздвижни щанги ! Това е китайско менте - нищо че е в опаковка на Хонда .
  9. 1 точка
    За мен е нормално при ниски обороти и по-плаха работа с педала на газта. Все пак автомобилът поддържа някаква инерция и като влезе ниската предавка го спира и се усеща тласък. Слави от Мотобокс също ми е казвал, че е нормално да се усеща превключването на тази кутия. Все пак сподели какво са ти казали от Бултрако и дали има промяна след второто опресняване на течността. Иначе моята си беше бистра при предишната смяна и ще отида направо след 40 х. км.
  10. 1 точка
    Ако коментирате двигателя 1.4 I-DSI 83HP вървенето е много субективно понятие.Аз карам моята от 2011.Сега е 12 годишна.Ходя до работа със нея-30км отиване връщане.Среден разход 6.2-6.6.При дълъг път 500-600км и поддържане скорост в порядъка 110-130 разход 5.2-5.4.Този двигател както знаете е направен с идея за икономия на гориво и по-ниски емисии.Вярно че при смяна на свещи купуваш осем но в крайна сметка вложението се отплаща.Само да допълня че разхода е проверен пълно-пълно.Леки успешен ден.
  11. 1 точка
    При мен е така. Не чак "доста осезаемо", но се усеща. Ъхъ, не се усеща.
  12. 1 точка
    Хората са го написали 200мм от пода. Педала на спирачката също се регулира. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
  13. 1 точка
    Превключването на ниски предавки се усеща, понякога доста осезаемо като тласък, при определени условия. Най-забележимо е когато колата се движи много бавно и на ниски обороти, и натиснеш леко газта. Примерно при преминаване на спящ полицай или когато си намалил на кръстовище. Забелязал ли си дали при теб е така? Има и друг момент - при теб да не е от скоростите, а от някой тампон. Иначе когато колата е в обороти не би трябвало да се усеща превключване, освен когато се ангажира или изключва хидротрансформаторът.
  14. 1 точка
    Открих я! Hino Contessa 900 (PC10) '1961–64 Двигател 4CV, взаимстван от Renault.
  15. 1 точка
    Ако и доливаш масло и не пада под минимума и го сменяш на 10 000км, колата най-вероятно ще изкара по-дълго от теб....
  16. 1 точка
    А дано, ама надали! Моето CR-V съм карал няколко пъти със 120 МИЛИ/Ч, сметай. Това, че двг е тромав не означава, че не можеш да превишаваш скоростта. Ако твоите везни накланят към по-малкият двг с идеята, че ще гори по-малко, си в заблуда. От личен опит - две еднакви коли с различни двг (1.3-1.8, 1.6-2.0, 1.6-2.0), големият двигател гори колкото, или незабележимо по-малко от малкия. Просто съотношението конски сили/килограми винаги е в полза на по-големият двг. В този ред на мисли, аз бих избрал тази с 2.4 двигателя.
  17. 1 точка
    Аз мека шайба не съм виждал😁Карай си колата,ако се закъса тогава е проблем.
  18. 1 точка
    Малко късно, но видях, че няма тема във форума за това. Мероприятието е от петък до неделя (19–21ви юли), а локацията – с. Калояново. Ще има състезания и томбола с награди. Повече инфо във Фейсбук събитието: https://www.facebook.com/events/2390230294627687/
  19. 1 точка
    Ами просто на моторетката и идва зор нагоре из баирите, особено пък ако е и натоварена. Какво значи "ако нищо не правя"!? Проблема може и да е в маслото с което караш, за това да го бута, а и все пак са си 20 +годишни каручки. Сменяй масалцето навреме и с хубаво такова и няма да имаш ядове, и да моята го побутва. А ако имаш излишни пари, отваряй шлайф, нови сегменти........ и пак може да ти го бута 😉
  20. 1 точка
    Един от най-големите хитове на MTV от началото на 90"г.
  21. 1 точка
    100% ще излъжат някой човечец. Живея в района и ежедневно минавам покрай мрежата на тази автокъща. Освен да метна едно паве по колата за да й сваля цената малко. Друго срещу такива измамници не виждам какво може да се направи.
  22. 1 точка
    Целта ми беше просто колегите от форума да имат предвид каква е колата. Искам да предпазя някой да купи поредния боклук.
  23. 1 точка
    Понеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
  24. 1 точка
    А какво искаш? Да се регистрира, да направил 220 мнения или 6 месеца престой във форума и тогава да ни предупреди? Няма сензация, човекът просто иска да сподели полезна информация. Аз смятам, че трябва да сме благодарни, но явно само аз.
  25. 1 точка
    За последно пиша по темата... Да, за препоръката ти да вярваме безрезервно на,, щаба", и политиката на СЗО ( която съвсем не е пионерска организация)... Не ти се сърдя, и уважам трудът ти като админ... Но, фактите един ден ще ти ги предоставя, ако желаеш по на пепси лайт!? 😉😊Сбогом тук
  26. 1 точка
    Ок, съгласен съм с изтриването--явно нарушение на правилата ...🙈 Но, ти лично след няколко години, като ти предоставя фактите тук- ще бъдеш ли готов да се извиниш за твоите грешки? 😉
  27. 1 точка
    Кризата в икономиката се задълбочи още лятото на 2019, а в някои отрасли се усети със страшна сила още октомври-ноември 2019.. Но това е друга тема. Едно от последствията на "кризисния режим" в България:
  28. 1 точка
    Колега satacc Русе ти е на 220км отиди при Маркони слага газови Романо човек с познания мога да кажа няма такъв в Бг за Хонда .В комбинация на дългогодишен опит с газови и усъвяршенствал на макс поставянето на Романо.Ще ти каже и всички болки на Хондата,дава ти и оборотна кола да се прибереш,кажи къде може да намериш такъв газаджия да е най-добрия в марката газови и да разбира от Хонди.Газовата е поставена при него като преди това имах пак скъпа газова колко нередности и простотии откри на предния газаджия който просто не го интересува какво става с двигателя ти важно да подкара газовото.Не обърквай колата си там тя ще получи най-доброто обслужване ,и да чака се човека е доста зает.
  29. 1 точка
    Отпред е 77 , а отзад е 78 см. с почти пълен резервоар и почти празна бутилка. Джантите по спомен са 17x7 от Сивик.
  30. 1 точка
    Фарове: стандартни къси H1 12V 55W дълги HB3 12V 60W ксенон къси D2S дълги HB3 12V 60W Фарове за мъгла - h11. Задни стоп/габарит - T20 7443 W21W. Предни/Задни мигачи - T20 7440 W21W. Заден Ход - T20 7440 W21W Освещение сектора поворота - H8 35w (?) Предни габари - T10 W5W Номер - T10 W5W Прагове (врати) - T10 W5W Салон плафони — 31мм C5W SV8,5 Сенници — C5W SV7
  31. 0 точки
    Тези на снимката са оригинални на Хонда
  32. 0 точки
    Гледам ги, на различните марки различен вътрешен диаметър. Варират 19mm, 24.8mm. Специално премерих шестограма на носача/ тая част дето влиза в гуменометалната втулка/ 22mm е при мене?
  33. 0 точки
    - Веднъж в едно кафене почувствах силна нужда да изпусна газовете... За мой късмет музиката гърмеше силно и аз, като внимателно прецених момента да съвпадне с ритъма, се изпуснах жестоко... И така няколко пъти докато накрая усетих страхотно облекчение... Допивайки с кеф кафето си, забелязах, че всички останали посетители ме наблюдават с нескрито отвращение... И в този момент, сваляйки слушалките, осъзнах, че слушам музика на телефона си...
  34. 0 точки
  35. 0 точки
    Москвич тройка. 😉
  36. 0 точки
    Колата дизел или бензин е.Щото от заглавието не разбирам как електрическа рейка ще протече като няма хидравлично масло.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...