Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.06.2020 in all areas
-
3 точкиПерата паснаха без проблем в оригиналните държачи. Потвърждавам, че са тип D, 10mm. Засега забърсват перфектно. (на снимката новото поръчано перо е отстрани / не е монтирано) Отхвърлям написаното в мнение #22
-
2 точкиМмм, да. Замърсено е маслото, но предвид режима на експлоатация състоянието му е и логично следствие. Ето за пример Honda Civic 1.6 i-DTEC, 2013г. с цикъл (извънградско/градско) – 80/20 (колата на DTEC). Съпоставете последната снимка на DTEC с тази на Bizzito . При DTEC липсва натрупване на гориво в маслото, каквото се предполага при Bizzito. Замърсяването е горе-долу еквивалентно. Още 1000 км няма проблем да се експлоатира маслото. Но, за обективен анализ дизелът трябва да се следи стриктно от самото начало, както го направи DTEC - КЛИК ПРИ ДИЗЕЛ:
-
2 точкиИнтересна статия, но (без да обиждам никого) това ми звучи като "полу-бременна жена"... Хем гориво от въглеводороди, получени от нефт, хем минимални вредни емисии... Как ще стане това при горене с въздух? А емисиите, отделени за производството му, някой слага ли ги някъде? Всичко е "анджело-бадаламенти" и "шменти-капели"...
-
2 точкиПривет, оказа се, че биалетката от алиекспресс дойде по разбита и от текущата ми, както и размера беше малко по голям, дори след смаляване на шпилката. Разгобих сензора и беше пълен с боклуци, на него има 3 пружинки, които в момента в който докоснах се счупиха, бяха хлътнали навътре, та със сигурност моя сензор не е бил изряден. Положението вътре под капачето беше трагично общо взето, оказа се също така, че две от контактните крачета на сензора са останали в буксата на задния мост, след неуспешен опит да се извадят, буксата трябваше да я изрежа, преправих си нова, взета от газов инжекцион, резнах старата, запоих кабелите, монтирах обратно. Всичко е 6 отново.
-
2 точкиМалко късно, но видях, че няма тема във форума за това. Мероприятието е от петък до неделя (19–21ви юли), а локацията – с. Калояново. Ще има състезания и томбола с награди. Повече инфо във Фейсбук събитието: https://www.facebook.com/events/2390230294627687/
-
2 точкиТемата е разчистена от последните мнения поради излизане от темата и добрия тон. Оставям само адреса на сервиза, в случай че е полезен на някого: ПС: Моля, минете на лична кореспонденция, ако искате да продължите.
-
1 точкаВсички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
-
1 точкаНаправена е малка промяна в системата за репутация. - До сега Thanks (Благодаря) и Like (Харесвам) не даваха положителна репутация. Вече дават +1 точка, точно както и Upvote (Нагоре) - Haha (Хаха) и Confused (Объркан) продължават да не дават позитивна или негативна репутация - Отново е позволен Downvote (Надолу), дава -1 репутация - Преведени са на български (ако имате по-добро предложение за превод, добре дошло е) В миналото негативните реакции бяха забранени заради злоупотреби - имаше потребители, които цъкаха минуси наред без обяснение, особено ако се разсърдят на някой модератор. След един от ъпдейтите, вече е възможно реакциите да бъдат забранени за отделни потребители в случай на злоупотреба. Образно казано, ако минете през профила на някой и му "нацъкате" плюсове или минуси на много постове без обяснение - има вероятност да загубите тази си привилегия. Ако тази функционалност като цяло отваря излишна работа на модератори - ще бъде премахната отново. Обмисляме при следващ ъпдейт, потребителите с висока репутация автоматично да получават повече привилегии.
-
1 точкаСветлата периферия на капката най-вероятно не е масло. А прословутата "био-дизел" съставка на горивото, която не са изпарява, попаднала в маслото. Особено в случая с къси преходи в градска среда и не загряване на двигателя до оптимална температура. Да, още 1000 км ще изкара.
-
1 точка(извънградско/градско)-5/95 Това взимаш ли го под внимание,при другата проба е точно обратното.
-
1 точкаHonda Oil Application Chart - @April 2020 П.П. Добавена е и в началото (1-ва страница) на тази тема.
-
1 точкаЗдравейте колеги. Втора проба от печката. Първата проба е в пост #680 на стр. 17 в темата. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Mobil1 ESP C3 0w-30; 3) Маслен филтър – ?; 4) Общ пробег на автомобила - 225 840 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3840 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 5/95; 7) Средна скорост - около 30 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 25.09.2019 -18.06.2020; 9) Моточасове – около 125; 10) Изразходвано гориво - около 360 л. Diesel+; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – няма смес с предходни масла, маслото е налято след ремонт и измиване на капаци и картер; работещ EGR; премахнат DPF; основно градско каране в силен трафик 1-2-3-та и често гасене и палене. Две три кратки излизания извънградско на магистрала не повече от 200 км общо. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка -обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru Трета снимка - на прозорец.
-
1 точкаБлагодаря Ви Даниел, за подсещането!😊 По различно малко. 1. Clear history and website data. 2. От снимка 1 - настройки. 3. Станаха - снимка 2 настройки. И... всичко е ОК. СТРАХОТНИ сте! Благодаря Ви! Успех!👍
-
1 точкаСлучайно на таблета тази опция на Safari да е активирана? https://www.macobserver.com/tips/quick-tip/ios-tip-be-careful-when-blocking-safari-cookies/
-
1 точкаЯвно става дума за различни чистачки, на моя Акорд 2006 оригиналните Mitsuba доста се различават по размер на гумичката. Потвърждавам че размера в горната част, тази в която влизат стоманените пластини е 6мм. и е невъзможно да се вкарат сниманите от теб. Явно перата Mitsuba на Акорд и CR-V са различни, а може би годината на колата е от значение не знам, трябва да се сравнят по ОЕМ номера вероятно. Като имам време ще пусна снимки да се види разликата.
-
1 точкаБаща и син, идват от село и отиват на балета лебедово езеро. В разгара на балета синът пита бащата: - Тате, а защо ходят на пръсти? - Не знам сине, лебедите са много, сигурно целия двор е в говна.
-
1 точкаОгледай под седалката да няма някой куплунг разкачен. Ако има и е свързан, можеш да измериш има ли 12 волта при включено отопление.
-
1 точкаВ Търново заповядай, ще те заведа на мястото, просто нито името му знам, нито ме интересува, имат си машини, правят всичко, било то за климатици, хидравлика и тн. Единственото, което направих, свалих стария, донесох им го заедно с ментето, пожелах да ми се прехвърли успокоителя, по препоръки на майстора ми, след 1 час беше готов, след още 2 минути беше монтиран, още 50хил км изминати и проблеми няма. И ми взеха 20 лева за тая процедура. Допълвам с информация от скрит пост.
-
1 точка
-
1 точкаГлупости, не я цапаш. Става дума за същите неща. Нали затова сме тук да споделяме информация
-
1 точкаПоследно си карал това: Маслото е тип "meet or exceed" и "recommended", т.е. без официални сертификати. Забележи, че не казвам, че е лошо масло. Просто отбелязвам. Аз лично бих пробвал това: Маслото е хидрокрег, но според мен си заслужава да бъде пробвано. На хартия изглежда обещаващо и безпроблемно до -20 С (че и по-надолу). Много добър баланс на вискозитетен индекс (VI), HTHS и CCS. Добър Noack (изпаряемост). Цената също е относително нормална за такъв клас масло (60 лв. 5л. Ато24). Ще имаш и за доливане .
-
1 точка
-
1 точкаАкорд-а е по К-линия, а ЦРВ-то е по КАН-линия външната комуникация. Имам от тоя евтиния(17 доларес) кабел j2534 и може да пробваме дали ще стане. Ако стане няма нужда да даваш повече пари за нещо, което пак ще е с орязани функции спрямо ХДС-а, бил той и китайски.
-
1 точка
-
1 точкаВ тази тема са всички активни администратори и модератори по азбучен ред към настоящ момент. Може да се обърнете към тях при проблем с форума или при желание за реклама. Единствената разлика между модератори и администратори в случая е, че администраторите могат да се заемат с технически (софтуерен) проблем. @dindin (администратор) @kvd74 @Honda_Z Преди да пишете на модератор, администратор или конкретен потребител: При проблем с потребител или конкретна тема или мнение във форума, използвайте бутона "Докладвай". Ако имате проблем с автомобила си, на който не намирате отговор с търсачката - публикувайте тема в съответния раздел. Не питайте член на екипа за Хонда въпроси. Форумът е за това. А докато чакате отговор - може да опитате да помогнете на друг участник Благодаря и пожелавам приятно използване на форума!
-
1 точкаТова чаках като сравнение. Благодаря ти за изчерпателната инфромация за двете коли! Ще снимам като дойде. Мисля да отида и на Хонда събора този уикенд да видя там дали ще има някоя подобна.
-
1 точкаN е освен за дърпане, за всеки друг момент, в който искаш колата да може да се предвижва без връзка между двигател и колела. Например при превключване от D на R и обратно при тесни маневри помага да задържиш на N за момент (заедно със спирачката) докато колата спре на място, за да не се движиш напред когато минаваш на R и обратното. Тоест може и без това (да спреш на място само със спирачка и тогава директно, без забавяне, минаваш от R → D или D → R), но тогава нещата не се усещат толкова гладко. Друго, за което го ползвам, е когато паркирам на наклон и не ми се налага да включвам R или D толкова много защото колата се пуска по наклона само на N. Трето нещо е паркирането с ръчна, което Краси описа. Друго може да е когато искаш да спреш и вдигнаш предницата, но да можеш да въртиш свободно колелата. Има си ситуации, в които е полезно.
-
1 точкаСпоред моя ВИН-номер в сайта japancars.ru, маховикът е това (1): Същото показва и за твоя ВИН-номер.
-
1 точкаИ тука излиза същия, но нека и други да потвърдят. https://www.autodoc.bg/exedy/11407330
-
1 точкаСпазваш ли правилото за паркиране на автоматик на терен с наклон? Спираш, преместваш лоста на N, дърпаш ръчната, пускаш крачната, преместваш лоста на Р, гасиш двг.
-
1 точкаНе е зле да влезеш в "Общи дискусии" и да обърнеш внимание на първата тема. Там има повече от достатъчна информация относно Жазъ 🙂 П.С. Моят съвет е същият като на колегата по горе - Джаз, фейслиф от 2005 на горе, желателно да е 1.4 - 83 кс. (L13-A1 е кода на мотора) Само при 1.4 има реално фейслифт и вънка и вътре. Демек гледаш за кола с новите брони, средна конзола, волан, мигачи в огледалата и изцяло кристални бленди на фаровете! Другото си е чиста проба късмет!
-
1 точкаПреди време бях проследил всички маркучи, които влизат във всмукателя и нямаше промяна в оборотите след пръскане по тях с Brake Cleaner. Това от снимката се намира под ръба на колектора, поради което нямах възможност да видя и проверя. След като свалих PCV клапана да го почистя повторно и слагане на нови скоби, запалих колата и докато намествам маркучето чух съскане, но беше много тихо. След напипване с ръка успях да нацеля тази дупчица, след което я снимах през калника на лявата предна гума. Тогава всъщност видях какво представлява, разрових се в интернет и видях, че там трябва да е запушено, което означава, че поради някаква причина при мен тази тапичка е паднала преди половин година, защото до тогава колата беше добре..
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаРециклирах дясната полуоска. Всичко заспа. Да видим колко ще издържи. Изпратено от моят Redmi Note 4 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиРазхода е като на колегата под твоя коментар. Общо взето в града при галене, но то тая кола за градско ръчкане хич не е удобна, дава около 12 - 13, при тръгни спри и примерно редовно минаваш 2600 оборота ще отиде на 14-15. При много газ в града - повече. Извънградско до 120 - почти не гори масло и разход около 9, Около 120 - 160 - разход 11 - 12 + масло, 180 - 200 май не гори газ, а само масло.
-
0 точкиТа да попитам... Вече втора обява се пуска във форума за продажба на ХРВ спорт?! Нещо не се връзва! Кое им е спортното на тия "бИгачки"?!
-
0 точкиСеверозапад. Монахиня в Плевен за пазаруване. Минава през няколко МОЛ-а, увлича се и изпуска автобуса, тръгва на автостоп, вдига ръка, спира добър човек, който ѝ декларира, че ще я вози само ако му бутне. Тя казва да. Отбиват в близката горичка и обещанието е изпълнено. Тръгват и по пътя шофьорът я пита: – Добре де, а как ще оправдаеш закъснението си? – Ами ще им кажа, че съм изтървала автобуса, че добър човек ме е качил на автостоп, че ме е изч*кал няколко пъти и затова съм закъсняла. – Как така няколко пъти? – Що, бързаш ли?
-
0 точкиВ магазин за дрехи нахлува разярен римлянин и започва да крещи: - И, откога XL е по-голямо от М, аа?!
-
0 точки- Скъпа! Току що ми се обади личният лекар и ми съобщи, че ми остават 7-8 часа живот. Искаш ли да отидем в някой скъп ресторант и след това да си вземем стая в хотел... - Да, бе! Много ти е лесно на тебе... нали няма да ставаш утре за работа...
-
0 точкиМлад работник е назначен за завеждащ отдел във фирмата. За да се представи добре пред началника, той работи до късно вечер. Тръгва си вече, но вижда шефа да стои до машината за унищожаване на документи с някаква хартия в ръка. - Слушай - обръща се шефът към него - това е много важен документ, а моята секретарка си тръгна отдавна. Случайно да знаеш как работи тая шибана машина? - Разбира се, шефе! - откликнал служителят, доволен от отворилата се възможност да се натегне. Бързо включил машината, поставил документа в нея и натиснал копчето. Документът бавно се скрил в отвора. - Чудесно, чудесно, какво ли щях да правя без тебе - възкликнал шефът. - А, и да не забравя, ще ми трябва в две копия.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00