Jump to content

ivann_rs

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно ivann_rs

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 2.4i Executive
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Contact Methods

  • Skype
    none

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз много бих се притеснил, кратка справка в нета показва, че: USP е полуавтоматичен пистолет, разработен в Германия от Heckler & Koch GmbH от Oberndorf am Neckar. Огледай хубаво тайниците. Можеш ли да намалиш радиото докрай и да се опиташ да забележиш дали идва от някакъв външен източник. Също така на какъв входящ Мод си радио/cd .... Може да е някаква притурка, едва ли е фабрично защото тия коли точно не са много надарени от към такива джаджи. Колата преди фейса ли е и дали е екзекютив?
  2. Здравейте ! Линк : https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 1 х 1л. Линк : https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 A5/B5 1 L 6 х 1л. (1*6.20) + (6*6.95) = 47.9 x 1,9675 = 95 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  3. Хм интересно, имам такова дистанционно да. Иначе аз също мисля, че е от шофьорската врата, но пък като показател не свети. Ще се опитам да го хвана от къде идва.
  4. Опитах и с двата ключа - Все същото. Диода свети, прави го само на заключване и дори при опит да заключа от копчето на вратата в купето, пак не иска. Купих нова батерия, ще опитам с нея, но ме съмнява да е от ключа.
  5. Много тъпо не знам на какво се дължи, но мисля, че не е дистанция защото дори да съм в колата и да натискам бутона за заключване на вратата резултатът е същият. Странно обаче забелязах, че ако помпя копчето и обикалям точно когато съм в задната част на колата и след поне 10 натискания заключва. Това екраниране не знам какво точно е. Дали ще се появи на диагностика някаква грешка ?
  6. Малко да обновя темата, но първо искам да ви благодаря за включванията. Акорд 7 вентилатора се управлява от модул, който пуска с ток през определен интервал от време и така регулира оборотите - импулсно. Не знам, дали това което съм дал в линка не е точно то и да се намира там с цел охлаждане, но пък аз може и малко да съм го намокрил(охладителя) с пяната за климатика. Както и да е, вчера минах през електричари в Русе и мисля, че точно там е бил проблема, защото ми се обадиха след 1 час и казаха, че е РЕМОНТИРАНО и оправено. Взеха ми 45 лв и стана адски бързо, не знам какво толкова може да му ремонтират обаче на това. Всичко си тръгна и климатика и вентилатора, но ми се наложи да оставя колата за 7-8 минути да работи с климатик на място и на слънце. След което като се качих климатика тотално спря, останах само на вентилатор И това 2 часа/ 20 км след ремонта. Това вече може да се дължи на малко фреон, въпреки че преди не го е правила. След кратък престой на паркгинга на Метро, пак се включи климатика и всичко си работи - за сега. Остава и варианта нещо централно електрониката да се прецаква, защото заключването на колата ( само заключването) все по-често не ми работи. Все едно имам отворена врата, а такава няма. На 10 опита 1 път заключва.
  7. Извинявам се, пояснил съм само в Заглавието, но не и в описанието. Става въпрос за вентилатора на купето. Тези на радиатора си въртят.
  8. Здравейте група, Напоследък електрониката (или поне така ми се струва) прави някакви аномалии и реших да споделя, за да видя дали на някого му се е случвало или да е чувал. Колата е Акорд 2.4i 2005г. Executive. От няколко дни при включване на климатик или само вентилатора на купето нищо не се случва. Индикациите си светват както подобава, но нито едното не се включва, компресора дори не се чува. Това което малко ме съмнява е,.че преди 30 дни( и около 2000 км без проблем) правих почистване на питата на климатика с препарат, който се пени. Знам за рисковете с компютъра и го бях обвил с наклон. Така карах близо седмица, пуши от системата близо 2 седмици, но не е имало проблеми и индикации и така цял месец. Отказа стана преди няколко дни. Започнах да разглеждам къде може да е проблем, въпреки малките ми познания, но пък не липсва интерес. Разбрах, че когато не стартира вентилатора, може да не стартира и климатика, може да са свързани. Проверих бушоните, релетата не съм наясно как да ги натоваря и да видя дали работят. Разкачих вентилатора с мотора и видях, че при включване прави опит да тръгне и веднага спира(леко потрепване). До него по кабелите стига ток 12в. След това опитах да вържа вентилатора директно към акумулатора и той стартира без проблем. Което ме насочи към електрониката или ЕКУ-то. Друга аномалия напоследък е че колата не иска да се заключва(само заключва) без значение дали от бутона на вратата или от копчето на дистанционното. Реагира сякаш има забравена отворена врата, а няма такава. Което пак ми изглежда като електроника. Сега разбрах, че един резистор, който по някакъв начин контролира и вентилатора, някой сменял ли е и знае ли какви са симптомите при него, ако не работи. Мисля, че може да съм го намокрил с препарата. Ето го самият резистор -> https://www.autopower.bg/управляващ-блок-за-парно-thermotec-honda-accord-8-clcm-2.4-cl9-de4006tt-g7170c42-i4264802.html#desc Предварително Благодаря за съветите
  9. Здравейте, ето това е нещото което ми препоръчаха, но честно казано не знам дали не става на течност в системата, понеже пише че ще изтече от долу и дали няма да предизвика проблема с компютъра. Впръсква се от вън до стъклото и направо се набива в питата, климатика дори е добре да е изключен. Инструкциите се виждат от снимката. Някой ползвал ли го е и има ли впечатления.
  10. Друг колега с Ауди обяснява, че е доволен от препарат, който ще ми прати малко по-късно. Той махал филтъра на купето, пускал климатика да върти вътре на макс и го пръскал там. Цялата процедура била 30 минути. Не знам при хонда обаче филтъра ми е при жабката, но си мислех, че въздуха който минава от там вече е минал през питата. Като цяло няма идея от къде засмуква в купето. Гледах един руснак, който пръска такъв спрей от пред до чистачките, под стъклото, точно пред шофьора - от там май смуче външен въздух.
  11. Благодаря за съвета, мисля е полезен, а не знаех за тази вероятност. Всъщност това което гледам за въздуховодите не е пяна а по-скоро спрей. Другият препарат, който по предписание се пръска там от където излиза конденза е пяна и яко тече, дори на клипа се вижда - това дали ще е проблем.
  12. Здравейте колеги, С затоплянето на времето, климатика се пуска все по-често или се спира все по-рядко - кой както реши. Обаче като си избирах колата, нямаше модел 2019 и затова взех 2005 та поработил е има няма 15 години в Швейцария. Колата : Хонда Акорд 7 2.4 - пиша тук защото предполагам ще е полезно не само за този модел. Бях се замислил за някаква профилактика на климатика при майстор защото е леко шумна перката( или някой ремък не знам, въпреки че маи ползва пистовия, а него съм го сменял) и леко тормози колата - сякаш съм качил още 2ма мъже. Но пък си охлажда добре и сработва веднага, след като знам и повече майстори, че ще ми вземат само парите се отказвам за сега от тази процедура. Разгледах варианти в нета за почистване от бактериите в климатичната система и ми се иска да направя две от процедурите, но бих се възползвал от всякакви съвети, за продукти и техники при почистването. Ето двете неща на които съм се спрял. 1. Почистване на климатика с пяна - не съм сигоре на моята хонда къде точно се пръска пяната. ТУК има клип и момчето пръска директно там от където изпада конденза, но не знам дали е ефективно и дали не чисти само тавичката, но не и по-нагоре към питата. Доста клипове с други коли, колегите вадят маркуч от под жабката. Като препарат не знам и за сега гледам този, ако имате мнения пускайте - https://servo.bg/produkt/pochistvane-na-klimatik/ 2. Почистване от купето, тук се пръска във въздуховодите. Приятел ми каза за този продукт и че е сравнително доволен - http://klimatik.bg/product/91/preparat-boost-sprey-za-pochistvane-na-klimatitsi-500-ml.html Гледах че и LIQUY MOLY имат препарати, но са доста скъпи, а ме съмнява да са по ефективни. Ако сте ползвали нещо като препарат или техника и имате съвети ще съм благодарен. П.С. За тези, които отварят темата да научат нещо също имам съвет, който никак не е лош и ако не го знаете помага. При ползване на климатика, преди да изключите двигателя, оставете да се обдухат хубаво въздуховодите без климатик, за да ги изсушите примерно 5 минути. Помага за по чиста инсталация.
  13. Да при мен има начин, мисля едната седалка падаше, но имам газова и единственият вариант е да пусна котката да да прави ремонт вътре.
  14. Сега разполагам само с тази, това е на задната кора под тонколоните, с точност под 3тия стоп.
  15. Финал на историята: Обвинявам колегата, че не ми е казал по-рано ...А Аз да разглобя половина багажник, номера, лайсната, кори и т.н. Колега, приеми тази виртуална бира 🍺 и да... всеки може да ми се посмее. Пътувам често извън града и явно като съм товарил съм го закачил, но не знаех че въобще има такова копче. Благодаря. Може да я затваряте, ако я изтриете също няма да се сърдя.
×
×
  • Създай нов...