Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.05.2020 in all areas
-
2 точкиСваляш капака на клапаните , и качваш на ГМТ доло шайбата има белег и за предварението и за гмт . Двете колела от вътрешната им страна имат белези трябва да са един срещу друг или съвсем леко да се разминават ако е тръгнала . това е за смяна . Това е .
-
2 точкиЗначи, трябва да се работи бавно и спокойно, без да се бърза. И така, днес на спокойствие установихме, че захранването на лампите във вратите не минава през никакви транзистори, а от бушона отива постоянно +12 на лампата, от нея се връща на платката и от платката по една верига отива към бутона на вратата, който дава маса. По друга верига отива към едни транзистори от другата страна на платката, където е контролът за отворена врата. Ето снимка на платката (висока резолюция) - червената стрелка показва по кой пин влиза +12 след лампата на вратата. - жълтата стрелка показва по кой пин излиза към маса - в синьо е ограден диод, оригинално 3 ампера, който разделя силовата верига от веригата на чек-контрола. Поради липса на същия, го сменихме с 2А - вляво, в червения правоъгълник е ограден същият диод за дясната врата, даже се вижда и кодът му. - в чеврено е оградено и пинчето, по което идва +12 през лампата на дясната врата. Не се занимавахме да мерим на кой пин е бутонът за дясна врата - вдясно, в жълт цвят са оградено едни малки диодчета и от тях към другата страна на платката отива към транзисторите за отворена врата. При мен проблемът се оказа студена спойка на подменения диод, иначе още първия път е щяло да си заработи правилно. Сигурно при клатене на платката се е разлепил, кой го знае, то малко ли подмятане беше... И така - ако имате проблем конкретно с осветлението на вратата - проверете внимателно дали не е думнала пистата между входа от лампата и изхода към бутона. А ако имате проблем с чек-контрола - освен за думнала писта, проверете и диодът да не е пробил. Прилагам снимка къде беше думнала пистата при мен. Тя е съвсем късичка, от катода на диода до съседния пин. Тази снимка е все едно синият правоъгълник от първата снимка, само че увеличено.
-
1 точкаЗдравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
-
1 точкаКакви шумове трябва да се очакват от разтегната верига, това да не е Ваг. До един зъб няма никакви проблеми с палене и обороти на празен ход, даже върви малко по-добре в средните. Консуматив е, сменя се и забравяш, никъде няма писано колко трябва да изкара, може 200 ккм, или 300 ккм, а може и 100 ккм.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕстествено че е гладък това се набива с преса , дори и нов шенкел със шарнир да ти сложат нали трябва да свалят стария ....... Кво прайм с датчика за който се притесняваш да не се бъгне , ако дадеш 700лв за нов шенкел с шарнир няма проблем със свалянето и слагането , ама ако свалиш стария и ти набият нов шарнир само има проблем . Тия яко са те изкъпали да знаеш , лошо няма да си поддържаш колата с оригинални части , ама тва което са ти обяснили са глупости.
-
1 точкаP0341 е грешката. Веригата може да изкара неопределено време. Не я сменяш ако не си 100% сигурен, че е за смяна.
-
1 точкаЕто този ентусиазъм липсва на форума, а не n-тата тема от рода на "Ще купувам сивик 8. Дайте мнение.". Евала @prissnr
-
1 точкаГоворителите на Акорд 8 започват да "грачат" по две причини - първата е спомената от колегата, а втората е, че шасито на говорителя е изработено от евтина пластмаса, която се изкривява с годините, говорителя губи центровка и започва да хърка. За да се отстрани този проблем се разглобява целия говорител, включително и централната капачка след което се центрова и залепва обратно. Говорителите на Акорд са виетнамски, а говорителите на ЦРВ 3 са китайски и са по-добри от виетнамските.
-
1 точкаЗдравейте! От доста време се каня да повдигна темата с нещата, които направих по въпроса със скапаните говорители на Акорда. Първо се бях засилил да поръчам Инфинитата, към които Veseliq е дал линк по-горе, но след като установих, че с доставката цената става почти двойна, се заех да търся алтернативни варианти. Успях да открия един модел на JBL със сравнително прилични параметри и цена, и най-важното - с импеданс 2.3 ома, т.е. - близо до оригиналните. Ето това е модела и сайта, от който ги поръчах (дано да не правя забранена реклама ) - https://edigital.bg/govoriteli/govoritel-za-kola-jbl-gx600c-p399280 . Благодарение на Veseliq се свързах с момчетата от Sounddoctors, които направиха подмяната на четирите говорителя и поставянето на един слой шумоизолация на вратите (еднослойна, че пусти бюджет беше доста изтънен ) - тук е момента да ги похваля и препоръчам силно! Ето малко снимки как изглеждаха нещата: http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393169 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393172 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393167 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393168 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393170 http://dzmeq.snimka.bg/automobiles/speakers.131872.38393171 И ето че чудото стана - оказа се, че в тая кола музиката можела да има сравнително добро звучене ! Впечатленията ми до момента (може би леко субективни, но все пак) - по добрата звукоизолация доведе до осезаемо по-ниски нива на шума от околната среда, заради малко по-високите омове като цяло музиката звучи по-тихо, но доста ясно, баса определено стана по-плътен и на последно място - за съжаление усетих колко кофти сигнал изкарва любимият ни mp3 формат, сравнен с друг (по-качествен и некомпресиран) източник... Тъй като в момента имам четири нормални колони, започнах да чувам пърдене пък от субуфера, което според момчетата от Sounddoctors можем да излекуваме със следното нещо - http://aval-bg.com/3057/Ground+Zero+GZUW+8SQ когато му дойде времето. Надявам се темата да е полезна и да помогне с нещо.
-
0 точкиАз чакам моята 3та година да се счупи.
-
0 точкиПреди покупката ходихме в Юбико, там правиха диагностика, има разпечатка, от която нищо не разбирам поради липса на референтни стойности. Смотолевиха, че имало няколко незначителни грешки, които изчистили.... И това е. На предишната ми кола-Авенсис, чека и светеше 3 години, но си знаех, че е от двата катализатора и 4-те лабда сонди. Да се надяваме, че и тук е нещо такова, въпреки че като се облещи оня голям оранжев символ, не е ОК...
-
0 точки
-
0 точкиСпециален поздрав за бате Емо и всички " мои " хора, които сънуват диви коне... п.п. Надявам се хората " отгоре " да не ми преместят песента. 😉
-
0 точки
-
0 точкиАко веригата беше толкова износена,че да гаси колата щеше да иска да излезе през корпуса и да я чуваш от десет метра.Ама,като си решил да даваш пари давай,все е някаква инвестиция занапред.
-
0 точки
-
0 точки19.6.2017... Що така сте занемарили таз убава тема... Ако е рекъл Господ, скоро може би ще имам отговора на тая гатанка: - купе - четири фара - височина - 1305 мм. - мотор по " американски " - 1 : 1, диаметър цилиндър към ход на буталото - максимална мощност при 7 000 оборота Що е то? Надявам се да сбъдна една мечта и да дам отговора със снимки...
-
0 точкиМола те разясни кои грешки открихте,как разбрахте че веригата е труп,все пак е на 190 хил или не си сигурен в км. Не може да е толкова живота на веригата ,това трябва да е зверска експлоатация и никакво мазане на масло там,тоест много дълги смени на същото или използване на евтини масла .Коя грешка показва за позицията на вала,това май е прехвърлил зъб на веригата нека да кажат знаещите.
-
0 точкиЗдравейте, неразбирам защо когато имате проблем, сте много активни, а като се реши, никой нищо не пише. Какъв е смисъла от цялото писане?
-
0 точкиБърз Ъпдейт, 2000+ км, маслото не е мръднало/от време на време се кара и в червената секция особено ако някой много гадно ме засече и се зачешем с изпреварвания /. Колата си е все така стегната, не хлопа/с нашите дупки знаете как е / а двигателя е много тих. Среден разход : Извънградско - 7.1л - 7.5л - със 120 и 130 при изпреварвания. Градско - 10л - 11л. Зареждам от лукоил / марешки. Фаровете вече са окей и чакам само Лед габарити, халогени, интериор и стопове. Обмислям облепяне на капаците на огледалата с карбон който поръчах от Англия. Намерих си професионална машина за пастиране и мисля са седна да почета как става /ако случайно някой може да даде съвет / и да почна да се пробвам сам /първо по старата ми а3-ка /, защото колата много лесно се драска... Пастираха я, леко я бутнахме с чантичките докато я оглеждаме и пак драскотини. Колегите с кожен салон, можете ли да препоръчате някво мляко или препарат за редовно импрегниране /поддръжка на седалките, защото от това слънце се опънаха а едната леко побеля. Като цяло съм адски доволен от возия, екстри и вървете, единствената лоша страна засега е това лесно драскане.
-
0 точкиНезнам защо,но сравнението с тезата на доц. Мангъров за масово заразяване и създаване на групов имунитет оприличавам с това да вземеш над 10годишна кола и да очакваш минимални разходи за части и ремонти. Според мен има два варианта. Да я вземеш по тънко ,да подмениш, реновираш,обслужиш всичко (както направи Markony) и тогава да очакваш и прогнозираш бъдещи мин.разходи.Другия вариант -нещо се обади и сменям ,ще са постоянни ,което е нормално за стар автомобил. При мен (имам я вече четири години) и по план ми остана рейката- луфт от дясно, тампони и лагери на макверсон и полуоски -нямам проблем към момента,но съм решил да ги сменя. За това което е сменено не водя отчет за сумата -(съединител,помпи съединител ,дискове,барабани,накладки,жила ръчна, амортисьори и пружини отзад ,както всички тампони отзад. Отпред само биалетки ,външни накрайници и задни тампони носачи.Имаше и тампони двигател. Ще ми се за една 2 crv, (тройката не ми харесва) ,но като се замисля,че всичко това трябва да се прави отново не виждам смисъл. Хубава вечер колеги!
-
0 точкиПреди седмица поръчах тези пера и чакам да пристигнат. https://www.aliexpress.com/item/32971540176.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.39f84c4dlZJ22H Смятам, че тип D би трябвало да станат на оригиналните държачи. 4 броя с доставката на цената на 1 оригинално - не е толкова голям риск.
-
0 точкиЗдравей колега. Изкоментирай ги с майстора си, но по първия въпрос това е схемата. Питай го за кой носач става въпрос. По второто питане мисля, че става въпрос за този тампон. Дано съм ти бил полезен.
-
0 точки
-
0 точкиКолкото и бързо да се развиват съвременните технологии. Средният пръст си остава лидер за бързи съобщения.
-
0 точкиКолега, моята е German Edition elegance, има ги в mobile.de Моята няма кожен салон (аз не обичам кожата, да се нагрява лятото и да се обелва, ужасна е), но това е въпрос на приоритети. За мен по-важни са ми горните екстри. Каквото и да избереш, направи го съзнателно. Както се шегуваше един приятел: "Твоята Хонда е най-хубавата Хонда в цялата история на автомобилопроизводството". И е много прав, защото е ужасно да купиш нещо и после да те е яд, че си го купил или да я караш без мерак.
-
0 точкиДо месец ще имаме преки впечатления от 1.5 Турбо Executive.Като му дойде времето ще пиша подробно и където трябва,но наистина върви повече от 2.0ката а разхода е смешен .
-
0 точкиПълни глуппсти. В тези смешни предавания могат да се подиграят с всеки автомобил както и да го превъзнасят 1 час. Те за това съществуват, за който си плати. Само не разбрах например какво иска от системаъа за стабилизация, не видях колата да се поднесе колкото и да я върти в СНЕГА. Или например от ускорението, от 90 до 130 колата се издърпа доста добре. Гледал съм клипчета на 1,5Т как лепи стотака за около 8 сек, което е повече от добре. Смешници. След 10 години ома да обясняват колко е сполучлива.
-
0 точкиВероятността да хвърлят еднакъв зар е ясна - 1/6. Ако се има в предвид не само един, а единия или другия /защото са двама/ затова е - 5/12. Разбрах, че питаш за един, тогава се дели и затова казах - 5/6.
-
0 точкиЗаради това по-черното, правилния отговор би трябвало да е - 25 лв. Иначе може да се приеме за верен и варианта на Коко: 15 лв. + шапка, което пак като стойност е 25 лв. , но в отговора фигурира думата шапка, което нарушава това в по-черното.
-
0 точкиHunter ,продължаваш да пускаш гадни въпроси ,що така бе ,хубав човек пък глей кви гадни въпроси пуска Мисля също че няма да дочакаме другото решение на ОНАЯ задачка -знаеш коя
-
0 точкиПускай я де Hunter ,той по принцип зетя винаги си е гадно коПили и тъщата примерно винаги използва момент за да му види сметката
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00