Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.04.2020 in all areas
-
4 точкиАко няма карантина, в същото време болниците са претоварени, независимо дали с 70+ годишни хора или с млади и работоспособни - смъртността от всички други причинители ще се увеличи. Ако спешните отделения са засипани с болни от коронавирус, звъни се 10 пъти повече от обикновено на 112, част от медицинските лица са се разболели и капацитет им е намален - шансът да получиш адекватна и бърза помощ при битов инцидент, инфарк, инсулт, катастрофа или тривиална операция като спукан апандисит, е много по-малък. Хора ще умират от неща, които нямат общо с коронавируса и които до преди него са били решими. Предвид това, че ваксината няма да дойде скоро, в някакъв момент ниско-рисковите хора ще бъдат призовани да се върнат на работа и да взимат максималните възможни мерки. Който може да работи от вкъщи - ще работи от вкъщи още дълго. Масови сбирки, концерти, театри, кина, спортни събития, групов туризъм - сигурно ще бъдат забранени докато не се намери ваксина. Това ще промени много индустрии краткосрочно и дългосрочно. Неизбежно е на този етап, независимо какво наредят Бойко и Мутафчийски. Защото сме малка точица на голяма планета и нашия просперитет зависи от това дали можем да изнасяме за и внасяме от други засегнати страни. Дори днес да призоват хората да се върнат в заводите (метафорично), ако няма за кой да изнасят продукция и от кой да внасят материали, все тая. Прекрасен момент е да мислим има ли с какво да помогнем на други страни в ЕС, освен да чакаме ЕС да ни спасява. Малки жестове в трудни моменти не се забравят.
-
3 точкиХора ... Знам, че ни е втръснало от всичко... Да ни нареждат какво да правим, да ни плашат, да си седим вкъщи, да носим маски, да си мием ръцете. А колко майтапи, меме-та, вицове се пръкнаха в нета по повод коронавирус-а не е истина. Знам, че "Бойко и компания пак ще се възползват и накрадат на наш гръб". Знам, че конспиративните теории са много сладка тема за чесане на клавиатурата и съм съгласен, че зрънце истина винаги има. Знам също, че ако тук се случи нещо с 1/10 от интензитета на случващото се в Италия например не само здравната ни система ще колабира. Само като чух, че близо 1000 души са починали в 1 ден ми става лошо. Знам също, че никои "мерки" не са 100% правилни, нито оправдани, така че пак зависи от нас да мислим. Неслучайно дадох малък пример с Тайван - малък остров на 80 км от Китай, в който епидемията така и не се случи. Историята е много интересна, на който му е любопитно може да я намери. В момента не вярвам някой от нас да може, нито управляващите да даде правилната рецепта за справяне със ситуацията, чийто пик си мисля, че тепърва ще настъпи, но и аз се надявам, че ще стигнем платото скоро и ще ни се размине и тоя път. Може да сме 20-50 години назад, но това "нещо", този "грип" дойде много бързо и знам също, че нещо докато не ни дойде не главите не можем да го оценим. Искрено се надявам да не се налага всички ние в един момент да разчитаме на една и без това крайно неефективна, окаяна, изтормозена и в крайна сметка евентуално претоварена здравна система. Нито на лекарите ни да се налага да правят избор кой да живее, кой да умре. Този път аз ще заключа, защото честно казано не виждам как си помагаме. Надявам се да ме разберете, благодаря за заформилата се дискусия, колеги! Поздрави и дано да имаме възможност да си кефим на Хондите много дълго време и да се случат всички хубави събития, които не се случиха!
-
1 точкаВече бях забравил за проблема,но все пак да споделя развитието.След почистване на дросела колата няма вече въпросната грешка вече към 5-6к
-
1 точкаДа се извиня за кое, че моля да не се споделят конспирации и да не се умаловажават препоръките давани от СЗО и от кризистния ни щаб (които напълно следват налаганите ограничения в останалата част от ЕС)? Фактите са, че държави, които имат далеч повече какво да губят от нас от към икономика (Италия, Испания, Франция, Германия, Съединените Щати), след първоначално игнориране на проблема, изведнъж прибегнаха към същите или по-остри мерки, които биват налагани и у нас. Фактите са, че крайният брой заразни и загинали, е пряко зависим от колективните ни действия. Нищо, което ще споделиш тук след няколко години, няма да промени факта, че Covid-19 ще остане в книгите по история.
-
1 точкаЗа да пищи датчика или е разкачена буксата, или е прекъснат кабела или е за смяна датчика! Няма чистене ! След смяна с нов сам се оправя!
-
1 точкаЩом не си "конспиролог", недей да твърдиш неща, които са в разрез с идващото от Световната Здравна Организация. Или да поставяш под въпрос тяхното решение да обявят случващото се за пандемия. Не и в (този) Хонда форум.
-
1 точкаЗа тези които ги интересува ..малко развитие по темата . В момента няма такава наредба и такъв срок /10 години/. Очаква се в бъдеще да бъде заложен след като се промени наредбата за прегледите / не знам точно как и беше името/...и в момента спокоино можеш да минеш преглед и 30 годишна бутилка...току що разговарях с хората които правят ГТП....😃
-
1 точкаЗдравейте отново. Благодаря на всички за отговорите, някои даже толкова детайлни, че не разбрах всичко! Тази седмица ми пристигат маслата от общата поръчка: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html (въпреки, че не един колега ме посъветва да започна с някакво по-евтино, защото е първа смяна откакто съм я взел, но така или иначе следващата може да я направим на по-кратък период) Ето към какво съм се насочил за филтрите и мисля да поръчам в близките дни спрямо насоките, които ми дадохте тук: 1. Маслен филтър - Purflux или Mahle 2. Въздушен филтър - Filtron или Mahle 3. Филтър купе - харесах този на Mann 4. Относно горивния филтът - гледам тези и се чудя дали са подходящи за тази Хонда, че ми се струва много голяма разликата между това, което ми предложиха като оригинално за 182 лв. и тези цени (тройна цена?) 5. За това чудя си мисля също. Видях мнения, че и този филтър се сменя, аз даже не знаех, че и там има. Гледам има филтър и отделно комплект. 6. Пистов ремък - Continental - тук не видях две мнения. Единствено се чудя дали да взема сега, или да видя какво ще каже майсторът - дали е за смяна. Но така или иначе цената не е висока, така че ако го взема и не го сменя сега, ще остане за по-нататък в резерв. 7. Намерих тези и тези свещи за този двигател според сайта в мнението на последния колега. Не знам обаче и за тях дали да бързам да ги сменям веднага. Като сметна какво ще ми излезе след поръчката на маслата и сега на филтрите и това, което ми даваха първоначално като цена, се получава една доста прилична сума. Добре, че се сетих първо да разпитам тук, вместо да се втурна да обслужвам някъде.
-
1 точка
-
1 точкаЗапочва но не започва. Колега kvd74, можеш да видиш в сайта на НАТО какво пише. Тя новината е от средата на миналият месец, че и по-рано. А имам близък в Италия, мога да те свържа да му обясниш, че там няма вирус. P.S Спирам да пиша в тази тема и се надявам всички да сме здрави и да останем здрави до краят на цялата тази криза ( и след нея разбира се ). Пазете се и пазете близките си.
-
1 точкаЕто този ентусиазъм липсва на форума, а не n-тата тема от рода на "Ще купувам сивик 8. Дайте мнение.". Евала @prissnr
-
1 точка@dboychev, за филтри търсиш Mahle, ремък - Continental. Масло за скоростната си вземи оригинално Honda ATF. ОЕМ - Original Equipment Manufacturer - демек оригинални. Реално Хонда не правят филтри, нито ремъци и подобни неща. Разказах ти за моето преживяване в Бултрако. Оказа се, че Mahle правят горивните филтри на Акорд 8 i-dtec.
-
1 точкаСвали си най-добре Autodoc приложението и си купи хубави филтри на добра цена. Да ти кажа честно аз отидох до Бултрако да си купя ОЕМ горивен филтър. Струваше 40лв. до колкото си спомням. На кутията си пишеше Хонда. Обаче, като отворих филтъра имаше един номер на него. Като написах номера в нета и ми излезна, че този филтър е Mahle. Така, че взимай смело Mahle филтри от Autodoc и да не ти дреме. Ще ги вземеш на много по-добра цена, отколкото от тук. Цените са с 50% надолу
-
1 точкаЗдравей колега dboychev. Попълни си профила,повечето колеги на не пълен профил изобщо не пишат. За колата - карам същата. Освен маслото на кутията те съветвам да и смениш и филтъра който е външен и се сменя лесно. Горивният ти е в резервоара и се сменя,при мен беше сменен в Швейцария. Филтър купе и двигател сменяш задължително защото на вън ги сменят на по 30 000,така давали от Хонда.Аз ги сменям всяка Есен когато паднат всичките листа от дърветата.Има защо. Масло двигател и филтър е ясно,вървят комплект. Антифриз се сменя на 10 години или 200 000км. Долу на радиатора има кранче,става много лесно. Ремък и ролки не знам кога се сменят по пистовия.При мен ги бяха сменили. Свещите на 120 000....... .Това ще го правя аз тази година,само време да намеря. Съветвам те да сменяш всичко с ОЕМ части за модела без маслото. Аз сложих 0w40. Успех.
-
1 точкаАко търсиш "далавера" ще береш ядове.Апостолов го забрави!В който и квартален сервиз да отидеш с купени консумативи-няма да те върнат!"Големите" само ще те одерат!Все пак няма да правиш основен ремонт!Купувай качествени продукти-далаверата после излиза"обратна"!
-
0 точкиЗдравейте, От лятото съм горд соственик на CV-R III /2008г. , но както повечето такива коли, няма опцията дневни светлини, и затова реших да си я монтирам. Четох из форума, но не намерих нещо съществено /лесно/ за монтажа и затова импровизирах. Реших да си спестя рязане, оголване на кабели и изталация, затова връзките ги направих директно на предпазителите в купето под таблото. На снимките мисля че става ясно, за който реши да го направи по лесния начин. Дано съм полезен на други колеги
-
0 точкиЗдравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
-
0 точкиЯдове със новите полуоски не съм забелязал...то и така не е добре:) почнах да въртим гуми.... а преди доста ги жалих,да не би да скъсам и аз
-
0 точкиЗа сега фактите грубо казано са: Над 500 доказано заразени хора. Далеч не всички са хоспитализирани пациенти. 10% от тях са преминали през заразата окончателно. 60% от тези 10% са излекувани. 40% от тези 10% са починали. Мерките дават резултат съпоставим с априлският сняг спрямо идващата пролет. Не можем да спрем "гората да се разлиства". Това ще стане чак след като всички "цъфнем" навънка. https://frognews.bg/novini/dots-mangarov-men-strah-skaraha-shega-rabota-niama-kaja-imeto.html?fbclid=IwAR34p9MOpjV1NRSHaIMlVW8FxUswsmZPzPAMXDxWCacC-7rcGId6U0vq970 Надеждата е множеството малки (знайни и незнайни) "огнища", да утихнат от естествените "дъждове" на имуносистемите ни, вместо да се превърнат в общо "пепелище".
-
0 точкиПрав си, в Холандия кеша почти го няма! Това обаче е отдавнашна тенденция и вируса не е катализатор! Вируса е нещо, за което ще разберем след време. Теории и конспирации много, целта в момента е да оцелеем, физически и икономически!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря на всички колеги , взели участие в дебата...дано е бил полезен.😀
-
0 точкиСлавчо питаш къде го пише, търси сега би трябвало да имаш време. Аз ти отговорям как е в Италия, държавата която е измислила това алтернативно гориво. Метан на всеки 5г проверка на бутилката така до 30г. Отнема около две седмици през които караш на бензин. За GPL бутилката се сменя на всеки 10г от датата на монтажа без никакви прегледи просто се хвърля. Това, че твоята бутилка е BRC не променя нищо. И на двете ми коли са същата марка и ги сменям на 10г. Къде го пише ни най малко ме интересува.
-
0 точки" Един човек отишъл в гората, загубил се и се изплашил. Започнал да вика - ИМА ЛИ НЯКОЙ? Чула го мечката и се обадила - ИМА, СЕГА ПО-СПОКОЕН ЛИ СИ? "
-
0 точкиСлед 15-тото почистване на айфона със спирт,Сири проговори на руски и поиска кисели краставички!
-
0 точкиКолеги, преди 2 дни си поръчах за моя сервиз професионална диагностика и кодиране . С тази диагностика вече ще може да добавям ключове в паметта, да пускам регенерации, да кодирам разни опции на автомобила, да извършвам тестове и настройки. Ако някой от София или региона има нужда от помощ - може да помогна. Пазете се банда! Останете в къщи!
-
0 точкиКолеги, преди 2 дни си поръчах за моя сервиз професионална диагностика и кодиране която струва 700лв. Тези букси ELM са само да ти види грешката и то няма гаранция , че ще успее да го прочете. С тази диагностика вече ще може да добавям ключове в паметта, да пускам регенерации, да кодирам разни опции на автомобила, да извършвам тестове и настройки. Ако някой има нужда от София - може да помогна, като може да ми пише на лично.
-
0 точкиХирурзи разговарят по време на обедната почивка на тема, какви са любимите им пациенти: – Значи, най-обичам да оперирам счетоводители. Всичко вътре е номерирано. – Аз предпочитам библиотекари. Вътре всичко е по азбучен ред. – Предпочитам информатиците! Всеки орган е в различен цвят. – Най-лесно се оперира политик! Няма сърце, тестиси и гръбнак, а главата и задника можеш спокойно да ги разменяш.
-
0 точкиПродавал един арменец гевреци в парка и всеки ден млад мъж, които тичал по алеята, спирал давал един лев, колкото струвал геврека и без да го вземе продължавал с тренировката. Един ден арменеца го спрял, преди да продължи, и човека му казал: -Знам какво ще ме питаш- защо ти давам левчето без да взема геврека. Ами аз съм богат и искам да помогна на тези, които имат малко пари, не се чуди, това е нищо за мен. -Не бе човек- казал арменеца, исках да ти кажа само, че от днес ги продавам по 1,20лв.гевреците.
-
0 точкиБай Тошо (Тодор Живков): Ха, ха. и по мое време само тираджиите излизаха зад граница, ха, ха ,ха!!!
-
0 точки
-
0 точкиВ един цирк се явява нов кандидат за работа: Господине, какъв номер можете да правите? Викат ми "Царя на яйцата". За 15 минути мога да изям 100 кокоши и 100 патешки яйца. Много добре, ще ви вземем на работа. Обаче да знаете - в неделя имаме по четири представления на ден, ще можете ли да се справите? Че как, разбира се. Това е много хубаво, но като дойдат празниците, имаме представления на всеки час. Как така на всеки час? А аз кога ще ходя да обядвам?
-
0 точкиЗдравейте,за съжаление много рядко пиша,но днес разреших един доста така сложен проблем,с който се занимавах от доста време. Става въпрос за отечка (battery drain). Ходих и по майстори и все тази си беше. Единствено джоба ми ставаше по лек,но решение нямаше.. На карая реших сам да се заема,закачих мултиметърът и започнах да вадя бушоните,докато не открия кой е проблемният. След като открих въпросният бушон,го извадих и проследих какво не работи. Съответно те бяха няколко...(светлините в купето,двд-рома и малкият дисплей горе). Днес се заех с разглобяването на нещата под ред,докато накрая не стигнах до панелът на малкият дисплей,разбира се преди това разглобих всичко останало...След като махнах панелът,зейна блутут модула. Откачих буксата и отечката изчезна. На мен лично камък ми падна от сърцето и затова реших да споделя какво се случи. Надявам се за в бъдеще да е полезно на някой,та да си спести паричките. Електрическите услуги,не са леки...Особено тук в Англия. Това е общо взето. Не е гот на 2,3 дни да ти пада батерията и така... Поздрави:Миро
-
0 точкиПроверката ако е да ги свалиш и огледаш,това е ок понякога има видими следи за неправилната работа. Всякакви други интервенции,като дай да видим дали дават искра,рискуваш да скапеш нещо друго обратно по веригата,доста по-скъпо от една свещ. Разстояние на електродите на свещите е хубаво да се замери,ако имаш наличен инструмент за това. Бобините проверявани ли са. Ето тема и разисквания за свещите тук от форума.
-
0 точкиПолзвай тук общата поръчка за да намалиш тази сметка за Оем маслата. 1. Моторно масло - има ги в ато24 по евтини 5w30, ще търся пълна синтетика по стандарт ACEA A5/B5. Добре си се насочил намери в сайта,аз бих започнал с това https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html с къса смяна 5хил км ,въпреки че не е ACEA A5/B5 за да видя как е двигателя с харченето и после бих сложил https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html което ,според мен е по точния вискозитет за твоята кола. После може да избираш от по-скъпи масла. Важно е да разбереш прясното и ново масло съхранява двигателя. 2. Маслен филтър Манн или Мале PURFLUX-те правят и Оем филтрите. 3. Скоростна кутия - масло Хонда - от общата поръчка 4. Въздушен филтър - Бюджетен на Филтрон по честа смяна. 5. Горивен филтър - 182 лв. този пък какъв е да не е в резервоара,че е толкова скъп. 6. Ремък - 90лв./49лв. тук бих сложил най хубавия.CONTINENTAL марка на която аз разчита,BANDO правят ОЕМ ремъците. 7. Филтър климатик - 48лв./20лв. този от 20 лв по често ,а да не смърди в купето може да е с активен въглен. Това са моите предложения.
-
0 точкиЗдравейте отново, След много търсене и още толкова късмет се сдобих с машинка и ми я сложиха. Много добре работи и съм доволен. Пиша, защото се оказа, че може да се намери още една машинка ако случайно има друг ентусиаст като мен. Става дума за Waeco MagicSpeed MS 700. Можете да му свалите/прочетете документацията на следния линк: https://manuall.co.uk/waeco-magicspeed-ms-700-cruise-control/ Универсално е, за жилна газ, има всичко нужно в комплекта, за да се инсталира. Състоянието е старо, но неразопаковано (всички чарколаци са си още в опаковките). Ако някой има интерес нека да пише.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00