Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.03.2020 in all areas
-
4 точкиАко това е намек, че форумът взима пари от поръчките за масла, без да е било официално обявено, то искам да уточня, че форумът не е взел и стотинка от темите за общи поръчки, поне от както аз се занимавам с него. Единствено @fenabg е плащал еднократно за тема за неговият сервиз и маслата Yacco, която е в отделен раздел и пределно ясно, че е платена. Нито @Чавдар K, нито @Izanagi, нито никой друг е плащал за организиране на поръчки. Добре дошъл си и ти (сам или посредством роднини в България), да организираш такива, дори да си слагаш надценка - ако потребителите са ОК с това. Имаше много идеи за това общите поръчки да се таксуват. @Markony беше предложил това да става с конкретен малък процент (1 или 2%) от стойността им, но това не се случи, защото нямахме механизъм да го правим легално (фирма, фактуриране и прочее). Ако това се промени - ще бъде обявено като закачена тема в раздела, с всички правила, които организаторите на общи поръчки трябва да изпълняват. Точно за това те моля и ти да не изказваш убеждения, които не са подкрепени с реални доказателства ✌️ Аз лично ти харесвам постовете в които споделяш конкретна и фактологическа информация и смятам, че помагат потребителите сами да изберат какво е подходящо за тях. Но ако някое масло не ти харесва - не е коректно да се спекулира по такъв начин, че то се прокарва заради нечии интереси...
-
2 точкиАми, при създалата се обстановка това е правилният подход. Да не искаш да стане като в Италия: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3093342364065610&id=100001696309442&anchor_composer=false
-
2 точкиНе пипай мотора, ако няма нужда. Изпратено от моят SM-A505F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаТова видео дали са го гледали нашите управляващи страната ?Вярно е ,че това е война с вируса ,като при всяка война се прилага военно положение -само така ще избегнем италианския сценарий,никакви контакти на никой с никого ,както сме зле и с апаратура в болниците и с всичко ,даже по-строги мерки от италия трябва да се предприемат ,за да изолираме гадината ,че иначе изведнъж ще стане страшно .
-
1 точкаHonda ATF DW-1 това е за автомата може да избираш между https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html и https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html но това е в кварти и бутилката е 0,946 мл, трябват ти 3 л. Извинявай за съкращението ОЕМ-да това значи оригинален. PURFLUX- и те правят и оригиналните маслени филтри. Аз ползвам този маслен филтър https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&source=hp&ei=Cw15Xv6sCoOMmwX6376YAw&q=ман+610%2F6&oq=ман+610%2F6&gs_l=psy-ab.3..0i22i30l2j0i22i10i30l2j0i22i30j0i22i10i30l3j0i22i30l2.1857.5776..6023...0.0..0.101.757.5j3......0....1..gws-wiz.......0i131j0.HSyxpkg4TUA&ved=0ahUKEwi-3p66qbHoAhUDxqYKHfqvDzMQ4dUDCAU&uact=5 Свещите тук може да провериш кои са за твоя модел. http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA обикновенни 40 хил км,ако са ирирдиеви 120хил км се сменят. Антифриза ако цвета на този който е в твоя радиатор е такав не го мешай с нищо сложи същия. Както е писал колегата имаш външен филтър на автоматичната кутия,там е хубаво да е оригинален ,имаше теми тук мисля че беше 58 лв или там някъде.
-
1 точка@dboychev, за филтри търсиш Mahle, ремък - Continental. Масло за скоростната си вземи оригинално Honda ATF. ОЕМ - Original Equipment Manufacturer - демек оригинални. Реално Хонда не правят филтри, нито ремъци и подобни неща. Разказах ти за моето преживяване в Бултрако. Оказа се, че Mahle правят горивните филтри на Акорд 8 i-dtec.
-
1 точкаИ си платих в деня в които се разбрахме ! Благодаря за уточнението . !
-
1 точкаЕто и още малко снимки. Ролята на маслото при тази травма е че все пак е успяло да запази малко лагерите инак биха станали на телове. Какво се е случило състоянието на лагерите е от детонаций! Детонаций при и над 7500 оборота причинени от частично запушване на цетката ма инжектора и липса на достатъчно гориво така наречената бедна смес. Лагера е разрушен не е повлякъл. Какво е стававало. Докато буталото се движи в компресионен такт бедната смес се детонира, само запалва се. Коляновия вал бута на горе детонацията на доло. Този тип разрушаване' е характерен при детонационно горене.
-
1 точкаНяма нищо вечно! Принципно колата се кара САМО градско по 20 мин в посока със средна скорост 40км/ч поради това няма кога да си направи регенерацията. Аз лично с това свързвам светването на дпф. В случай , че светне пак ще го сваля и изпратя за почистване.
-
1 точкаОтносно филмите - можеше да пуснат това видео по телевизиите, вместо да паникьосват населението с брифинги. Нагледността винаги прояснява ситуацията по-добре от демагогстването.
-
1 точка
-
1 точкаНеговия мотор е с жило, "механичен" дросел, не му трябва софтуер, за това го питах какво точно е правил. Мене Маркони, (да се свети името му) ме е учил: Оставяш колата да загрее до включване на перката на радиатора, гасиш, махаш едната клема на акумулатора за определено време, закачаш клемата и се връщаш на шофьорското място, изключваш всички ел. консуматори и въртиш ключа без да пипаш педала на газта. Колата, без да пипаш нищо, трябва да работи така до третото включване на перката на радиатора.
-
1 точкаПърво - Не съм поддръжник (заклет фен) на никоя марка масло, нито имам връзки с които и да било колега/съфорумец, предлагащ масла. Второ - Ако бях "обикновен потребител", винаги щях предпочета да си купя масло (по възможност със съответните сертификати) от производител, които сам си създава базата (базовите масла). Петро-Канада са именно такава компания. Всичко при тях е открито. Можеш да видиш характеристиките на базовите им масла. VOA винаги са потвърждавали честността на тази компания - продуктите и техните бази са такива, каквито са обявени в PDS-ите и MSDS-ите. Няма шменти капели. Предполагам, че всички правим разлика между Петро-Канада (Мобил, Шел и др. подобни компании) и многото "блендери" - компании, които купуват суровините (от големите играчи) и ги смесват, за да получат крайния продукт. За "масата" знайни и незнайни блендери нямаме никаква представа що за бази ползват (откъде идват базите, какво им е качеството). Отделно се намесват "игрички" с пакетите и подобритвелите на вискозитета - цена/качество. Трето - Изключения от горното (за мен) са Amsoil и Red Line (бутикови масла), но там нещата стоят по различен начин. Извоювали са си доверието многократно. Четвърто - Горното е лично мнение и не обвързвам никого с него, нито съветвам някого да си купи което и да било от гореспоменатите масла.
-
1 точкаСвободата не е за прости хора! Да си свободен означава сам да си налагаш ограничения. Зигмунд Фройд
-
1 точкаЩе разширя смисъла на това безспорно твърдение: Не пипай нищо по колата, ако няма нужда. Всъщност, това важи за всички технически устройства. Казвам го като инженер с над 20 годишен стаж. Звучи просто! Но не е ... да разбереш кога има нужда
-
1 точкаДоста мои познати карат дизели и не са имали ядове. Само че се делят на 2 групи: Едните карат вехти, прости и проверени с годините, а другите нови и гаранционни. Мен понеже "много мъ и страх" гледам да не стана изключение от общия фон и за това карам бензинки (без газ). Гледам както казват "... да е мирно селото", но евала на рискувалите. И те се делят на 2 групи: Едните са в неведение за евентуалните неприятности, а другите не им дреме и ще го мислят (ако стане беля). В тая дилема няма правилен отговор, а вероятностите са хипотетични, и само "онзи горе" знае кому кога и какво да въздаде. Вчера заничах под едно Санта Фе. Скъсан колянов вал под средната опора на блока. Собственика е тираджия и не е като да няма опит и да е зверствал с фемилито при старта на ваканционното пътуване. Карайте си - кой каквото има, безаварийно и с настроение.
-
0 точкиТихо се сипе мартенски сняг. Нищо не щипе, вкъщи сме пак. Шаро се крие нейде далеч. Че от разходки писна му веч. То бива женски месец, ма тоя март напрао ни прекИна с тоя климат и ковид :(
-
0 точкиКолега, точно над твоя пост е описано положението точно и ясно. Решенията са две, или оригинално от Бултрако за 500лв+, или рециклиране на оригиналните. С тоя Фебест ще е такъв смях, че лошо ще ти стане. И да ти дам един жокер, ако рециклираш първо рециклирай лявата полуоска(късата), а не както разправят дясната(дългата).
-
0 точкиЕто още малко екстри, които скоро монтирах: Ветробрани и огледала (стъкла). Изключително доволен от качеството, просто нямат равни японците, всичко е изчислено. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиАко нямаш проблеми по-добре недей. Най-малкото няма смисъл. Да не говорим, че с времето може и проблеми да създаде.
-
0 точкиЕдин човек казал на Буда: „Аз искам щастие." Буда му отговорил: „Първо махни Аз - това е егото. После махни искам - това е алчността. И накрая ще имаш самото щастие".
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиБаСи конспирацията за два несветещи плафони! Пратихме те да ровиш в бушоните, а може просто да са им изгорели крушките
-
0 точкиАбсолютно!Колата когато я взех тъкмо беше (на 220к км.) излязла от гаранция и съм й прегледал историята в Хонда.Аз съм й навъртял около 120к км.
-
0 точки3 поста над твоя, но иначе си прав - трябва да се повтаря, за да бъде осмислено.
-
0 точкиЕ колко по-нов анализ да предложа?! Няма как да намеря анализ от вчера... Ако ти имаш по-нови анализи, сподели ги, моля.
-
0 точкиМного е! Нивата са като за рейсингово масло (без катализатор), а не за нормална употреба. Препоръчвал съм го пред конкретни други други масла, с оглед на цена-качество и със задълчителното условие, за по-честа смяна. Също така съм препоръчвал и други масла, пред него, с оглед на качество, когато цената не е фактор. В никакъв случай не съм препоръчвал само Петрото! Дайте да бъдем обективни... Новата формула - Dexos1, Gen2: https://www.oil-club.ru/forum/topic/37511-petro-canada-supreme-synthetic-5w-30-dexos1-gen2-свежее/
-
0 точкиЯвно не всеки може, щом някои не могат да намерят. А аз организирам всяка година поръчки - всичките ми роднини и познати в БГ получават масла поръчани от мен, а те си ги разпределят. Даже не виждам стоката на живо. Няколко комшии, колеги и познати в Германия също получават масла, които аз поръчвам и разпределям.
-
0 точкиТвоето предложение е всеки да почне да пуска теми за да събере други пет за да си вземе една туба,и да си организира обща поръчка за да хване промоцията по 3,42€/туба. После същия човек да организира доставки с куриер,казваш до вратата, та с коя фирма работи .levoil.de че доставят до адрес в Бг за 3,42€/туба. Нещо аз примерно не се навивам че да си взема било то дори Монол за 10 евра,нямам го времето и нервите. За това съм благодарен на Чавдар че прави това вместо мен. Или излизаш с предложение че организираш общи поръчки в които всеки може да си вземе каквото иска,или просто постваш някакви линкове които на никой тук в Бг не могат да му помогнат.
-
0 точки
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1x4L+1х1L Стойност на поръчката: (1*18.95+1*4.95)*1.9675=47.10 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиКолеги, маслата пристигнаха и са разпределени. Утре ще изпратим тези, които ще пътуват с куриер.
-
0 точки
-
0 точкиКихнах в магазина - 2 пъти. Всички се обърнаха. Почувствах се като в "Гласът на България".
-
0 точки
-
0 точкиСемейство – мъж, жена и тъща отиват на почивка в Йерусалим. Ненадейно тъщата умира. Шок….Местна агенция им предлага да я погребат там срещу 3000 $ или да я транспортират до България за 9000 $. Зетят твърдо е решен да я върнат в родната й страна. Жена му не може да се начуди: – Скъпи, толкова си добър….ти за мама да направиш такова нещо….толкова много пари…..? – Не мога да рискувам – тук един вече е възкръснал….
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00