Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.03.2020 in all areas

  1. 5 точки
    Ще напиша това което знам а ти си отговори сам: Вчера са починали 627, 97% от Ломбардия, за седмицата са приблизително 2000 починали. Населението на Ломбардия е около 10млн. или 15% от това на Италия. Можеш да си направиш сметката сам. Най важното ( което не вярвам да го знаете) е, че 87% от починалите са развили симптомите и са починали за 6 до 8 часа вкъщи от ЗАДУШАВАНЕ. Това е трагедията затова моля ви пазете старците и хората със здравословни проблеми защото този гад к19 търси точно тях.
  2. 4 точки
    DTEC, в някои моменти темата придобива характер на четиво от специализираната литература, а едва ли това е най-полезното за човек който просто иска да разбере какво масло е необходимо за автомобила му. Това не му е професия, не му е и хоби и той не иска да се задълбочава в тази област, на него му трябва изчистена информация и възможно най -достоверна. На третата страница се отказва да следи темата защото му трябват допълнителни познания, а той няма желание и време. Това смятам, че не е добре за форума. Въобще не се смятам за един от основателите на тази тема, защото създаването на една таблица не те прави такъв! Нещата които съм споделял и препоръчвал са плод на убежденията ми в този момент по даден въпрос и не са имали за мен никакво комерсиално изражение!
  3. 2 точки
    Според мен темата не е загубила смисъла си. Но мога да разбера твоята гледна точка. Все пак си един от пожелалите и основалите на тази тема. Тема, в която главно се говореше/пишеше за "20"-ка масло за бензинови двигатели и "30"-ка масло за дизелови двигатели. Масово 0W-масла. Препоръчваше се главно Castrol Edge Professional H, Honda OEM и Petro Canada. Amsoil е бил тотално отричан... Някои направиха успешен бизнес покрай темата. Ако не се лъжа и форума се финансира(ше) по този начин. Няма нищо лошо, но поне да е било официално обявено. Много заключения са правени единствено и само на база/заключения от руския oil-club. А там са изследвани главно масла за техния пазар, които не се намират със същата формула в Европа/България. Също така за база са вземани отново отработките в Русия, с руски горива по руски шосета. За добро (или пък лошо) някъде от 2015-2016г много рафинерии подмениха инсталациите си и масово за производството на масла се премина от група I към група II/група III. Появиха се и група II+ и група III+. Дори PAO (група IV) е подновена. Има и други модерни бази. През последните 1-2 години се появиха нови добавки за маслата. Молибдена, Бора, Калция и т.н. попадат в маслата с нови, модерни химически съединения. ACEA също промени някои изисквания. Маслата се променят, и то с големи крачки.
  4. 2 точки
    В тестовете които съм гледал калция намалява. Най-вероятно зависи и от методиката на определяне за свободен калций, свързан такъв в различни съединения, общ калций. Как влияят на определянето му различните новообразувани съединения и т.н. Но тук колегите със задълбочени знания по химия трябва да вземат отношение. PS. Темата изгуби основното си значение- да има практическа насоченост и да помага на колегите при избора на масла! Стана строго елитарна, за много малък кръг хора и не мога да приема, че е добре за форума.
  5. 1 точка
    Това определено е некоректно. Руски нефт и руски горива са категорично различни понятия. Аз не съм чувал руски горива да се внасят в България, а руски нефт се ползва и в Германия. Българските горива са по европейски стандарти и въпреки, че меко казано не са най-добрите в ЕС, със сигурност са по-добри от руските.
  6. 1 точка
    Да, така е. Но българските горива са от Русия и качеството им е съпоставимо. Другото - така черпим готова, безплатна информация, която не можем да си я набавим от друго място. Да, аз ползвам и oil-club.de, но в техните лаб. анализи много рядко се изследва TBN, например. И т.н.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Най добре е сервиз да се установи! Ето едни снимки, на "свършила" верига: Може и чисто звуково да се долавя,но сигурният начин е този,чрез оглед.
  9. 1 точка
    Титанът, според мен е от самото масло. Кастрол се "заиграват" с него в Edge серията.
  10. 1 точка
    Аз като гледам стойностите за износване, не го виждам толкова черно/бяла, моля по компетентните да ми покажат къде бъркам. Аз виждам, че 2та дълги пробега (1ва и 4та проба по 22+ и 23+ хиляди км) без смяна са били катастрофално зле, но между 2-ра, 3-та и 5-та проба не е толкова голяма разликата. Много по голяма е разликата проба 1 до проба 4 (и двете с Ц2), отколкото проба 3 с проба 5 (Ц2 с Ц3). Новите двигатели до колко км имат завишени показатели на износване, в резултат на разработването? Може ли разликата в стойностите на желязото да се отдаде на това или разработването диктува повече желязо само много по-рано в живота на мотора?
  11. 1 точка
    На базата на собствен опит още един потребител достига до извода, че С3 маслата предоставят по-добра защита (респективно по-малък износ) от С2 маслата: Автомобил: Land Rover, Discovery Sport, 2016 Двигател: TD4 (Diesel), 2.0 Liter, 180 PS / 430 NM Изисквания към маслото от производителя: SAE 0W-30, Jaguar Land Rover STJLR.03.5007 (ACEA C2) 10.2017 - 23.383 km: Анализ #1 (3543001) използвано масло Castrol EDGE Professional E 0W-30 ACEA C2 Пробег с маслото: 23.383 km. Много високи стойности на износ. 09.2018 - 35.294 km: Анализ #2 (3786109) използвано масло Castrol EDGE Professional E 0W-30 ACEA C2 Пробег с маслото: 9.929 km. Намаляване на километрите наполовина, но въпреки това много високи стойности на износ. 02.2019 - 47.453 km: Анализ #3 (3852681) използвано масло Castrol EDGE Professional E 0W-30 ACEA C2 + Liqui Moly Motor Protect (0.75 Liter) Поради високите стойности на износ при Анализ #2 (3786109) при смяната на маслото е добавено Liqui Moly Motor Protect. Пробег с маслото: 9.876 km. Леко подобрение спрямо Анализ #2 (3786109), но въпреки това много високи стойности на износ. 07.2019 - 59.625 km: Анализ #4 (4044252) използвано масло Castrol EDGE Professional E 0W-30 ACEA C2 + Liqui Moly Motor Protect (0.75 Liter) Продължение след Анализ #3 (3852681), като маслото не е сменено. Анализ #3 и Анализ #4 са с едно и също масло, само че при различен пробег - 9.876 km (Анализ #3) и 22.048 km (Анализ #4). Общ пробег с маслото: 22.048 km. Много високи стойности на износ. 01.2020 - 71.566 km: Анализ #5 (4201600) използвано масло Castrol EDGE Professional 0W-30 ACEA C3 + Liqui Moly Motor Protect (0.75 Liter) Пробег с маслото: 10.033 km. Огромно подобрение спрямо Анализ #2 (3786109, 9.929 km) и Анализ #3 (3852681, 9.876 km) при промяна от 0W-30 ACEA C2 към 0W-30 ACEA C3.
  12. 1 точка
    Говориш за его, а ти в тази тема не правиш друго освен да подхранваш твоето. Ти можеш ли да си го признаеш?
  13. 1 точка
    Той, авторът на темата вероятно е искал да пита дали работи задният мост! Диференциала няма как да не работи! Може да не работи, ако са му "изкормени карантиите", или ако е блокирал. Симптомите в 2-та случая са различни! Може да отиде на някой пункт за ГТП и да помоли да вкарат предния мост на ролките, и без да ги спират да пробва да излезе от тях.
  14. 1 точка
    Не виждам как разходките в парка или извън града са проблем, щом няма скупчване на групи… Сега хората съвсем ще изтерясат. Особено тези с малки деца. Както и децата.
  15. 1 точка
    Спри да пишеш глупости! Всъщност, за да бъда честен и коректен, това, което си написал е част от истината. Ако има виене, или тропане в ДИФА (забележи - няма Т), то се чува и усеща НЕ САМО при ляв завой. Теста се прави и при пълен ляв, и при пълен десен, и напред, и назад. Най-добре от място, с повечко газ. После - несменявано масло е само една от причините за проблеми. Може никога да не е сменявано маслото и да няма проблем. Може и онзиден да си сменил маслото, и днес вече да вие, ако вчера си се правил на мъж по пясъчните дюни. По-големия враг на диференциала е претоварването. Нещо друго - виенето и тропането не идва от диференциала, а от многодисковия съединител. Именно заради него се сменява маслото, ако трябва и 2 пъти, когато има проблем. Ако и тогава не спре да вие, се прави полиране на дисковете. Ако пак не спре - ремонт. Стоянов, както каза Змията - карай си колата и си свиркай! Ако не вие на ЛЯВ завой, нямаш ядове
  16. 1 точка
    Напълно подкрепям написаното по горе а за конспиративно драскащите да си намерят подходящия форум.
  17. 1 точка
    Колега, не се успокоявай от тези цифри, защото в тях 85% са случаите от Китай! Останалия свят, освен Русия, САЩ, Израел и др. здрави режими(диктатури), не могат да го приложат. Ако вземеш само цифрите на Италия и Иран ще се уплашиш. Важното е да се забави инфекцията, т.е броя на критичните случаи, които ще имат нужда от специализирана помощ(апаратура и добри лекари), иначе ще е катастрофа. Ако си с двустранна пневмония, с 20% фиброза на белия дроб си 90% в ръцете на лекарите и Бог, независимо от това дали си на 15 или 70. Като се има в предвид състоянието на здравеопазването в Бг. , направо не ми се мисли. Естествено ние имаме предимство пред останалите страни, че не сме толкова гъсто населени и няма да има такава интензивност, при положение че се контролира заразяването в големите градове и най вече в малцинствата. Не подценявайте опасността, това нещо убива! Много зависи от нас и от отговорността на всички ни, да не мислим само за себе си а и за другите, иначе ще сме като Италия - до тук 1100 умрели и 1500 излекувани. Над 14 000 рег. случаи от които 4500 критични т.е. потенциални мъртъвци. Дано да не съм ви уплашил много с този пост! Отнесете се отговорно, без никакво подценяване и Бог да ни пази!
  18. 1 точка
    Така нека да попълним този пропуск /за който аз съм виновен/ и да изясним ситуацията около гумите и означенията по тях. Проведох собствено проучване между моите студенти и установих ,че 75% от тези ,които имат книжки нямат и идея с какво карат,как се избират гуми и какво означават индексите,знаците и картинките по тях,,,,иначе за Фейсбук всичко знаят :). Като излезем от рамките на маркетинга ,рекламите на определени марки/фирми и заобикалянето на правилата за изписване ще се опитам тук да систематизирам основните неща. 1.М+S / M/S M&S (Mud +Snow) се регламентира от RMA Асоциацията на производителите на гума/каучук/ като отношение канали/грайфер. С две думи нищо не означава за свойствата на гумата.Всеки производител си го слага където и като иска по собствено усмотрение без да е правил тестове на кал или сняг.Не е длъжен да прави тестове,но предполага ,че ако гумата стъпи в кал или сняг до 1 мм ще запази някакво сцепление благодарение на 35-37 % канали по шарката.Означението също така не регламентира колко е мека или твърда гумата при 0 градуса. Може да е като пластмаса,но щом има канали ,производителя има прави да сложи M/S. На практика ,това означава ,че М/S може да се сложи и на чисто лятна гума с ориентация към аквапланинг...с повече канали. Как в момента производителите ползват този индекс.Обикновено с него се означават всесезонните гуми /All Season/.Гуми с шарка и плътност подходяща за хладен и мокър климат.Там където температурите не падат много под нулата и няма сняг. Дотук изводите: Знакът М/S без допълнителни други означения означава ,че производителят е решил на база дизайна на шарката на конкретния модел,че ако гумата стъпи на кал или сняг ще запази някакво сцепление.Знакът не означава ,че гумата е зимна,че може да се ползва на сняг, че може да се ползва на кал,сняг или киша гарантирайки нормално сцепление. Ще продължа статия ,малко по-късно ,че съм отпуска ,а и в момента не мога да отворя сайта на RMA
  19. 0 точки
    Приятелю, ако хлабините на клапаните са извън норма може да очакваш всичко. При мен се е случвало misfire-и, нестабилни обороти, пропадания на обороти, при пропадане на обороти гаснене и т.н. Какво повече можем да ти напишем, направи си реглаж на клапаните да видим как ще се държи колата и ще продължим писането. Написах ти го малко по нагоре, но ти имам чувството, че седиш на едно място и тъпчеш, реглаж и след това пак тука да кажеш какво се случва, Успех! ПП За протокола на един колега с акорд k24 мотор не беше правил реглаж на клапаните повече от 50к км на газ, няма да ти обяснявам, че колата имам чувството, че работетше на два цилиндъра, а оборотите играехе ръченица здраво. Излишно е само да пълним темата със спам, направи това, което те съветвам и съм почти сигурен, че ще има промяна в поведението на колата, реглаж прави на студен двигател.
  20. 0 точки
    ... душа моя, не унивай! След време холерата ще отмине. Ако бихме останали живи, все някой ден бихме били и щастливи... Из писмо на А. С. Пушкин
  21. 0 точки
    Като и дойде времето се чува добре при работещ двигател.Моят мотор е на около 330к км и работи перфектно.С оригиналната верига е.
  22. 0 точки
    В няколко от последните мнения колко истина има ,надали има толкова в цялата тема . @dandilov грам не са съпоставими , аз зареждам от дупнишка верига която вкарва гориво само от Гърция , това прави ли ме изключение ? Само като включиш климата в това не известите в руските отработки са много .Няма как да са 100% едно към едно с евнтуални такива в БГ. @pendoc от много време пиша че темата вече не е полезна а вредна за редовия потребител но май това си е само мое и в частност твое мнение .
  23. 0 точки
    Май това следва,или там ни пращат
  24. 0 точки
    Казаха го разбира се...не преувеличавайте. Sent from my iPhone using Tapatalk
  25. 0 точки
    Бъдещето е мъгливо, но и от миналото изплуват някой феномени. https://formula1.sportal.bg/news.php?id=25322 Да не забравяме, днес е 21-ви март.
  26. 0 точки
    Може да чуеш всякакви мнения, но реално веригата не трябва да се сменя на определен пробег, а при необходимост. Както писах в друга тема, преди седмица човек от Бултрако ми каза, че имат дизели на 400К с оригинална верига. Признаците на износена/разпъната верига са повишен шум и тракане при работа на мотора, но нека колеги, които са се сблъсквали с този проблем да кажат по-точно. Мисля, че във форума има и доволно много теми по този въпрос, така че пробвай и с търсачката.
  27. 0 точки
    Deyan, аз ако бях, щах да я сваля и да я мина с някаква фина шкурка. Моята я претапицирах за 30лв. с естествена кожа, но отгоре ми е здрава. Само пръстенчето е наполовина изтрито.
  28. 0 точки
    Някой изобщо може ли да каже каква е разликата между лоша и добра газ защото аз такава не познавам. Карам на газ от далечната 1991г и зареждам в цяла Европа и отделно две години това ми е било работата тук в Италия.
  29. 0 точки
    https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html#product-selection-name Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1х4литра +1х1литър Стойност на поръчката (18.95€+4.95€)х1.9675 =47.10лв. https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 0W-30 A5/B5 1 L - 7х1литър Стойност на поръчката (6.95€x7)х1.9675 =95.71лв. Обща стойност: 47.10 + 95.71 = 142,82лв. Ще бъдат преведени по сметка 143лв. в ОБЕДИНЕНЕ БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Куриер
  30. 0 точки
    Някъде назад по страниците бях пуснал линк към едно сравнение на 0W-30 масла от ATO24: Най-грубо казано: С2 са с HTHS около 3,1, а С2/С3 (Mobil 1 и Shell) - 3,5-3,55. Ако се абстрахираш от всички останали анализи и направиш съпоставка само на Анализ #3 (Castrol EDGE Professional E 0W-30 ACEA C2 + Liqui Moly Motor Protect, 9.876 km) и Анализ #5 (Castrol EDGE Professional 0W-30 ACEA C3 + Liqui Moly Motor Protect, 10.033 km) и видиш износа на 1) желязо 121<->58 (автомобила е с верига) 2) алуминий 13<->9 (блок на мотора) 3) манган 6<->2 4) калий 7<->4 5) титан 47<->19 и пропадането на вискозитета при 40°C и 100°C, то мисля че ясно се очертават, на места в пъти, разликите между C2 и C3, и то вече при разработен двигател (пробег > 45 000km). При сравнението на Анализ #3 и Анализ #4 може да се направи заключението, че с увеличаването на пробега от 10 000км на 20 000км (геометрична прогресия), износа на двигателя се увеличава с експоненциална функция (желязо и манган).
  31. 0 точки
    Точно тук се крие разковничето. Нов двигател, в процес на разработване. Заедно с конструктивните му особености. Например верига. А ако има и допълнително механични приводи със зъбни колела, това би дало подобна картина с много желязо. По-гъстото масло със сигурност ще даде по-малко желязо при такива задвижки.
  32. 0 точки
    София надм. височина‎: ‎595 m Добрич надм. височина‎: ‎225 m Може би едно обяснение за 60км по-малък пробег.
  33. 0 точки
    Почувствал си се засегнат по някакъв начин. Извинявам се, ако съм те засегнал. Няма какво да признавам, защото погрешно си тълкуваш нещата. Моя проблем е че имам навика да споделям и го правя съвсем добронамерено. Казвам проблем, защото винаги се сблъсквам със стена от неразбиране. Отдавна бях спрял да споделям, но моментът е екстремен и без аналог, затова го почнах през просото. Това ми е последния пост в темата. Останете спокойни.
  34. 0 точки
    😲😲Това е ново предписание ли е.
  35. 0 точки
    Абе, в пост 151 ви казах, че като не спазваме точки 1 и 2, ще го ядем ( пардон - ще дадем повод на тиквите да измислят още нещо). И те го измислиха, не закъсняха, даже ударно приеха куп глупости, коя от коя по-голяма, в "името уж на короната". Да Ви/Ни е честит, новия "Сталински" - Пожарникарски режим. Крадлива, необразована и долна пасмина, ни е управляващия "елит", която иска да затрие народа. Ма в мътни води, най-лесно се лови, а тук "слънчаци" бол. п.п. По темата - абе спазвайте точки 1и 2, къпете се редовно (за Перник не се отнася- те са на облекчен режим), миите си ръцете, краката, зъбите и т.н., спазвайте половата хигиена, правете секс поединично и дано оцелеем до следващата година, за да можем да се отървем от тези тикви! п.п.п. Пазете се, пазете си нервите, не се панирайте колкото и да ви плашат по ТВ-то, защото стреса и паниката ще ви нанесе повече вреда от "короната".
  36. 0 точки
    Последните писали тук, нямат абсолютно никакво право да плачат. Мерките трябва да са още по строги след като не разбирате. Утре ще пиша защо е така, сега се върнах от Codogno там от където започна на 21.02.всичко в Италия, не е минало и месец от тогава нали?
  37. 0 точки
    О, COVID-19! Три деня простите хора как магазините бранят. Градските кафета трепетно затварят след на Бойко ревът. Паники ужасни! За пореден път гъсти орди лазят към местната Била и пенсионери кашлят, със секрет я заливат. Овце след овце! Глупак след глупак! Охраната безумна сочи табелата пак и вика: “Стойте! По 20 се влиза!” И тълпата се стряска - ще свърши ориза! “Давайте навътре!” чу се от вратата, без да чакат миг се втурнаха стадата. И с нов дъжд кошници, чанти и колички готови да се бият, ще се запасяват всички. Бутат и се блъскат, без сигнал, без ред, всякой гледа само да бъде напред И белия си дроб на вирус да изложи, но още едни макарони в торбата да сложи. Ченетата тракат. Касиерки реват, “Взимайте по-малко, стоката е кът!” Не сещат ни жега, ни жажда, ни страх - трябва да вземат консервите с грах. “Не ни плаши вирус!” - в очите се чете. “Ако останем без хартия - да мрем по-добре!” Няма ни гелове, ни една маска. На опашката се киха и всеки се стряска. Служителка иде, ще нарежда стока и всички се втурват в тази посока. “Грабвайте хартия!” - някой се изкряска и стада безумни хвръкнаха завчаска. Касиерки тръпнат, друг път не видели без промоция тъй да пазаруват пенсионери. Йоще миг ще опразнят и тоз магазин, после трябва да запасяват с бензин. ..................... И днес йощ по новините за вирус говорят, всички се панират, но какво да сторят? Как се бори пандемия заразна със стомаси пълни, ала глава тъй празна?
  38. 0 точки
    video-d515545ed63df1b62c77486860a3a3e7-V.mp4
  39. 0 точки
    "Глобализирате" нещата и не конкретизирате кои 5W30 масла визирате! От 5W30 до 5W30 има голяма разлика! Нищо, че са 5W30! Много пъти съм го подчертавал в темата! ... Поради тази причина, на новочетящите, им става "чорба" в главата...
  40. 0 точки
    Синковеца не е излизал вече цяла седмица. Казах му че уикенда обезателно ще покараме колелета. Вече се е зомбирал. Това го рисува онзи ден на Surface 4 pro-то си. като го видях - похвалих го, но ме "стегна шапката"!
  41. 0 точки
    Взеха ни за мезе! "Прогнозите за времето за събота и неделя са чудесни, но за съжаление няма да можем да се възползваме и да излезем навън", пошегува се Венцислав Мутафчийски.
  42. 0 точки
    А то Коронавирусът как вреди – организмът ти се бори с него и като имунната ти система е отслабена от борбата се разболяваш от друго и умираш. И това не трябва да влиза в графата смърт от Коронавирус?
  43. 0 точки
    Влиза един мъжага в дискотеката и с бързи стъпки се запътва към самотна девойка. Директно пита: - Че пра'иш ли секс с мен за 100 лева? Мацката възмутено отговаря: - Не! В никакъв случай!!! - Аре ма... Много ми треб'ат ......
  44. 0 точки
    Урок по щастие Учителка купила много балони. Накарала учениците си да ги надуят и всяко дете да напише своето име на балон. Когато били готови, децата пуснали всички балони в класната стая. Учителката ги разбъркала из цялата стая и им дала 5 минути, всяко дете да намери балона със своето име. Развълнувани, децата бързо започнали да ровят балоните, тичали от единия край до другия. Трескаво търсели, но времето напредвало и никое не успяло да намери балона си. Тогава учителката променила условието на задачата: "Сега вземете най-близкия балон и го подайте на детето, на което принадлежи." За две минути всички деца получили балона със своето име. Учителката обобщила поуката от занятието: "Балоните са като Щастието. Никой не може да го открие, търсейки само своето собствено. Но пък когато покажем загриженост и подкрепа един към друг, всеки ще открие своето щастие по възможно най-бързия начин."
  45. 0 точки
    Колеги, маслата пристигнаха и са разпределени. Утре ще изпратим тези, които ще пътуват с куриер.
  46. 0 точки
  47. 0 точки
    Ако дадат на децата още 1 месец ваканция , майките със сигурност ще измислят ваксината.
  48. 0 точки
    разбирам, ама нещо имам алергия към "обосновано предположение" ( понеже, където е употребявано все нещо е било тъмно), истината е, че маса хора са заразени, даже във Фрaнция cпряхa дa тecтвaт зa кoрoнaвируc, зaщoтo вcички прoби зaпoчнaхa дa излизaт пoлoжитeлни, cлeд кaтo нaпрaвихa мнoгo прoби. И тук към края на грипната епидемия всяка година се спират тестовете, защото всички или почти всички проби са положителни. За тоя "щаб" мълча...те може да обявяват каквото си искат, но епидемия няма и понеже не са наясно дали ще има и каква защото са яката работа, си връзват гащите за чужда/наша сметка ( справки СЗО - критерии за епидемична ситуация и пр.)
  49. 0 точки
    Ще оцелеем естествено, нали някой трябва да разказва, а останалите да четат и анализират.
  50. 0 точки
    И двете са подходящи. SSO има х-ки като на 5W30 и би бил по-добър вариант, ако имаш пропускане на нафта в маслото по някаква причина (дюзи, чести паления, къси разстояния и др.). SSV е доказано стабилно масло. Има по-ниски вискозитетни х-ки и с него ще спечелиш малко икономия на гориво, най-забележима при чести дълги пътувания. Всичко е въпрос на това, дали си знаеш състоянието на двигателя и режима на експлоатация. Може да ползваш и други, доказани масла: Mobil 1 ESP 5W30 Yacco VX 1500 SAE 0W30 Yacco LUBE F SAE 5W30 и други.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...