Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.03.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Малка подробност е това 😀 Смени си бутилката с нова съответно и Евро сондата, издаване на протокол за годност и после в КАТ. Проверките ги правят точно поради такива като теб. Не трябва да се кара с бутилка и сонда над 10г.
  2. 2 точки
  3. 1 точка
    аз смених двете помпи ,говорим за празна система и напълването и
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Ето така изглежда свързването към постоянен "+" при контакт и към модула.
  6. 1 точка
    Би трябвало да може. Аз мислех да мина през тази "процедура" онзи ден (понеделник, 02.03) с на майка ми колата, само че в КАТ-Пазарджик имаше сигурно около 100 човека опашка, още преди да са отворили гишетата. Естествено се отказах и ще го направя по-нататък, след като отмине масовата истерията с подмяна на талоните. Иначе по информацията дадена ми от авер газаджия само това ти трябва (т.е. големия талон за ГТП), евентуално копия на документите (за всеки случай). Даже, не би трябвало да се минава проверка на "канал", но за това не беше много сигурен.
  7. 1 точка
    Колега, понеже искахте снимки на Сивик 8-ма, с оригинален метан, затова ги постнах.
  8. 1 точка
    Всички, които пишете за ментета на масла в България, ще дадете ли един доказан случай или пример за последните 10 г.?
  9. 1 точка
    На прелюда преди години го проверих ей така, беше ми интересно защо духа студено 5 години без да е пипан Имах познат, провери го и каза, че всичко е в норми. След още 3 години ( без проверка ) се разделих с колата. Това са 8 години. Не знам какъв е този климатик, фреон и система като цяло обаче е адски здрава. На Сивика липсваше на 2-рата година 200 грама фреон + изгоря 1 реле. След смяната на релето и доливане на фреон, прави като " онази зима на 86" За справка, релета на CRV-та, Сивици и Акорди се сменяли доста често. Сервизът е един от препоръчаните от форума. Питах, дали трябва да правя проверка, отговорът е само ако усетя проблем с него та така. P.S Домашният климатик работи 5 години без профилактика ( мият се само филтрите и с пяна вътрешното тяло лятото 2-3 пъти ). Тази година му е 6-та и мисля да викна специалист да го види. По темата, според мен е излишно всяка година да се прави проверка.
  10. 1 точка
    За седана нямам инфо, но комбито се разкрачва на почти 3градуса отрицателен камбър при перфектни пружини и амортесьори, дори с нови, камбъра е на -2.5градуса. Извода е нови регулируеми щанги за toy и camber! 1000лв.с работата. Другият, но непроверен начин е coilovers! Предупреждавам: слагането на по твърдо окачване, по-дебели щанги и полиуретанови тампони води до по-директно и чуствително поведение, тръгне ли колата да дрифти може да се затриеш, защото дрифт при предното е рядко явление. Имах D2 coilovers и колата 6ген VTI, завиваше като картинг, но на мокро със стари и слаби гуми дрифти. Всяко грубо контриране води до лоши последствия и е много скъпо, ако си жив! ! !
  11. 1 точка
    Така-а. Понеже не получих отговор, се разрових из каталозите. Оказа се, че DENSO IK16TT по топлинно число отговаря на NGK BKR5E. А DENSO IK20TT по топлинно число отговаря на NGK BKR6E. По горе прочетох, че за LPG се препоръчват NGK BKR6E. Което би трябвало да значи, че бих могъл да ги заменя с DENSO IK20TT. Да, ама не. В посочения от CARPERA каталог дават DENSO IK16TT за работа с LPG. А, сега де...
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Капков тест 3 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-174300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 40км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 01.03.2020г. 8.Мото часове около 80 (може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 270л. пропан бутан и 60л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин.Извънградско до 140-160км/ч. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната.
  14. 1 точка
    Веригата кара спокойно до n -км.Поне моята е на 330к и си работи като часовник.Всички мият моторите,така,че няма какво да се притесняваш
  15. 1 точка
    Имам ги налични и двете в магазина . от ляво е за алуминиев картер ,отдясно желязо . Ляво 23 лева, дясно 46
  16. 1 точка
    И надолу е auto. Само едно уточнение - Карпера се е изразил неточно. Когато всичко е ОК натискаш копчето, до край и го пускаш. Стъклото се спуска/вдига само, без да държиш копчето. На шофьорското копче при натискане/дърпане до край се усеща едно щракане. Това щракане включва автоматичния режим. Всички останали копчета нямат такова щракане. Ако искаш стъклото да се отвори само малко, а не автоматично докрай, просто леко натискаш копчето без да щрака. Най-вероятно на Иван фукцията не работи, защото е свалян акомулатора, например, и трябва да се настрои отново. Значи, Иване - натискаш копчето надолу, усещаш щракането, и го държиш, докато стъклото се отвори докрай, и задържаш копчето още поне 5 секунди. После дърпаш копчето нагоре, усещаш щракането, и след като се затвори задържаш още 5 секунди. Тогава вече функцията е настроена да работи.
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Просто автоджамбаза цъка да има повече опции,няма такъв блокаж. Чукни в нета и ще видиш твоята система как работи.
  19. 1 точка
    Регулация да, само дето, ако отидеш на 10г бутилка за заверка, няма да я надуят ми ше попълнят документи и си готов? Е къде е регулацията? Регулацията да ти го впише в талона ли? А регулацията на дизела къде е? Че ти и цялото ти семейство диша тая отрова? Че над 70% нямат катализатори и доф филтри, щото струват повече от колата им? Ама на тях как да им вземат пари, ся на газово който има да му ги вземем, а на другите със супер вредни емисии е... И мааму!
  20. 1 точка
    Проблема не е че не издигат имиджа си на дилър, а че рушът този на марката. Всички смятат че управата и носи отговорност за подбора на дилърите си във всяка държава, но дали е така и на кой колко му пука, не е ясно. Иначе гледам че у фейса се радвад че са продали 1 мотор на някакъв човечец.
  21. 0 точки
    Изглежда наистина слагат, защото съм виждал зад бензиностанцията им на Галата варели от BDC. И аз оттам зареждам основно, но си добавям до зимната пропорция, даже и отгоре. П.С. Те слагат в лятна пропорция. Питал съм ги.
  22. 0 точки
    Разбира се,че ще споделя за сега всичко е Ок....за това и написах тука да се знае ако някой закъса са прибрани в мазето ...по моргите не успях да намерим втора ръка исках и аз да съм спокоен,че имам резервен комплект....но въртях суках ,нови това е!
  23. 0 точки
    от телефона който ти дадох на човека в Варна ...закупих комплект само прътовете и преместих каретата от старите прътове ...доверих се на човека,като ми каза да бягам от китайски ..моите биле някакви немски,марка не знам ...късия прът е най скъп страна пасажера 250 лв ..страна шофьора е по дългия прът 150 лв ...това е цената за нови ...на новите няма го прословутия тампон посредата виждат ми се грамотно направени
  24. 0 точки
    Виж дали Бранко не може да ти помогне?
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Ти може и да я смениш, ама миналата седмица при моя газаджия се натъкнах на няколко старчока с бутилки от 80-те години на миналия век, произведени във ВМЗ-Сопот. Та, има файда отвреме на време да се стресират хората...
  27. 0 точки
  28. 0 точки
    Пращат старшината с четирима войника - някъде, да свършат нещо. Когато приключили старшината ги строява за проверка: - Един, два, три , четири!? А, ама ние бяхме пет! Бегом да търсите петия ... След 10 мин. отново строй, проверка и отново - бегом да търсите петия. Така три - четири пъти. Накрая един от редниците не издържал: - Г-н старшина, нека се сменим, елате на моето място ... Чете войника - един, два, три, четири и аз един - пет! Старшината: - Абе изрод такъв, тебе ли търсим вече половин час - марш в ареста ...
  29. 0 точки
    Ето как се прави! 4 местно 4х4, 400км/ч и 1,9 сек. до 100. https://www.drive.ru/news/5e5f362fec05c4ed0e000020.html 3 цилиндров, 2-литров (без разпределителни валове) битурбо мотор, работещ с няколко горива (608 коня) и подпомагащ предния мост. Другото са електромотори и батерия.
  30. 0 точки
    3-та на 7800 "свършва" на 185км/час реално и 190+ по табло. Над 7800 при оригинална маслена помпа не е въобще ОК и е гаранция за пръцнал мотор.
  31. 0 точки
    Намерих едно полезно сайтче: https://www.automobile-catalog.com/make/honda/accord_8gen/accord_8gen_ii_sedan/2014.html Има и за по-стари модели. Намираш си колата, която те интересува, отиваш на [Continue to detailed specs & photo --->>] бутона и после гледаш в данните има една секция на 1000 rpm на всяка скорост с колко се движи колата. Например моята: 1000rpm speed: (km/h/mph) I: 8.6 / 5.3 II: 14.9 / 9.3 III: 21.6 / 13.4 IV: 27.4 / 17 V: 33.8 / 21 VI: 38.9 / 24.2 После делиш желаната скорост на съответната предавка, да кажем 140 на 6-та: 140:38.9 = 3,599 ~ 3.6 Умножаваш по 3.6 х 1000 = 3600 оборота на 6-та при 140 км/ч Което е абсолютно същото, което ми показва на мен на оборотомера.
  32. 0 точки
  33. 0 точки
  34. 0 точки
    Колега виждал съм два три пъти на живо разглобен двигател . От какво трябва да се внимава ? В България има всичко .
  35. 0 точки
    При толкова много ментета на нашия пазар,и тази цена от този сайт не бих го взел. Тези масла които си постнал от MAXCAR не са https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html
  36. 0 точки
    Ако говориш от личен опит - шапка ти свалям. Ако просто пишеш (щото на орта им омръзна паниката с корона вируса) - както си караш с 80 на D, завърти контактния ключ и угаси мотора.
  37. 0 точки
    Обяснението е в стила на шофиране и устройството на 2-те кутии. Автомата заключва хидротрансформатора над 70-80 км/ч, което в градски условия е непостижимо, но пък поради това, а и защото мотора с АТ работи на по-ниски обороти, извънградско автомобила е по-икономичен. В града оборотите "танцуват" и разхода съответно скача, защото кутията включва 5-а при 60км/ч, което също не-винаги е възможно. Принципно градско се движиш на 4-та или 3-та, докато с ръчната кутия може да сложиш 5-а още при 40 и да мъчиш мотора. Ако ще ползваш колата повече извънградско - вземи си автоматика. Ако искаш да ръчкаш и си "рацер" - вземи си "ръчка", но Акорда принципно не е автомобил за такива извращения.
  38. 0 точки
    Като се гугълне излизат проучвания. Има и други , освен посочените от теб. Както и те показват , говорим за пъти. От Нокс умират хората годишно. Това е доказан факт, който в България не се тръби особено. В Америка и Австралия има множество проучвания за тия неща и мисля , че не трябва да има спор. Ако се провери в Гугъл и това , пак ще излязат необходимите доказателствени статии. Затова не понасям да гледам дизели на пътя, понеже знам, че и единствената мярка за намаляване на емисиите им е махната. А пък въглеводородите са канцерогенни и пак се мре от тях, ама след време. CO и CO2 са газове дето ни карат да се варим собствен сос, заради парниковия ефект. Достатъчно лоши са , но другите две са много по лоши. В горното си мнение, съм дал различна спрямо твоята информация по отношение на CO само, но пък подчертах, че въглеродния диоксид е същия като бензина. Някъде като се порови из нета, ще излезе и много нисък въглероден оксид по проучванията, понеже се получава при непълно изгаряне, а газта както знаем изгаря по-пълно от бензин. Никъде не съм казал, че са екологични метана и лпг-то, а че са по-екологични в сравнение с бензин и дизел особено.
  39. 0 точки
    Колега не знам какво се чудиш още - автомата няма какво да го бие на извънградско, нито по комфорт, нито по разход. Sent from my iPhone using Tapatalk
  40. 0 точки
    Не мисля, че е пресилено. Да, "в пъти" не е валидно за CO, но NOx, които до колкото знам са от най-токсичните замърсители са наистина значително по-малко. Според мен задълбаваш в детайл, който не е от съществено значение и не променя особено факта, че ЛПГ-то изгаря значително по-чисто от бензина. ... но е добре, че вече го имаме с конкретни цифри
  41. 0 точки
    И ти вярваш на обяснението, че е върнал да я смени с комби 😂
  42. 0 точки
    Колеги, гледайте ги от време на време малко тия уредби
  43. 0 точки
    На тъста ми (пенсионер) от 13г. ежедневката е десен волан. Първите 3г кара Ровър 400, което е Сивик 6-та, англичанка, с други емблеми. От тогава е на Митсубиши Шогун Пинин. Щом той може, значи всеки може. Живее на село, на 50км от София. До първата метростанция отива с джипа, натам с метро/автобус. :D Миналата седмица си бях в България. От 2г. през отпуските си карам рента-кар с нормален волан, почти през цялото време в София. Преди това, от 2002-ра, карам само десен волан. В контекста на казаното, за мен не е никакъв, ама никакъв проблем, къде в колата се намира волана. Но, ако досега не си карал кола с десен волан, горещо НЕ препоръчвам да се учиш да караш такава в София. Пътната структура, трафикът и на първо място културата на участниците в движението ще те смажат още на първата седмица. Нема такъв ужас. И не само в София, в цялата страна е така.
  44. 0 точки
    Статистиката за средно навъртани километри на година в западна Европа показва истината. Не си измислям!
  45. 0 точки
    Здравей, газовата с-ма има в повечето случаи два филтър които трябва да се сменят на определ пробег. Също така самите инжектори не са вечни, а щом колата е внесена с газ се предполага че доста е покарана. Възможно е проблема да е иммено от инжекторите. Продължавай да търсиш газаджия който да я закачи и да погледне как са дюзите. Според мен е възможно колата да трупа грешни от газовата с-м, след което да бърка работата и на бензин.Не е лошо да се регулират и клапаните. Това което пиша са разсъждения на Неспециалист. Съвета ми е да намериш читав диагностик.....твърдения от рода на махни газовата и няма да имаш проблем са мека казано несериозни... Поздрави
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...