Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.02.2020 in all areas
-
2 точкиСигурен съм, че ако направят отстъпка от данъка на автомобили на газ, като екологично гориво, повечето хора доброволно ще сменят талоните си, както го направиха за екокатегорията. Ето така се прави, ако Властта действа умно. Ама къде ти ... Иначе, ако гледаме позитивно, и в тази истерия има нещо полезно, защото много калпазани ще се стреснат и ще си пооправят АГУ-то, което са занемарили (макар и псувайки Властта) и оттам ще намалеят рисковете при експлоатацията.
-
2 точки
-
2 точкиТука грешиш Оги. Точно табелата показва коя посока е с предимство.А пътят с предимство го показва знака над самата табела. Пак казвам : - Имаме такова кръстовище в Плевен,на изхода за Ловеч и доста често там си има полицаи,знам как минаваме от там.
-
2 точкиНа тази снимка няма как синият да направи обратен завой с предимство.Първо ще си мине червеният и тогава синия ще си направи обратният завой и ще тръгне след него. Кръстовището си е регулирано и показва точно коя посока е с предимство и коя не, и никоя друга не може да се прикачи към нея. В случая имаме две посоки с предимство но те не се пресичат и макар и рядко се допускат (тук дясно,ляво,горно и какъв ли не стоящ няма никакво значение) ,имаме точно такова кръстовище в Плевен и знам как се минава от там. Тук цитатите от правилника са абсолютно не уместни по простата причина,че всеки си ги тълкува както ги разбира което не значи,че е прав. Това е мое мнение по това което съм научил като УПК (2г) в Авто Транспортният Техникум. Между другото колегите които твърдят обратното могат да пуснат една анкета и да се види как ще се гласува. Да ме извинят колегите,но аз пак да питам, полицаите какво казват,кой е с предимство при тази снимка.Не съм чел всичко и нямам и такова намерение.
-
1 точкаТова с размера на гумите е точно така. Нито преглед може да се мине,нито застраховка да се направи а ако настъпи ПТП тогава плащаш всичко
-
1 точкаДа се включа и аз. Пила не знам как се прави, ако изображението просто се инвертира, то това което е по-долу, е резултата 1) Автомобил – Honda Accord 1.6i бензин 1999 г.; 2) Масло – Yacco VX600 5W40; 3) Маслен филтър – Mahle или Knech (не помня); 4) Общ пробег на автомобила - 245705 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 880 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Ноември 2019 - Февруари 2020; 9) Моточасове – не зная; 10) Изразходвано гориво - не зная; 11) Kтм =.......; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (15 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено 15) Други – предходни масла: същото, за горе-долу същите км и няколко месеца експлоатация (лято - есен), но чакаха старото масло (Lube GDI 5W30) да изстине преди да го източат, 100% градско, опитвам да избягвам светофарите, не я гася за кратки спирания до 10 - 15 мин. Капката съм я снимал с телефон, опитах да изкарам цветовете макс. близо до тези от листа, сравнявайки го с изображението на екрана edit: emod; добавена "пила".
-
1 точкаТака е в Европа, сигурно има защо. Даже и размера на гумите се спазва както са записани в талона. Това за гумите може да го очаквате в най скоро време, нали трябва постоянно да си сменяте талоните 😀
-
1 точкаhttps://youtu.be/wen4Sxey5tc?list=PLLWvLfS-PNJcl2Xv7PrbSDqVtKksdUo_t&t=118 1.60 минуата се вижда как се демонтира горния панел и от там панела за дукалките и съответно ключа.
-
1 точкаТи започна и нови закони да измисляш. Защо не и разстрел на водача за по-сигурно от Чрезвичайна Комисия (ЧК) Айде спри се малко!
-
1 точка- Ще бъдат ли глобявани тези собственици, които имат монтирани горивни уредби преди 2014 г.? - По-скоро не, защото промяната в наредбата е след 2014 г. "По-скоро не" - пак свободни съчинения.
-
1 точкаЗдравейте, свиренето вероятно се получава от предните две лайсни, които стоят от двете страни на челното стъклото. Въпросните лайсни масово са проблемни в този модел и за тях от Хонда са предвидили сервизна акция. По VIN номера може да проверите дали и вашата кола влиза в списъка за смяна на въпросните лайсни. Поздрави! https://www.honda.co.uk/cars/owners/recalls-and-updates.html Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗдравейте! Въпреки изключително меката зима, успях да пробвам гумите в г/д всякакви условия и да дам мнението си. След непрекъснато ровене и поръчване във всякакви сайтове, след около месец успях да направя реална поръчка на Brigestone Blizzak lm 005 с указания от производителят размер 255/55/18. Може би не трябва да споменавам отделните сайтове за да не е реклама. Купих ги за малко около 260лв./бр., а в някои сайотове бяха 360лв и 420лв/бр. В някои пишеше, че ги има налшчни, но реално ги нямаха. Когато пристигнаха гумите първоначално помислих, че не са ми доставили точните гуми, тъй като шарката не беше като на снимката, но надписите си бяха точно тези Предполатам, че тъй като са по- голям размер и шарката на гумата се променя. Моите имат 2 канала по средата на гумата, които са по- широки от показаното на снимката и реално прави гумата малко по- различна /ще опитам да прикача снимка/. Относно поведението на гумата: Моето не експертно мнение е, че гумата се представя отлично във всякакни услония. Изпробвах я на дъжд /никакъв аквапланинг/, подържам си 120-140 по магистралата и няма проблеми. За сравнение старите ми гудиър бяха много зле в това отношение, но те са си много стари въпреки, че имат голям грайфер. При лед и сняг спират много добре, драпат здраво и много трудно приплъзват. На киша също се справят много добре, може би заради широките канали. Очаквах да са шумнички, но за мен въобще не са. Не мога да ги сравня с Континентал, тъй като никога не съм карал такива, а Мишелин съм карал мого отдавна, но като цена-качество за мен това е най- добрата зимна гума за момента
-
1 точкаНикога досега не се бях заглеждал, какво пише от вътрешната страна на капакчката на резервоара. Снощи докато зареждах го направих. Според прочетеното, не е зле да се кара с високооктанов / премиум бензин. Даже е препоръчително. 95 октана са посочени като минимална граница. Трябва да кажа, че автомобила е “German Edition”, и съответно е закупен от Германия. Но, едва ли има някакви разлики с в това отношение с такива предлагани на български пазар.
-
1 точка
-
1 точкаЩото неговия път с предимство е с по-голямо предимство от твоя път с предимство. Следователно той има предимство да е с предимство в каквато си иска посока. Сорри, издърпАл си късата, т.е. лявата клечка.
-
1 точкаСя че се опитам да го кажа възможно най-просто, па барем се осъзнаете и разберете защо правещият обратен завой е с предимство в конкретната ситуация. Дебелите клечки на указателната табела под знака за предимство показват какъв тип пътища се пресичат( с предимство/без предимство), а не какъв е пътя след знака. Та всякакви свободни съчинения, интерпретации и измислици са си ваши. В тази ситуация десностоящия е с предимство и това е. Ако ще и една осморка да направи преди обратния завой, седиш и го чакаш.
-
1 точкаБакшиша сам си е виновен,защото скриха случея. Та колата е с две уредби и газова и метанова,на дивака които си е сам виновен му е дошла гениалната идея,коя да се зарежда от уредбите да се превключва от винтил или незнам какво там. Та в този ден не сработила простотията му е е напълнил ГАЗОВАТА бутилка с метан на който знаем какво е налягането, и естествено гръмнала. Не си чеша пръстите имаш инфо ,което е истината защото е от моя град. Карала е жена му и незнам неговата или нейната майка затри с собствената си прастотия. Това незнам защо го написа ,и какво колата се запалила и седят и чакат да гръмне газовата,така ли. Коли се палят по ред други причини,но не и от газова уредба. За едно си прав трябваше им оправдание и простотията човешка им го даде.
-
1 точкаСпоред мен това е чист рекет от държавата.. Минал си преглед удостоверено е че е годно записано в тяхната система има го в листа от прегледа. Какво като го има в талона ще го провери катаджиите ли,пълни измислици за да ти вземе държавата пари. Вдигат ти данъка отново тази година,хиляди писания за да спрем замърсяването това ще правим това и онова. Ами караш на газ не замърсяваш като повечето раздрънкани дизели. Но се ослушват нищо , никакви облекчения че не тровиш въздуха, важно да съберем парите за регистрация да ги открадне накой с много власт.
-
1 точкаАко е това от клипа закъснението,мисля че си нямал повод за притеснение. Все пак основната функция на лампата която е свързана с синзор който прави проверка,и ако всичко е ок тя гасне.
-
1 точкаБлагодаря Ви за съвета, колега madmaxxxx ! Знам, че не съм права в мнението си, да... Има нещо, което се нарича дискусия, спор и за това трябват две страни. Опитах се да играя дяволския адвокат. Никъде в мненията ми, в темата не заемам менторска позиция, напротив. И не съм АЗ лелката, която Ви е стресирала и овикала, нали?! За стажа си нямам причинено ПТП, написала съм по горе защо. Не ми е приятно, заради случката Ви, да го отнасям аз, извинете ме. Надявам се да се получи добър спор за различни ситуации, някои от които наистина са за разяснение. Благодаря, за споделените мнения.
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря на колегите, които присъстваха на сбирката. Следващият месец пак - ей го къде е. Утре ще кача снимки
-
0 точкиПознай, мол Сердика колко са платили за този калпав светофар, задръстващ целият булевард! Премахването на левият завой и кръгови ще реши доста задръствания в София!
-
0 точкиЗа съжаление, времето си минава, но ситуацията с това комби е мъглява. Още си чакало ред при майстора. Другото сиво комби АТ 2,4 обаче си е в ред - ако те интересува.
-
0 точкиНевиждам някаква връзка между данъка и газовото. Газовата доброволно се монтира но Задължително трябва да се регистрира. Монтажника трябва да е лицензиран ( така няма да има уредби сбирщайн) и протокола се издава лично от него като номера на бутилката се вписва в талона на автомобила. На годишния преглед се гледа дали номера е същия като в талона. Полицията при проверка на пътя може да направи същото и при несъответствие, конфискация на МПС.
-
0 точкиhttp://www.portal-silistra.eu/news/7164 След няколко години предвиждам акция на НАП и строги финансови проверки на всички сервизи и монтажници на АГУ.
-
0 точки
-
0 точкиТънко си ги намерил.С такива съм на Акорда и потвърждавам по горното.За мен обаче са шумни.
-
0 точкиПълна глупост , всичкото масло по блока се е стекло на всяка кола е така , много теория вече стана .
-
0 точкиИ моята е швейцарска, но ѝ стърчат рогата. Зависи просто дали я е пекло слънцето точно там. Ако е гаражна, или е паркирана под навес, е по-вероятно да го няма проблема.
-
0 точкиМай зависи от къде е вкарана колата. От топлите страни като Италия, Испания са така. Моята е швейцарска.
-
0 точкиЕлектромобилите са създадени от рептилите с цел поробване на човешката раса. Но това не се учи в училище, да. Рептилите са хитри.
-
0 точкиЗаключвам - поне временно. Относно нападките - имам молба към @ogi28b и @Emicha : прочетете си собствените постове (не чуждия) и осъзнайте как "изглеждате"... Видяхте ли се? Осъзнахте ли? Да... Не... Ако Ви се иска и на мен да ми теглите една или @@%%%!! …. значи нищо не сте осъзнали и трябва пак да ги изчетете... Когато спрете да търсите проблема в ДРУГИЯ, тогава ще Ви олекне и ще се усмихнете. "Врагът" винаги е вътре в нас, никога отвън, и ние винаги го създаваме сами.
-
0 точки
-
0 точкиЕх тези хибриди. Никаква икономия няма в тях. Каквото икономисаш, ще го дадеш за поддръжка. Гювеч, никой не дава. Гонят се ужким, някакви екологични норми, но това, което разбрах с всичко екологично е че е прах в очите и всичко се прави с една единствена цел - поддържане на инфлацията в световен мащаб, защото това е единственото, което крепи, крехкия клон на капитализма и световната икономика. Порочната политика за планирана амортизация, дори няма да я споменавам, че е страшно. Пробутват ни лъскави боклуци да си трошим нервите. Бъхтиш се, като луд да спестиш някой лев за кола и накрая получаваш някаква недомислица. Не бих си купил електрическа кола. Електромагнитните полета в нея, унищожават здравето ви. Някой ден ще го разберете. Има ли някой тук, който се е качил от бензинова на дизелова кола? А да е усетил, че в дизела, след шофиране не се усеща умора, както в бензиновата? А да се е чудил, защо е така? Мога да ви дам отговора, но ще е трудно да го смелите, защото е в сферата на наука, която не се учи в училище. Вече 5 години я изучавам и имам практика с теорията, която моя практика, потвърди, че електромобилите са гарантирано унищожаване на здравето.
-
0 точки@Митко Йотов Колега, погледни мнение 196. Полицаите казват, че в тази ситуация се прилагат разпоребите на раздел 5 - мневри и раздел 11 - преминаване през кръстовище. Твое е правото да си ги четеш и тълкувваш по удобен за теб начин. ---- Само, извинявай, табелата не показва ПОСОКА, а показва кой път при навлизане в кръстовището е с предимство и кой - не. В случая - пътят от юг и пътят от изток са с предимство. Т.е. Ако идваш от юг си с предимство и ако идваш от изток си с предимство.
-
0 точкиПоздравления и от мен за това малко бижу! Карам от 2 години подобна кукличка, както я нарича жена ми, и не спира да ни радва. Навъртях 30-ина хиляди километра по всякакви пътища и за миг не съм съжалил за избора си. Благодарение на нея съм вече твърдо хонда фен. Благодаря ти за инфото за мигача в огледалата. За "Направи си сам" инфо ползвам http://www.hondafitjazz.com/manual3/index.html На мен ми се наложи в началото да сменя миниатюрната крушка в бутона за вентилация на купето. Първо махнах с ръка - абе, къде ще се занимавам, така ще се кара. През деня как да е, обаче нощно време не мога да го намеря, без да светвам лампа. От този клип: https://www.youtube.com/watch?v=l7ofxjzgwYo разбрах как се сваля радиото, което е по-трудната част от работата. Иначе до сега съм сменил освен всички обичайни консумативи - преден колесен лагер, предни накладки, пистов ремък за климатика, биалети и 2 пъти крушки на фаровете. Пожелавам освен безаварийно и много радостно ползване! Ще се радвам да обменяме опит.
-
0 точките двете са свързани ако не държи ще гасне по късно , карай си колата и не се филмирай !
-
0 точкиЗадай въпросът във форума на Мини да видим отговор , и дали ще падне смях. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mini_(marque) https://en.m.wikipedia.org/wiki/Prince_engine После прочети. 😉
-
0 точкиАбе, ние се забавляваме, ама някой ще пати и ще го учи на свой гръб, или калник.
-
0 точкиASAP плииз! Аз да попитам нещо друго. Къде точно се е движел синият автомобил, в момента на извършване на маневра "обратен завой"? Питам, защото: Съдейки по линка, показващ въпросното кръстовище през гугл стрийт вю, разделителната ивица свършва на г/д един автомобил дължина преди края на тротоара, т.е. разделителната ивица свършва много преди началото на кръстовището. Ако синият автомобил е започнал маневрата веднага в края на разделителната ивица, това не означава ли, че прави маневра обратен завой преди да е навлязал в кръстовището?! Е значи аз, карайки червения автомобил, свивам на дясно и вече излизайки от кръстовището нек'ъв ще ми се появи от ляво и ще ми вика, че е дясностоящ. Ми той още не е стигнал кръстовището!
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте от скоро съм собственик на CR-V 2 генерация , и първият проблем с който се сблъсках беше заключването затова си позволявам да пиша в таззи тема та след като изчетох разни мнения реших да пробвам с ремонт на задната врата свалих машнката лесно е след което с нож и чукче я разлепих не видях механична причина да не работи тествах ел.моторчето дали работи оказа се изправно смазах и сглобих машинката но след няколко залючвания пак отказа затова реших да поръчам от "Автосклад" в Пловдив както беше споменато от колега във форума цената излезе около 16 лева бр. при подмяната на машинките се оказа че не отговарят съвсем единствено на задната врата пасна при другите се наложи да разглобявям старите механизми за да взема от тях палеца и оста които се задвижват от зъбното колело като прехвърлих и гумените уплътнения на оста които китаеца беше икономисал монтирах механизмите и сега заключването работи. На една от оригиналните машинки реших да ремонтирам моторчето защото имам подобно от опел вектра абсолютно еднакви са само че опелското е със месингова зъбчатка затова смених четкодържателя сега машинката работи като нова.
-
0 точки@Nikito82 и @vespa - предлагам Ви да спрете до тук. Офф топикът и нападките отиват в коша.
-
0 точкиНяма върнат от ГТП автомобил заради ръжди, неработещи спирачки, светлини, катализатор, горене на масло и всякакви други технически проблеми, та едва ли има върнат такъв за стара бутилка. Тия дето са си инсталирали газовата преди 2014-та нямат срок за смяна на талона, сиреч са в заварено положение и минават между капките. Останалите имат 3 години от датата на монтажа да си сменят талоните. Всички искат да има правила и да се спазват, но от другите, не от нас. Когато някой наложи спазване на правилата става обирджия и иззедник. Но не трябва да очакваш друго от народ, който го е страх основно от 2 неща - да не настине и да не се мине.
-
0 точкиВъв връзка на появилата се в медиите информация във връзка с акция на КАТ за газовите уредби, даваме следната информация: ❗️Всеки автомобил, на който е монтирана газова система след септември 2014(тогава влиза в сила новата наредба Н32) трябва да мине първоначална проверка в специализиран пункт ❗️Срокът за първоначална проверка е ПРЕДИ следващия годишен технически преглед. Давам пример-Новозакупен НОВ автомобил, на който му е монтирана веднага газова система- автомобилът трябва да мине през първоначална проверка до 3 години след дата на монтажа, тъй като тогава му е следващия ГТП. ❗️Ако автомобилът е минал ГТП ноември и автомобилът минава всяка година ГТП, а газовата система е монтирана сега, февруари- срокът за преминаване на първоначална проверка е ноември 2020. ❗️За автомобили, с монтирани газови ситеми ПРЕДИ септември 2014 И ВПИСАНИ в удостоверението за годишен технически преглед, ПЪРВОНАЧАЛНА проверка НЕ се први. ❗️За тях обаче НЯМА срок за смяна на талона.❗️ ❗️Смяната на талона в КАТ на автомобил с монтирана АГУ след 2014 год трябва да се извърши до 3 години СЛЕД първоначална проверка. ❗️Първоначалната проверка представлява именно идентификацията и установяването на съответствия по отношение на евростандарти и изисквания. ❗️КАТ НЯМАТ тези правомощия и техническа компетентност. ❗️Първоначалната проверка е процедурата, при която официално се вписва в регисъра на Автомобилна регистрация чрез системата на Демакс всеки един автомобил, конвертиран на газ. Проверката се извършва от двама специалсти –инженери, оторизирани за тази дейност. ❌Терминът ПАСПОРТ на АГУ не съществува от 2014 година. ✅Има протокол за монтаж по образец, издаван от сервиза, извършил монтажа. КАТ само регистрират събитие , като го вписват в талона . ❗️За тях е необходимо единствено копие от документа за първоначална проверка. (За автомобилите преди 2014 – удостоверение от ГТП с вписани данни за АГУ) Инж. Георги Илиев Управител „ BRC Bulgaria” ООД Зам. Председател на Асоциация на българските автогаз сервизи София , 19.февруари 2020 Написаното е копирано от профила на газаджия!
-
0 точкиТой закона си е от 2014г ама ние включително и аз ако можем да е..м Дявола и да се правим на луди. То и с коланите закона си беше от сума ти време ама ние пак се правихме на улави и щом не ни глобяват защо да го слагам,после олеле започнаха да глобяват наред и сега всички го слагат.Ама той Бойко ми е виновен защото видиш ли той е измислил коланите.
-
0 точкиПри това - боцкат "умни" светофари! Светофарът пред мол Сердика е уникално настроен - на Т-образно кръстовище дава зелено на посоката запад -> изток (считано за Т-то), а на всички останали държи червено - пешеходци, коли, трамваи, завиващи, незавиващи.... само една от посоките е зелена и то само за коли. Гениално. Понякога го прави дори по 2 цикъла! Минава първият, светва червено за всички и изведнъж - пак зелено само за една посока. Бутилка ракия за този, който го е настроил. (Винаги се намира по някой, който бърза най-много и от крайно дясната минава на червено в посока към гара Подуяне)
-
0 точкиТова не е изяснение, а някой некомпетентен е измислил нещо да те баламосва, като дори не ти го е сметнал пред теб с калкулатора, за да ти покаже, че е така. Има някаква друга грешка. Защо тогава и за миналата година са ти взели 29 лева отгоре, като тогава си е била в долната графа до 15 години и без това? По коя формула са го сметнали тогава? Ако това, което са ти казали беше вярно, сега щеше да дължиш 173.03 лева без отстъпка и 164.38 с отстъпка 5 %. Сам виждаш, че числата, които ти казват, нямат нищо общо с написаното в закона и наредбата за данъци. Моята също е 2005-а и е на 16 години, даже датата ѝ е 23 декември - съвсем края, т.е. някой некомпетентен спокойно може да я обяви за кола на 15, а не на 16 години. Обаче си е на 16. Прилагам извадка: Както се казва "не знам, брат, ти си знаеш най-добре", парите са си твои, но аз бих си търсил правата до последно и няма да им дам и стотинка над дължимото на тия хрантутници! Това са си 20-25 % отгоре, което искат да ти вземат. Пусни заявление за преизчисляване и приложи всички нормативни документи с копие от текстовете, по които се изчислява (има ги в началото на темата като линкове). Изчисли го вместо тях и заяви, че желаеш да заплатиш дължимото по закон и нищо повече. Заяви и преизчисляване за предходен период. Приложи извадка от калкулатора на ИО. Ако искаш, пиши ЛС, ще ти пратя копие от всичките ми документи, за да ти послужи за образец за изчисление. Включително и копие от служебните бележки с дължимото. ---- За всички колеги, нека го прочетат, та да се знае и всеки да е наясно дали го цакат или не: Забелязал съм, че 8 от 10 приятели, които имат коли, не знаят как се броят годините на колите и ги броят като годините на човека, с все датата на първа регистрация. Затова го повтарям по 100 пъти, за да го видят колкото се може повече хора. За данъчното облагане, при колите годините започват от 1, а не от 0, заради този текст от закона. Лесно се смята така: [ВЪЗРАСТ] = [текуща година] - [година по талон] + 1 = 2020 - 2005 + 1 = 16 През 2020 г. (без значение точната дата) възрастта на колите е както следва: за коли, произведени през 2020 -> възрастта е 1 година: 2019 -> 2 2018 -> 3 2017 -> 4 2016 -> 5 Това са коли "до 5 години включително". ----- Следват коли "над 5 до 10 години включително": 2015 -> 6 2014 -> 7 2013 -> 8 2012 -> 9 2011 -> 10 Това са коли "до 10 години включително" ----- Следват коли "над 10 до 15 години включително": 2010 -> 11 2009 -> 12 2008 -> 13 2007 -> 14 2006 -> 15 Това са коли "до 15 години включително" ----- Следват коли "над 15 години до 20 години включително": 2005 -> 16 2004 -> 17 2003 -> 18 2002 -> 19 2001 -> 20 Това са коли "до 20 години включително" ----- Всички коли, които са произведени през 2000 г или по-рано, са коли "над 20 години" по смисъла на този закон. ---------------------------- @Restless, колега, всичко е описано подробно тук:
-
0 точкиИ аз се зачудих как не ми светна, съвсем сериозно Може би не ми пука чак толкова, затова съм спрял да го мисля. Имам много по-продуктивни неща, за които да мисля. Докогато има нулева наказуемост за дребна/битова престъпност, дотогава ще има и хора, които ще се хранят по тоя начин. След това ще започнат да намаляват. Просто хората не искат да си изкарват парите с труд, искат ей така - с инвестиция от няколко хиляди долара за необходимата апаратура, която ще възвърнат за месец-два. Няма как да стане това в София. Колата спи на сигурен подземен паркинг с жива охрана 24/7 и камери. Спирам в 90% от случаите на сигурни паркинги и в 10% на случайни. Просто си има крадци. По повод лаптопа, директно-потърпевшия вече си е взел бележка и честите ми обяснения защо не се отваря багажник на обществени паркинги са брилянтно онагледени Лаптопът е служебен, работодателите чуждестранни, така че няма драма. Важното е ние да сме живи и здрави. Нашата цена да расте, а дребните душици... той животът ще ги научи. Със здраве, приятели
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00