Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.02.2020 in all areas
-
2 точкиАко е това от клипа закъснението,мисля че си нямал повод за притеснение. Все пак основната функция на лампата която е свързана с синзор който прави проверка,и ако всичко е ок тя гасне.
-
2 точкиИнтересно започваш темата че 450 лв са ти много и 60 лв за една свещ също,което според мен е безумно скъпо. Днес 1040лв и вече ти се струва ок,за какво беше това нашето писане. Дано сме помогнали на някой друг явно не на теб,да спести някой лев. Интересно сменят един спирачен диск, от едната страна си с нов от другата стар . Същото важи и за биалетките от едната страна нова ,от другата стара на която се предполага какво е състояние, познай след време коя ще се разтропа първо.
-
2 точкиКакто обещах - пускам първата капка от новото Honda 5-W30 „синтетик бленд” масло. 1 Автомобил - Honda Accord 7, фейслифт, комби, К24А3, автоматик 2 Масло – Honda 5-W30 – 4л + 0.3л друго, от същия вискозитет. 3 Маслен филтър - 15400PLMA01A 4 Общ пробег на автомобила – 175241км. 5 Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 1087км. 6 Градско – 287км (около 10м/ч) / извънградско -800км (12 м/ч). 7 Средна скорост – градско около 30км/ч / извънградско около 70км/ч - сега е по-ниска от обикновеното, понеже е 4 пъти до София и обратно през Петрохан 8 Сезон на експлоатация – 10.01.2020 – 17.02 2020г. 9 Мото часове – около 22 м/ч. 10 Използвано гориво А95 - приблизително 35л. градско / 65л. извънградско. 11 Пробата е взета от напълно загрял двигател, след 3 км градско (5 мин след гасене) и се е сушила 25 часа на стайна температура. 12 Обем на налятото чисто масло при смяната – 4.3 л. 13 Доливане на масло няма и не е мръднало от позицията си по щеката. 14 Предишни масла - 2 пъти Honda 5W20 „синтетик бленд” с пробег по около 5000км, а след тях Mazda 5W20 – 4л + 0.3л друго (от същия вискозитет) + доливане 0.5л. от Honda 5W20 за общо 10130км. При смяната не е изсмукван остатъкът от картера, но бе оставено да се изкапе около 30 мин. 15 Експлоатацията и стил на шофиране - лежерен маниер, освен когато ме "ухапе кучето" при изпреварване или по лъкатушещи пътчета, където понякога стрелката на оборотомера се изправя вертикално или ляга на дясно. 1 уточнение, понеже ме питаха: Под капачката на тубето няма запечатващо фолио, но самата тя си има вложка за гърловината и осигурителна шайба, която се къса при отвиване. Тубичката е добре изработена и на дъното има едва забележим "точков код". 2-ро уточнение: Маслото явно има миещи свойства, понеже още на първата седмица (след 20-тина градски км) потъмня.
-
1 точкаПодлъган от информацията в all4honda си поръчах OEM HONDA Filter Tool (oil filter wrench, universal) Това приспособление има 12 страни и е с вътрешен диаметър от 64mm и НЕ Е подходящо за масления филтър, който се монтира в 1.6i-DTEC. След отегчителна комуникация и приложени достатъчен снимков и измервателен документален материал успях да върна приспособлението и да си получа парите обратно. След известно търсене попаднах на инструментите за смяна на маслен филтър от KS Tools и по-точно на подходящия 150.9324: Както се вижда от снимките той е с 15 страни и размери 74/76mm. За развиване/завиване на масления филтър е необходимо и наличие на тресчотка 3/8" или вложка 3/8" (квадрат 10мм), с която аз вече разполагам, понеже е необходимост при смяна масло скоростна кутия 1.6i-DTEC (2013). Усилие на затягане: 30Nm П.П.: Да, зная че сигурно има десетки, стотици или хиляди други начини/приспособления (напр. тръбен ключ) за развиване на масления филтър и "завиване на ръка" сигурно е достатъчно. За съжаление аз не съм такъв тип характер и предпочитам да правя нещата по един друг (според мен по-правилен) начин.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаВ момента в който няма на къде да ходя клапаните, даваш едни 1000лв за ремонт на глава и продължаваш на газ.
-
1 точкаЗа оригинални неща не е толкова зле. Някои от тях са си цифра! Друг е въпросът дали всичко от изброеното е нужно да е оригинално
-
1 точкаДоста солено ми се струва.... 🤔😳 Да ме извинява колегата, но той все едно е ходил в някой от ,,Доверените сервизи" за Субару в София.... Там не се шегуват с ,,новобранците" 🤨
-
1 точкаПърво, едно мерси за отговорите! Днес минах през Юби Ко, че вече си бях поръчал да ми докарат някакви части за смяна (биалетки, един лагер и един спирачен диск). Та викам тъй-тъй съм отворил темата, поне да кажа някакво впечатление. Равносметката от деня е следната: Спирачен диск, биалетки (2 броя, една предна - една задна), лагер, ремък (с още нещо, което не помня какво беше), свещи (пълен комплект), горивен филтър, антифриз и още нещо, за което изключих какво беше - 1040кинта + труда. За качеството на свършената работа не мога да говоря, заради липса на опит и знания, но съдейки по коментарите ви до момента + факта, че всичко беше поръчано оригинално съм склонен да мисля, че не е толкова зле като цена. Нещото с което ме спечелиха тея пичове е, че днес отидоха в сервиза с 30 минути по-рано, за да мога да оставя колата преди да тръгна за работа и ме изчакаха малко след края на работния ден да я взема, тъй че май успях да си намеря сервиза, в който ще си ходя.
-
1 точкаНе, че нещо... Ама много мръсно ми се вижда това масло за 1000км пробег... Изглежда като масло на 3 - 4 хил. км. Но при не източен остатък е логично... Ето как изглежда моето на 1000 км., също без източване на остатъка. Е, вярно, че предните масла са сменяни честичко и с източване на остатъка, а това също оказва влияние, но все пак...
-
1 точка
-
1 точкаМного страшни снимки качвате, качвам и аз малко за цвят. K24 Швейцария 220 000 km масло сменяно на 20к
-
1 точка
-
1 точкаАбсолютно си прав за това . За останалото - относно сарказма и предимствата съм на друго мнение, ама нали сме различни хора и виждаме нещата по различен начин. Сигурно и аз ако бях на двадесетина години, щях да си бодна едни "ангелски очи -тип БМВ", или да си сложа някакви други дневни светлини, за да си пазя рефлекторите и крушките за "век и веков" ,защото нали с тая кошница ще векувам - но не съм . И последно - всеки прави нещо по колата си, както на него му е удобно и му харесва, но жалкото е, че не се съобразява с останалите участници в движението, оставяйки въпроса с безопасността на пътя, на заден план. Дерзайте - няма сарказъм, дано този път разберете какво казвам.
-
1 точка
-
1 точкаАз лично съм избрал модул за дългите на 30% и от тогава съм забравил от къде се палят фаровете. По светло не свети нищо друго по колата освен 2 те крушки на дългите на 30%. Като запалиш издава звуков сигнал, че сработва (ако е светло) и пали лампите като постепенно ги нагрява до 30%. Сработи ли датчика за тъмно, пак издава звуков сигнал, че спира, пали ксенона и съответно всички други светлини по колата. Аз лично през деня не искам нищо друго освен нужното по закон да ми свети по колата. Отзад габаритите през деня не са нужни, някой писа назад нещо такова...Варианта който обсъждате тук с тая схема в мигача също е приемлив. Само недейте да лепите някакви лед ленти или други изгъзици по бронята. Това не е Голф. [emoji6]
-
1 точкаSport Maxx или SportContact 5 за 7-ма хеч, айде моля ви се. Карал съм и двете Туранци, Р300 и Т05, на един и същ размер и за мен старата туранца, разбирайте Р300, е по-добрата гума. Р300 е по-лагава от двете докато още е студена, но като позагрее е класа над Т05, и на мокро, и на сухо. За Континентал съм с особено мнение, след като ядох дървото с Премиум Контакт 5-цата. Ханкуук-а ги хвалят повечето собственици, но кой ли българин ще си признае, че се е минал.
-
1 точкаПоследните години се справят отлично на тестове и са доста хвалени. Местят се нагоре в класовете. Основната им критика, когато гледах за гуми последно миналата година, беше, че се износват по-бързо.
-
1 точкаЕто тема с линкове за свещите Питай Фена сигурно може да ги достави. Ще получиш най-доброто обслужване при него
-
1 точкаПоследно съм купувал иридиеви свещи NGK от Тех-ко за 90 лв. четирите в комплект. От тогава съм им навъртял около 75 000 км. и още си карам с тях. За сериозно обслужване и ремонти ходя при fenabg в Дупница. https://forums.hondabg.com/topic/53395-fenabg/?do=findComment&comment=1057548100 Дистрибутор е и на маслата Yacco. Само той ми върши работа както трябва! Ей го къде е по магистралата... За 45 минути съм при него с все трафика в София. Чета много добри отзиви и за Мотобокс в Овча Купел, но само при тях не съм ходил все още... Иначе от софийски сервизи и "майстори" до тук ми е дошло и повече - не!
-
1 точкаСтандартните масла са за нормално каране (нормални експлоатационни условия), а за германските аутобани си трябва "рейсърско" масло, или ако е нормално - смяна на 5 хил. к.м. Но там не им дреме... Наливат им в сервиза и карай 15 -20 хил км. по гаранция... За това е така! Но на тамошите консуматори хич не им пука. Важното е да наближи краят на гаранцията и да си вземат нов автомобил. Даже някои си вземат нов и по-рано, с отстъпка, като върнат стария в гаранция... П.П. А ние тук се тюхкаме и им се чудим на акъла... И има защо! Но те не са способни да го разберат така или иначе... Консуматорско общество...
-
0 точкиЗдравейте! Току що се регистрирах във форума и видях, че няма тема за това как да се инсталират приложения на таблета, с който са обурудвани някои от моделите на Honda. Пускам тази тема за тези, които се интересуват и желаят да направят малко по-функционален таблета на колата си. Имам Honda CRV Lifestyle 2016 и живея в Испания. От лятото на 2016 колегите от форумите в Испания намериха решение за инсталиране на приложения. Може да се инсталира кое да е приложение, което ви е необходимо. Аз лично имам инсталиран Sygic и работи перфектно, и още няколко приложения. Ето ви малко ръководство: 1- Ако някой си е актуализирал таблета, трябва да върне заводските настройки. 2- Сваляте си някакъв файл мениджър от сайта : www.apkpure.com . Аз си свалих ES File Explorer. Променяте му името на "HondaAppCenter_A1.apk" , записвате го на флашка, флашката поставяте в единия USB слот на колата. Намирате в приложенията на вашия таблет (кръгчето със 6 точки вътре), иконката за инсталиране (зеленото андроидче), стартирате и като ви покаже приложението от флашката го инсталирате. Задължително, за да инсталирате кое да е приложение, то трябва да е с име "HondaAppCenter_A1.apk". В последствие инсталираният вече файл мениджър, ще ви позволи да преименувате и инсталирате приложения, които може директно да си сваляте на таблета. 3 - Сваляте и инсталирате от този сайт: http://www.cmdroid.com/ (единствения недостатък е, че сайта е на португалски) ето това приложение: PERMISSIONS 1.1 S_Mike . То ще ви позволи в последствие да променяте настройките на инсталираните приложения, така че те да могат да функционират по време на движение. В този сайт има ръководства за инсталиране и задаване на настройките на приложенията, за да могат да работят по време на движение. Има и приложения, които могат да ви заинтересуват, но ако искате последните версии, сваляйте си ги от www.apkpure.com. За тези, които знаят испански, ето ви два линка на колегите от форума, където има много обяснения по темата: http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135001-aplicaciones-para-honda-connect/page-1 http://clubhondaspirit.com/foro/topic/135225-dudas-faqs-honda-connect/page-1 Надявам се да съм бил полезен. Ако някой има някакви въпроси, с удоволствие ще му помогна. Поздрави.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЕдно време имаше високи критерии за ресурс и съответно високи поли на буталата, и маслообирателните сегменти. Някой пак да каже че новите коли са по-здрави от старите.
-
0 точкиМераклии са още хората,в момента в две теми паралелно се обсъждат тия дневни светлини.Сега чакам тема за булбар,прагове и спойлер.
-
0 точкиЧудесно - и дано си убеден в написаното защото: - по точка 1 бъркаш - сравни ги примерно с Н1 ! - по точка 2 - като е по-малка консумацията, колко по-малко ще платиш и от къде ? - по точка 3 - като искаш таблото да ти свети по-ярко през деня, го увеличаваш до край и си готов . - по точка 4 - и при нормалните хора се случва, да забравят да ги пуснат понякога, а при глухите се случва да не чуят звуковия сигнал при слизане от колата. п.п. пропускате и някои други точки , например: - точка 5 - ще вдигнете поне 20/30 от умрелите коне ! - точка 6 - "як" тунинг като на "ферари"! - точка 7 - автоматично щайгата се подмладява и става 2020г. ! и т.....н..... ако ме разбираш . п.п.п. По добре обръщайте повече време на близките и семейството си , отколкото на тези ламарини !
-
0 точкиЕй, това икономистите и мениджърчетата ще затрият света, ей! При тия тънки маслосъбирателни сегменти и отворчета, и с последваща смяна на маслото, на по 15 - 20 хил км. е така ще е, няма начин!
-
0 точкиЕдна слънчева неделна утрин две жени отишли да поиграят голф. Още първата топка обаче литнала надалеч право към група мъже край съседната дупка. Топката ударила един от мъжете, той веднага спуснал ръце пред слабините си в очевидна агония и се строполил на земята. Жената изтичала при него и започнала да се извинява. После му обяснила, че е лекар. - Моля ви, позволете ми да ви помогна. Ще облекча болката ви, само ми позволете! - Няма нужда, ще се оправя! - отвърнал през стиснати зъби мъжът, легнал на тревата с ръце пред слабините. Но жената настояла и накрая той ѝ позволил да му помогне. Тя внимателно отстранила ръцете му от слабините, разкопчала панталоните, бръкнала вътре и започнала да го масажира. След няколко минути го попитала: - Е, как е сега? - Великолепно! - отвърнал мъжът. - Но палецът продължава да ме боли ужасно.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДруги сервизи има. Аз бих ти препоръчал някой препоръчан сервиз, който няма проблем да работи с части и масла, които ти си си закупил. Съответно си набави нещата от форума (само се поинтересувай за правилните такива) и отиди в сервиз. Юбико, доколкото знам, не работят с масла на клиента и са вдигнали цените последно време. Аз моята я водя често в Мотобокс в Овча Купел. Добър сервиз са, специализирани с Хонда и Мерцедес (съответно различни майстори за различните марки) но се чака повечко и цените за труд последната година не са съвсем дребни. ПС: свещи можеш за 25–30тина лв свещта да си намериш точно иридиеви със същия номер като от ръководството. Ако са с логото на Хонда, малко повече, но не и 60лв. Може да питаш в общите поръчки на Izanagi за Honda-брандирани, ако решиш. Минусът е, че, ако няма налични, ще чакаш поръчката.
-
0 точки
-
0 точкиСреднощ. Мъж и жена спят в леглото. Изведнъж се звъни. Жената: - Хийй съпруга ми! Мъжът скача и се мушва под леглото. След минута освестване се сеща, че си е вкъщи. Излиза, изтупва се, и казва: - Жена, с тези командировки нещо сме се изнервили.
-
0 точкиЧерен и бял влизат в закусвалня.Черният веднага използва разсейването на продавача и взима две банички и ги мушка в джоба си: - Гледай, колко съм добър, никой нищо не разбра. - Това е типично за вас - отговаря белия - сега ще ти покажа, как това може да се направи законно. Отива при продавача и му казва: - Дай ми баничка и ще ти покажа фокус. Заинтригуваният продавач му дава баничка, той я изяжда и иска още една, изяжда я. Продавача го пита: - Е какъв е фокусът, изяде баничките и...? - Погледни в джоба на черния...
-
0 точки
-
0 точкиБяхме 15 годишни някъде с аверите и отиваме в разсадника да ядем череши лятото -по едно време отдолу на дървото два добермана-пазачи ,ръмжат злобно и се пенят ,скачаме ние от летящ старт и беж до оградата за норматив ,ако тогава не сме направили световен рекорд по бягане на 100 метра пък на ,обаче нямаше кой да го запише и да го документира този рекорд .Голямо бягане беше ,как не ни захапаха тея бесове че и те ни гонеха като луди ,хич не знам ,сега като се сетим голям смях пада -ама тогава не ни беше смешно .
-
0 точки
-
0 точкиИскаш да помогнеш на новак - прави го с него. Искаш да помогнеш на старец - направи го вместо него. Искаш да помогнеш на майстор - дръпни се и не пречи. Искаш да помогнеш на глупак - самият ти се превръщаш в такъв. китайска мъдрост
-
0 точкиПонякога трябва много пот за да се свърши определена работа, а за да се критикува е достатъчна само малко слюнка. китайска поговорка
-
0 точкиЧовекът е съставен от 80% вода. Ако няма мечти и цели, е просто една вертикална локва!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00