Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.01.2020 in all areas
-
2 точкиПроблема е в създателя на темата. Може да е голям майстор и също така човек, но тук бърка почти всеки, който търси точното масло за дадената кола. Колко пъти срещаме въпроси "прочетох цялата тема но пак да попитам, че не ми стана ясно". С цялото уважение към него, но да качиш снимка на американски Акорд и да се кефиш, че на капачката на маслото пишело 0w-20. Би било нормално като фенове на марката да се кефим на надписа Honda v-tec. Аз днес продължавам експеримента с двигателя ми, сложих 5w40 Yacco и шумът от двигателя почти изчезна. След общо над 25хкм от закупуването тя си трака но върви перфектно, ще пиша по нататък подробно в подходящата тема. Пп Става въпрос за к20а6 и шум идващ от бутало или бутален болт според майсторите. Според мен шумът идва от главата, валовете са перфектни.
-
1 точкаЗдравейте, С настоящата тема искам да ви запозная с по-подробно с промените в данъците (конкретно за София, тъй като плащам в София, а за други общини - може колегите от съответните да добавят информация), които бяха приети на последното експресно заседание на СОС, проведено на 30.12.2019. Някои от тези промени не бяха оповестени, съвсем умишлено според мен. С доклада на кмета можете да се запознаете в този документ: https://council.sofia.bg/documents/20182/799847/R.51.pdf/c11d58ac-1f7c-4652-917e-f4299e49c7c8 В него са описани предложените промени и има нещо като анализ защо се предлагат определените промени. Обсъждане не знам дали е имало, но пък има взети решения, с които можете се запознаете тук: https://council.sofia.bg/documents/20182/800019/Pr.A-R.51.pdf/dcb51216-d925-476d-8cfe-3d0d5a29b9e4 С цел да не отваряте допълнителни страници, а също и за по-лесно разбиране и сравняване, ще извадя миналогодишните числа и след това - новите. През миналата година по една или друга причина данъците останаха на минималните нива, предвидени в ЗМДТ, както и всички коефициенти, които влизат във формулата за изчисление. Можете да ги видите тук, в чл. 55: https://www.lex.bg/laws/ldoc/2134174720 Ето ги според ЗМДТ (в удебелен текст е стойността, валидна за София за 2019): а) до 55 kW включително - от 0,34 до 1,20 лв. за 1 kW; б) над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW; в) над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW; г) над 110 kW до 150 kW включително - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW; д) над 150 kW до 245 kW включително - от 1,60 до 4,80 лв. за 1 kW; е) над 245 kW - от 2,10 до 6,30 лв. за 1 kW; Кгп е коригиращ коефициент за годината на производство на автомобила в следните размери: Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 Екологична категория без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,10 - 1,40 "Евро 3": 1,00 - 1,10 "Евро 4": 0,80 - 1,00 "Евро 5": 0,60 - 0,80 "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - 0,60 Вдигна се известен медиен шум за повишението на коефициентите, но някак встрани останаха и повишенията на ставките за по-мощните автомобили. В предишната тема много пъти писах, че най-вероятно ще повишат и ставките за киловат, защото ще се окаже, че ще са доста назад, ако не ги пипнат. Така и стана, в доклада на кмета е написано, че постъпленията са 10-15 % по-малко за 2019 спрямо 2018. Затова предлагат увеличение, с което очакват да приберат пак толкова пари, колкото са прибирали и по-рано. Така излиза, че генерално промяна в данъците почти няма. Преди са прибирали 100 милиона лева, спаднали са на 85 милиона през 2019 и сега искат да увеличат, за да си приберат пак 100-те милиона. Само има преразпределение между данъкоплатците. ВАЛИДНИТЕ КОЕФИЦИЕНТИ И СТАВКИ ЗА 2020 Г. ЗА СТОЛИЧНА ОБЩИНА СА: Мощност: а) до 55 kW включително - 0,34 лв. - без промяна б) над 55 kW до 74 kW включително - 0,54 лв. - без промяна; в) над 74 kW до 110 kW включително - 1,21 лв. - повишение с 0.11 лв (+10%) г) над 110 kW до 150 kW включително - 1,42 лв. - повишение с 0.19 лв (+15%) д) над 150 kW до 245 kW включително - 1,84 лв. - повишение с 0.24 лв (+15%) е) над 245 kW - 2,42 лв. - повишение с 0.32 лв (+15%) Година на производство* (ТУК ПРОМЕНИ НЯМА): Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 * ЗАБЕЛЕЖКА - годината на производство (в талона е в полето "година на първа регистрация") винаги се счита за година 1, независимо дали колата е регистрирана на 01 януари или на 31.12 през съответната година. Текущата година също се брои. Моята е регистрирана на 23.12.2005 и на 01.01.2006 се е считала за кола на 2 г. по смисъла на ЗМДТ, въпреки че е била на 10 дена реално. Така например всички коли с първа регистрация през 2005 сега са на 16 години, както е при мен. Екологична категория: без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,40 (стар: 1.10) "Евро 3": 1,10 (стар: 1.0) "Евро 4": 1,00 (стар: 0.8) "Евро 5": 0,60 - без промяна "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - без промяна ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- За кола като моята: Акорд 7, година 2005 (кола над 15 и до 20 години, коеф. = 1), мощност 103 КВ, Категория ЕВРО 4 (вписана в големия талон задължително!), ще платя: 103 КВ * 1.21 лв/КВ * 1 * 1 = 124.63 лв Спрямо миналата година имам понижение заради върастта (от 1.3 на 1.0) и увеличение заради промяна на Евро-коефициента (от 0.8 на 1.0), също и увеличение заради ставката за мощност, с 10 % ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПРИМЕРИ с други коли: За кола с мощност 110 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 133.10 За кола с мощност 110 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 173.03 За кола с мощност 140 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 198.80 За кола с мощност 140 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 258.44 За кола с мощност 217 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 519.06 лв. Същата кола, обаче с Евро 5, данъкът ѝ ще е 311.44 лв. Ако категорията е Евро 3, тя е с 10% по-скъпа от Евро 4, а ако няма Евро-категория - това ще струва с 40 % повече от Евро 4. Категория Евро 5 пък е с 40 % по-евтина от Евро 4. Това могат да го имат предвид колегите с двигатели Евро 5. и т. н.
-
1 точкаАз бих казал, ако може да се обобщи (макар да не обичам генерализациите), че основно проблеми с обезшумяването имат японските, корейските, френските и италианските коли. Естествено Лексус тук са изкучение, Пежо 607,407, Цитрoен Ц5 последните генерации, може и други да има. Покрай намаляне на теглото някои от премиум брандовете също се поизложиха - БМВ с 1ва серия и 3та серия конкретно F30. Но генерално погледнато, немските автомобили доста рядко имат сериозни пропуски в това отношение. Разбира се, имат пропуски в други отношения, често много по-фатални
-
1 точкаТо не е само при Хонда този проблем.Гледах едно ревю в тубата на новото Рено Талисман в Русия.Много я хвали руснака и когато тръгна по пътя се скова,колко лошо е убезшумена колата (70 000лв).Друг колега но с Корола от магазина ми писа на лични да му помогна със съвет за изолацията,че детенцето отзад не можело да спи.Та явно си е масов проблем при всички или почти всички.
-
1 точкаАми то наистина няма какво. Акорд 8 е най-доброто, което Хонда предлага на Европейския пазар като изключим Ледъжнда до 2012та мисля беше, а Акорда по нива на шум се кантари с голф 6. ЦРВ-то има още по-голяма борба с вятъра, а материалите същите (липсата им по-скоро). То и не е като да са 100 модела и да изпускаме някой Ако някой се сети, ще сподели
-
1 точкаЕдно универсално съвременно масло за всички бензинови двигатели ( без турбо) 5w30 A5B5. Пробега му е доста над 3000км.
-
1 точкаАко стесним кръга до европейския пазар и изключим вече споменатия Леджънд, най-добре обезшумената Хонда е тази, за която някой е платил 1к поне да му я обезшумят или си го е направил сам.
-
1 точкаЗдравейте, Сложих зъбното колело и работи перфеткно. Така че смело взимайте и сменяй, който има проблем.
-
1 точкаПо въпроса за маслата сигурно си чел темата, Д серията са невероятни двигатели и можеш да го караш с всякакъв вискозитет хубаво масло. Аз бих ти препоръчал 5w40 A3B4 или 5w30 A5. По въпроса за регулатора на налягането може да се чисти, но той оказва влияние на сутрешното палене на двигателя. Катализатора може доста да ти спъва колата, не знам дали може да се почисти, сондата не се пипа.
-
1 точкаАз имах предвид, че 0w-20 за автомобили до 8ген включително и за нас не е препоръчително защото не са в първа младост и също в България е между - 10 и над 30 градуса. Кой както иска да го разбира.
-
1 точкаПроблемът е в неразбирането на хората що е то студен и топъл вискозитет на маслото и на база какво се подбира, защото ако беше ясно, никой няма да си сложи 0в20 в климатичен пояс, където средно годишната температура е около 20гр., зимата не пада под 10гр., а лятото достига до 40, за това и Хонда са дали голям толеранс. Според мен колегата от Малта да налива 5в30, ако кара спокойно и 5в40 ако често се готви за излитане.
-
1 точкаЗа днка вродени проблеми - ръжда , за ръжда забравих да спомена за ръжда . Да не е клекнала задницата от пружините е , да работи равномерно и що годе тихо , по възможност да няма газ . На около 200к си за съединител , може и вал изпускателен и вериги , да са добре работили спирачките сиреч еднакво износване на дисковете и тн . Не взимай 1.7 ако искаш голяма кола се огледай и около стрийм с к20 . ааааааааа забравих и да нямат ръжда .
-
1 точкаПърво не е ввти щот не е тойота . 2ро с тоя мотор бегай надалеч само 2.0
-
1 точкаПроизводителите по спецификация гонят икономия и екология по задължение. За маслото и разходът му - дреме им на шапките, къде отиват капките.
-
1 точкаИ в един момент се оказва за пореден път че това де пише по книгите не разте по нивите. Слагай 5/30
-
1 точкаЧетох и направо съм изумен . Била шумна като ти е шумна не си купуваш паркетен джип а си купуваш леджент ако държиш на марката и ценовия клас . Била бавна ,като е бавна си купуваш бърза кола а не търсиш изпод вола теле , и като искаш Црв си караш црв . Най ми е смешно като се почне се сравнява дизел с бензин едното било 140 другото 150 да ама дизела има и 150+ нютона от горе . На големите циганий съм видял от водачи на дизели щот видиш ли дизела бил много хубав . Хубав ама първите 150000 до към 190000 , и после идва в бг. и се почва . Евтино масло щот тоя мотор си иска качествено такова съответно в кауфланд го няма , ще сменя само съединителя че маховика мноо скъп , искара 20к и после хонда била боклук маховика се бил пре@бал и са пак тряя се сваля кутията . И почваме пазарлъци по сервизите . Ще слагаме ефтина нафтичка ма ще я бъхтаме с добавки видиш ли на далавера е , но добре че пуснаха ремонтни комплекти за дюзите че и там беше майка плаче . Една голяма трагедия от 3тата! страна на монетата. После веригите па били скъпи ми скъпи са . И идва ред на бензин R20 Перфектен мотор малко тромав за тоя туч 1500+ кила . Обаче върви в обороти и кат не му трепериш кат лист , а реално в 5000+ оборота ми няма грам нищо си е прекрасен . Носи на газ , не му пропадат клапани , няма демпферен маховик , не е претенциозен на масло но пак го няма в кауфланд . Съединител оем със смяна 700 лева и държи 220000 . глупаво окачване и здраво . Интериор хондов , найлонов спартански ,тук таме се понапуква некоя кожичка и това е . Скорости здрави до толкова ако се сети някои да им смени маслото че да не замине 3та .
-
1 точкаДават хората че уж има някакъв ефект и се слага това устройство за мазане ,няма да навреди. Може и да е като с устройствата за икономия на горива, като сложиш 10 ще излезне че колата ти вече не само не харчи ,ами като караш произвежда бензин. Карам от година фр-в, имал съм коли на които техниците са ми казвали че клапаните са саморагулиращи се за ,фр-в то не съм питал,сестра ми каза че преди да ми даде колата е направила реглаж на клапаните в сервиз. Газовата е за 2200 италианска с мазане. за 20 лева ми залепиха съда за мажеща течност ,и намазаха с черен силикон, искаха да ми го сменят за 270 лева преди година ,аз ги помолих да го залепят и залеят със силикон ,бяха много недоволни че им казвам какво да правят ,обясних имам дискова херния и ме боли иначе сам ще го направя,това в сервиз в центъра Където са я продали и монтирали не признават 5 годишната гаранция ,не важело за съдът ,направо ме отпратиха , в сервиза в кв надежда откъдето я е купила сестра ми,не споря и не се занимавам ,отивам където имат повече желание да свършат нещо и си плащам ,за 20 лева няма какво да се ядосва човек. Изразхадвала е около 50 грама от това масло за 5х километра на око като гледам,може и да е двойно не съм записвал ако сам долял. Навремето твърдяха че карането на газ пази двигателя. В момента разреждат газта и колата ми харчи двойно като заредя, освен в една бензиностинция в софия .В провинцията също не лъжат и колата харчи нормално. Бензин зареждам на омв. Като заредя газ на еко близо до ул балша на бул българия, кв иван вазов е брутално -колата харчи 40 на сто газ тия там прекаляват.
-
0 точкиС колко ще се вдигне теглото или цената на колата ако има малко изолация покрай подкалниците,където е най големия проблем при по новите Хонди.
-
0 точкиЕ нали всички тук се борят за по тънко, че скоро може и с трансформаторно масло да ги подкарат. Дани аз чакам с нетърпение експеримента на Емо как ще завърши.
-
0 точкиА5/В5 не е съвсем за всички! Доста "тънко" е за D-серията. Зимата става за тях, но не за високи натоварвания и обороти. А лятото не бих карал с него в D-серия двигател. Виж за R-серията и за К-серията, това е маслото. Мое мнение...
-
0 точкиНищо не са направили. Увеличили са дебелината на задното стъкло с 0.9мм. и малко повече пяна на арматурното табло. Аз лично съм направил на Акорда изолация и мога да кажа,че когато разглобих купето на половина нещата бяха толкова зле,че това което са направили при фейса е едно голямо нищо.Мога да покажа снимки.
-
0 точки
-
0 точкиСъщия ефект се постига и с гъша лой , грес литол , мас от кит (опашат) , свинска мас не осолявана , краве масло . На такива чудеса съм се нагледал в годините . П.П лошото е че доста от тези дет изреваха от 0в20 специалитетите не искат да пишат ! П.П2 не е за добавка , @vespa е достатъчно наясно с двигателя си и в момента по скоро иска да изолира проблема на 100% . П.П 3 а може би да си сменяме маслото на 3000 и вместо на 8-10к 3 смени ?
-
0 точкиПравилно си направил. Аз лично ако се оправят нещата и законите да важат за всички и разкарат всички стари коли, аз първи ще отида и ще си купя нов филтър и ще си го сложа. До тогава к.. сори
-
0 точкиИ моята е писана евро 4,хем е 2010г.От Бултрако взех сертификат,същата работа-евро 4🙄!?Не намирам логика ,на приятел е 2009г. и е евро 5😐
-
0 точкиДани, според мен само Ледженда и някоя американка се доближават до критериите за шумоизолация.
-
0 точкиНавигацията и камерата са монтирани! Поръчах следното: Навигация Android 9, 4GB RAM, универсална, процесор Rockchip Кабели за Хонда Рамка Камера за задно виждане 1080p Навигацията пристигна от Англия за седмица, без проблеми. Ето и първите снимки - не съм си играл да настройвам нищо, даже фолиото на екрана си стои Монтажът беше в Авал. Имаше някои особености, тъй като имам и Parrot, който исках да остане като резервен вариант. Микрофонът на Парота остана над огледалото, а външният микрофон на андроида поставиха на горния ляв ъгъл на предното стъкло. Доколкото видях всичко работи, включително и бутоните на волана. Ще дам още отзиви след време като имам повече впечатления.
-
0 точки@metodian За градско при високи температури като в Малта, може дори и 5W40. Но независимо дали е 5W30 или 5W40, при този режим сменяй на 5000 км!
-
0 точкиТака да споделя и аз за този ДПФ. Акорд 8 2.2 i-DTECK 150к.с. 08.2008г. Колата я купих в началото на Март 2019г. смяна на всички консумативи с качествени по съвет на хора от форума на които пак благодаря, даже съм пускал теми тука, та след точно 10 000км. светна лампата с " ! " демек филтъра запушен. Та понеже стана точно на 01.01.2020 г. демек аре честито за новата година бях на път и почна дилайлата. Колата в сервизен режим мъкаааа, добавка за отпушване на ДПФ + МаксМоушън дизел до горе и карай там 20мин. с 60км/ч.....после.....натискай я над 3000 обр. ....псуването нали не го пиша че няма да има букви тука. От тея работи нищо не работи...проверено влезне ли в сервизен решим ЦЪ....не стават. Прибрах се снощи и днес на диагностика, прибирането мъка по магистралата като набере, повече от 145км/ч. не вдига и дано някой не ти убие инерцията, натисках я нарочно защото ме вбеси че се прецака по празниците, та закачаме я пускаме регенерация и ????? кво става горния температурен датчик на ДПФа не работи, долния е ОК. Та всички на които им излезе веднага лампата с " ! " не се мъчете да я регенерирате като мен лудия нали, да си прецакате колата. НЕ СТАВАААА! Принудителна регенерация, филтъра е запушен, защото без тоя датчик колата просто не се е регенерирала сама и край. На въпроса да си сменя ли датчика ааааа.....просто не си го задавайте....не НЕ си го сменяйте. Извода е че като ми продадоха колата, прошляка от който я купих независимо че ми я даде с една книга от фактури за смяна на масла и части през годините от 2008, тоя красив човек е регенерирал колата както направих днес и е нулирал данните за филтъра че е нов, което значи че има точно към 10 000 км. (тя толко и изкара на 10 000км светна) ,колкото ми каза човека днес след като я оправи. Та аз филтър няма да мия, реших че след още около 500км ще сменя маслото (Мотул 5w30 нископепелно ) да мине 10 000 км. ,преди да го сменя ще махнат филтъра, изолират системата ремапват на 188 к.с. и да ти е.ем аз и Евро 4, по документи от завода се води Евро 5 но нашите маймуни в КАТ нямали заповед да я пишели 5 нали, така ми казаха, демек ще плащаш данъци и толко, вместо 127лв. са 170лв. Тази процедура така я правят че после няма пушене и разни там проблеми с прегледи ...защото нали до сега се търсели коли до Евро 3 а от 2020г ще се търсят и по горни класове.....нали знаете че ние сме в България....тука всичко е направено да ти влиза до сливиците така че като спрат циганите да горят плексигласи, силикони и кво ли не зимата, ще има повече чист въздух. Да ме извинявате ако съм засегнал някой ма още ме държи пътуването с куция кон!
-
0 точкиТака да споделя и аз за този ДПФ. Не е правилния раздел ма тоя филтър си е еднакъв за всички с този мотор. Акорд 8 2.2 i-DTECK 150к.с. 08.2008г. Колата я купих в началото на Март 2019г. смяна на всички консумативи с качествени по съвет на хора от форума на които пак благодаря, даже съм пускал теми тука, та след точно 10 000км. светна лампата с " ! " демек филтъра запушен. Та понеже стана точно на 01.01.2020 г. демек аре честито за новата година бях на път и почна дилайлата. Колата в сервизен режим мъкаааа, добавка за отпушване на ДПФ + МаксМоушън дизел до горе и карай там 20мин. с 60км/ч.....после.....натискай я над 3000 обр. ....псуването нали не го пиша че няма да има букви тука. От тея работи нищо не работи...проверено влезне ли в сервизен решим ЦЪ....не стават. Прибрах се снощи и днес на диагностика, прибирането мъка по магистралата като набере, повече от 145км/ч. не вдига и дано някой не ти убие инерцията, натисках я нарочно защото ме вбеси че се прецака по празниците, та закачаме я пускаме регенерация и ????? кво става горния температурен датчик на ДПФа не работи, долния е ОК. Та всички на които им излезе веднага лампата с " ! " не се мъчете да я регенерирате като мен лудия нали, да си прецакате колата. НЕ СТАВАААА! Принудителна регенерация, филтъра е запушен, защото без тоя датчик колата просто не се е регенерирала сама и край. На въпроса да си сменя ли датчика ааааа.....просто не си го задавайте....не НЕ си го сменяйте. Извода е че като ми продадоха колата, прошляка от който я купих независимо че ми я даде с една книга от фактури за смяна на масла и части през годините от 2008, тоя красив човек е регенерирал колата както направих днес и е нулирал данните за филтъра че е нов, което значи че има точно към 10 000 км. (тя толко и изкара на 10 000км светна) ,колкото ми каза човека днес след като я оправи. Та аз филтър няма да мия, реших че след още около 500км ще сменя маслото (Мотул 5w30 нископепелно ) да мине 10 000 км. ,преди да го сменя ще махнат филтъра, изолират системата ремапват на 188 к.с. и да ти е.ем аз и Евро 4, по документи от завода се води Евро 5 но нашите маймуни в КАТ нямали заповед да я пишели 5 нали, така ми казаха, демек ще плащаш данъци и толко, вместо 127лв. са 170лв. Тази процедура така я правят че после няма пушене и разни там проблеми с прегледи ...защото нали до сега се търсели коли до Евро 3 а от 2020г ще се търсят и по горни класове.....нали знаете че ние сме в България....тука всичко е направено да ти влиза до сливиците така че като спрат циганите да горят плексигласи, силикони и кво ли не зимата, ще има повече чист въздух. Да ме извинявате ако съм засегнал някой ма още ме държи пътуването с куция кон!
-
0 точкиЗдравей, за антифриза, аз го смених с друг, не си спомням марката, но не беше на хонда със сигурност, защото не успях да отркия. Гледах просто да е същият тип. Нямам проблеми с новият антифириз. За маслото на скоростите - гледай да сложиш оригинално. Може да поръчаш от общите поръчки във форума.
-
0 точкиТова ти е маслото за скоростната кутия колега, а антифриза ти е точно тип 2. Не съм сменял антифриз, но предполагам, че и друга марка тип 2 ще свърши работа. Аз лично бих си взел от хонда.
-
0 точкиДа стават и аз в момента съм с Denso Iridium поради факта че ми ги предложиха на 50%. Но бях с NGK Iridium ако взимам пак ще е NGK Iridium. Когато ги свалих като нови бяха след 60 хил и незнам колко навъртени от предния собственик отвън.
-
0 точкиЕто ви калкулатора за 2020: https://cartax.uslugi.io/ Аз съм с 30лв. на горе... Да питам управниците, къде ми е стимула за новата кола!?
-
0 точкиАко имаш достъп, може да пробваш да смениш всичко чак до рейката, (Мисля на глас) Трябва да има някакъв начин цялото да го замениш, Ако пък чак толкова мерак за конкретния Волан, Не ми е известно и не намирам (точно сега) колко са шлиците на рейката, Ще трябва цялото нещо със захватите към шасито, кормилния прът и каретата чак до долу. Някой по усведомен да каже. Пак да кажа, никой не ангажирам с моя начин на мислене, Броя на идеи в мойто Черепномозъчен разпределителен механизъм е право пропорционален на липсващите Зъбчатки заместени с Мухи... затова не ме слушайте много
-
0 точкиКато избираш "Цитирай", гледай къде и какво точно пишеш, за да е пригледно след публикуване. Сега е малко объркано така, като си цитирал цялото ми мнение с всички снимки и линкове. Успях да разбера, че не ти е ясно къде е сензорът. Прилагам снимката отново, с оградени в червено основните елементи. Ако и това не е достатъчно, е добре да се обърнеш към специализиран сервиз. Тази биалета движи сензора, който подава сигнал към управляващия модул, който подава команди към моторчетата за нивото.
-
0 точкиОгледай хубаво пружината понеже най вероятно да е от нея... пп... резервоара не е в единия край, а е по средата
-
0 точкиМисля, че не, според мен. Разликата е в бр.шлици- 33 и 29. От Прелюд 4 на Сивик 5 става. Виж и тази тема:
-
0 точкиПроблеми с дизела могат да възникнат и от горивото, и от маслото, но най-често са от многото километри. Имам наблюдение върху доста дизели - лични и служебни, карани с дизел от добри бензиностанции, обслужвани регулярно и с ГАРАНТИРАН пробег. Нито един от тях не дал дефект на двигателя до към 200 000 км. (след това нямам наблюдения на тези коли). Е, подгревна свещ, термостат, веднъж и някакъв клапан на турбо - случва се. Единствено изключение е едно Пежо Партнер 2004 г., което на 140 000 км. проби гарнитура на глава, незнайно защо. Повечето проблемни дизели просто са на много, много километри. Е, да, има и някои концептуално объркани като на Мазда СХ5, но това са изключения.
-
0 точкиАбе стига писа на всякъде бре човек заприсе. Тоя мотор няма да лети, ако му откачиш егра има шанс компа и да не разбере. Не се чувствай длъжен да пишеш на всякъде! Това е икономичен витек, и не е летяща машина. Запознай се малко с моторите и с кутийте и тогава пиши, прекаляваш.
-
0 точкиR J P През новата година само ДИО ! Най-добрия тандем в рока Рони § Ричи ! е, стават и другите след това.
-
0 точкиПо принцип на Хонда не са хидравлични и затова се регулират. За другите марки които си споменал ако са хидравлични те за това и не се регулират,ако са регулируеми не знам на какви интервали. За системата си прав това е сама да ти вземат парите.
-
0 точкиКогато обичаш колата си и имаш вяра в нея и на другия край на света можеш да отидеш. Скоростта няма никакво значение.
-
0 точкиВесели Ви празници! Безопасно шофиране, топло посрещане и приятни компании!
-
0 точки
-
0 точкиВ Шумен Гефи е читав и мапва добре.Разбира си от работата и колата няма да ти пуши.Според мен,ако караш предимно градско го махай и си решавай проблема.По-добре няма да става,все по-зле ще става.Успех!
-
0 точкиНа ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване
-
0 точкиОмаслителя , който си посочил е найстина ненужен и безмислен , поради простата причина, че е предназначен за търговия , а не за да работи.Настройваш му капките и след седмица вече не капе.Това ,което работи е Flashlube, V-lube , и JLM. Те обаче си имат цена , която не е по вкуса на всеки.И стигаме до основния проблем при всички газови уредби : Защо трябва да давам много пари за добре работеща система , като мога да мина с нещо тънко и после да рева , че от газовите нищо не става?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00