Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.01.2020 in Мнения
-
4 точкиТук вече става въпрос за до ускорение и тея 2 секунди вече нямат участие .
-
3 точкиЧетох и направо съм изумен . Била шумна като ти е шумна не си купуваш паркетен джип а си купуваш леджент ако държиш на марката и ценовия клас . Била бавна ,като е бавна си купуваш бърза кола а не търсиш изпод вола теле , и като искаш Црв си караш црв . Най ми е смешно като се почне се сравнява дизел с бензин едното било 140 другото 150 да ама дизела има и 150+ нютона от горе . На големите циганий съм видял от водачи на дизели щот видиш ли дизела бил много хубав . Хубав ама първите 150000 до към 190000 , и после идва в бг. и се почва . Евтино масло щот тоя мотор си иска качествено такова съответно в кауфланд го няма , ще сменя само съединителя че маховика мноо скъп , искара 20к и после хонда била боклук маховика се бил пре@бал и са пак тряя се сваля кутията . И почваме пазарлъци по сервизите . Ще слагаме ефтина нафтичка ма ще я бъхтаме с добавки видиш ли на далавера е , но добре че пуснаха ремонтни комплекти за дюзите че и там беше майка плаче . Една голяма трагедия от 3тата! страна на монетата. После веригите па били скъпи ми скъпи са . И идва ред на бензин R20 Перфектен мотор малко тромав за тоя туч 1500+ кила . Обаче върви в обороти и кат не му трепериш кат лист , а реално в 5000+ оборота ми няма грам нищо си е прекрасен . Носи на газ , не му пропадат клапани , няма демпферен маховик , не е претенциозен на масло но пак го няма в кауфланд . Съединител оем със смяна 700 лева и държи 220000 . глупаво окачване и здраво . Интериор хондов , найлонов спартански ,тук таме се понапуква некоя кожичка и това е . Скорости здрави до толкова ако се сети някои да им смени маслото че да не замине 3та .
-
2 точкиЗдравейте, С настоящата тема искам да ви запозная с по-подробно с промените в данъците (конкретно за София, тъй като плащам в София, а за други общини - може колегите от съответните да добавят информация), които бяха приети на последното експресно заседание на СОС, проведено на 30.12.2019. Някои от тези промени не бяха оповестени, съвсем умишлено според мен. С доклада на кмета можете да се запознаете в този документ: https://council.sofia.bg/documents/20182/799847/R.51.pdf/c11d58ac-1f7c-4652-917e-f4299e49c7c8 В него са описани предложените промени и има нещо като анализ защо се предлагат определените промени. Обсъждане не знам дали е имало, но пък има взети решения, с които можете се запознаете тук: https://council.sofia.bg/documents/20182/800019/Pr.A-R.51.pdf/dcb51216-d925-476d-8cfe-3d0d5a29b9e4 С цел да не отваряте допълнителни страници, а също и за по-лесно разбиране и сравняване, ще извадя миналогодишните числа и след това - новите. През миналата година по една или друга причина данъците останаха на минималните нива, предвидени в ЗМДТ, както и всички коефициенти, които влизат във формулата за изчисление. Можете да ги видите тук, в чл. 55: https://www.lex.bg/laws/ldoc/2134174720 Ето ги според ЗМДТ (в удебелен текст е стойността, валидна за София за 2019): а) до 55 kW включително - от 0,34 до 1,20 лв. за 1 kW; б) над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW; в) над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW; г) над 110 kW до 150 kW включително - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW; д) над 150 kW до 245 kW включително - от 1,60 до 4,80 лв. за 1 kW; е) над 245 kW - от 2,10 до 6,30 лв. за 1 kW; Кгп е коригиращ коефициент за годината на производство на автомобила в следните размери: Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 Екологична категория без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,10 - 1,40 "Евро 3": 1,00 - 1,10 "Евро 4": 0,80 - 1,00 "Евро 5": 0,60 - 0,80 "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - 0,60 Вдигна се известен медиен шум за повишението на коефициентите, но някак встрани останаха и повишенията на ставките за по-мощните автомобили. В предишната тема много пъти писах, че най-вероятно ще повишат и ставките за киловат, защото ще се окаже, че ще са доста назад, ако не ги пипнат. Така и стана, в доклада на кмета е написано, че постъпленията са 10-15 % по-малко за 2019 спрямо 2018. Затова предлагат увеличение, с което очакват да приберат пак толкова пари, колкото са прибирали и по-рано. Така излиза, че генерално промяна в данъците почти няма. Преди са прибирали 100 милиона лева, спаднали са на 85 милиона през 2019 и сега искат да увеличат, за да си приберат пак 100-те милиона. Само има преразпределение между данъкоплатците. ВАЛИДНИТЕ КОЕФИЦИЕНТИ И СТАВКИ ЗА 2020 Г. ЗА СТОЛИЧНА ОБЩИНА СА: Мощност: а) до 55 kW включително - 0,34 лв. - без промяна б) над 55 kW до 74 kW включително - 0,54 лв. - без промяна; в) над 74 kW до 110 kW включително - 1,21 лв. - повишение с 0.11 лв (+10%) г) над 110 kW до 150 kW включително - 1,42 лв. - повишение с 0.19 лв (+15%) д) над 150 kW до 245 kW включително - 1,84 лв. - повишение с 0.24 лв (+15%) е) над 245 kW - 2,42 лв. - повишение с 0.32 лв (+15%) Година на производство* (ТУК ПРОМЕНИ НЯМА): Над 20 години - 1,1 Над 15 до 20 години включително - 1 Над 10 до 15 години включително - 1,3 Над 5 до 10 години включително - 1,5 До 5 години включително - 2,3 * ЗАБЕЛЕЖКА - годината на производство (в талона е в полето "година на първа регистрация") винаги се счита за година 1, независимо дали колата е регистрирана на 01 януари или на 31.12 през съответната година. Текущата година също се брои. Моята е регистрирана на 23.12.2005 и на 01.01.2006 се е считала за кола на 2 г. по смисъла на ЗМДТ, въпреки че е била на 10 дена реално. Така например всички коли с първа регистрация през 2005 сега са на 16 години, както е при мен. Екологична категория: без екологична категория, с екологични категории "Евро 1" и "Евро 2": 1,40 (стар: 1.10) "Евро 3": 1,10 (стар: 1.0) "Евро 4": 1,00 (стар: 0.8) "Евро 5": 0,60 - без промяна "Евро 6" и "ЕЕV": 0,40 - без промяна ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- За кола като моята: Акорд 7, година 2005 (кола над 15 и до 20 години, коеф. = 1), мощност 103 КВ, Категория ЕВРО 4 (вписана в големия талон задължително!), ще платя: 103 КВ * 1.21 лв/КВ * 1 * 1 = 124.63 лв Спрямо миналата година имам понижение заради върастта (от 1.3 на 1.0) и увеличение заради промяна на Евро-коефициента (от 0.8 на 1.0), също и увеличение заради ставката за мощност, с 10 % ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПРИМЕРИ с други коли: За кола с мощност 110 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 133.10 За кола с мощност 110 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 173.03 За кола с мощност 140 киловата, от 2001 до 2005, и с Евро 4, данъкът ще е 198.80 За кола с мощност 140 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 258.44 За кола с мощност 217 киловата, от 2006 до 2010, и с Евро 4, данъкът ще е 519.06 лв. Същата кола, обаче с Евро 5, данъкът ѝ ще е 311.44 лв. Ако категорията е Евро 3, тя е с 10% по-скъпа от Евро 4, а ако няма Евро-категория - това ще струва с 40 % повече от Евро 4. Категория Евро 5 пък е с 40 % по-евтина от Евро 4. Това могат да го имат предвид колегите с двигатели Евро 5. и т. н.
-
2 точкиСеди Асан с Айшето и малкия Азисчо , и минава комшията и носи една чанта . Асан - Комшо що носиш бе ? комшията - кювтета купих ще пържа на тиган Азисчо -Тате що е тва кюфтета ? Асан - топчета от месо Азисчо - и тате убавили са тея кюфтета ? Асан - ОО много са хубави Азисчо - А ти ял ли си ? Асан - Не съм ял ма един де е гледал как ги ядът каза че били много хубави . Малко по късно като изчета всички мнения ще пиша , инак ще схванете вица надявам се ?
-
1 точкаТова с волана е също много относително. В Италия това се случва от силното слънце в горната и лявата част на волана при целодневно стоене на паркинга а не от каране.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСтига с тия скапани вериги. Даваш 16-20 хиляди лева за кола и ако не можеш да си позволиш да смениш едни вериги или пък съединител за 700-800 лева, или ти е скъпо, то тая кола не е за теб. Като дойде време за смяна на верига/съединител, сменяш и продължаваш. От лоша финансова култура следва и монтаж на някакъв китайски сбирщайн газова и се почват драмите с клапани, обороти, вървеж и т.н.
-
1 точкаYACCO LUBE GDI SAE 5W-30 - Това е едно от подходящите масла! Само, че трябва да го сменяш на 6000 км., ако караш на бензин. На газ - 8000км. Mobil 1 esp 5w-30 - Също много подходящо! Сменяш на 8000км. и на бензин и на газ. Има естери, които го правят много термостабилно и маже много добре, но ще поемат конденза от газ-та и ще се "пълни с вода". Затова и на газ - на 8000 км., а може да се наложи и на по-малко, в студените периоди на годината. На бензин - твърдо на 8000. От другите две (Хондовското и Амсойла), което и да избереш си заминава след 6000км. на бензин. Това си е моето мнение...
-
1 точкаПодобна история на мой колега и приятел/добър познат. 1990 - 2002 Nissan Primera P10 2002 - 2015 Nissan Primera P11 2015 - Nissan Note Всичките купувани нови. Изключително доволен и казва, че 2027-2028 би си купил пак Nissan.
-
1 точкаВнимавайте много с тази обява...иска пари предварително за доставката...да не изгори някой! https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21577941782100453&slink=drlnig
-
1 точкаОткрийте разликите: https://www.autoscout24.de/angebote/honda-cr-v-1-hand-scheckheft-aut-led-xen-shz-pdc-benzin-schwarz-57a96289-c59a-468e-b911-00167b5efa1f?cldtidx=2 https://home.mobile.de/AUTOHANDELMVAROL#des_287060716 AUTOGALERIE HERNE Safa Cimil Rathausstr. 101 44649 Herne Типичен "немски" джамбаз.
-
1 точкаКолега, вземи си автомат, ако можеш. По-скоро извънградско очаквай 8-9/100. Градско - зависи.
-
1 точкаЧуждоземните космически кораби виждали ли сте ги -не нали ,аз също не съм ,обаче в щатите си ги имат налични пленени кораби от началото на века ,от тях почва века на технологичния подем ,химичните елементи ,както съм споменавал ,ги има от милиони години на земята ,обаче трябва да знаеш какво да правиш с тях ,нашите изучават до последната подробност оборудването им ,и изведнъж се появява първият транзистор -основната градивна част в електрониката ,имаш ли тухла ,можеш да вдигнеш къща вече ,така е и с електрониката ,имаш база и надграждаш .Първият истински пробив е интегралната схема -много транзистори на една миниатюрна силициева пластина свързани в дадена схема ,готова за работа .После е компютъра -сбор от интегрални схеми ,и така до днес ,само че никой чип не мисли ,те само проверяват условия и изпълняват инструкции -мисълта още е наш приоритет ,хората . Весела ,успешна и доходна 2020 година на всички .
-
1 точка
-
1 точкаКапков тест 2 Продължение от горе с плюс 1000км. 6100 км на маслото и 171300 на колата,условията са същите. Маслото видно е в много добро състояние,но бих искал повече ресурс,за най студените месеци.Така и така ми е налично Petro-Canada 5W20. Пък и за спорта...! Весели празници!
-
1 точкаИмето не се сещам в момента.Мисля че е полска.Монтираха я Прогаз в една пряка на Раковска. Последно 300 км извън градско при скорост 120-150 но през повечето време 140 на темпомат,разхода е 12-12.5 газ + 0.5 бензин на 100км. Което за мен е ОК.Ако някой друг има данни да сподели и той как е при него.
-
1 точкаЕто ви 1 нова (от преди 2 дена) кола за обсъждане. https://automedia.investor.bg/a/2-novini/40108-novata-skoda-octavia-porasna-i-zaprilicha-na-superb https://auto.vesti.ru/news/show/news_id/718456/ Аз малко съм пристрастен към комбитата, но е поразително колко добре са се справили чехите. Предишните (вече 2 от общо 3) поколения са най-продаваното комби в Европа, а и за Шкода е основният модел, носещ им приходи, при това на поносимата си цена. Да не говорим за вътрешния обем на задния ред и в багажника. Как постигат това не знам, при положение че 7-мото ни комби е с по-дълго междуосие и като цяло по-дълго на дължина, а осмото е със смехотворен багажник (395л), на задният ред е късо, а е по-дълго от моето комби. Сядал съм в Октавията - еми без конкуренция. Не е луксозна, но е удобна и практична кола, с достатъчно хитринки и екстри. Като машина не знам как е, но автомата ФауВетата го оправиха, а окачването чувам е здраво. Вече за моторите и електрониката не знам, но нищо не е вечно (включително и ние и Хондите ни). Обаче, каква кола - на вид и пространство, при по-малки размери от нашите комбита - сравнете цифрите и ще видите. Не ме разбирайте погрешно - харесвам си 7-мака, но не съм кон с капаци и "по чуждо също се заглеждам", особено когато има повод "да му сваля шапка".
-
1 точкаМного си прав,колега. Много "съвети" в тази тема имс,но видя ли в нея някой който е решил проблема с горенето на маслото освен мен? Всички си наливат и си мълчат Моята гореше само като я вкарам в обороти над 4К,както са и повечето в тази тема. Сами може да видите на снимкуте по-горе за какъв "запек" става въпрос в двигателите ви и защо има разход на масло. Последно оснотно избора на масло : 5W30 и 5W40 са еднакви на вискозитет. Разликата е ,че 5W40 издържа на по-висока работна температура,съотверно по-бавно се "прецаква" при екплоатация. То има и 5W60 дето е още по-хубаво да се слага, но цената му е сериозна. Относно 0W20/30/40 е рядко за 9 годишен двигател.Като е излезнал от завода е било ОК,ама сега е на 150-200-250К примерно и има някакво износвсне на детайлите.Аз съм сменил сегменти ,гуми на клапани и PCV клапана (за картерни газове),не съм сменил целия двигстел с нов,че да сипвам толкова радко масло като 0W/нещо си. Относно 0W20 ,дето някой спомена : го пероръчват,но за америка.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Благодаря още веднъж на всички за тази подробна тема. Исках да споделя и моя скорошен опит по този въпрос Накрайник на рейка (десен) Останах много доволен от този ремонт, получи се много добре. Човекът който оправя рейките от Бултрако беше в лятна отпуснка заедно със всички от сервизът и нямаше никой, та се наложи да викаме неволята. Няколко думи които мога да кажа за това какво прави той, при него има подходяща шлайф машина с която може да направи прецизен шлайф на целия прът ако се налага, това вече не е евтино и лесно, понеже се сваля и разглобява всичко. Освен това сменя и още неща които са около кормилния прът и т.н. Хубавтото е че при мен не се наложи. След като брат ми ми направи инструмент за свалянето на накрайникът успяхме да го свалим на място (около 20 мин.), хубавото е че даже и стенд не е необходимо да минаваш, понеже накрайникът се сваля от ябълковидната сглобка и се монтира до крайна позиция, след това. Втулката я направих, при стругар в Пловдив, препоръчан от бащата на мой-познат, цента за втулка + набиване в държача беше 15лв. Материалът за втулката го купих от склад на Ангел Стоилов. Намира се на Кукленско в Пловдив, в София се намират в Дружба, цена за прът ф31x 200мм е около 20лв. След свалянето на накрайникът на кормилнтата рейка, се сваля вътрешната скоба на маншона и идва ред на развиване на държача. Оригиналната втулка не е втулка а черупка и се избива не толкова трудно. Старата втулка в държача Новата втулка набита в държача. Проблемът със тракане и пукане се оправи , мисля да сменя и лявата края на Септември. Малко измервания по въпросът. Износването на втулката беше около 0,08мм диаметрално, тоест 24,08мм , новата я успя да я направи стругарът на 24,01мм, мисля че може и да е малко по тясна, примерно 24,005, но за работа със такива толеранси от 5 клас на точност се иска сериозно оборудване. Всъщност не знам как успя да я направи толкова точна на универсален струг този пич, но се справи. Първоначалната ми идея беше да я изработим на струг със ЦПУ за да се зададът корекции, след което на шлайф за да се докара размерът със точност в хилядни, за съжаление машините бяха заети и нямаше как да стане в моментът в които ми трябваше на мен. Надявам се да съм полезен Поздрави
-
0 точки
-
0 точкиСравняваме круши и ябълки, трябва да се отчитат различните коли, различните горива, различните условия на шофиране, различните лаборатории, не може да сравняваме отработки от Русия с отработки от Германия, след като ТБН-а на Амсойла е дропнал толкова с оглед доста високото му ниво точно в това масло, то значи е имало предпоставка за това и може да се очаква, че при същия двигател, при същите условия Мобила би се представил сходно, ако не и по-лошо, все пак от Амсойл твърдят, че маслото им издържа 40 000км, от което следва да се погрижили да си подплатят думите. И не на последно подобни отработки на хора, които сами масло не могат да си долеят, са ми много съмнителни. Маслото се доказва по време на работата си и след 200 000км като се направи ревизия на двигателя се вижда колко струва.
-
0 точкиНе е вярно , веригата е елемента които има триене желязо в желязо , триене което се намалява и редуцира от маслото , с Дани много пъти сме ги зачепвали в дискусий . Има си ресурс и при достигането му трябва да се смени . Много пъти съм давал една 3та генерация която поддържам и е на над 250к и все още не е за верига . Всичко е и до маслото но най много ги скапват със смени на над 15к .
-
0 точкиТогава не съм забелязал нещо фрапиращо в разхода на масло. Като цяло, и тогава и сега вече 5г. си харчи почти по два литра за 10 000км. Изключително досадно и дразнещо в 21-ви век, все едно карам Москвич през 83-та. За това и взимам за смяна 5 литрова туба, (да имам 2л за доливане), но все пак понякога ми се налага и да докупувам наливно. Като сменям масло 2 пъти годишно, защото правя по 20-23 хил. км. на година. Но и тогава там работех в автосервиз и в почивните дни се бях хванал да я постегна, а маслото не ми е било разход, просто имахме половин тон Кастрол. Повече ме впечатляваха високите обороти и произточащия от това шум. Там карах служебен бус Виано 3,0 D автоматик, на 2000 оборота по магистрала вървеше със 150км/ч и се чуваше само свистенето на вятъра. Е това е кола за дълъг път! А като се седнех после в баба Хонда и се връщах половин век на зад. Иначе е здрава, факт е че не ме е оставяла на пътя и не се чупи, а съм имал и 5-6 други коли преди нея, и там съм имал ремонти.
-
0 точкиmobil 1 esp 5w-30 Honda Ltd-SN 5W-30 Amsoil signature series 5w-30 В крайна сметка мисля да сложа едно от тези ,но се чудя на кое на заложа !
-
0 точкиКолега, двете коли изглеждат добре, но са на доста километри. Възможно е да са истински, при мен за 1 година и 27 к км няма никакво износване на интериора, а сме ходили на морета, къмпинги, маже се яко от детето какво ли не.. (седалките са ест. кожа, не алкантара). Кумът ми си взе май месец от Германия фейслифтова 2.0 ръчка, на 91к км (истинска) за 13400 евро, бях с него тогава. От лични впечатления (аз имам пре-фейслифт, 2.4 автоматик), автоматика е изкл. по-приятен за каране. На ръчката е много "тегава" първата скорост и е голяма мъка в града да се шофира тази кола. Извънградски "ластици" изискват връщане 2 предавки надолу, а разходът между 2.4 автомат и 2.0 бензин е незначителен (по спомен ни даде 9.5 за 1800 км., 120-130 каране, моята даде по спомен 10.5 със 130-140). С автоматика на хондата се свиква доста лесно, а с режими D3 и D2/1 има известни възможности за игра. Лично, много ми харесва визията на фейса, с тези 18-ки джанти и броните, но това е глезотия. Не ми харесва синия дисплей на таблото, на пре-фейса е бели символи върху черен фон, много е красиво. Шум - усеща се по-ниското ниво на шум при фейслифта, най-вече при скорости над 120 км/ч. Подлакътниците изобщо не са такъв фактор - много ги мислих преди да купя моята, но изобщо не усещам дискомфорт от по-тесните подлакътници, а аз не аз съм глиган 1.90м/95 кг. Скоро преглеждах обявите в немското моби-ле, имаше няколко читави 2.4 автомат за по 9-10 к евро, на по 50-70 к км. За внос от там мога да ти споделя много. Препоръчвам ти да се замислиш за такава кола. Фейс, автомат, няма да намериш лесно, ако изобщо намериш. В Русия има стотици (бях гледал преди много), и са изкл. красиви коли, но вноса ще е одисея, а цената ще отиде на 14-16 к евро (има мито, а избягването на плащането на голяма сума изисква специални познания и контакти в района на Варна). Бях така резервиран към автомата, изобщо не съжалявам за избора си. А искам да ти кажа, че с бебе в колата, автомата е голямо предимство (ситуации, бол). Иначе, тази кола е наистина много практична, ще я оцениш многократно, когато се сдобиеш с нея. Ако имаш път към София, с удоволствие бих ти дал да покараш малко, за да усетиш предимствата на автомата (казвам го, защото минах през големи премеждия, докато си купя моята кола, и докато избера модела, изобщо).
-
0 точкиТова пътуване по Коледа при такова разтояние звучи направо екстремно с "баба Хонда", аз моята я наричам "леля" щото ми е супер мудна 😀. Познавайки "маслояда" , ми е интерсно, при условие такиво дълго разстояние и дълъг вървеж на 4000 оборота, дали не се е отразило на разхода и на масло?
-
0 точкиА аз не разбирам защо се говори за смяна на верига на бензинов мотор? Ако веригата е за смяна пиши го бегал. При дизела вече е конструктивна слабост. Да не объркате човека!
-
0 точкиСофия-Берлин едно прибиране към Германия след Коледа. (общо 2500км) Минавал съм го 2-3 пъти и е 1700-1800км. Но тогава го направихме 2500км. или 26 часа път. Защото бях с приятел работещ на австрийско-италианската граница, и да си поделим пътните разходи, мноооого тъпа идея! Та се наложи да преджапане цяла Австрия от запад на изток и после да вляза в Германия от юг (през Мюнхен) и да я пресека на север, почти цялата, до Берлин, където живеех. Беше отвратително! До 1000-1500 км шофиране съм ОК. Но тогава беше двойно и ми дойде прекалено. Колата не е давала ядове, но в Австрия карахме на бензин, защото не открих газостанция. Лошия спомен остана заради моя познат, който е тираджия и когато караше той се движехме с 90км/ч. Загубихме много време за да спестял той 15 евро от гориво за 1500км. Олигофрен! Ама не вървеше да се изпокараме на пътя. И аз не съм състезател, но я карам на 4000 оборота, което е 125-130км/ч. Но от колата съм доволен. Да вярно! Бавна, мудна, шумна, ноооо...... без аварийна! Винаги е била такава, баба Хонда!
-
0 точкиИ аз съм сигурен, че е за мен. Даже съм тествал фейслифта, но дизел ръчка, за жалост само за 10 мин градско. Но добих представа като размери, комфорт и качество. 150 коня са напълно достатъчни. Правил съм глупави изцепки с 180те коня а3, с куатро, но няма смисъл. По-важното е да стигнеш здрав до точка Б, пък дали ще е 10-20мин по-бързо, не си заслужава риска. Изчел съм всички възможни ревюта на английски и всички казват, че бензинката е по-тромава. Ако е автомат, наистина е. Не че е болка за умиране, но все пак. Единствено някой ако може да сподели обслужването на съединителя на ръчната при бензин, дали е колкото на дизел ръчна. Доколкото знам е 4-500лв комплекта при бензина и няма логика да има демпфер.
-
0 точкиАз имам изминати около 300 000 км с Yacco масла. Основно съм ги карал на D и К серия мотори, както и целия домашен автопарк се кара с тази марка масло. На сивик-а слагах 10в40 vx500, на акорд-а слагам 5в30 pro. Сивик-а не е при мене вече, но е на 420 000+ км, поне половината са минати с 10в40 и все още мотора не е задрал, блокирал, разпаднал се и не гори масло. По мои наблюдения 5в30 pro свършва ресурса между 7 и 9 хиляди км, може и по-бързо в зависимост от това колко дълго седи във високите обороти. Всичко, което наливам е от варели, ако някой го интересува.
-
0 точкиДруго имам предвид че 0-100 ако са 2 секунди 70-120 ще са 4 примерно и ще е съвсем друга цифрата и ситуацията..
-
0 точки.Автомата е по икономичен извън града. .Не бързай.В ковти месеци си решил да си търсиш джипка. .Нищо не се знае. -Точно така.Дават свободата да избираш
-
0 точкиКогато обичаш колата си и имаш вяра в нея и на другия край на света можеш да отидеш. Скоростта няма никакво значение.
-
0 точки
-
0 точкиМногократно съм писал , безплатни са доставките , в темата ми съм пуснал съветник , в темата ми за двигателите съм споделил кое с какво го карам , отстъпки съм пуснал еднократни и за редовни клиенти . От тая година ще има и клиентски карти с фиксирани и растящи отстъпки . Работя вече 4та година с него . Весела и успешна година желая на всички .
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЧестита нова година! Наред с всички други пожелания, нека бъде изпълнена с мир, състрадание и обич!
-
0 точкиЗа много години!Здраве,щастие,късмет и безаварийни километри на всички ни!Успехи и през новата година!
-
0 точкиОтпочнали сме я весело и така дръжте. Дребните несгоди прескачайте с усмивка. Едрите проблеми преодолявайте с насмешка. Всяка усмивка убива микроб - избийте ги до крак, и животът ви ще е пълен с мерак!
-
0 точки- Бабо, развали се ENTER на компютъра. - Какво е това, чедо? - Едно копче, бабо. - Е донеси да го зашия де!
-
0 точкиЗдравейте Колеги. С малко закъснение, поръчката е направена. Весели празници!
-
0 точкиДанъка на дизел евро4 ще ми е скъп,а аз след 1я и последен дизелов кенеф не искам да пипам повече печка.
-
0 точкиСтаро, но златно : Мъж искал да купи подарък за рожденият ден на новата си приятелката, но тъй като излизали съвсем отскоро, дълго мислил какво да вземе,а и с оглед застудяването на времето решил, че чифт ръкавици носят най-подходящото послание: романтичен,а и не твърде интимен подарък. Заедно с по-малката сестра на любимата си, той отишъл в най-скъпарския магазин и купил чифт бели ръкавици. Момичето пък си купило боксерки за себе си. Обаче по време на опаковането продавачката нещо се объркала и разменила двете покупки. Без да провери съдържанието на пакета, мъжът го изпратил на любимата си, заедно със следната бележка: “Избрах това, защото забелязах, че не носиш нищо, когато излизаме вечер. Аз лично харесах едни по-дълги, с копчета, но понеже сестра ти носеше къси, се убедих, че се свалят по-лесно. Цветът е малко деликатен, но не се притеснявай - продавачката ми показа своите, които носела от 3 седмици - бяха съвсем леко зацапани. Помолих я да ми покаже как й стоят твоите, и установих, че са наистина страхотни. Бих искал да присъствам, когато ги слагаш за пръв път, но нямам съмнения, че доста други ръце ще ги докоснат, преди да успея да те видя отново. Когато ги сваляш, не забравяй да подухаш малко в тях, защото ще са леко овлажнели от носенето. Помисли си само, колко хиляди пъти ще ги целуна през предстоящата година!!! С много любов! P.S. Най-новата мода била да се носят леко подгънати - така че част от вълната да се вижда.”
-
0 точки
-
0 точкиСъединител не съм сменял и смятам да не сменям. С моята употреба не се очаква смяната му до около 250 -350 000км. Ако имаш едно притрисане при тръгване само на студен автомобил, което много подробно е описано в немските и английските форуми, то това "се поправя" със смяна на маслото. Има случаи на сменен съединител и разбира се ново масло и притрисането се "завръща" след 10 000км, което доказва че проблема не е в съединителя. Като обикновено не се препоръчва използването на Хонда-масло, точно заради бързата поява на притрисането отново. Добри алтернативи има от Кастрол, Равенол и АмсОйл. Важното е да се избере подходящия "студен" и "топъл" вискозитет. Ако се зачетеш по американските форуми, ще видиш, че смяната на маслото на 120 000км е твърде късна. Аз го смених на 103 000км, като следващата смятам да я направя на 130 - 140 000км и след това на всеки 40-50 000км.
-
0 точкиНа ЦРВ-то с R20 имам само 65к ,но на Харвито имам 220к. ПАрите за омаслители и любета отидоха за ракия и вътрешно смазване
-
0 точкиТемата е затова ,къде се дупчи ,а не трябва ли и ли не.Решението е взето на база протеворечиви мнения ,както пише по-горе.. Лично моето мнение съм го написал във темата FAQ .Сега като човека си е решил да го слага е получил отговорите. По запознатите-демек ,колеги знаят ,че се монтира само да вървят едни пари за консумативи и поддръжка,както и първоначална инвестиция.Щом вие се мислите за по-умни и богати ,никой не може да ви спре. Фактите са следните:Файда никаква,не е доказано ,че вреди,освен че разгражда гарнитурите ,спира да работи след 2-та седмица ,съответно няма как да провериш дали е полезно и прочее. Другите факти,вече доказани: 80% от колите идват със съсипани валове и клапани,заради неправилно масло и пробег на смяна.останалите 20 % ще се скапят до година заради информация от нета ,че двигател с верига е вечен и не трябва да отваря.Това за коли ,които не са помирисвали газ. Това е истината.Моята реплика ,макар и шеговита е на база физическата форма на пълнителния колектор и хидродинамиката на една капка масло.Капката се блъска в пеперудата на колектора и след това се стича бавно в долната част ,като разгражда гумените уплътнения. Твърдението ,че някога двигателя засмуква масло е пълна илюзия.Колектора събира до 500 мл масло ,след което се излива буквално за 2 минути ,когато влезеш във в-тек режим.Нямам какво повече да добавя по темата. Да, и аз монтирам омаслители на нови автомобили ,както спомена и колегата по-горе по изискване на гаранционния сервиз,но от друг клас,които впръскват масло под налягане директно върху клапана,е системата струва 1000 лв и си е пълен многоточков инжекцион не на засмукване ,а на шприцване на аерирано масло.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00