Jump to content

ValMihov

Фен
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Neutral

About ValMihov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1033 profile views
  1. Малко инфо в случай, че е полезно някому. Радиатор на парно на HR-V не намерих, но за Субаро Легаси от 93-96 година е със същата по размери пита (само е 7мм по тънка, но това не пречи). Изводите са на същото място, но оригиналните са полиамидни и под ъгъл, на винтове са и се свалят лесно. Радиаторчето струва 65-80лв. според магазина и производителя. Но са нужни нови изводи. Заварката на две AL тръбички ми струваше 30лв. Общо всичко 105лв.
  2. Радиатора от снимката не е този които ми трябва. Има нещо объркано в сайта им. Разстоянието между изводите на схемата там е 63мм, на колата е повече, дори без да се разглобява съм го мерил от към двигателя и по спомен е 85-88мм. И изглежда по друг начин: https://carco.bg/radiator-parno-kupe-za-honda-hr-v-gh-1-6-16v-4wd-1999 Но за всеки случай им изпратих запитване. Дано ме зарадват с отговора. Може пък само картинката им да е объркана! Още веднъж, Благодаря!
  3. Благодаря на galin_k Много полезни линкове, намерих си частта, но за съжаление струва 250$ + 40$ доставка, а с ДДС-то цената става още по безумна. Във втория сайт е още по скъпо - 350$. Варианта отпада, но линка към сайтовете си го запазвам защото е много полезен. Още веднъж Благодаря! 👍 Благодаря и на 5 GTT, но приложения линк не е за моя радиатор. Или е за новото HR-V или за друга кола. Вече съм проверявал в този сайт, но за моята баба Хонда от раздела (Отопление/Вентилация) предлагат само филтър купе. 😪
  4. Здравейте колеги! Обръщам се с молба, към тези на които се е налагало да сменят радиаторче за парно или към всеки който може да помогне. Не мога да намеря от къде да го купя! Още не съм се примирил да слагам втора употреба и се надявам да намеря ново, но във всички магазини в които съм питал удрям на камък, а на две места дори ми казаха че частта не се произвежда от две години. От София съм но с куриер бих го купил от където и да е. Предварително благодаря!
  5. И аз поръчах съединител комплект от autodoc и НЕ СЪМ ДОВОЛЕН! Поръчах съединител EXEDY, но ми пратиха STARK. изобщо цялата ми поръчка беше от 5 позиции и на 3 от тях получих части марка STARK, без да съм поръчвал нищо от нея защото ми е напълно непозната! Въпросната марка се продава по скъпо от тези които бях поръчал, но това изобщо не значи че е по качествена, въпреки че фирмата е немска със седалище в Берлин никой не е чувал за техни заводи. (А това винаги значи едно. Китай!) Изключително съм разочарован от това своеволие. Никога повече няма да поръчвам нищо от тях! Ако става въпрос за филтри, стопове или накладки не съм претенциозен от марката която ще получа, но когато става въпрос за съединител, сегменти, биелни лагери, водна помпа ремъци и ролки държа аз да избирам марката за която си давам парите! От тия помияри, повече не бих си взел нищо повече от филтри или маншон за полуоска. Не препоръчвам на никого!
  6. Благодаря, Маркони! Аз за толкова смених охладителния лятото, но мислех, че този на парното ще е повече играчка. Може и да се захвана, като се постопли времето, но до Русе няма да дойда, за което се извинявам! Не че проблема са 20лв., а това че съм в София. Иначе всяко твое мнение или съвет ми е било полезно и коректно, за което много БЛАГОДАРЯ!
  7. Здравейте колеги! Взе да ми намирисва на антифриз в купето! Още не запотява стъклата, а и теч и влага не напипвам под централната конзола, нивото антифриз намаля мноооого малко. И за бързо решение сложих добавка за течове на Бардал. За сега обаче 400-500км по късно, продължава да ми мирише на антифриз. Дразни ме! Видях, че радиаторчето не е скъпо (60-80лв.), но на времето имах същия проблем с един Ситроен и знам, че не цената, а работата тогава се оказа неприятната част. Един ден разглобявах и ден сглобявах. Та се чудя дали пак да се вкарвам в тоя филм? И дали на Хондата също трябва да сваля всичко пред пътника и водача до гола ламарина, както тогава или тук има по лек вариант, защото го виждам къде лежи хоризонтално долу над тунела и зад централната конзола, но не знам как да го измъкна от там. Та моля, ако някой вече е играл в тоя цирк, да сподели колко време му е отнело и дали има хитър начин! Благодаря!
  8. Предвид съвета на Маркони по горе, да питаме тук, ще се възползвам и аз! 🙂 Из нета не намирам следните данни, а са ми важни, че до ден два ще сглобявам: За това ако някой ги има моля да сподели. Сила на затягане (по възможност в Nm): 1) На гаиките на биелите 2) На болтовете на главата към блока 3) На болтовете на основата на коляновия вал към блока (от долу) 4) Луфтовете на клапаните 0.20 и 0.25 ли бяха? (като по големите са на изпускателните) Нещо такова си спомням от последния реглаж. Благодаря!
  9. Благодаря за отговорите! Беше комутатора! Смених го и искрата веднага дойде. Вече си ползвам колата. Но смених и бобината. Имаше термични следи от прегряване на корпуса и макар и да даваше нормални параметри на мултицета (референтни стойности които, намерих в интернет), реших, че някоя намотка вътре е пробила и предпочетох да я сменя. Бобини има във всеки магазин, но комутатора е дефицит, а в допълнение и скъп (100-130лв). За това ето малко полезно инфо за хората от София и района. В една от преките на Симеон (ул. Странджа) от Симеон посока бул. Сливница на 100-150м от лявата страна има магазин специализиран, за авто електро части. Там комутатора от снимката в кутийката с пакетче термо паста купих за 55лв. Магазина се оказа, много добре зареден, а продава много в час и приятно любезен! Благодаря!
  10. Вадя свещта слагам я на лулата и я опирам на блока за маса. Комшията върти на стартер, а аз гледам дали прескача искра. Като на моторедките в тинеиджърските ми години. А на газ работеше до преди да умре окончателно. Сега не работи на нищо. Мисля си и ако е било тръгнало да пробива я бобина я комутатор, на газ да не се е усещало, все пак е друг вид гориво, а и по принцип и трябва по малък луфт на електродите на свещите, да не би за това да не е оказвало влияние. Просто си размишлявам! Не съм 100% сигурен в написаното. Но и знам, че докато не изкарам искра на свещите няма да запали, та поне за сега това ми е първа грижа, а не искам и да пазарувам и сменям на проба грешка
  11. Колега Rakeem и за мен е нелогично. За това и търсех причината само в бензина, за това и откачих газовата че вече не можех и да видя дали работи на газ, защото нямаше как да я запаля. Пали винаги и само на бензин! И за мен беше нелогично, да проверявам свещи, но все пак е лесно и го направих. По странно, е това което открих. А именно, че нямам искра. Което е поне някакъв дефект, че до момента и това не бях открил. Прав си че е нелогично, но е факт!
  12. Здравейте! Моята баба Хонда, ми правеше проблеми последните 2-3 седмици. Гаснеше без причина и все като е на бензин, но не и на газ, кога в движение, кога докато стържа стъклата от скреж, после я от трети, я от пети път я излъжа да запали. Преди три дни отказа да запали за последно! Умря! Първо се усъмних в газовата, че на газ ядове нямаше. Но я откачих и тя отпадна като хипотеза, защото пак не запалих. ☹️ Чувам помпата в резервоара за това се насочих към запалването. Одеве след работа отвих една свещ и видях, че няма искра, за всеки случай проверих и още една и там също нямаше искра! Още не съм свалял дистрибуторна капачка, но ако не е плувнала в масло от скапан семериг остава въпроса: Бобина или Комутатор? Та въпроса е: Как аджеба да разбера кое е? Та да не пазарувам на ред? Ако някой знае някоя хитрост, нека сподели! Благодаря!
  13. Тогава не съм забелязал нещо фрапиращо в разхода на масло. Като цяло, и тогава и сега вече 5г. си харчи почти по два литра за 10 000км. Изключително досадно и дразнещо в 21-ви век, все едно карам Москвич през 83-та. За това и взимам за смяна 5 литрова туба, (да имам 2л за доливане), но все пак понякога ми се налага и да докупувам наливно. Като сменям масло 2 пъти годишно, защото правя по 20-23 хил. км. на година. Но и тогава там работех в автосервиз и в почивните дни се бях хванал да я постегна, а маслото не ми е било разход, просто имахме половин тон Кастрол. Повече ме впечатляваха високите обороти и произточащия от това шум. Там карах служебен бус Виано 3,0 D автоматик, на 2000 оборота по магистрала вървеше със 150км/ч и се чуваше само свистенето на вятъра. Е това е кола за дълъг път! А като се седнех после в баба Хонда и се връщах половин век на зад. Иначе е здрава, факт е че не ме е оставяла на пътя и не се чупи, а съм имал и 5-6 други коли преди нея, и там съм имал ремонти.
  14. София-Берлин едно прибиране към Германия след Коледа. (общо 2500км) Минавал съм го 2-3 пъти и е 1700-1800км. Но тогава го направихме 2500км. или 26 часа път. Защото бях с приятел работещ на австрийско-италианската граница, и да си поделим пътните разходи, мноооого тъпа идея! Та се наложи да преджапане цяла Австрия от запад на изток и после да вляза в Германия от юг (през Мюнхен) и да я пресека на север, почти цялата, до Берлин, където живеех. Беше отвратително! До 1000-1500 км шофиране съм ОК. Но тогава беше двойно и ми дойде прекалено. Колата не е давала ядове, но в Австрия карахме на бензин, защото не открих газостанция. Лошия спомен остана заради моя познат, който е тираджия и когато караше той се движехме с 90км/ч. Загубихме много време за да спестял той 15 евро от гориво за 1500км. Олигофрен! Ама не вървеше да се изпокараме на пътя. И аз не съм състезател, но я карам на 4000 оборота, което е 125-130км/ч. Но от колата съм доволен. Да вярно! Бавна, мудна, шумна, ноооо...... без аварийна! Винаги е била такава, баба Хонда!
  15. До Drone: Там по-нагоре споменаваш Trip на километража ти! (Демек дневен километраж)? При HR-V ли? Как го пускаш? Търкалям моята от 2-3г. но макар и да имам бутон на таблото и да съм го натискал, задържал, удрял, въртял и какво ли не, той не променя нищо! Дори не знам защо изобщо е там щом не реагира! Даже и таблото съм свалял да търся повреда или счупено и нищо! Имам само един километраж и той е основния и никога не се променя! Как го правиш?
×
×
  • Create New...