Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.09.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Браво на Льоклерк,точно така се кара Ferrari! Каква гледка само,да гледаш Хамилтън да натиска волана, от невъзможност да го стигне на правите. А и тази атмосфера накрая..!
  2. 2 точки
    Понеже виждам, че реъплоудвате файловете, ето, качвам ги в моя Дропбокс. Държа там споделени файлове с години, така че се съмнявам скоро да изчезне. https://dl.dropbox.com/sh/0md2jbne1b4fdlu/AADz4ELrXFLhDOoEKZz6i7nLa?dl=0 По-късно мога и да ги обединя в един файл, за да е по-лерно. Линкът би трябвало да остане същият.
  3. 1 точка
    Хубаво, че следиш какво казва Хонда, но повтарям (да кажат и колеги с дизел) доколкото съм разбрал худравликата е проблемно звено и евентуално си скапва течността по-рано от предвиденото. Има теми по въпроса... Сравни течността която си извадил с нова такава. Смяташ ли, че е еднаква? Може да не помогне с нищо, но няма да навреди смяната и.
  4. 1 точка
    Хубаво си проверил и искаш да спазваш каквото е казал производителя, но понякога има изключения. Доколкото знам (карам бензин) при дизела има проблем с хидравликата, нещо с помпа, маркучи, виене, налягане и бла бла...Явно е слабо звено още от завода. Може би влияе и зле на самата течност. Износва я, замърсява, променя и свойствата преждевременно...Та производителя като е давал тия интервали евентуално не е имал предвид това. Хубаво е да си педант, но при положение, че се знае този проблем и ти го казват хора с дизели няма смисъл да се пънеш и да размахваш ръководството а най-добре да си смениш течността имайки предвид също, че не е една кофа пари и евентуално ще се избегне и по-дълбоко бъркане в джоба. Твоя джоб. Иначе похвално за усилията, но едва ли ще откриеш топлата вода. Каквото и да решиш пожелавам ти дълга и безпроблемна експлоатация на автомобила.
  5. 1 точка
    Определено. То се видя и на квалификациите и в състезателно темпо. Ферарито със затворено крило, Мерседеса с отворено и просто не може да го стигне. Да не говорим за атака. Атаките на Хамилтън бяха в зоните на спиране главно поради по-свежите и способни гуми. Атаките му бяха по време на спиране. Но нямаше как да издържат толкова дълго време на зор и колата почна да се пързаля.
  6. 1 точка
    Честито на всички фенове на Ferrari с пожелания да намерят и втори пилот.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    В семейството сме и с дизелова кола от друга марка, от нова. За 13 години, проблеми никакви до момента с нито 1 компонент по горивната система. Не зареждам скъп дизел, кара се ежедневно. И да се счупи нещо вече, общо взето е все тая. Колата си е дала своето. Всичко опира до състоянието в което човек придобива колата, няма значение горивото.
  9. 1 точка
    Теоретично е възможно, но такова устройство е много скъпо и изисква знания и умения. Нали ти е ясно, че хора с такива възможности няма да се занимават с кокошкарско ровене из колите. Реално този вид апаши ползват простото и евтино устройство "тапа". Това е радиозаглушител, който излъчва "бял шум" в честотния обхват на автоалармите 433 MHz и "запушва" радиоприемната част в автомобилите в някакъв периметър, в резултат на което колата не се заключва. Обикновенно застават на голям паркинг, където има много коли. Разчита се на разсеяността на хората, които по навик натискат дистанционното, без да се уверят заключена ли е реално колата. След това си отварят отключената кола, прибират всичко ценно за секунди и дим да ги няма към друг паркинг. Най-добрата защита срещу това е повишеното внимание и проверка за заключена кола. Наличието на аларма би отказало повечето от тези, които пък отключват механично колите.
  10. 1 точка
    Споменаха, че са сменени всички лагери на рейката заради скърцането. Предполагам, че е сменен и прословутият слайдер, тъй като при преминаване през неравности колата е доста стегната. Преди да я оставя за ремонт пробвах със смазване през маншона (описано е в ръководството за ремонт и по английските форуми), но не помогна изобщо. Реално преди да се разбие, съм изминал 90 -100 000 км и през цялото време си тропаше, а през последните 20 000 -25 000 се усещаше и доста неприятен луфт при преминаване през неравности, слизане от бордюр и т.н. Скърцането се появи за няколко дни.
  11. 1 точка
    Оппа, ако лошите копират сигнала за заключване, как ще отключат с него? Пробвай да отключиш с бутон заключване Кодовете са различни.
  12. 1 точка
    Има вариант, щом хората го правят. Но, моля те, сложи някой афтърмаркет катализатор. Няма да ти струва много, а ще дадеш своя принос за по-чистия въздух. Да не го наричам задължение на всеки.
  13. 1 точка
    Сложих я без контра гайки, няма къде да иде. Подложих две шайби само, за да наглася ъгъла. Ето какво се получи. Не е, като оригинал, но за 10 лв е добре [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Има начин да се освети екрана, след като включиш на задна използваш големия бутон/джйстик и го въртиш ляво/дясно и ще ти освети или потъмни екрана, но ако си в режима, който описва колегата отгое за по-тъмния екран когато си запалил на тъмно, просто трябва да изчкаш малко да превключи после с копчето няляво/надясно за светлосилата
  16. 0 точки
    Продавам запалителни кабели Denso 671-4186, OEM, за двигатели F/H - SOHC, B - DOHC, без VTEC, комплект 4 броя, нови, неизползвани. Във втория линк са изброени моделите, за които са подходящи. Кабелите НЕ стават за Shuttle 2.3, 1998-2001. Kупени са през юни 2018 през тази форумна поръчка: от този сайт: https://www.akr-performance.com/p/denso-spark-plug-wire-set-671-4186 Цена 85 лева. Кабелите са в София. Може доставка с куриер за сметка на получателя. Владислав, 0878554342
  17. 0 точки
    Зверове бре... 😀 П.П. Към модераторите: Ебати и грозните емотикони! От къде ги докарахте? Към Knoxville - ако спирачките пак почнат да тресат - смяна на супорти и нови водачи, гарантирано!
  18. 0 точки
    За съжаление няма спасение ако те нарочат, варианта да се избягва да се оставят ценности и да се проверява след заключване дали вратата наистина не се отваря. Стоковата аларма е много смотана трябва да се раздруса юнашки колата че да започне да вие.
  19. 0 точки
    Праши се навсякъде, повече черна кола няма да си взема (още повече, че старата е сива и не ѝ личи мръсотия). Пък и в крайна сметка ходя на плаж с колата, защото са далече, а не само, за да я снимам Но и от друга страна - на предпоследната снимка е много яко, защото там плажната ивица е много тясна, но за сметка на това има няколко километра улица, по която се движиш буквално до морето. Ето го мястото, ако някой иска да бие 1000км за снимка - https://www.google.com/maps/@40.0530779,22.5719088,3a,75y,352.82h,90.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMMFoKVJRqwByd01b5GQsEA!2e0!7i13312!8i6656
  20. 0 точки
    Лятото си върви и почти си отиде, а с него растат и километрите на 'новия' Акордеон. Вече сме минали заедно почти 5000км и го усещам доста по-'мой'. Първите седмици ми беше много странно и дори трудно да го карам, тъй като макар и малката разлика в години спрямо 6-тата генерация, двете коли са коренно различни. Проблемът е в мен, тъй като едва ли не очаквах просто да се кача в старата си кола, но по-мощна. Държи се много приятно на извънградските пътища и на магистралите. Както писах в предишните постове, за града окачването е доста твърдо, но вече свиквам и с това. Така или иначе почти не карам в София, така че кефът е голям. Още повече с тази 6-та скорост возенето става още по-приятно. На прибиране от Бургас нямаше трафик и до София я свалих на 7,63/100 със 130 км/ч. Вече се чувствам добре с колата (не, че досега не бях) и сигурен и планувам нови интересни пътувания, за които ще пиша, когато се осъществят. Сега качвам няколко снимки от Скотинас, Лептокария и Олимпиаки. Приятно гледане
  21. 0 точки
    Вратите и на 2-те се затварят лесно и плътно, но на 6-така се усещат някак по-леки. Дори и да са почти еднакви като маса, вероятно на 7-ма ген усещането е заради по-отчетливо фиксираните положения на обтегача - ограничител. Просто усещането в 6-та е като по-лек и ефирен автомобил. Приятелчето каза че на скорост по-твърдата му возия става комфортна, докато при 6-така мекотата на малки скорости с нарастването им преминава в люлеене и клатушкане. Това си е така, дори да се абстрахираме от различните цолажи и широчини на гумите. Просто 7-мака е с по-дебели торсиони, а и комбито е непоклатимо. На място (за да се огледат нередности по окачването) се хващат за релсите на тавана по 2-ма души от страна и пак трудно го разклащат до висока амплитуда. На 6-така са достатъчни по 1 от страна. Но е факт че жената повече харесва 6-та ген, а най-любимата и Хонда е "микровълновата" от подписа ми. Относно ниското сядане, в 7-мака също мога да седна "на пода", но в градски условия малко ми пречат страничните огледала (не съм от високите), и съм се лифтнал нагоре. Това е така, понеже "талията му" (долното ниво на остъклението) е по-високо спрямо при 6-та генерация. Нейният "купол" е по-голям и обзорността е по-добра, но в грубичкият 7-мак човек се чувства по-блиндиран.
  22. 0 точки
    Пиша ,пак светна мамка му.
  23. 0 точки
    Голяма касапница се размина вчера. Честито на Ferrari, че 10 години нещо домашната им куца. Макс на Спа се изложи, вчера беше добре и булида не се разпадна... ХаХаХа от 20-та до 8-ма позиция и то на Монца е добре. Албън също се представя добре, можеше да натисне още малко според мен. Сега идват криви писти и ще е интересно...
  24. 0 точки
    ... ми и да и не, то буксата е тази, която от всички клипове все нея показват, но се оказва, че тази букса в моя акорд си е дадена на късо по принцип и аз вадейки я, вече не е на късо, след което пак я давам на късо ... С голямо търсене на тази жълта оплетка къде се разклонява и къде отива, стигнах до буксата под волана, която си седи в "празна" букса и те ти - всичко се нареди , ама докато стигна до нея беше едно гледане пак, едно търсене...
  25. 0 точки
    Един Райконен колко по-добре би бил във Ферари вместо Фетел..
  26. 0 точки
    Смених френските с NGK V-POWER от Щатите. Върви без проблеми и на бензин и на газ. Прегледах френските и ето : Не знам дали се вижда кафявата чертичка в керамиката. Пукната керамика и там е праскала искра. Някой ми беше казал за произшествия с тези френски NGK, но все пак ги пробвах. Явно за последно.
  27. 0 точки
    Единствения начин да обновиш картите е като си закупиш официален ъпдейт от Бултрако! Проверявах при хора, които само с навигации се занимават, но отговора им е, че този модел няма друга алтернатива! Тъй като е много пари, 6-700 лева, трябва да се дебне кога има промоция и цената е на 50% :)
  28. 0 точки
    Да, но "великобританските" хонди пето поколение са с OBD 1, а не с OBD2, не че няма описано как от OBD 1 се преминава към OBD 2, но си е цяло висше там (чел съм инструкциите на руски два пъти и се отказах) Иначе се оправих, но отново има много сбъркано, т.е. кабела е ПОЧТИ правилния, ама не съвсем ... както и да е - проблема е решен!
  29. 0 точки
    @Pi6ligara, като ти гледам правописа - грамотен човек си (без ирония). Сигурен съм, че ако искаш можеш да намериш отговори на въпросите си сам във форума, а някои от тях и по няколко пъти. Колегите не внасят лично отношение, най-малкото защото не те познават лично. Просто приеми, че форумът е място, в което си помагаме едни на други, но не и ако някой задава въпроси, на които ще му е и по-лесно, и по-бързо да си отговори сам. Ти ще ги "понаучиш" нещата, сигурен съм, ама тогава дали ще си отделяш от ценното време за новаците, които задават същите (след време за теб - тривиални) въпроси... не съм сигурен. И тук нищо лично - дано да греша. Просто с годините съм виждал доста ентусиазирани хора, чиито ентусиазъм стига само за питане. За да не съм извън темата (то коя е темата вече), за тези лайстни за вратите - за втора генерация не съм виждал да се продават китайчета и надали и има. То дори и тези за трета са с ужасно качество и не пасват добре, ама това е съвсем друга тема.
  30. 0 точки
    Не веееее, задавай си, каквито искаш въпроси. Извода е - не очаквай някой да седне на компютъра и да търси вместо теб отговора на твоя въпрос, за да ти го поднесе на тепсия във вид на линк. Щом CARPERA не го направи, значи си го загазил. А'е, какво да ти кажа, скапан форум, с недружелюбни хорица.
  31. 0 точки
    Появи се нещо изгодно.Ако колеги проявяват интерес.... https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25414814
  32. 0 точки
    Аа, лично е. 6-така е романтичен и ефирен автомобил, предразполагащ към лежерност. Аз си го харесвам и не бих го сменил, но ми се прииска комби. То е по-утилитарен и боеспособен другар, и те провокира да му даваш (и на себе си) жега, и прави живота по-динамичен. Това е генотипът им - 6-така е японската философия за живота, но произвеждан в Англия, докато 7-мака е европейска разработка, но произвеждан в Япония. Шашава работа. Както и да е. Ако някой се колебае кой от 2-та модела да си вземе, нека пробва и двата, и да си прецени според мирогледа. Най-важното условие е човекът от когото я купува да я е почитал. Сегашният собственик на 6-така е по-спокойна натура, но вчера го притискаше времето и не успяхме да си побъбрим, а ето какво ми е писал снощи у фейса: Ако трябва да я сравнявам с твоята: 1. Мотора е по-слаб, но по-икономичен. 2. Автомата не превключва толкова плавно като твоя, но винаги зная на коя предавка съм. 3. Нямам добри спирачки като твоите. Но като седна в нея се чувствам толкова комфортно, сигурно и сякаш е лека като перце. Нямам идея как японеца е постигнал такава ергономия! Направо е удоволствие да се кара!
  33. 0 точки
    С днешна дата, ако перефразирам заглавието на темата, ще е "Носталгия и радост". Събраха се отново "побратимите", та сребристият ми върна разни спомени. 6-така оставихме снощи за реглаж на клапаните, а 7-мака дадох на френда (да се прибере с него). Живее в друг град, но още като я купи реши че в комшийското сервизче си я знаят от 2004-та и ще продължат да я обгрижват. Сутринта са я отворили и - само 1 леко натегнат от клапаните - за 4 години. Газ никога не е имала. Другото бе смяна гарнитурата на капака им, смяна на шофьорското огледало (някой го бе обърнал) и опресняване маслото в автомата. Вечерта си я взе, но ще идва пак, понеже предните дискове леко вибрират при екстремно спиране. Другото е проза - налива и кара, скоро няма да я сменя. На мойта и врътна 200 км и рече - "много по-добре набира и спира (особено в режим моторна спирачка), стъпва по-солидно и по-комфортно през големите неравности, а воланът е по-лек на място и по-директен на скорост". Возията естествено се дължи на различните размери и марки гуми / джанти, а повечето коне и маса винаги доставят еволюционно усещане. Аз обаче с умиление седнах в 6-така и врътнах 1 кръгче из квартала. Колко леки са вратите, колко ниско се сяда, как нищо не скърца и меко лази по дупките - абе вечна кола. :) Все едно е по-голям Сивик, с по-мощен мотор и по-гостоприемен и безшумен. 7-макът е "по-груб и набит", носи повече "на бой" (товари, скорости, виражи). Уж са рода, а колко са различни като усещане 2-те генерации. Разликата между двата кадъра е 47 месеца. За тея Хонди времето е спряло, макар че на комбито вече кърпих задния ляв калник, а сребристата акула още не е виждала "скалпел", ма нали е италианка а онова е швейцарец. :)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...