Има ли идея някой дали от калпаво масло може да прави проблем датчика детонация,защото се получи след смяна на маслото.И другото което забелязах ,че трябва да достигне работна температура двигателя и 2000-2500 оборота.Маслото е бардал 5w30 и досега само с такова е карана.
Продължавам с агонията ,тъй като не намерих майстор в шумен .Та днес правих експеримент и установих ,че се пали при 2000-2500 оборота ,ако сръчкам газта и премине тия обороти не се пали.
Днес бях на диагностика и датчика работи,но при форсиране изписва няма сигнал съответно чека светва и после продължава да е ок.Майстора каза може да е верига,а другия който я гледа каза ,че има много хляб в нея.Омагюсан кръг.😧
Това го четох поне три пъти но при мен забелязах ,че светва и при принудителен празен ход /при спускане без подаване на газ/тогава няма откъде да дойдат детонации.Като демонтирах стария датчик го сравних с новия и геагираха по един и същи начин.Вече съм на мнение ,че кучето е заровено нейде другаде а не в датчика.
Да се вмъкна и аз спроблема светна ми чека с грешка нок сензор смених го с auto loog три дена ок и днес отново същото.Никой ли не е намерил решение.crv2 2002.бензин 150кончета.