Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.08.2019 in all areas
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаПри стар дизел късата клечка със скъп ремонт вероятно ще я изтеглиш ти. Разбирай съединител с маховик, дюзи, турбо и разни там дпф неволи. Обезцениха се много и ще се обезценяват още повече. Ако пътуваш навън в някой по-големи градове на запад няма да можеш да влезеш, това ако те вълнува изобщо еко темата. Бензина е опростен и скъп ремонт там е по-малко вероятен. Консумативите са на 50% от цената спрямо тези на дизела. Можеш да вземеш автомат. Щом ще караш около 10 к км на година за толкова се избива и един свестен газов инжекцион. Общо взето единственото предимство според мен на дизела е по-приятния вървеж ако ти тежи крака.
-
1 точкаИ за първото невиждам смисъл.. С тоя двигател, какво каране ще му правиш, че да не издържат барабаните?! Хрв-то има много добро спиране, за да се налага смяна с дискове
-
1 точкаЯвно им е писнало в сервиза да сменят клапана с нов и са взели генерално решение. Няма лампа - няма проблем. А тази грешка не се оправя с нищо друго освен чистене на пътищата на EGR.
-
1 точкаКоето си е фактор, ако имаш желание да запазиш вредните емисии ниски. Нов катализатор на бензинов двигател е по-евтин от нов DPF. Все още законите ни позволяват да избираме дали да мърсим въздуха с премахване, но не мисля, че това оправдава отхвърлянето на пречистващия елемент с лека ръка.
-
1 точкаТвърдо съм за дизела. Карам такъв 3-та година. За мен това е колата .. първоначалната инвестиция е по-малка, но бързо се достига цената на бензиновите, след като се сменят маховик, комплект съединител и вериги + задължителното първоначално обслужване. Смяната им не е задължително да стане с покупката, но имайки предвид, че повечето коли, които влизат в България са минали 200 хил. км., което е горе-долу живота и на маховика и на веригите, смяната им рано или късно е неизбежна за човек решил да си кара колата. Същото се отнася и за DPF-филтъра - регенерациите и почистването му след като започне да дава индикации, че е запушен са временно решение, след което ще трябва да се премахва софтуерно и физически и там са едни 400 лв. След тези процедури при дизела цената му се изравнява с тази на бензиновите и може да си правиш кеф, като си караш колата безпроблемно. Относно вървене, дизел е много по-добре от бензина, разход - почти се изравнява - при мен смесен разход е около 6.5л / 60/40 извънградско /градско /, бензиновите под 12-13 на газ не могат да паднат. Общо взето все едно е какво ще си харесаш, спора и мненията за това бензин или дизел да избере човек няма да има еднозначен отговор, но ще имаш един читав автомобил на база цена-качество. Най-добре се качи на няколко бензинови, покарай и няколко дизелови и прецени за себе си кое ти приляга повече. Лично за мен това е дизела, най-вече заради вървежа му, без да ангажирам никой с моето мнение. И двата варианта, и бензин и дизел си искат да са поддържани правилно и на време. От там нататък .. божа работа. Успех и дано се похвалиш скоро. П.С. На лични ще ти пратя какво съм правил по моята, за да добиеш представа горе-долу за цените на нещата, които съм сменял аз.
-
1 точкаДизел - добре върви и не се отразява много дали е пълна колата и дали работи климатроника. Не се чудиш как ще изпревариш и ще ти стигне ли мощността. Разхода е по-вече от приличен. На дълъг пет е кеф за мен, но все пак аз карам Акорд. Подръжка - основните и скъпи са смяна вериги копмлект около 1500лв. и смяна демпфер и съединител още 1500 и + лв. Ако не са сменяни от предния собственик /собственици/ вероятно рано или късно ще ги смениш. Има и др. скъпи неща дюзи, турбо, но за тях по рядко се пише за проблеми. Бензин гледам, че някой се оплакват от горене на масло, да кажат колегите с бензин. Ако ще се кара колата по-вече градско сякаш по добре е бензин, И накрая всичко зависи от твоите усещания и конкретния екземпляр кола на пазара.
-
1 точкаПривет. 600 -700 мл трябва да е. Поне толкова съм замервал аз като сипвам. Дано да не греша
-
1 точкаВърнах KYB-та и ми признаха рекламацията - ще ми върнат парите за тампоните и лагерите
-
1 точкаИ при мен беше така. Смених го с нов и вече не се обажда без причина. Сложих от Али и работи вече година без проблем https://www.aliexpress.com/item/32802945617.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4drwDQ0Q
-
0 точкиДоколкото съм запознат до 150 лв се плаща само ддс. А над 150 лв ддс и мито, митото за трябва да е 3.7% за авточасти.
-
0 точки
-
0 точкиКарал съм с нея,около 9хил. и двигателят светеше вътре,при отваряне на капака за реглаж. Не съм забелязал някакъв разход!
-
0 точкиЧастите са 100% оригинални, много са стабилни , спазват си всички срокове. Цените са много по ниски от БГ Аз съм редовен клиент и за моята кола и за служебните и за на приятели. До сега не съм оставал разочарован и препоръчвам силно.
-
0 точкиОригинални са частите, доставката от Япония според условията 12-20 дена с EMS. Аз лично съм поръчвал дреболии. Някой ако е поръчвал доста неща и е трябвало да минава митница да сподели.
-
0 точкиИ аз го имам същия проблем. Задно ляво хваща по-слабо от задно дясно. Само на ръчна! При крачната хващат и двете нормално. Сменях жилата и не се оправи. И процедурата на колегата Krasi-mir тук пробвах и не та не...
-
0 точки
-
0 точкиЩракането е от щангичките под кутията на акомултора с малко спрейгрес се оправи.
-
0 точкиГръцки студент в БГ, излиза от изпит. Негов приятел го среща и го пита: - Как мина? Взе ли го? - Ами, цкъцака ни цицките...
-
0 точкиМитничар на КПП "Кулата". - Най-много обичам гръцките тираджии! Евхаристо, евхаридвеста...
-
0 точкиСетих се, че имаше такава тема ... Че даже и успях да я намеря Само дето като съм писал, че ГИ е BRC, леко съм излъгал! Това бях поръчал и платил на газаджията... пък той да сложи сбирщайн. Направо да не повярва човек, че газаджия може да се държи така;-)
-
0 точкиЧистител за спирачки най съм доволен от . Фйорх, Yacco и TRW
-
0 точки
-
0 точкиДезела се обезцени доста бързо рискуваш да остане вечно твой ,или да го продадеш на загуба просто да се отървеш. Слагането на газ при бензина много бързо се избива. И разхода за гориво не е за пренебрегване дизела 6-7л на сто при 2.25лв цена на горивото, бензин с газово 10 - 11л на 100км при цена 0.85ст на литър газ. Визирам бензин с автоматична скоростна кутия. При читав такъв сменяш масло само на авг.кутията,при ръчна сменяш и масло на кутията и когато дойде време за съединител комплект те боли глава от цени.Като включиш и DPF филтъра , не печелиш нищо от покупката на дизела само повече разходи.
-
0 точкиЗа мен едно масло е от висок клас, когато го доказват експлоатацията, лабораторните анализи и съответните отзиви. Всичко друго е реклама.
-
0 точки-Брат, тоя апартамент дето го взех "на зелено", не знам кога ще "узрее". -Разбирам те много добре. Да правиш ремонт е като да имаш ново гадже - даваш и даваш пари, а не знаеш кога ще влезеш!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа мен за предна врата ми взеха 35лв с новата машинка + труда, сега и другата се прецака, ама мисля да се пробвам сам, ще разглобя да видя тоя как я е направил, мисля, че слагат някакви универсални китайски за по 5лв?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00