Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.06.2019 in all areas
-
2 точкиСагата приключи (надявам се) с хепи енд. Оказа се софтуерен проблем с компютъра. Имам и един за продаване-здрав успешно клониран към моя. И в Бургас можело да се правят Хонди- с повечко нерви и средства, но.... Не без помощта на верни приятели. Помогнаха и тези постове: https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/722107-2008-Honda-CR-V-2-2-CTDi-ecu-issue https://mhhauto.com/Thread-Honda-CRV-2007-edc16-HELP https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/697797-Honda-CRV-2007-edc16-HELP Вярна се оказа и "диагнозата" на Митко Йотов. Точно това се е случило. Благодаря на отзовалите се. Покрай моя случай много сервизи в Бургас научиха по нещо за марката (на мой гръб, но ще бъде полезно за други). Наздраве и благодаря.
-
2 точкиФетел се отърва минимално.Аз ако бях щях да го накарам да мине през бокса. А за втората постъпка където я направи само доказва правотата на първото.Сега бих го наказал с едно състезание. Трябва да стане както в Премиам шип Англия.Обсъждаш съдийските решения,обиждаш - плащаш + наказание.И ако някой играч понече да премести колчето на корнера на друга позиция,че виждаш ли така не съм съгласен "мама миа" , не ми се мисли какво ще му се случи и дали изобщо ще може да продължи в тази лига.Отвратителен е.Ферари могат да измият петното на позора единствено ако го изгонят.В противен случай копелето ще продължи да се чувства богопомазано и безнаказано,и лошото бързо заразява.Макс е идеалният пример.
-
1 точкаЗдравейте, след като и на мен ми светна /без да мига/ индикацията за DPF филтър, се наложи да се направи принудителна регенерация, която се постарах да наснимам възможно най-подробно, проследявайки оборотите и градусите, при които се случват нещата, както и продължителността на процеса. Колата е CR-V III ген. с мотор N22A2 - 140к.с. 2007 год. Липсват само първите 3 минути, през 2 от които колата работи на 2800 оборота/минута, след което започва същинската регенерация и оборотите падат до 1500 в продължение на около 20 минути, последвани от финални 2 минути на 2800 и приключването на регенерацията. Ето и снимките от самия процес: Предварително се извинявам, за качеството на снимките, но за да кача всички които имам направих компромис с качеството съобразявайки се с 8мв, които са разрешени за качване на снимки. Ако някои има желание мога да му ги пратя и с по-добро качество на e-mail. След приключване на регенерацията и изчакване на около 15-ина минути за да се поохлади до нормално системата измерихме диференциално налягане от 0,03кРа и температура на газовете 120/116 градуса, както и тест на дюзи, за да се види дали са в норма - показателите им бяха +0,1 / 0 / 0 / -0,1, което според специалиста от BOSCH сервиз в Плевен са чудесни. Това всичкото срещу 30 лв. Така си тръгнах доволен и щастлив.
-
1 точкаhttps://www.lpg.auto.pl/en/index.php?s=info&id=2676 Ако държиш да е Романо , този е по-добър.
-
1 точкаДобре, че отвори приказка, та да не ме обвинят нещо колегите във фанатизъм. Тя веригата си има живот, така е, но с грешното масло го скъсяваш. За протокола едно време 5w40, сега 0w20 или 5w20. Вискозитетът е важен, но не е единственото. Колегите горе са прави - кой знае с какво масло си карал всъщност. Като смениш веригата поне гледай да не правиш същата грешка.
-
1 точкаАз карам с 0/30 Ravenol, което поръчах от общите поръчки във форума. Колата ми е на 295 000 км. и от смяна до смяна доливам общо 700 мл. което за мен е допустимо. Ако не ти се дават пари за Ravenol си купи масло Wolf със вискозитет максимум 5/30 и си свиркай. Вероятността да попаднеш на ментарлак при по известните марки масла е доста голяма, така че ти си решавай. Все пак по темата с маслата всеки си има мнение, за това почети из форума и ще ти се изясни картинката, обяснено е от доста по-вещи хора в областта от мен.
-
1 точкаТъй като от скоро следя и Киа форума, но без регистрация ще използвам тази тема да ти честитя новата придобивка, макар и да си писал, че ще дойде след 3-4 месеца. Любопитно ми е, предвид че модела е относително нов, от Киа бяха ли склонни да направят коментар на цената или да ти предложат нещо безплатно от сорта на каско или обслужване за първата година? Също така мисля, че и други колеги биха прочели с удоволствие някакви лични впечатления по-нататък във времето, защото предвид цената и цялостното позитивно мнение на автомобилните журналисти досега, според мен този модел ще се продава добре в България. Ако не ти се пишат различни мнения и в двата форума, може и по един копи пейст тук Още веднъж честито и със здраве да си я караш когато пристигне!
-
1 точкаИ аз съм на абсолютно същото мнение, заслужава допълнително наказание за втората част от изцепката си. Много интересно защо целия свят го защитава, изглежда хората си мислят, че с една победа на Фетел ще се запази някаква интрига за титлата между него и Хамилтън.
-
1 точкаОтносно цените, не съм аз човека който може да помогне. Мога да споделя какво смятам да направя аз тази седмица. В Пловдив има сервиз който се занимава основно с Хонди. Препоръча ми го колега от форума, за което съм му много благодарен. Та .... пичовете ми предложиха верига (двете, защото нашите автомобили са с две вериги) на цена общо със труда 600 лв. Казаха че не е оригинална, била японска и ми гарантираха едни 200 - 250 хил. километра с нея. Аз до сега на автомобил повече от 90 хил. не съм навъртал преди да го сменя, така че ме устройва и не мисля, че ще съм първия нито последния с верига различна от оригиналната. Надявам се да не излезе някоя и друга карантия за смяна покрай веригата, защото тогава цената ще скочи, но това ще стане след като се отвори капака и се свалят старите вериги. Дано да съм бил полезен. Не съжалявай за веригата, след смяната и ще си спокоен, и ще си даваш газ на воля. Автомобилите ни са добри, просто си искат поддръжка, но много хора не искат да го осъзнаят. Както каза майстора, всички искат като дойдат в сервиза и да чуят: Автомобила ти е перфектен, карай и си свиркай. Е да ама не, козата си иска пръч
-
1 точкаСпоред Маркони, веригите FAI са добра алтернатива,но ако имаш възможност(финансова),търси НОВА оригинална. Аз съм купувал обтегача и веригата ОЕМ за 108 паунда за около още 100 са и водачите.
-
1 точкаДПФа почиства сажди а не изгорели газове. На прегледите се мерят азотни и въглеродни окиси. Методите за измерване на твърди частици са много сложни и трудоемки и не става само с пъхане на сонда в ауспуха.
-
1 точкаКолеги,онзи ден откачихме буксата на IMRC соленоида и за 15-20 минути тестове при загрял двигател имаше рязка положителна промяна в поведението на оборотите.Въпроса ми е-това може ли да е причината за това ужасно лагване на оборотите,има ли как да се хване на диагностика(при положение че чека не свети) че този соленоид евентуално не работи коректно,или пък той си бачка но IMRC клапана е заминал...или съм в грешка http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/images/group26b.jpg номер 6 в схемата е соленоида, Ето и една снимка на местоположението http://ww2.justanswer.com/uploads/JU/justinsbg/2014-08-15_151803_109009427.jpg
-
1 точкаАбе хора, а как достигате дросела и стъпковото моторче - отгоре, отдолу? Какво махате и в какъв ред? Няма място да си навра показалеца ебаси Почва аха аха да ми дава симптоми и кой го знае кви мизерии са, като гледам около капака кво беше. Погледах малко клипчета ма не ми стана ясно, а сервизното нищо не казва по въпроса Гледах на този, има и още един клип. Другите в YouTube не са за K20 двигатели... Предполагам трябва да махна тръбата на дросела да стане една идея по-широко.
-
0 точки
-
0 точкиКъде го тоя Акорд 8 или 7-ма генерация, че е по-лек, да харчи 7 газ? Още повече, че твоето ЦРВ ще изхарчи 7 газ само при свободно падане.
-
0 точки
-
0 точкиСамо едно да се добави дизела в момента е 2.25лв с тея 6л най икономично, а газта е 0.90-0.88 ст при разход на бензина 7л ти изчисли кой е по икономичен на ПАРИ защото всичко опира до там.Многа тънко се избягва този момент на икономия 6л х2.25лв са 13. 50ст,а 7л х0.90ст са 6.30ст Моля преценете кое сега е икономично в лева. Като за 100км аз с бензина ще дам 6.30 ст за газ а супер икономичния дизел ще трябва двоино да дам. Да обобщим скъпа поддръжка ,скъпо гориво и къде е икономията само на книга по разход в литри.
-
0 точкиТова са снимки от софта на Launch X431 Pro3(S) (или DiagZone и др.).
-
0 точки
-
0 точкиНулират се параметрите му, но при работещ двигател няма как да са 0.00 кРа, но и не трябва да са над 1.2 кРа /според Сашо Василев от сервиза за почистване на DPF филтри във Варна/, тъй като при регенерацията нямаш 100% изчистване на филтъра, няма как да имаш нулеви показания.
-
0 точкиПърво почти съм сигурен,че не си карал с Кастрол,просто това е маслото с най-много ментета и да намериш оригинално е почти невъзможно.Второ с 10w40 карах първата си кола,която беше модел от 1985г. ако си направиш труда да почетеш малко ще разбереш какво е маслото за колата ти.Съвета ми е да минеш поне на 5w30,за маслата специално едва ли има друг форум,който да обръща толкова внимание на тях, почети темите и си избери марка и вискозитет.Ако пък някой майстор ти е давал съвет да слагаш по-гъстичко масло понеже колата вече е на километри,спокойно може да го извъртиш с крика по главата и да го отървеш от мъките и без това от него майстор не става.
-
0 точки
-
0 точкиПрилагам изгледа на страницата: Ако не я виждаш по този начин, сигнализирай на екипа на форума, за да проверят за неизправности.
-
0 точкиЗдрасти Чавдаре, Бих желал да поръчам следните неща: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L 3х0,354 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1х5L Стойност на поръчката: (3*5.99 + 49.95)*0,95*1,9675 =126.95 лв. Ще преведа 128лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила Благодаря предварително! Поздрави, Димитър
-
0 точкиТова може да стане с оглед на същите и кой майстор ще ти каже ок ,като като това е 50/50 и веригите се карат до последно и км не са реални ако не си сменял ти комплекта. Това което аз знам спестил ли съм нещо по колата после ми излиза през носа двойно и тройно,иначе кефа голям първите два месеца че си спестил.
-
0 точкиАко това ти е грешката: P0341 (разминаване между валовете) значи верига ... Кофти. Русе ти е на 100км. ако искаш питай @Markony за верига и евентуално смяната. Може да се намери оригинален комплект за под 700 лв., евентуално само верига и обтегач за половината, ама не съм аз човекът, който може да каже дали можеш да си спестиш бананите и гарнитурата на капака примерно. Колегата @Izanagi прави общи поръчки от CoxMotorParts (оригинални Хонда части). Иначе има FAI комплекти, но не знам дали си заслужава спестеното. Отделно недей да форсираш на място над 4500 оборота ...
-
0 точкиОк. Де 😉😄 не става а сега кажете как да я кача до 200 к.с ?
-
0 точкиЗдравей колега На въпроса бензин или дизел аз съм за бензина . Имам и дизел но при него си има скъпа поддръжка ( съеденител , DPF , а и в България заради хубавата нафта може би и дюзи). Също така не зависимо от двигателя , година на производство и скоростна кутия всички имат мъничък проблем с рейката. До разхода на гориво : бензин 2.0 156кс ръчка- само градско 9 -9,5 на дълго 7-7,5 дизел 2.2 150кс ръчка само градско7-7,5 на дълго 5,5 -6. До вървенето при дизела голения въртящ момент си казва думата , но и двата двигатела са си доста добри . Избора е твой. На който и да се спреш няма да сгрешиш... 😉
-
0 точкиНе бях писал от години, тъй като ЦРВ-то не беше правило проблеми. Но преди няколко дни му замина DPF-a на 235000 км. Купувано е ново от БГ преди 10 години и пробегът е реален. Маслото е сменяно на всеки 10 хиляди с Мотул 5/30 за DPF. Колата е карана 95% извънградско. Влизала е много пъти сама в регенерация. Лампичката мига за 10-15 минути и след това изгасва. Но на магистралата за Бургас светна изведнък за постоянно и влезе в някакъв авариен режим. Водих я в сервиз на Хонда за принудителна регенерация. Оправи се за 200-300 км и пак светна за постоянно. В сервизите на Хонда ми казаха, че това с чистенето на толкова стар филтър е до време. Чудех се дали да купя нов, но цената е внушителна. Отделно, колата е вече на километри и е вероятно да задръсти и новия. А данъчни преференции в БГ за екология реално няма. Колкото по-стара колата, толкова по-евтино. Та я закарах в един сервиз за премахване на DPF в София и за няма два часа го махнаха. Предложиха ми да изкупят стария, с което цялото нещо щеше да излезе 150 лева. Но реших да си го запазя ако затегнат ГТП в бъдеще. И така тази манипулация ми излезе 450 лева. Ако искаш да си го запазиш, слагат 50 лева отгоре за някаква тръба, която заваряват на мястото на филтъра. Темпоматът си работи, не съм забелязъл нещо притеснително или различно все още. Много хора обвиняват нафтата в БГ за проблемите с DPF, но истината е, че същите тези ядове ги имат във всички държави. Просто това е недоизмислена технология с изключително скъпа поддръжка в дългосрочен план. Средният живот на такъв филтър е 150 хиляди. Ако караш градско, изкарва по-малко.
-
0 точкиПривет на всички. За да се смени тази втулка не трябва да се сваля педала. Вади се шплента и щифта, и втулката излиза много лесно. Разбрах го по друга причина, по трудния начин...ама се наложи. Свалях педала, защото...се счупи в основата. Може на някой да му е полезно. Сваля се лесно, 2 гайки и 1 болт за ключ 12. Ако изгледате клипчето ще се види колко е лесно и бързо. Дано не се налага никому! Заварих го и сега всичко е ок. Поздрави!
-
0 точкиТова обяснява доста от разсъжденията ти, колега. Според мен няма смисъл да продължаваме.
-
0 точкиЩе отговоря на иронията така: Не слушам чалга и в дисковото устройство не е влизал диск с чалга музика! Ясно съм описал,че смяната от радио към CD и обрстното се случва в произволен момент,без да вадя или слагам диск. Благодаря! P.S. Човек не може ли да се весели и да е в настроение на музика различна от чалга? Оценявам дискретният намек,но не съм чалгар!
-
0 точкиИзвестно е, че Хонда диск устройството не понася чалга, за това преминава на радио. После то поверява пак диска, дали си го сменил... 🙂 Иначе сериозно- не си спомням дали има бутон за превключване CD/Радио, защото не ползвам CD. Aко има, може той да прави случайни контакти. (това теоретично) Другият по-вероятен вариант- в дисковото устройство трябва да има микро ключе, което при вкарване на диск се превключва на CD, при изваждането му- на радио. То може да прави проблем...
-
0 точкиДразня се като почнат да принизяват дизелите CRV с гоуфитата които още в завода си пушат. Гледано ЦРВ дизел с хубаво масло не пуши бе колеги, не цапа, няма нищо общо с Ваг с фиат с форд с алфа.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00