Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.03.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Едва ли ще намериш човек, които да се занимае с колата по начина по който искаш. Ако, намериш такава фирма, то цената ще надхвърли дори поносимата граница за кола със сантименталната стойност, но знам ли. "Класиккар-бг" реставрират стари коли, предполагам качествено, но и скъпо. Все пак, успех.
  2. 1 точка
    Ако искаш по бързо да строшиш окачването на колата купи си ги.Всичко се променя по натоварването на окачването,а с това ЕТзимата цялата кола ще е в кал .Мисля че дори ще опират в подкалниците,железни джанти за 400лв за тези пари ще си вземеш много добри лети.
  3. 1 точка
    ...и машинката (brake switch) под педала на спирачката трябва да проверите. Освен това педалът на спирачката се регулира и се проверява клирънс. 90 на 100 проблемът ти е в машинките на спирачката и съединителя.
  4. 1 точка
    Възможно е и да няма никакъв проблем, просто автора на темата да не знае, че след натискане на бутона SET, трябва да вдигне крака от педала на газта. И скоростта трябва да е над 60 км/час.
  5. 1 точка
    Не. Датчик за температура на входящ въздух.
  6. 1 точка
    К20а2 суапнат в EJ9 Мотора е сток. Цяла изпускателна система от колектора до крайното гърне. Всмукател от К20з1 Интейк Хондата Кпро Мапната от Тео и замерена на диното на Хеед Ауто. Резултата е на колела
  7. 1 точка
    Колега, не си намерил нищо за смяна на хидравлична течност в owners manual-а, защото си с електрическа рейка и в системата нямаш никаква хидравлична течност! Поздрави!
  8. 1 точка
    Празният ход ще се оправи като нагласиш клапаните.
  9. 1 точка
    Днес си намерих един масивен винкел за заготовка на рамената. Дебелина на стените 10 мм, дължина 100мм. Има дъга между рамената, което е идеално за целта. Оказа се че магарето няма отдаване. Заблуди ме това, че едното ухо бе леко деформирано от един удар на задна в една бабуна. Разминаването в рамената идваше от това, че колата не е на подемник и носачите се разминават от неравната земна повърхност. Явно затова монтажа се извършва на вдигната задница, за да се изравнят двете страни. Поръчал съм всичко, нямам търпение да започна да сглобявам. Малко снимки от последните действия: https://postimg.cc/gallery/hf80kx6s/
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Още един пример ,че хубавите хора господ рано си ги прибира .Най-великия китарист в историята !
  12. 1 точка
    Здравейте колеги,нека открия "сезона" в новата тема: Капков тест 7 - 7030 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-144030. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 7000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 30 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-22.05.18г. 8.Мото часове, около 220 9.Изразходвано гориво-около 630 л. пропан бутан и 95 л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 11.Доливане няма,няма разход на масло (1-2мм е под макс.на щеката). 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен Mahle original 14.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 7-8 пъти до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 15.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. развитие:
  13. 1 точка
    ВНИМАНИЕ - относно скенирането! Когато се скенира капката, следва да се внимава за реалистичното й възпроизвеждане от скенера. Най-честият проблем е "жълтеенето" и "изсветляването" на скенирания образ. Ето за какво става въпрос: Забележете светложълтия край на капката и много светлата зона на дифузия. Това не е реалния им цвят. Ето и съпоставяне с коректно предадени цветове при скениране (втората капка е коректно съответствие на скенирания оригинал): Сега забележете каква е разликата при обработката на двете капки с "пила": Отчетливо се вижда, че "жълтеещата и изсветлена" капка дава невярна информация относно състоянието на маслото - то изглежда по-свежо, което всъщност не е така. Това, което съм успял да установя чисто практически (чрез тестове с моя скенер) е, че проблемът с жълтеенето и изсветляването се получава, когато скенерът използва WIA драйвър, вместо TWAIN. Жълтеене се получава и когато в "Color management" на Windows-a, в Advanced -> Device profile не е избран профила на скенера. Ето как трябва да изглеждат примерните настройки: Този проблем може да се избегне като се ползва скениращ софтуер, предлаган със самия скенер, какъвто например е Easy Document Creator на Samsung. Другите производители на скенери също предлагат подобен софтуер. Може да се използва и софтуер на трети лица, какъвто например е NAPS2, който предлага възможност за избор между WIA или TWAIN при скениране. Ще бъде от голяма ползва, ако някой IT специалист може да хвърли повече светлина по гореспоменатия проблем и даде насоки за разрешаването му.
  14. 1 точка
    По-долу нагледно може да се види как тече замърсяването на маслото в периода на експлоатация от 1000 до 7200 км, в т.ч. образуването на ядрото (централната зона на капката), неговото запълване и насищане с мърсотия (кафявият цвят), навлизането на мърсотията в зоната на дифузия (тази след пръстена на ядрото, в зелено) и постепенното й запълване с по-тежки фракции (в кафяв цвят), излизащи извън ядрото, което вече не успява да ги задържи (последната снимка): От гледна точка на капковия тест, КОЙТО ОТРАЗЯВА ПРЕДИ ВСИЧКО СТЕПЕНТА НА ЗАМЪРСЯВАНЕ НА МАСЛОТО И ДИСПЕРГИРАЩИТЕ МУ СВОЙСТВА + възможно обводняване на маслото и наличие на гориво, е добре маслото да бъде заменено преди (с голямо презастраховане) или когато настъпи моментът (добре изчерпан ресурс), показан на следващите две снимки: и да не се допуска разпадане на ядрото, подобно на това
  15. 0 точки
    Влиза дете в стаята на родителите през нощта и крещи - Браво бе, мамо, а мен ме прати на психолог,че съм си бил смукал пръста!
  16. 0 точки
    Малко странно, но и аз не го намирам? Да не би да е #10 Дизел Докато бензинките имат външен. Бензин #4 е филтъра при този вариант.
  17. 0 точки
    Е такова животно нема при мен разглобих половината кола и проследих охладителната тръба и другата до нея .Няма филтър не се вижда и да е имало.Ще се задоволя след 5-10х на ново опресняване с една 4литровка и това е
  18. 0 точки
    Точно на Type S след фейса не съм сменял, но предполагам, че е същата. Нищо не ти пречи да пробваш, а ако случайно не стане, винаги можеш да я продадеш на някой закъсал колега със седмица, осмица или CR-V. 75 евро е много добра цена за тази шайба.
  19. 0 точки
    "Аз съм много привилегирован. Винаги съм имал добър живот. Само че всичко, което съм постигнал, е било с пълна отдаденост и невероятно желание да завоювам целите си… желание за победа в живота, не просто като пилот. За всички, които са изпитвали подобно чувство, или пък го търсят сега, искам да кажа следното: който и да си в живота, независимо дали си с най-високия статус или пък на по-скромно равнище, трябва да покажеш грамадна сила и отдаденост и да вършиш всичко с любов и дълбока вяра в Господ. Един ден, ти ще постигнеш целта си и ще бъдеш успешен". 21.03.1960 - 01.05.1994
  20. 0 точки
    Аз съм за сивата от първия ти пост, но може и тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11551085798999680&slink=a9jbi1 Гледам и в нея са вкарани пари, а и си е с БГ регистрация. Разбира се ако си узрял за автоматик. Карах такава (в подписа ми е) 11 години и 2015-та я дадох за 6 пари. Не търси най-евтиното предложение. По моята имаше тук-таме повърхностна ръжда, но никога не е имала газова.
  21. 0 точки
    Сивата има вид, но за 18г. в немско отдолу всичко е ръжда. Имайки предвит това и, че е нов внос не бих я взел. Зелената пък е голяма рядкост, с петата врата, която е голямо удобство. Провери внимателно дали на е с обръщан волан от десен! В Англия са масови тези с пета врата и чистачка. Иначе изглежда свежа, има си газ, задна чистачка, крило, калобранки. Веднага бих изхвърлил калъфа на волана, топката и мокетените стелки.
  22. 0 точки
    Може да се провери но едва ли някой ще ти разреши да отваряш капака на клапаните.За това ти казах за кола която не е карана на газ при бензин клапаните не затягат.
  23. 0 точки
    Всичко е точно както винаги. Благодаря на Чавдар!
  24. 0 точки
    Колега @CARPERA,ти си огЪн.Ако бяхме на фронта щях да те сложа на първа линия (до мен)😉
  25. 0 точки
    Колега @CARPERA пак предупреждавам за тона и тънките намеци! Но да - колегата да поиска разграфка кое колко от сервиза. Иначе ако сам си ги смениш можеш да спестиш, но е според зависи какво ще сложиш. Без да претендирам за 100% точност: Само едно хубаво масло 6 литра ти е 120-130 лв. Филтри както дойде, но поне 70-80 лв ги виждам за читави Труд? Вече какво са ти сложили от варела е друг въпрос. Това, че колегата кара бензиново ЦРВ 1 генерация с евтино обслужване и му се виждат много е друг въпрос. Масло да не се обсъжда и в тази тема, моля!
  26. 0 точки
    След бурен секс Галя влезе в банята на Любо и му извика от там : - Много си романтичен, надписал си кърпите с нашите букви Г и Л. - Ми не точно. ------------------------------------------------------------------------------------------ Спортен журналист интервюира Пеле: – Мислите ли, че отборът на Бразилия от 1970-та може да победи сегашния на Аржентина? Пеле: – Да. – С какъв резултат? – 1-0. – Само толкова? – Е, все пак повечето от нас вече са над 75 години. --------------------------------------------------------------------------------------------- Мъж в аптеката. Аптекарят го пита: – Как помогна лечебната кал на жена Ви? – Само временно – първите два-три дена изглеждаше доста добре, ама после калта падна… ------------------------------------------------------------------------------------------------ Когато в автобуса седиш срещу жена с пищно деколте и размер на сутиена D, осъзнаваш колко красота има в дупките по пътя...
  27. 0 точки
    Градски транспорт. Внезапно от някъде се чува, блеене на коза. Народът започва да се оглежда. Звукът отново се повтаря. После пак. Един мъж вади от джоба си GSM-а и отговаря: - Да зайче...
  28. 0 точки
    С повече рам е по-добре моята е с 4рам 32ром 8ядрен процесор и андроид 8.1 около 500лв. от АЛИ
  29. 0 точки
    Сексът е стресиращо занимание: Първо се криеш от родителите си. После от невръстните си деца. А накрая и от собствената си жена.
  30. 0 точки
    Благодарение на колегата @mstavrev вече имаме ръководство на Български език. Разделено е на два отделни файла, като е качено от мен в DOX и е на разположение следващите 14 дни за сваляне от който желае. Моля ако има възможност и администраторите да го свалят и в последствие да го качим локално (двата файла са 55 МВ). ето и линка: 1-ва част: https://dox.abv.bg/download?id=e04611a0ad 2-ра част: https://dox.abv.bg/download?id=260198ebf6
  31. 0 точки
    Колеги, маслата пристигнаха. Ще се опитам днес или най-късно утре да отида до Еконт.
  32. 0 точки
    Ако имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън. Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда.
  33. 0 точки
    При включване на дълги светлини мотора става още по шумен ще го проверя
  34. 0 точки
    Карай си бензина или електричката и не цапай темата на колегата. Като не можеш да си полезен си мълчи. По темата... Моторът ти,а и симптомите които описваш приличат на проблем с динамото. Окъсил диоден блок. Лампата на таблото не свети за да те ориентира,но динамото е проблемно. Откачи пистовият ремък и пак тествай. Другият начин е палиш,караш 2-3 км. и се оптваш да пипнеш динамото. Внимавай! Много е горещо. Дори самият метален щит над него не се пипа от горещина.
  35. 0 точки
    I-CTDI, ако се кара на бензин - от това ще да е проблемът... А сега сериозно, Закарай колата на кадърен майстор, който си разбира от работата.
  36. 0 точки
    Аз съм силно обиден всъщност, че цената на данъка пада. Правилно би било цената без Евро категория да е двойна на предишни години, а с Евро категория да пада само ако можеш да докажеш с ГТП, че все още имаш даденият евро стандарт. Бих се радвал и на облекчения на хора с LPG/CNG. Но на много от нас двигателите и катализаторите са заминали и не спазваме съответната евро норма, да не говорим и колко хора карат без катализатор и тоя евро стандарт по талон е толкова реално доказуем колкото отметката "с катализатор" до миналата година. Разбира се - всичко това е невъзможно в контекста на липсата на организираност в държавната администрация и способността да се докара каквато и да е смислена промяна до край. Точно за това и смятам за безумно търсенето на конспирации - ако някой е прецакан или облагодетелстван, все не е било нарочно
  37. 0 точки
    -Какво работите? -Лендшафтен дизайнер. -А по-просто казано. -Булдозерист.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...