Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.03.2019 in all areas
-
3 точкиБългария е само на едно място, и само там ще бъде. Това че всеки се превъзбуди и си мисли че е българин на майната си, зарязал роднини и родители. Аре моля ви се.
-
3 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 421 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 03.03.2019; 9) Моточасове – около 50; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (130 / 3.3) = 39; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Доста празен ход и кратки съботни пътувания, при които маслото не достига работна температура - много добре видно от обводняването на маслото (къдравия край на капката). История 50-2000 км: Относно самото масло: „Твърдата“ работа на мотора се успокоява лека полека, както каза DTEC. Сякаш маслото се сработва. Има и друг положителен ефект – спря ми теча на масло от гарнитурата на картера. Не можах да сменя гарнитурата при смяната на маслото и очаквах нещата да се задълбочат, но Shell-a ме изненада в това отношение. Като цяло, колкото повече старее маслото, толкова повече започва да ми харесва . Да добавя и още нещо. Имах възможност и направих сканиране на капките на 22, 24 и 26 часа от началото на сушене. Средната температура бе около 20 С. Видно е, че в този диапазон на време за сушене изменение почти няма, което ще рече, че при 24 часово сушене (-+ 2 часа) капката вече е добре изсъхнала и най-меродавна за анализ - предвид почти пълната липса на изменение на картината. След 26 час края на капката започва да се нащърбва/назъбва прекалено и се получава пресушаване, което заблуждава за състоянието на маслото и количеството вода в него.
-
3 точкиЧестит празник българи! България ЩЕ БЪДЕ! Бъдете здрави, територята няма да бъде загубнена! Утре сутринта (след 9 часа) преоблечен като кукер (заедно с мои приятели) ще играем хоро в центъра на Чикаго, където българите издигат българския трибагреник в продължение на над 60 години, след като един от предишните кметовете на града позволява официлано да се празнува 3-ти март в Чикаго. 03.03.2014 03.03.2012 - Еленино хоро https://www.youtube.com/results?search_query=3-ти+март+в+чикаго
-
2 точкиКъм Павел Павлов - Съгласен съм с теб, че реално повечето хора в България им е все тая за държавата, но не и за родината. Проблема е, че българина има достатъчно проблеми на главата си, за да мисли и за другите. И все пак като седнем на маса особено с възрастни хора веднага се почва да се говори за сини и червени и как едните еди к'во си и другите еди к'во си. Реално повечето от хората в България работят много здраво, жертват много и получват много малко. Онзи ден дойде една жена при нас да иска пари от някаква си фондация. Събираше дарения. Аз ей така на такива институации, бездомни хора не давам пари. Не давам, защото пред очите ми видях как на един бездомен му донесоха четвърт хляб, личната му карта и му взеха всичко от картонената кутия пред може би 40 души. Това се разигра преди 10 години може би пред хотел Плиска на спирката. Но на хора дето съм видял с времето, че имат проблем съм давал пари. На най-близките ми приятели въобще не мисля за пари и не говорим само за пари. Какво мога да помогна помагам. И сега стигам до всъщност смисъла на поста ми - Ако кажа "Е*** съм го! Тръгвам си!" реално кой ще е човека, който ще запълни още една дупка в работната сила на тая уж държава. Допълнително, кой ще помага на баба ми, на сестра, близки? И още повече. Като отида в чужбина реално аз ще съм винаги господин никой от "циганската" държава и ще живея само за професията и за едните пари. Личен живот няма да имам. Такаче да - аз с нищо не помагам на хората по селата. Да, вероятно няма да помогна и на хора от телевизията дето са в беда, щото за съжаление съм видял много злоупотреба, обаче съм тука и се опитвам да постигна нещо както още много хора. И да аз също критикувам хората извън България, които живеят добре. Убеден съм, че живеят добре поне от към така наречения стандарт на живот. Който каквото ще да ме убееждава, че като живее в Ню Йорк или там къдет ще да е и прави инициативи и е голям радетел за България... Съжелявам не мога да го приема сериозно. Евалата за инициативата, евалата за усилието, поздравления за успеха!
-
2 точкиАз не влизам много в тая тема, че ми е трудно да чета някои от нещата, ама реших да хвърля две думи. Ако ценното са почит към обичаите, традициите, привързаност към българските корени, природа, история, то не виждам какъв е проблемът „България“ да е с всеки, който милее за нея. Това относно горното мнение – не мисля, че емигриралите българи са толкова голям проблем в сравнение с други. Аз за себе си следвам проста идея – бъди добър и прави каквото можеш, за да правиш останалите по-щастливи. Разибра се, не винаги на човек му идва отвътре, но когато се спреш и замислиш за момент, не е трудно и да направиш нещо, което смяташ за правилно, пък с времето ще почне да ти идва отвътре. По-конкретно по темата: недоволство, мрънкане, обвиняване и оценки на чужди действия не са особено полезни според мен. Полезно е човек да прави това, което би искал останалите да правят. Аз след 7 години в чужбина за себе си реших, че искам да се прибера и да създам семейство в България. И научих много в чужбина. Това, което срещам често, е че масово българите тук, които не са живяли в чужбина, нямат адекватно мнение за живота в чужбина като имигрант. То и като цяло тук сме склонни да се мислим за доста по-компетентни отколкото реално сме по различни теми.
-
2 точкиНаправи новата капка на 4500 км, за да имаме по-ясна представа каква е ситуацията и какви са тенденциите. При твоя тежък режим и ако диспергиращите свойства наистина сдават багажа, 200 км в същия стил на експлоатация ще могат да покажат разлика в състоянието на маслото.
-
2 точкиДа се включа и аз с някой акъл Дълго време се вглъбявах в себе си, ядосвах се и страдах за това как сами си прецакваме държавата, как не ни е грижа дали ни газят, мачкат, лъжат и дупят. Бях изпаднал в една такава депресия даже бих казал, мислех си как ако имам дете някой ден, жена ми ще трябва да бута количката по улицата, защото по тротоара са колите, как ще ходи на училище при положение че там е пълно с наркомани и пороци. Мислех ги всичките тези неща, гледах и неспирах да се терзая как най-красивите кътчета на България са замърсени от нашето нехайство и безхаберие, как на най-непристъпните върхове има консервени кутий от 73 г. и обекли на вафла мура. Как никой не зачита и не помага на възрастните хора. И така си мина известно време в депресия и терзания. От известно време се опитвам да правя всичко което зависи от мен и с което мога да променя дори и на йота света около мен. Примери много, но ето няколко: Дразни ме че няма къде да се ходи по тротоара - Спрях да спирам на тротоара, независимо какво ще ми коства това, обикалям търся и в 100 % от случайте намирам къде да спра. Има боклук в планината или на улицата пред входа, който ме дрази, гледам да го прибера и изхвърля. Започнах да поздравявам и да питам по-възрастните хора имат ли нужда от нещо от помощ или от нещо друго било то в блока или в магазина. И така малко по малко се опитвам да правя нещо конструктивно, продължавам да се оплаквам и да виждам всичките ъпсурди, които са ни заобиколили но сякаш е една идея по-добре особено когато успея да повлиая на ситуацията. Мисля че всеки един от нас, които сме недоволни от това което ни обгражда, е редно да се опита да го промени. Когато караме по пътищата и видим 10 или 100 пъти някой да не подава мигач и ние спираме да подаваме, това са личните ми наблюдения разбира се. Същото е и с даването на предимство. Ако и при вас е така опитайте да се контролирате и да сте съзнателни. Ако се стремим към някаква промяна, то тя наистина ще се случи просто мисля трябва да започне с много малки неща при всеки един от хората които я желаят, промяната, не луканката
-
1 точкаЧовек закарай я на Маркони докато може да върви тази кола защо се мъчиш.
-
1 точкаАз лично на 13-15 годишна кола не бих изпадал в такива ремонти и смяна на рандъм части, някои от които не са никак евтини, а не е добре да са афтърмаркет като тампоните на двигателя. Още повече предвид бруталната вибрация при включването на компресора на климатика лятото. Първия път като ми се случи си изкарах акъла Понякога и аз я усещам тази вибрация като спра на светофар, но не бих инвестирал твърде много пари в отстраняването ѝ основно заради факта, че дори и да изчезне, включването на компресора на климатика няма как да се направи по-"безболезнено" и за мен лично се обезсмисля да се боря с друга вибрация при наличието на тази Така или иначе си обречен да се съобразяваш с едно от двете неща. Личното ми мнение е, че ако не изчезне след профилактика на обичайните заподозрени места, не си струва много.
-
1 точкаЩе прозвуча като задник, но съм напълно съгласен с Иван. Най- лесно е да се живее на изметеното, но да изметеш, да почистиш кочината е по-трудно. Но пък някои хора просто нямат избор. Но са малка част.
-
1 точкаВсяко газово ще роботи добре стига газаджията да знае как роботи Хонда. Повечето си мислят че това и някво Голфче и ти оцапват колата а ти късно го разбираш.
-
1 точкаСъщото важи и за халогените на 7-ма.Смених ги H11 led и вече не греят стъклото.
-
1 точка
-
1 точкаПроекта с щангата се придвижва малко по малко. Поръчах си биалетките за модела, като идеята ми е всичко да се доближава на макс до фабричният замисъл. Взех си ги най вече за да им взема размерите и да доуточня точното разположение на щангата. Ударих джакпота, с ей тия ментарлаци, колкото да има за мостра и проба, а може и по случайност да излезят издържливи. Ко му плащаш?! https://www.autopower.bg/биалетка-nipparts-honda-civic-6-hatchback-ejek-1.4-i-s-ej9-j4894013-g7280c22-i27238400.html В краен случай, ако не пасне размера, съм издирил от други марки коли на различна височина. Ще поръчам да ми изработят и планките, като крайният резултат ще изглежда по подобие на това: За сега съм зачистил щангата , разглобих планките с тампоните, които бяха фабрично пренатегнати ...някъде четох че тия алфи им било слабо място, скърцането на тампоните по щангата ... планките имаха нужда от леко отваряне, за да легне без усилие тампона, накрая смазах с една грес много подходяща според мен за целта - за пластмасови механики на плейъри и др., съдържаща силикон и тефлон. Сега движението е много плътно и мазно, а преди на ръка със зор. Преместих ги на новото им място и чакаме останалите неща. Накрая ще отрежа рамената на нужната дължина и ще добавя нови уши, целта е да няма заварки, по опорните точки. https://postimg.cc/1nF1Sxjq https://postimg.cc/zb4WLh7Q
-
1 точкаКапков тест 3 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-156330км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4330км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 55км/ч. 7.Сезон на експлоатация 02.11.2018 до 01.03.2019г. 8.Мото часове, около 90 9.Изразходвано гориво 390 л. пропан бутан и 55л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-RTA-003,made in japan).За първи път ползвам нещо различно от оригиналния purflux..! 13.Въздушен "Blue print"вече е на 11 000км. 14.Режим на използване,тежък,с къси преходи и доста работа на празен ход,както и на бензин.В студовете за късите разстояния от по 3км,почти не минаваше на газ! 15.Предишно масло-petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 400мл. 20.Пробата е направена веднага след 500км пробег за деня,планинско,не много градско и повече магистрала,със средна скорост 125км/ч. по борд комп. Идва "време разделно"...или да го изчакам до 5к.?
-
1 точкаДо 2-3 години като почнеш да плащаш данък колкото една минимална заплата ще запееш друга песен, а след 5-6 като решиш да го продадеш, ще ти се наложи да го дадеш за вторични
-
1 точкаМоже да ме наплюете ама, що не си вземеш един Lexus RX400h И не отсвириш и Акорди и ЦР-Вта Носи и на газ
-
1 точкаЗавчера ме спира кат (то вече стана ежедневие),и понеже вече съм им банално познат,че и изряден се захвана със дневните фарове.Вика ми, ти на какви фарове караш?Отговорих му ...на дневни, а той...абе изглеждат ми на дълги,хм...!Обърна се и се махна от мен,че даже тръгвай не ми каза. Вижте ме колко съм тежък и височайши сме ние от държавния апарат. Това нещо,а и други неприлични пози и действия на орган,който представлява и е лицето на закона и държавата само тук може да го има.Правя сравнение,с не така любимите ми английски полицаи и нашите.Еми ако там направят такива действия,да се подпират на патрулката,да заемат някакви каубойски пози,са ги освободили на втория ден. Извинявам се за оф-а!
-
1 точка
-
1 точкаТака е колега. Бъди сигурен,че не си единствен,предполагам си го забелязал. Но по е лесно да се плюе. Едни виждат Слънцето как изгрява,други как отива да залязва (и в прекия и преносния смисъл). То човек така се ражда.За това и някои са постоянно търсени,а други постоянно избягвани.
-
1 точкаДа обновим темета с нещо интересно - преди около три месеца на К24-та монтирах генерация на 63мм изработена от EXTREME TUNING. Генерацията е цяла - колектор, увит с термолента, резонатор, средно гърне и крайни гърнета на 60мм ако не се лъжа (Недко може да каже). Изключително професионална работа на човека. Беше ми обяснено на всеки въпрос за работата му. Всичко е майсторски направено и изглежда много качествено. Та, още със смяна на генерацията колата си подобри значително динамиката. Преди не се усещаше изобщо първият Витек на 4500 об. Сега имаше една идея по-добро ускорение, веднага след достигане на тези обороти. След влизане във вторият Витек вече колата си тръгваше както трябва, за жалост доста кратък сюблимен момент. Е, дойде времето и да рефлашна при Боби. За работата му е писано доста. В допълнение не знам дали мога да кажа нещо ново - определено си разбират от работата, той и сина му. Интересно ми беше какво ще извади колата преди рефлаша само с генерацията - отговорът е 185кс на колелата. Незнам колко е била със стоковата генерация. Съдейки по останалите постове и графики в темата около 10кс. е качила от нея. Сега след около 500км от вчера след рефлаша колата върви страхотно. След около 4800 об. си тръгва много хубаво. Положителните неща, които намирам от рефлаша са по-директния педал на газта, не се налага при 130-140 да сменям на по малка предавка за изпреварване, давам си газ и си отлепя много по-добре от преди. Качвам малко снимки на генерацията и диното. Генерацията https://www.dropbox.com/s/2tdq1w93onko60q/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2022.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/9ufo3nywjxpij4w/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2057.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/xtdixuq1tpb0n95/Photo%202-27-17%2C%2015%2054%2049.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/0xvnjdh0vge1jye/Photo%202-27-17%2C%2015%2055%2043.jpg?dl=0 Дино графика https://www.dropbox.com/s/c5k2i66rjoemi7c/accord.jpg?dl=0 Ако някой има въпроси с радост ще помогна.
-
0 точкиЗдравейте, не зная дали е подходящо да пускам подобна тема, както и дали това е правилният раздел, но реших да предупредя колегите от форума и да споделя негативния си опит, който имах с едно частно лице. Въпросното лице се казва Красимир, от Берковица е, телефонният му номер е 0884 156 080. По принцип твърди, че търси 18-ки джанти за ЦР-В 4-то поколение. Тъй като не бил в София, действа чрез свое "доверено лице", Даниел (номер 0886 837 990). Историята накратко - бях пуснал обява за моите 18-ки, ОЕМ-джанти на ЦР-В трето поколение. След множество разговори, пазарлъци и какво ли още не от страна на Красимир и "довереното му лице" постигнахме съгласие за цената на сделката. Имахме уговорка за получаването на джантите от тях, като дори се бях съгласил да отида в другия край на София, за да ги закарам лично до избрана от тях гумаджийница. Часове преди сделката ми се обадиха като твърдяха, че в джантите нямало индикатор за налягането на гумите, поради което нямало да ги вземат. Както запознатите от Вас знаят, нито един модел на ЦР-В няма такъв индикатор, тъй като данни се вземат от индикатор в ABS-а. След като им казах това, въпросното лице каза, че жена му не харесвала дизайна на джантите, за това нямало да ги вземе... Надявам се да не си губите времето с въпросните индивиди. Поздрави, Д.
-
0 точкиЕто това е идеята за българщината и това да си част от действителността тук,а не на по "доброто място" някъде.Както каза да си "г-н никой"и да се опитваш да се докосваш само за малко с битието тук и пак да те подхваща другата мисъл за която си отишъл другаде.Някога го наричахме "гурбет"(печелиш и се връщаш),а сега незнам какво е? А какво ще стане с второ и трето поколение емигранти,си преценете сами...! Радвам се ,че аз бях само първо и децата ми са тук...,за сега!
-
0 точкиПреди няколко дни я бяха изкарали отвън на тротоара.. Огледах я, докато чаках един колега.. Изглеждаше приятно.. Вътре не съм поглеждал.. Имам приятел, който си купи мазда 6 от тях.. Бяха коректни и колата е добра.. Преди бяха до СПС-а.. Вкарваха коли предимно от Германия.. Парктроника ще ти липсва.. Винаги може да се сложи допълнително.. За кожата - аз лично търсих без кожа - въпрос на предпочитания.. Няма го и хендсфрее-то.. На мен лично ми е удобно, но го ползвам само като съм сам в колата.. Ако бях на твое място и екстрите ме удовлетворяваха - щях да я водя на сервиз за оглед.. Нещо като първа среща
-
0 точки
-
0 точки800x600 е резолюцията а цветовете беха нещо от сорта на 60-80К,някъде бех намерил инфо за дисплея,но не помня къде.ЗА резолюцията съм на 100% сигурен Ето тук може да видиш това реализирано.Поляка е монтирал телевизия на оригиналния дисплей https://www.youtube.com/watch?v=olGv_EkSMw0&t=37s
-
0 точкиДобре,че са българите в чужбина да донесат малко пари в държавата. Прочетете малко , направете някоя груба сметка и излиза ,че българите в чужбина са едни от най-големите , ако не и най-големият инвеститор в нашия разграден двор. Проблемът е ,че се носят пари на ръка и никой не може точно да каже колко милиона влизат в държавата. Е , не за данъци, но си има други начини .. хехе
-
0 точкиЧестит празник, колеги! Частите са при мен. Ще се опитам до утре да ги сметна.
-
0 точки
-
0 точкиКолега за мен : Линк https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество Ravenol ecs ecosynth 0w20 - 5 литра и https://www.ato24.de/de/ravenol-wiv-longlife-iii-5w-30.html Вид и количество Ravenol wiv longlife III 5W30 - 5литра Стойност (49.95+39.95)*0.95*1.9675=168.03 Преведени 170 по банка. Получаване с куриер.
-
0 точкиЗабравих да ти кажа,че фаровете за мъгла също имат проблем. Гледай дс не е пукнато стъклото,че са цифра после. Крушките им са много близо до стъклото и го нагряват много и познай какво става като минеш през локва?! За това, ако вземеш акорд 8,смени тези крушки с LED(25-35W) и няма да ги мислиш вече.
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/bmw-engine-oil-twin-power-turbo-5w-30-ll-04-1-l.html Вид и количество: BMW Engine Oil Twin Power Turbo 5W-30 LL-04 8х 1 литър Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30-5-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 5 L - 1 брой Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-formula-5w-30-1-l.html Вид и количество: MOBIL 1 ESP 5W-30 1 L - 1 брой Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х4 литра и 1х1 литър. Стойност на поръчката: (8*7,35 + 46,49 + 9,37 + 6,95 + 25,96)*0,95*1,9675 = 275,83 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД. Ще опитам в понеделник да ги преведа, но не знам дали банките ще работят. В краен случай вторник на обяд. Начин на получаване: - чрез Куриер* на ЛС ще пусна уточнение за адреса на Еконт.
-
0 точки
-
0 точкиНов ъпгрейд за кочинката FOX MS003 18" x 8", ET40,5x114.3 Black matt,тегло : 11.8kg на джанта (без гумата)
-
0 точкиАпостолов дали няма да открият проблема, който е възможно да се реши само с един резет на системата.
-
0 точкиМоите рефлектори ги рециклирах в Плевен, преди 2 години. Около 100-тина кинта излезе удоволствието не помня точно. Така на снимката изглежда сравнително прилична пластмасата. Тъй че едно рециклиране на рефлектори и хубави крушки(аз съм с Philips extreem vision 130%+)и ще си свирка колегата.
-
0 точкиХеч 6-та се слави със лоша светлина, защото била ниска и т.н. твърдения по форумите, на които и аз вярвах, защото оригиналните ми фарове не изглеждаха много зле. Но по неволя се наложи да купувам нови и си купих Депо комплект за около 250лв. Не са малко пари, но рециклиране на оригинални излиза пак поне толкова, дори и повече. Депо-то са пълно копие на оригинала, пластмасата е жилава и еластична. На старите ми оригинални фарове, се ядваше осветеността с осрам найтбрейкър, а на тия няма значение с какво менте карам, ефекта е такъв, че на добре регулирани и чисти фарове, на къси ми присвяткват в насрещното доста често. ползвам ги вече година и съм много доволен. Важно е репликата да е точно копие на рефлектора, защото съм виждал Депо за моя модел, които са с различен рефлектор.
-
0 точкиа ще станем ли повече от 3-ма за среща? че усещам се губи темата между другото
-
0 точки
-
0 точкиСтар евреин на смъртно легло. Всичките му деца са около него. По едно време старият евреин отваря очи и се обръща към най-големия си син: - Муше, тук ли си? - Да, тате. Евреинът пита за средния си син: - Исак, тук ли си? - Да, тате. Евреинът се обръща към дъщеря си: - Ариел, тук ли си? - Да, тате.Старият евреин възмутено:- Мама ви да е*а, кой е в магазина?
-
0 точкиДайте нещо по-мръсно бре. Случката се развива в едно развратно семейство.Дъщерята иска сто лева на баща си:-Тате, дай 100 лева да ходя на кафенце.-Добре дъще, но първо ще ми направиш една с* *ка. -Добре.Почнала дъщеря му............ и когато баща и свършил тя му казала.-Абе тате, не че искам да те обидя с нещо, ама к* *а ти смарди на л* *на.-Ами дъще, брат ти искаше колата преди малко.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00