Jump to content

Mladen.Mladenov

Фен
  • Мнения

    170
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Mladen.Mladenov last won the day on Февруари 16

Mladen.Mladenov had the most liked content!

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно Mladen.Mladenov

  • Ранг
    Honda сектант
  • Рожден ден 20.02.1984

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD 2.4 CL9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  • Интереси
    Всичко на колела.
  1. Honda Accord - една сбъдната мечта.

    Честито градски, колата изглежда лачена. За поддръжка и съвети как да експлоатираш колата Бранко ще ти помага много - Ама пие ракия... Безаварийно каране.
  2. Първи стъпки в тунинга на K24

    Здравейте. Тази седмица сложих стоковите джанти от Тайс С, тъй като са доста по леки от предните, с които карах. Това чаках и скоро ще направя видео как звучи и върви колата. Между другото измереното на Дино-то е преди да сложа лекия съединител. След подмяната му колата върви още по-добре - някъде прочетох от един колега , че със лек съединител все едно рефлашваш колата повторно. Допълвам това твърдение, че тази промяна най-много се отрази на динамиката на колата. Предполагам, че ако сега измеря колата на валовете ще отчете още по-добър резултат. Как от всички промени се промени разхода ми - честно казано никога не съм засичал колата с точност колко ми гори, още повече на пропан-бутан. Може би гори една идея по-малко от стоковото състояние, като критерия ми е напълвам бутилката с газ догоре и карам докато не свърши (при еднакви стилове на шофиране). Но при Сток състояние не я натисках толкова, сега определено карам по-динамично отпреди, така че за разхода на гориво наистина не мога да определя. За звука - само усмивки слагам . Като в настъпя реве си доволно. Ако я караш с равна газ и до около 3000-3500 об. нищо не се чува - което бе моето желание, тъй като през повечето време возя две деца отзад.
  3. Първи стъпки в тунинга на K24

    Благодаря за пожеланията. Колега, моля да споделиш прочени ли се динамиката на колата по отношение на ускорението след смяна на съединителя. Нашият акордовски маховик е два пъти по тежък от твоя нов.
  4. Първи стъпки в тунинга на K24

    Сега предстой и смяна на съединител, тъй като моя си свършва курса според мен. След голямо двоумене взех Exedy Stage 1 Organic clutch. Смятам да сменя и маховика с по-лек. Реших отново да е Exedy Light Flywheel около 3,6кг. е маховика. Частите идват от Англия, КИТ-а е за Civic Type R. https://www.dropbox.com/s/6up4hx45xjlhhwr/Photo%205-31-17%2C%2013%2012%2009.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/c076yyzvhejsqk8/Photo%205-31-17%2C%2013%2012%2029.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/e6qea2z0yuy7swm/Photo%205-31-17%2C%2013%2013%2003%20%281%29.jpg?dl=0 След като го сменя ще пиша какви са ми впечатленията.
  5. Първи стъпки в тунинга на K24

    Да обновим темета с нещо интересно - преди около три месеца на К24-та монтирах генерация на 63мм изработена от EXTREME TUNING. Генерацията е цяла - колектор, увит с термолента, резонатор, средно гърне и крайни гърнета на 60мм ако не се лъжа (Недко може да каже). Изключително професионална работа на човека. Беше ми обяснено на всеки въпрос за работата му. Всичко е майсторски направено и изглежда много качествено. Та, още със смяна на генерацията колата си подобри значително динамиката. Преди не се усещаше изобщо първият Витек на 4500 об. Сега имаше една идея по-добро ускорение, веднага след достигане на тези обороти. След влизане във вторият Витек вече колата си тръгваше както трябва, за жалост доста кратък сюблимен момент. Е, дойде времето и да рефлашна при Боби. За работата му е писано доста. В допълнение не знам дали мога да кажа нещо ново - определено си разбират от работата, той и сина му. Интересно ми беше какво ще извади колата преди рефлаша само с генерацията - отговорът е 185кс на колелата. Незнам колко е била със стоковата генерация. Съдейки по останалите постове и графики в темата около 10кс. е качила от нея. Сега след около 500км от вчера след рефлаша колата върви страхотно. След около 4800 об. си тръгва много хубаво. Положителните неща, които намирам от рефлаша са по-директния педал на газта, не се налага при 130-140 да сменям на по малка предавка за изпреварване, давам си газ и си отлепя много по-добре от преди. Качвам малко снимки на генерацията и диното. Генерацията https://www.dropbox.com/s/2tdq1w93onko60q/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2022.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/9ufo3nywjxpij4w/Photo%202-24-17%2C%2011%2056%2057.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/xtdixuq1tpb0n95/Photo%202-27-17%2C%2015%2054%2049.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/0xvnjdh0vge1jye/Photo%202-27-17%2C%2015%2055%2043.jpg?dl=0 Дино графика https://www.dropbox.com/s/c5k2i66rjoemi7c/accord.jpg?dl=0 Ако някой има въпроси с радост ще помогна.
  6. Първи стъпки в тунинга на K24

    Към Power_Of_Dreams_84 - Ами доста спъва колата стоковия колектор. След 4500 оборота няма да си познаеш колата. Поне при мен имаше много добър резултат, а както няколко колеги се убеждаваме вече въпросният човек работи много качествено и е коректен. Така че действай смело.
  7. Първи стъпки в тунинга на K24

    Колега BuRn1nG можеш ли за дадеш инфо колко см е диаметъра на маховика на К20, тъй като един от вариантите е да го поръчам от Щатите и там според кутията на транспорта ти определят цената на доставка.
  8. Първи стъпки в тунинга на K24

    Аз ще сменям целият съединител заедно с маховика. Наясно съм че не мога да сменя само маховика
  9. Първи стъпки в тунинга на K24

    Номера на маховика го намерих HF02 ако някой реши да го слага, теглото му е към 3,6кг. (8lbs) остава ми парт номера на верния съединител.
  10. Навигация проблем

    Двд Рома ти е за смяна, колега - аз имах този проблем и така го реших. Оттогава всичко работи нормално. Рома не е скъп, по спомен дадох към 50лв за него с прецакана оптика - сложих си моята оптика и така..
  11. Първи стъпки в тунинга на K24

    Все още не мога да намеря парт номерата на комплекта съединител + маховик. Търсих в сайта на Ексиди - няма подробна информация за серийни номера. Единствено в комплекта на Exedy Stage 1 за Civic Type R EP3 има следния номер HK05H1890. Предполагам, че това е на комплекта съединител, но не съм сигурен. Номера на маховика не мога да намеря. Някой може ли да съдейства.
  12. Волан от Civic 8gen на Accord 7

    Всички копчалъци бачкат ли?
  13. Първи стъпки в тунинга на K24

    BuRn1nG - какъв маховик използва, само той ли е сменян или целият съединител
  14. Първи стъпки в тунинга на K24

    Някой колега сменял ли е при ъпгрейд на машината си само съединител с маховик - идеята ми е да разбера само след тази смяна дали трябва да очаквам "по-жива" колата или не.
  15. Първи стъпки в тунинга на K24

    Привет на всички. Трябват ми серийните номера на комплект съединител + лекия маховик на Exedy Stage 1 за Сивик тайп Р http://m.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-2-0-TYPE-R-STAGE-1-RACING-EXEDY-CLUTCH-KIT-NEW-FLYWHEEL-PACKAGE-/261191291975?hash=item3cd036d447%3Ag%3AM4wAAMXQhuVRUa7v&_trkparms=pageci%253Ab18612f7-296c-11e7-a2f2-74dbd18095d1%257Cparentrq%253Aa34ae7d215b0a9c43835668affff0e22%257Ciid%253A8 Решил съм да сменям комплекта на Акорда, косер са официални вносители на марката и там имам хубава отстъпка. Та реших да видя ако е по-изгодно при тях да го пазарувам. Само че в програмата им за части им излиза определен съединител за Сивик тайп Р и това е. Та без парт номерата няма как да ми дадат верните части. Другото което ми се върти в главата е дали продават оригинално ексиди. Водя се от мисълта че са официален представител за БГ ама при нас всичко е възможно някой ако може да сподели мнение и за това.
×