Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.01.2019 in Мнения
-
3 точкиЗнайш ли, Цецо, прав си донякъде. Сега и аз изрових всичко и почнах да гледам и сравнявам. Намърдан на позиция V.9 в италианския талон седи тоя код: 2003/76 CE B Бърза справка в италианската част на Интернета показва, че съм Евро 4. Само че откъде по дяволите нашите в КАТ да знаят, че съм Евро 4 като дори аз не съм знаел тогава? Ами че те знаели! Ето същата позиция V.9 от големия талон. Откъде по дяволите го изровиха!? Сега какво да ви препоръчам не знам. Или да си регистрирате коли от Италия или да ги регистрирате в обл. Хасково ... Някъде там е истината. Обаче едно не разбирам. Ние почнахме да мрънкаме за тая прословута Евро категория когато видяхме, че ще ни удари по джоба ... Когато всъщност ще има някакви облекчения за нас, ама видиш ли баси държавата ... Кога последно сте се интересували какво ви пише в талона или колко сте ЕКО досега? Всъщност Цецо, ти знаеш ли колко ти е новия данък, ама официално от общината и дали са взели Евро4 предвид или само с калкулатора се заиграваш? Една приятелка води баси битката с общината, че за данъчни цели взели дата на първоначална регистрация вместо на производство (разликата беше 2-3 години) и я цакаха излишни пари. И я спечели, щото законът беше на нейна страна. Знам, че звучи изтъркано. Въпросът е човек колко нерви и пари ще потроши докато докаже, че е прав. Пожелавам на всички колеги да докажат, че са прави по най-лекия възможен начин.
-
2 точкиЗдравейте, колеги, Поредната капкова проба на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 купено от ato24 с общите поръчки от форума. Ето хронологията: Първа проба направена на 30.07.2018, изминати 52км. Втора проба направена на 08.08.2018, изминати 564км. Трета проба направена на 28.08.2018, изминати 1270км. Четвърта проба направена на 17.09.2018, изминати 2087км. Пета проба направена на 04.10.2018, изминати 3001км. Шеста проба направена на 18.10.2018, изминати 4096км. Седма проба направена на 07.11.2018, изминати 5204км. Осма проба направена на 28.11.2018, изминати 6373км. Девета проба направена на 12.12.2018, изминати 7044км. Това е десета проба направена на 07.01.2019, изминати 8050км. Ето и подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 49 хил. км.; Общ пробег на автомобила – 271 370 км; Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Маслен филтър – HAMP; Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 8050 км.; Период на експлоатация – 28.07.2018–07.01.2019; Обем на налятото масло при смяната – 3.9л.; Доливане - няма; Предишно масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20; Цикъл(извънградско/градско) – 40/60%; Средна скорост – 38км/ч.; Моточасове – около 211 м.ч.; Изразходвано гориво – 835л. пропан бутан и 72л. А95; Пробата е взета от напълно загрял двигател, 9 мин. след гасене; Сушена е 24ч. на стайна температура; Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км., 2-3 пъти седмично кратки разстояния в града; Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия.; Сканиращо устройство - Samsung SCX-4825FN; Хронолгия на 10-те проби ПП: След като от Ravenol са сменили формулата, се чудя дали изобщо има смисъл от тези проби... Онагледяват нещо, което вече не може да се купи.
-
2 точкиСамо да уточня - никой не е мой човек - знам, че под някаква форма правя реклама, но по никакъв начин не съм свързан с никоя от горните фирми Та, според мен рециклирано или ползвано турбо от ebay от продавач с висок рейтинг е по-сигурен вариант от рециклиране в българска фирма. Поне за ибейските имаш отзиви, че повечето хора са доволни - тоест продавача се старае. Но... ако има проблем след монтаж, продавача от ибей ще каже, че не носи отговорност поради възможност за неправилен монтаж (за което са абсолютно прави, няма как да знаят кой и как го е слагал). При сервиз, който се заема да го свали/рециклира/качи, може да получиш гаранция. Въпреки това, ако нямам конкретни отзиви за някой сервиз, лично по-скоро бих рискувал да купя частта и да ми я сложат в читав сервиз. Ако има проблем да съм готов, че ще пия една вода и ще търся отново турбо...
-
2 точкиПочистването на магистралите се превръща в политически инструмен! Опозицията плюе властимащите. Наблюдава се независимо от това кой е на власт. Краде се, манипулира се и т.н. ПроЗд народ, слаба държава.
-
2 точкиОт всичко е възможно да ти тегли, включително и от нови гуми. Кормилни накрайници на 2-та ген. купих и смених в Бултрако, като там и направих реглажа. Тогава оригиналните кормилни накрайници, бяха няколко лева по-скъпи от заместителите ,затова и купих от тях. Но реглажа който направиха не ми хареса и след седмица върнах колата за нов реглаж,но пак не беше както трябва, затова го направих отново при Стефан в сервиза при Люлинския тунел. Всичко си дойде на място и съм много доволен от там. Ако ти трябват и не можеш да намериш координати, ще ти дам телефон , че е с предварително записване.
-
2 точки
-
2 точкиНе се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор. Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.
-
2 точки@ivailopp и @Pavel_Pavlov Много бих искал да напиша някой ред по повдигнатите от Вас въпроси, но уви, нямам и по всяка вероятност няма и да имам време за това (и не само за това ), за мое най-голямо съжаление. Това, което обаче мога да направя, е да дам препратки към солидна и кратко изложена основа за размисъл, съдържаща есенцията, която поради липса на време не мога да изложа на български език в кратък обобщен вариант. Ето ги: Understanding the Differences in Base Oil Groups - ТУК Understanding the Differences Between Base Oil Formulations - ТУК Understanding the Differences Between Synthetics - ТУК Choosing Between Synthetic Lubricants and Conventional Oils - ТУК The Evolution of Base Oil Technology Industry Focus - ТУК The Advent of Modern Hydroprocessing - The Evolution of Base Oil Technology - Part 2 - ТУК Performance of Base Oils and Future Trends - The Evolution of Base Oil Technology - Part 3 - ТУК BITOG (пост на SonofJoe в темата "Full" Synthetic vs. "Semi" Synthetic) - ТУК Произнасянето на National Advertising Division (NAD) of the Better Business Bureau по спора между Mobil и Castrol за "synthetics" - ТУК, както и Motor Oil’s Day in Court, където можете да видите не само казусът Mobil vs Castrol (на втората страница; казусът от м Март,1999 г.), но и други интересни сблъсъци - ТУК Дано съм Ви бил от помощ... Поздрави!
-
1 точкаСмисъла на тези проби е да определят състоянието на маслото, което в момента се намира в двигателя. Всякакви генерални заключения биха те въвели в заблуда. Само поради промяна на качеството на горивото (различно съотношение пропан-бутан, занижено качество бензин и т.н.), промяна на запрашеността на въздуха по обичайния маршрут (няколко строежа повече), промяна на качеството на използваните маслен и въздушен филтър (дори без твое знание при покупка на една и съща марка филтри), понижаване на средната скорост на предвижване и т.н. могат да доведат до намаляване на интервала на смяна, дори и да използваш масло от една и съща партида, напр. покупка на две туби за две поредни смени на масло. А точно поради смяната на рецептурите на 99,9% от споменаваните в този форум масла, апелирам да се използват само актуални технически данни и/или нови анализи на неизползвано масло. Все още няма достатъчно събрани данни от използвани масла с нова рецептура. Друг въпрос е, че интереса към маслата се засилва с огромни темпове и форуми от тип oil-club никнат като гъби (поредния е полски - основан от потребител в немския). Та тези всички потребители си изпращат маслата за тест, но не е ясно какво всъщност са наляли в двигателите си - масло стара рецептура (налични достатъчни количества в търговската мрежа), масло с нова рецептура или фалшиво масло. И после се почват едни свободни съчинения и се измислят причини за повишени/занижени количества на метали (молибден, бор,калций,..), оксидация, нитрация и т.н. Според мен трябва малко да се изчака, така или иначе новите бази и новите добавки вече са разработени, и новите рецептури са на пазара.
-
1 точкаИма достатъчно ресурс от към чисто масло, но! Забелязва се обводняването и началото на разпада, на краевата зона на ядрото (поне колкото го има). Или поне на мен така ми се струва... С оглед на изображението, след засилване на цветовете. Колко е меродавно... друг въпрос... Мисля, че е време да помислиш за смяна в следващите 1000км. и да си поръчаш ново масло, ако вече не си го направил. Пък следващата проба ще покаже окончателно състоянието. Много добра серия се получи! Поздравления!
-
1 точкаПри мен няма никакво дори леко тресене на незагрял двигател,визирам тези сутрин и с минус температурите.Нормално на незагал двигател да се усещат мнооого леко преминаването от една предавка на друга след минути работа изчезва,но тресене не.Преди две седмици си смених двата долни тампона на двигателя, като и двата са захванати за кутията, да не е от това колега имам пусната тема в раздела CRV 1GEN. А маслото може и от общите поръчки тук за същите пари 25лв за литър да се набави https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html
-
1 точкаНе бъркайте вибрациите на нетемперирания ДВГ (които се предават по купето) при Р или R с някакви треперения на автомата. Такива няма. Просто студеното масло в хидротрансформатора оказва по-голямо съпротивление и товари малко двигателя и от там е въпросното усещане. Пак ви казвам - "не търсете под вола теле" иначе "ще излезе да види кой кара". :)
-
1 точкаДа, донякъде е вярно. Няколко човека съм питал и имат същите симптоми .. ноо не е нищо сериозно няма страшно
-
1 точкаМоже де са различни автоматите но при мен няма треперене.Бултрако са такива некадърници че едва ли ще ти кажат нещо друг, карай дано да се счупи по-бързо че да дойдеш при нас.При тях няма такова нещо като поддръжка,нищо не се сменя като масло,може само на двигателя и дори не ти слагат оригинално ако не си го донесе. Спрете да мислите че те са някъкав фактор които трябва да дава експертни мнения.Лично съм ходил при тях като купих колата да сменя маслото на хидравликата,казаха че там не се сменя,и същото карай спокоино нямаш грижи,само като протече вече като рейка и е нужно ремонт тогава се сменяло,за тях това масло е вечно. Те тази разфасовка на хидравличното масло дори не я познават,а тя е направена точно за опресняване на същото Honda PSF 0,354 L Та вие си преценете колко са в час и ви дават адекватни препоръки и мнения. Ето нагледайте се на цени 40- 46лв да ти сменят маслото на скоростите,при мен само да развъртят един болт и да го източат после да налеят новото аз нямам филтър,толкова ми поискаха 40лв+120за 3л масло.Аз си го смених за 75лв сам.
-
1 точкаЗдрасти, както каза колегата Цецо.. този проблем ако мога така да го нарека е типичен за хонда автомат.. леко треперене. И на мен ми направи впечетление когато спирах по светофарите, и питах в Бултрако нали защо е това, и те ми отговориха, че е нормално.. да си карам спокойно. Затова карай си колата, каквото и да правиш няма да се махне това леко дразнещо треперене.
-
1 точкаНа 40 е при „тежки“ условия. При благоприятни е чак на 80 хил.
-
1 точкаGeorgiD, Ако може да ти помогне при търсенето: TURBOCHARGER ASSY, OEM Number: 18900-RL0-G01 Това е номера на моята турбина, предполагам, че и твоята е същата. Подкрепям мнението на Митко Йотов, че ако има стържещ звук. То по-скоро той би идвал от триенето между ротора и "охлюва" а не от геометрията. Но тъй като си ходил в сервиз за който съм чел само хубави неща тук във форума. Най-вероятно са ти поставили точната диагноза, при което: Ако геометрията е блокирала, и ако в определени режими турбината не може да се разтоварва. То тогава би издавала странен звук, но не точно стържещ. В този случай е много голям шанса да минеш само с почистване и раздвижване на геометрията.
-
1 точкаНищо не каза какво е било това което са източили или не си го видал,ако е било кафеникаво към черно и е изгубило този цвят е бил прехвърлил км за смяна, направи го на 3-4 хил втората за да изхвърлиш повече старо. Да и при мен линеарния не на ма.....та си и трябва разглобяване на предната кора за да стигна до него,но само него не съм чистил.
-
1 точка15-та година карам хондов автомат - това нещо е неубиваемо. Винаги само съм опреснявал с оригинално масло, след което се забелязват дребни нюанси в плавността на превключване и толкоз. Караѝ си колата и се не боѝ. Зле работещ автомат е съвсем друга бира.
-
1 точкаПривет. Ако охлювите на турбината са наред, защо не смениш само "сърцето"? https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-Civic-2-2-i-DTEC-150HP-110KW-782217-Turbocharger-Cartridge-CHRA/332926809545?hash=item4d83fbf5c9:g:xTkAAOSwiJZcB5Kx:rk:13:pf:0 Чисто ново - Гарет. По-добре от рециклирано. Успех!
-
1 точкаНе разбрах, кой какво е предложил, но турбината от ebay, най-вероятно наистина не е китайска, защото не е "нова", а е "Generalüberholt" или "refurbished" на английски, което не зная да до колко се покрива, като методика и резултат с рециклирането, което правят тук. На баща ми Пасата 2,0ТДИ му взех, точно такава турбина от ebay.de, но цената беше доста по-ниска - по спомен 250Е ако им изпратя нашата старата или към 350Е без да изпращам старата част.
-
1 точкаНе съм от София и с това не мога да помогна. Съвета ми е първо да се мине на стенд. Ако в сервиза са добри ще установят дали има нещо разбито или амортизирано.
-
1 точкаДо сега си мислех, че само на мен ми се случва, но вече виждам, че и при други потрбители форума блокира и всичко, което е написано се губи. Сигурно над 10 сравнително дълги поста не съм успял да публикувам, заради това блокиране.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги ...Аз като нов собственник на CR-V 2006 се заядох с тия огледала и също като колегата pako 123 започнах от бутоните, че така и така трябваше да сменям тия гадни микро крушчици.Смених ги с led и постигнах супер ефект, тъй като не съм ползвал готови ,а led chip.Тъй като съм специалист в сервиз на HI FI електроника, това не беше кой знае какъв проблем. Продължих към огледалата, тъй като бутоните бяха наред.Оказа се сериозна работа по разглобяването на такова огледало, но по упоритост съм несравним ,така че установих каквото трябва.Всяко огледало е с вградени 3 бр моторчета ,едното от които е на окачването на огледалото/ отговаря за прибирането /.Окачването /оста/ е изработена вероятно от алуминиева сплав, която при агресивни външни условия /влага ,сол ,миещи препарати и т.н./ е корозирала, а повърхността и се е превърнала в прах. В това състояние всичко е блокирало и няма спасение ,освен старателно и детайлно изстъргване на всички ал.детайли, и след това нанасяне на повърхностна смазка.При двете моторчета за настройка на огледалото няма проблем ,тъй като са подсигурени със защитни маншончета.За осъществяването на цялата операция, ще трябва снопчето кабели да се освободи от куплунга и да се изниже, като се внимава за реда на втулки ,шайби и пружината.Единственната беля която сторих бе ,че загубих едно малко телче в копчето за управление , което фиксира бутона" отваряне/затваряне" на огледалата,така че внимавайте.Успех на всички .
-
1 точкаПробвал съм всичко 0В-20 ,което е достъпно и отговаря на изискванията.Petro-Canada,Honda Leo,Ravenol ECS,Toyota Japan,Idemitsu Zero. За пробега ,който съм решил да сменям 5-6500 на газ почти няма значение ,което да съм забелязал.Единствено Равенола е малко по-рядък като за зимата,Тойота -двигателя е по-тих,Хондата и петрото се представят еднакво .С Идемитсуто не съм се заигравал да тествам ,защото е недостъпно и ми беше подарък от колега.В момента правя тест на новото Тойота и ще докладвам след 2-3 месеца.Ако те интересува нещо по-детайлно пиши на лични.
-
1 точка@dindin @ivailopp Да, ресурсът на едно масло трябва да се измерва като съвкупност от моточасове, и/или километри, и/или време, което настъпи първо! Но! Не всеки има моточасовник на колата си, затова повечето потребители се ориентират за смяна по изминатите километри. Колкото и да не е правилно това... Ако говорим за Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, много потребители коментират, че двигателят им почва да го гори към 6000км. А това е показател, че именно тогава започва да се случва нещо с това масло! Аз не бих доливал, а бих го сменил в този момент. Също така мисля, че при бензин 200 м.ч. на това масло са му множко... При газ - О.К. съгласен съм.
-
1 точкаДа.спирачките винаги са ми важни. Знам ,че като съм пипнал навсякъде,те ще ми се отблагодарят...
-
1 точкаДа споделя една таблица, която направих по инструкциите ( тук ) на уважавания колега emod, относно модификаторите на вискозитета ( VIIs ) в маслата и начинът на тяхното ориентировъчно, количествено определяне. Viscosity Modifiers - VIIs.xlsx "Нахвърлял" съм някои интересни за мен масла. Който има желание, може да я допълва и с други. Беспорният лидер по минимално количество VIIs е Petro-Canada Supreme Syntetic 5W20
-
1 точкаВчера ми протече казанчето за хидравличната течност, оказа се, че е взело въздух от О-пръстените, смених ги, вече е добре. Долях оригинално масло Honda PSF-S, вече се движи добре волана, няма шум, само остана шум от ремъка от изцапването с масло. Говорих си с майстора, според него всички гумички са прекалено твърди и чупливи, както на моята, така и на други Хонди, според него е от оригиналното масло. Идва логичния въпрос- след като трябва да се кара само с оригинално масло, за да няма проблеми, а такива проблеми се вижда, че не са малко (протекли помпи, рейки и маркучи) си мисля, че е прав, че маслото не е от най-добрите. По неговите думи - тази помпа се слага и на Rover и на някои модели Volvo, при които няма проблеми с втвърдяване на гумените части. Някой слагал ли е хидравлична течност, която не е оригинална?
-
0 точкиКолега Carpera, предполагам разбираш, че щом при теб няма вибрации, не означава, че в никакъв случай не трябва да има и, ако има, е нещо, за което непременно трябва да се вземат бързи мерки. Дори допускайки, че кутиите (твоята и на колегата) работят еднакво „меко“, само малко четене из последните страници на форума на Акорд 7 ще покаже, че има и други, които имат такива вибрации, и си карат спокойно и щастливо. Да, хубаво е колите ни да са в идеално състояние, но заслужава ли си труда и парите да вкараме кола на 10-15 години в състояние като от завода, при положение че има още доста км живот във въпросните компоненти, които са „тръгнали“. То и добре поддържан двигател на Акорд не гори масълце, но ако моят иска доливане 1 литър от смяна до смяна, дали да се наемам с основен ремонт? Ами всичко зависи до отношението на собственика. И не бих казал, че е „безхаберие“ това да не сме педантични към колите си. Говоря генерално – мисля, че можем да сме отворени и несъдещи към колегите, които имат различно отношение към колите си от нашето. Това горното не е насочено конкретно към теб Carpera и още по-малко е заяждане или нападка Просто няколко реда мнение–съвет към хората даващи и искащи мнение из форума. Замислих се по темата с „педантичното“ отношение към колите ни от една дискусия в друга тема – хипотетично, дали е лошо да сменяш маслото по книжка на 15-20хил км, знаейки, че вредиш на двигателя повече отколкото ако го сменяш на 7-8 хил, както капковия тест на маслото би показал например. Ами резултатът е, че икономията от спестения основен ремонт всъщност е избита в два пъти по-честите смени на маслата. И както и с други неща – може да има различни мнения по въпроса и въпреки моето, не мога да отхвърля другите като безпочвени и грешни. Иначе аз спадам повече към педантичните, бих казал. Извинете за дългия пост и малко оф-топик
-
0 точкиКато видях заглавието, веднага се сетих за твоите патила преди. Също беше писал, че във Варна са ръчкали нещо по турбото. Тогава нали ти бяха дали гаранция за ремонта/ профилактиката/, също че турбото е ОК , та защо не се обадиш и изпратиш на тези момчета да го видят. Чегъртането ясно се чува, но откъде идва точно, е трудно да се определи от клиповете. Иначе всичко се прави, но всичко е с китайски части - но различно качество. Чувал съм, че в Перник има евтин сервиз за турбо, момчетата разбирали, взимали евтино /500-600 лв./ и турбините им изкарват по 100-на х.км. - естествено работят с по-евтини части. В сервиз Колос, имат малко по-истински части, но там ремонта излиза доста по-скъпо. Има и други сервизи, но трябва да поразпиташ . И не мисля, че рециклирано на безумна цена от Ибей, е по-добър вариант от това да рециклираш твоето тук. Втора употреба също е добър вариант, но от кола на малко км., обаче трябва да търсиш и намериш такова. п.п. Ако ти трябват координати за сервиза в Перник, ще ги взема и ще ти ги дам.
-
0 точкиПроблемът при мен наподобява този на DTEC. 1) Време на проява - снощи около 23.50 часа 2) Писах много дълго време - над 1 час (от около 22.30 до около 23.50), тъй като често ми се налага да прекъсвам писането и просто оставам на екран, докато отново се върна на компа. 3) Освен написаното като изложение ми се налагаше да добавям и цитати от предходни страници (различни от последната), за да ги коментирам. Имах 2 или 3 подобни цитата. 4) Не бях добавял никакви външни линкове. Текстът бе от около 20 (max 25) реда. 5) В един момент форумът просто "замръзна" - докато пишех, за около 10-15 сек. без никакво съобщение. Не можех нито да се местя нагоре-надолу по страницата, нито да кликна в полето за писане. Нищо. Тотален фрийз. След това "оживя" като ме метна в последната страница на маслената тема. Когато кликнах в полето за отговор, там бе останал само първият ми коментар от около 4-5 реда. Всичко останало бе изчезнало. 6) Обикновено написаното се запазва (previous content has been restored) и ме пита дали да изтриe редактора (clear editor), но този път не бе така. Пробвах отново, като минах през начална страница, но нямаше резултат. Запазена бе само малка част от написаното. 7) Ползвам Edge. 8) Пак да повторя, не видях да ми изписва съобщение за грешка или проблем. Просто се срина/замръзна и толкова.
-
0 точкиЗа Акорд 7 2.2 дизел седан фейс: При градско каране лампата ми светва при оставащ пробег между 110 и 125 км, като разходът по борд е между 7.5 и 8.0. Т. е. имам поне 7-8 литра остатък. Най-голямото количество, което съм зареждал при тези условия е 58.5 литра с тъпчене до ръба, а не само докато изключи пистолета. От тях - 48-50 литра влизат до първото изключване. След спадане на пяната и дозареждане, без място и за капка повече, влизат останалите 8-10 литра. Ако се върнеш малко назад в темата - 1-2 страници, ще намериш питането ми по този въпрос, но се оказа, че никой не зарежда догоре или никой не желае да сподели. Най-голямото количество, което съм зареждал изобщо - 63.41 за пробег 1 151, като имах оставащ пробег около 20 км. При подобни условия веднъж заредих 60.0 литра, но не беше догоре, ами само да закръгля литрите. По въпорса ти - без никакви проблеми се зареждат поне 55 литра, ако се съди по моята. Можеш да разгледаш зарежданията ми тук: https://www.spritmonitor.de/en/detail/850197.html Имам няколко
-
0 точкиБезспорно си прав. Администрацията върви по най-малкото съпротивление. Всичко което не им е ясно е с непопълнени данни. Сега проверих копието си на анулирания швейцарски талон и там в клетка № 72 Emissionscode ясно си пише ***B04 което според първите няколко сърча в Гуглето означава че автомобила отговаря на стандарт Евро4 за вредни емисии. Ама това - там. За тукашните е просто най-долната дясна графа от талона и ... "ху кеър".
-
0 точкиПроблема е следния: Ситуация 1: 1) Пиша пост над 5мин и над 30 реда 2) Текста е дълъг и се налага да скролирам в моя текст нагоре-надолу 3) Натискам "Отговорете" -> зарежда отново сайта, но вместо с моя пост всичко е изчезнало и после ми казва нещо от рода, че празна форма не може да се публикува. Ситуация 2: 1) Пиша пост над 5мин и над 30 реда 2) Добавям видеота от youtube 3) Текста с видеотата е дълъг и се налага да скролирам в моя текст нагоре-надолу 4) В този момент се случва нещо и всичко замръзва за момент, след това текста ми е изчезнал, като са останали 2 от 5 видеота. 5) Натискам "Отговорете" -> зарежда отново сайта, но вместо с моя пост всичко е изчезнало и после ми казва нещо от рода, че празна форма не може да се публикува. Отначало си мислех, че проблема е при мен. Затова пробвах на друг компютър с друг браузер. Появи се също. Пробвах от таблет с Firefox - пак се получи. Последно стана в темата за маслата. Поста ми от Отговорено четвъртък в 09:45, който исках да публикувам в сряда вечерта се провали тотално. Това, което бях написал бе 3-4 пъти повече. С много ясни обяснения, линкове и т.н. След като не се "постна", си легнах обезверен. Естествено на следващия ден пресъздадох много по-малка част. Реално сега ще си копирам всичко написано в един MS Word и чак след това ще се пробвам да отговоря. П.П.: При публикуването на този пост внимавах за последователността: След натискане на "Отговори" се появява бутон "Запазване..." за 1-1,5сек. След него, когато всичко е успешно, се появява поста. Ако не е успешно - бутона "Запазване..." е с по-дълго времетраене и след него -> зарежда отново сайта, но вместо с моя пост всичко е изчезнало и после ми казва нещо от рода, че празна форма не може да се публикува.
-
0 точкиЗдравейте, да се включа и аз с: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката: 32.91*0.95*1.9675 = 61.51 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 09.01. Начин на получаване: - чрез Куриер - до офис на Еконт "БЕНКОВСКИ", гр. Варна
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VollSynth Turbo VST SAE 5W-40 1x5L + 1x1L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsg-sae-75w-90.html Вид и количество: RAVENOL VSG SAE 75W-90 1x1L Стойност на поръчката: (€34.36 + €10.49 + €13.95) * 0.95 *1.9675=110лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точки2-3 пъти ми се е случвало да зареждам догоре почти веднага след светване на лампата (на път към бензиностанция). Догоре все е било 52-53 литра.
-
0 точкиАми моята я регистрирах преди няколко месеца (нов внос) и не са се опитали да ме прецакат – имам вписана евро категория. Не мисля, че това е причината да не са я вписали при някои колеги. Много по-вероятно ми се струва да вписват само това, за което представяме документи при регистрацията. Ако няма документи за евро-категория, просто не я пишат. Очевидно е по-лесно така вместо да търсят по таблици или други източници.
-
0 точки-Флиртувате ли на работното си място, или като служителка в общинската администрация ви е забранено? -Не е, но всички сме роднини, обаче клиентите ни яко ги "таковаме".
-
0 точки1. Подлежи на рециклиране. Бяха ми препоръчвали от гр. Годеч - Адлер Турбо, но нека някой друг сподели ако им е ползвал услугите - аз така и не рециклирах докато бях с дизеловия Акорд. Има хора във форума, които не са доволни след рециклиране. Вероятна цена около 700-1000лв. 2. Втора ръка от ударена кола на малко км. Вероятна цена около 800-1200лв и риск дали ползваното турбо ще изкара много. 3. Обърни се към някой като https://www.coxmotorparts.co.uk/ за по-нормална цена на ново турбо (или търси ново оригинално в ebay uk / de). Винаги съм успявал да намеря чисто нови оригинални части за всяка моя Хонда на поне 30%, а някой път до 70% по-ниско от тези от Бултрако. Но предполагам, че едва ли ще намериш ново оригинално турбо за под 2500лв. Нека и другите споделят опит.
-
0 точкиняма Няма логика видеото да работи а мп3-ките не - за да имате добър звук и безпроблемни готини мигове използвайте VLC плеър който си има 10бандов еквалайзер и готини функции, според мен си прибързал с решението да я свалиш.
-
0 точкиЗдравей линк:https://www.ato24.de/de/shell-helix-ultra-5w-30.html вид и количество: Shell Helix Ultra 5W-30 - 2 X 4 L Стойност: 24.04 x 0.95 x 1.9675 x 2 = 90 лв. Парите преведение Получаване - лично
-
0 точкиПри мен също в талона нямаше вписана евро нормата. Звънях в данъчното. Там една госпожа ми отговори, че взимат данни от базата на КАТ. Щом там няма вписано... минавам по дебелата тарифа. Така и така малкия талон ми е само една страница, все разнасям големия като пътувам в чужбина, не ми е вписана и газовата, реших, че ще е 3 в 1. Двоен талон с вписани бензин/газ и евро норма. Отидох в Бултрако Пловдив, попълних декларация. На следващия ден ми се обадиха, че ми е готов сертификата. Реално дават 2 листа, декларацията която попълних, в нея дописват, че колата отговаря на евро 4 и сертификат от производителя в който има много информация за автомобила. Листовете бяха ксерокс копия изпратени от София. Помолих за мокър печат и подпис с "вярно с оригинала" (добре, че го направих иначе в КАТ ме бяха върнали, трябват и 2та документа в КАТ, копия). Цена 30лв. От там на ГТП за документи за газовата. Всичко е ала-бала. Трябват като документи протокола за монтаж с вложението части и сертификата на газовата бутилка. 30 мин чакане на канала, поне с един уред минаха да проверят дали няма изтичане на газ. Тук 40 лв. Хайде в КАТ. Питах къде да се наредя, обясних за смяна на талон за вписване на евро стандарт. Чичото, който следи за реда при влизащите коли за регистрация ме насочи към голямата сграда към гишета 11,12,13,14,15 за смяна на талон и собственост (КАТ Пловдив). Наредих се, чаках 1 час, дойде моя ред. ХОП изненада… не съм за тези гишета. Трябва с автомобила да мина през процедурата за регистрация на автомобил, но в заявлението попълват подмяна на информация. Хайде пак при въпросния чичо. Теглих му едни на ум, размрънках му се сериозно с натякване на вина и ме пусна да прередя 10-тина коли и се наредиш в колоната за минаване през канали 3 и 4. След още 2 часа чакане и 20лв. имах нов талон с вписани данни. Aко някой друг реши да си загуби 50-90лв и половина ден, поне да е на ясно каква е процедурата. Сега смятам след седмица пак да се обадя в данъчното и да проверя какъв евро стандарт водят колата, дори ако се налага ще видя да се запозная с тях
-
0 точкиЗдравей, и аз бих искал отново да се включа. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1x4L Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-motorenoel-synth-5w-40.html Вид и количество: ATO24 Engine Oil SYNTH 5W-40 - 1х5L Стойност на поръчката : €25.96) + €15.79 = > 41.75 * 0.95 => 39.66 * 1,9675 => 78.04 лв. Парите ще бъдат преведени. Начин на получаване: Еконт - Няма промяна в данните за получател.
-
0 точкиЗдравей Чавдар, Бих искал да се включа и аз в общатa поръчка. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката : (1*25,96 eur + 1*6,95 eur) *0,95*1,9675 = 61,52лв. Начин на плащане : Лично в ТЦ Боила Начин на получаване : Лично в ТЦ Боила Благодаря предварително
-
0 точкиДобавям Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-formel-standard-10w-30.html Вид и количество: RAVENOL Formel Standard 10W-30 2*1L Общо: 32.91 + 11,50 * 0.95 = 83 лева Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 08.01. Начин на получаване: - чрез Куриер - до офис на Еконт "ТРОШЕВО", гр. Варна.
-
0 точкиВ данъчното: -Какво работите? -Проститутка съм. -Е, не мога да напиша това! -Пишете „гейша“ тогава. -И това не мога, в България сме все пак. -В такъв случай пишете „партиен лидер“. Миналата година съм приела 1435 члена.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00