Jump to content

Ivaylo_Iliev

Фен
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Ivaylo_Iliev

  • Ранг
    Ивайло Илиев
  • Рожден ден 3.04.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен - Варна
  1. Добавям Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-formel-standard-10w-30.html Вид и количество: RAVENOL Formel Standard 10W-30 2*1L Общо: 32.91 + 11,50 * 0.95 = 83 лева Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 08.01. Начин на получаване: - чрез Куриер - до офис на Еконт "ТРОШЕВО", гр. Варна.
  2. Здравей, бих искал да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L + 1x1L Стойност на поръчката: 32.91*0.95*1.9675 = 61.51 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД на 08.01. Начин на получаване: - чрез Куриер - до офис на Еконт "ТРОШЕВО", гр. Варна.
  3. Ivaylo_Iliev

    Крив шенкел или?

    Ясно. Няма да давам да се побългарява. Колата е сивик 5та. Ходил съм на два сервиза за реглаж. Твърдението е едно крив шенкел. Ще търся въпреки че и този който купя няма да знам дали не е крив до последно.
  4. Ivaylo_Iliev

    Крив шенкел или?

    А причината за този наклон само от крив шенкел ли може да е?
  5. Ivaylo_Iliev

    Крив шенкел или?

    Обясниха ми за "изпиляване на дупките на амортисьорите", после на реглажа се намества и се затяга, но и аз не разбирам много. Затова питам дали някой се е сблъсквал с това.
  6. Ivaylo_Iliev

    Крив шенкел или?

    Здравейте, ситуацията е следната: След смяна на дясно каре и смяна на гуми отидох на реглаж. На реглажа ми казаха крив шенкел. От един сервиз ми предложиха или смяна с втора употреба (но и той може да е крив) или ми обясниха че могат да разширят или изпилят дупки на амортисора, или нещо подобно. Някой сблъсквал ли се е с това и какво бихте препоръчали. Спомням се че преди време бях скочил в дупка от дясно. Прилагам разпечатка от реглажа. Моля за помощ какво е най удачно да правя?
  7. Дано ти помогна с тези снимки във връзка с бушона:
  8. Ivaylo_Iliev

    Относно Джанти

    Здарвейте. Почти нямаше ефект от въртенето на гумите . Треперенето остана . Незнам вече от какво е. Нека колегата ZaRRick, ако е повторил процедурата да сподели. Поздрави.
  9. Ivaylo_Iliev

    Относно Джанти

    Днес последвах вашите съвети. Утре ще пътувам и ще споделя дали има ефект. Надявам се да има. Благодаря на всички Ви
  10. Ivaylo_Iliev

    Относно Джанти

    Ами когато бях с зимни гуми не тресеше така. Това се получи след като смених гумите. А относно втулките е че леглото където лягат е твърде тясно, а и самите вулки са много тънки и меки като готварски фолио. Дали няма да е решение на фреза да се отвори по голям диаметър и така втулките да са по-дебели? Но защо преди да сложа летните гуми нямаше втулки нямаше и проблем?
  11. Ivaylo_Iliev

    Относно Джанти

    А от какво тогава е проблема?
  12. Ivaylo_Iliev

    Относно Джанти

    Здравейте, исмам следния проблем: Колата е Civic 1.5, 16V, 1994, EG4, Hatchback, Имам джанти Ronal R20 14", Гумите са Silverstone 185/60/14 ако това е от значение проблема е в това, че има луфт между отвора на самата джанта и главината (незнам как да го опиша по-добре). Когато сложих летни гуми ми казаха че трябва да си направя втулки, така че да няма луфт (понеже около 100 - 110км. щяло да ми трепери волана). Друг проблем който възникна е че когато превключвам от 1-ва на 2-ра се получава колебание на волана и си помислих че трябват такива втулки. Ходих на баланс и реглаж отново всичко беше ОК нямаше и крива гума (нови са все пак, но кой знае живеем в България).Отидох на стругар за втулки. Свалихме едната гума измери разтоянието и всичко беше точно, но за да бъде сигурен свали и другата гума за да се види дали разтоянието е еднакво. До тук проблем нямаше. Но втората джанта беше с друг размер (за да се сложат джантите понеже са купени от човек който кара Golf си е поиграл и ги е пилил на ръка за да влязат), т.е. всяка джанта е пилена различно и втулките са различни. Сложихме втулките но треперенето на волана остана. Понеже съм от Шумен, а живея във Варна си ходя много често и на едрозърнестия асвалт при скорост от 100 - 110км. освен треперенето имам чувството че котата е във въздуха сякаш не е на асвалта Какъв е проблема? Как да излекувам Джантите (но не с нови - това е най-лесно)? Посъветвайте ме нещо. Сума и пари отидоха а проблема си остана. Моля Ви помогнете
×