Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.01.2019 in all areas

  1. 4 точки
    @ivailopp и @Pavel_Pavlov Много бих искал да напиша някой ред по повдигнатите от Вас въпроси, но уви, нямам и по всяка вероятност няма и да имам време за това (и не само за това ), за мое най-голямо съжаление. Това, което обаче мога да направя, е да дам препратки към солидна и кратко изложена основа за размисъл, съдържаща есенцията, която поради липса на време не мога да изложа на български език в кратък обобщен вариант. Ето ги: Understanding the Differences in Base Oil Groups - ТУК Understanding the Differences Between Base Oil Formulations - ТУК Understanding the Differences Between Synthetics - ТУК Choosing Between Synthetic Lubricants and Conventional Oils - ТУК The Evolution of Base Oil Technology Industry Focus - ТУК The Advent of Modern Hydroprocessing - The Evolution of Base Oil Technology - Part 2 - ТУК Performance of Base Oils and Future Trends - The Evolution of Base Oil Technology - Part 3 - ТУК BITOG (пост на SonofJoe в темата "Full" Synthetic vs. "Semi" Synthetic) - ТУК Произнасянето на National Advertising Division (NAD) of the Better Business Bureau по спора между Mobil и Castrol за "synthetics" - ТУК, както и Motor Oil’s Day in Court, където можете да видите не само казусът Mobil vs Castrol (на втората страница; казусът от м Март,1999 г.), но и други интересни сблъсъци - ТУК Дано съм Ви бил от помощ... Поздрави!
  2. 3 точки
    На Йордановден в Мичиганското езеро, Чикаго. Температурата на водата е точно 0°С. В средата с бялата везана риза съм аз.
  3. 2 точки
    Пробвал съм всичко 0В-20 ,което е достъпно и отговаря на изискванията.Petro-Canada,Honda Leo,Ravenol ECS,Toyota Japan,Idemitsu Zero. За пробега ,който съм решил да сменям 5-6500 на газ почти няма значение ,което да съм забелязал.Единствено Равенола е малко по-рядък като за зимата,Тойота -двигателя е по-тих,Хондата и петрото се представят еднакво .С Идемитсуто не съм се заигравал да тествам ,защото е недостъпно и ми беше подарък от колега.В момента правя тест на новото Тойота и ще докладвам след 2-3 месеца.Ако те интересува нещо по-детайлно пиши на лични.
  4. 2 точки
    Би трябвало, но не е. Има различни профили, които едно блутуут-устройство може да поддържа: hands-free-профил, профил за поточно аудио, профил за трансфер на файлове, профил за връзка с мишка, клавиатура и подобни входни устройства, профил за печат на документи (за принтери с блутуут), профил за споделяне на интернет връзка (между два телефона например) и др. (Подробен списък: ТУК) Подобно е на това да свържеш две неща с кабел. Само че дали е LAN-кабел, дали е мостов кабел, телефонен кабел, оптичен кабел... все е кабел. И блутуута е така - все е блутуут, ама няма профил за поточно аудио. В колите на тази възраст обикновено има само Hands-free-профил и евентуално профил за информация за контактите, за да видиш на екрана кой те търси. Можеш да видиш наличните профили, като влезеш в блутуут менюто на телефона и от списъка със сдвоени устройства цъкнеш на профила на колата, би трябвало да ти изпише какви блутуут-профили поддържа тя. Трябва ти "A2DP", който може да е кръстен и като "bluetooth audio streaming", "media audio" или нещо подобно.
  5. 1 точка
    Ред.: този пост е за @hahy -------------------------------------------- Ако имаш AUX-вход, може да си вземеш някакъв блутуут-адаптер, който поддържа хендс-фрий-профила и аудио-стрийм-профила. Доста удобно е и не са никак скъпи, в рамките на 20-30 лева са и работят много добре. Ето линк към тема, в която колега споделя, че адаптерът му работи чудесно: В същата тема съм дал отзиви за моя, който пък поддържа само аудио-стрийм, без хендс-фрий. Да си пускаш каквото ти е кеф от телефона си е несравнимо удобство.
  6. 1 точка
    Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор. Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.
  7. 1 точка
    Всички тези флуиди утре ще се налеят у Акорда За пореден път ще слагам Mobil 1 ESP 0w30 ,всичко е купувано от UK също ми направи впечатление , че на етикета има указания на БГ език.
  8. 1 точка
    Не се включих до сега, защото имам и други ангажименти и няма как да стоя постоянно на компютъра. Та по въпроса: Както е казал hahy, натискаш бутона и пръска. Другото което мога да кажа е, че не пръска постоянно докато е натиснат бутона, а прави само един импулс около 1 секунда. Ако искаш да пръснеш пак трябва да отпуснеш бутона и да го натиснеш отново и така още едно пръскане. Предполагам е направено така за пестене на течност, че те тия пръскалки са си доста лакоми. За да си измиеш фаровете по този начин трябва да са изпълнени три условия: 1. Течността в казанчето трябва да е над определено ниво, мисля, че над 50%, но не съм сигурен колко точно. Защото помпата е монтирана по на високо. Това е направено с цел да ти остане течност за стъклото. 2. Натискаш бутона или на всяко 40-то миене на стъклото автоматично прави по 1 миене на фаровете. Това съм го чел в рекламната брошура на автомобила. 3. Фаровете да са включени. За това последното не съм много сигурен, трябва да го изтествам, но няма да стане скоро. Ако някой друг може да провери да каже.
  9. 1 точка
    Здравейте, търся помощ относно избор на масло, отново.... Автомобила е нов (за мен) и състоянието различно CR-V, 2012, R20A2, автомат, пробег 104к км към момента, катализатора е наличен и изправен (според техническия преглед). Не се кара агресивно, годишен пробег 15 - 18 к км, градско / извънградско = 60/40 % Колата е поддържана в Бултрако до 96к км - ползвано масло 5W40 - обичайното....... Ситуацията около купуването на автомобила беше странна - купих го и много скоро след това се наложи да отсъствам от страната. Поръчах консумативите от coxmotors.uk и оставих жената да ги получи и сложи. Та на въпроса: След като купих колата, сложих Mobil 1 ESP 0W30 - (юни 2018) и до ден днешен нивото на маслото не се е променило. Въпросът е оттук нататък накъде: С въпросния Mobil ситуацията е следната: Въпреки, че е купен от Англия, надписите отзад са на Български....... включително и в листите, които се разлепват от задната страна на бутилката. И иначе пише made in France..... Странно ми се вижда, но може и да си въобразявам. Не ми се иска да сменям два вискозитета - един зимен (0W20) и примерно един зимен (5W30). Решението като че ли е - 0W30 ???? Естествено трябва да отговаря на: API SN, ILSAC GF-5 Предстой газифициране след десетина дни, което предполагам също трябва да се вземе предвид. Сигурността относно произхода е много важна за мен, което ме насочва към coxmotors.uk и общите поръчки от ato24.de. Или с други думи опциите са: - coxmotors: - Mobil 1 (OW30 или 0W20) или оригинално Хонда (ОW20); https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/mobil-1-esp-0w20-fully-synthetic- motor-oil-1-litre/ https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/mobil-1-esp-0w30-fully-synthetic- motor-oil-1-litre/ - ato24.de: - https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html - https://www.ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html - Според препоръките в Ръководството на автомобила, може да се кара всесезонно с 0W20, въпреки по-високите температури през лятото. Основната идея е да се пази двигателя. Всякакви мнения и препоръки са добре дошли! Приложени снимки на маслото от coxmotors. Поздрави
  10. 1 точка
    Да.спирачките винаги са ми важни. Знам ,че като съм пипнал навсякъде,те ще ми се отблагодарят...
  11. 1 точка
    1.Мисля че трябва да е запалена колата, но не съм сигурен, аз специално на запалена го направих. След като запалим колата това е изходното положение на дисплея: 2.Задържаме продължително бутона(около 3-4 сек.) за информация(така мисля, че се казва): по този начин влизаме в менюто на колата. 3. След като сме влезли в менюто, трябва отидем на менюто за езика.Сменяме между различните подменюта пак със същия бутон за информация: и отиваме на менюто за езика: 4.Избора на подменю става със съседния бутон за селекция(SEL RESET): 5.След като сме във менюто за езици, което изглежда по следния начин: избираме желания от нас език.Смяната между езиците отново стаава с бутона информация, а избора със SEL бутона. 6.След като сме избрали езика и сме потвърдили. Излизането от подменюто става като отидем до тази селекция: и изберем тази подопция, която реално е за изход от подменюто(избора отново става със SEL бутона). и последно изхода от менютота става, като пак минаваме през подменютата с бутона за информация и стигнем до това : и отново избора става със SEL бутона. Това е! Реално е доста просто ама не успях да го намеря никъде в нета та затова се замотах доста.Дано да съм помогнал на някой. :))
  12. 1 точка
    Имаше доста спорове при руснаците навремето за равенола,ако помниш.На практика резултат по голям от еденица може да се приеме за 1.но така или иначе базите са различни... Но аз имам и лични анализи,които малко се различават от заводските> Petro-Canada 5W-20 eSt 40 = 44,8 eSt 100 = 8,5
  13. 1 точка
    Индексът на A_Harman „измерва“ т.н. temporary shear на подобрителите на вискозитета (VIIs) при условия на High Temperature/High Shear (HTHS). Той индиректно може да бъде свързан с количеството на VIIs в маслото. Грешките в изчисленията могат да дойдат от: (1) Двете екстраполации при 150 C, направени за вискозитета и плътността; (2) Различни видове VIIs – те се „ширват“ по различни начини и в различна степен. Индексът на A_Harman може да е полезен за получаване на "груба" обща представа за цялостния ефект на VIIs в маслото. Не бива да се забравя обаче, че все пак това е простичък чисто математически метод за калкулация, и не може да се очаква, че той е в състояние да отрази сложното поведение на маслото като цялост. Предвид горното, резултат по-висок от 1-ца е по-скоро неточност в данните и не означава, че маслото има повече VIIs. Теоретично, 5w20 маслата са с най-ниските възможни количества VIIs и там логично (донякъде ) индексът ще витае най-често около 1-ца (+-).
  14. 1 точка
    Тук изниква въпросът: "Кое от двете е с по-малко VIIs?" Понеже по инструкциите на Емо, колкото стойността на "Shear resistance" е по-близко до 1, толкова по-малко VIIs има в маслото. Ако стойността е >1, както при Ravenol SFE 5w-20, значи ли това, че маслото има по-малко еластомери или повече? Щом се отдалечава от единицата, макар и в нарастваща посока?
  15. 1 точка
    И добро масло при това. За една смяна в двигателя се представи доста добре. Но и както Димо каза: А това е единственото 5W-20 масло в таблицата.
  16. 1 точка
    1.Mobil1 0w30 ESP 2.Honda accord- 2.2 I DTEC 2009г. 3.Общ пробег на автомобила-210 000км.(реални) 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1500км. 5.Цикъл(извънградско/градско Лондон) 40/60% 6.Средна скорост,около 45 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 08.2018 до 27.12.2018г. 8.Мото часове, около 30 9.Изразходвано гориво-около 90л. дизел,предимно "shell" и "esso" 10.Обем на налятото масло при смяната-5.5л.,без изтакане на остатъка. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM 13.Въздушен Honda OEM 14.Режим на използване къси преходи от по две по 30км. на ден с комбинирано градско и магистрала. 15.Предишно масло-същото. 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне 27.12.2018 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. Забележка:Усетих веднага, миризма на изгорели газове в купето.(ще се оправя проблема..) Изключително е доволен от "Mobila"-ла,а и от колата като цяло(само кара..).Предишното масло го е сменил на 9000 км. Ето снимки и скан: 1.снимка с тел. 2.скан 3.пила Моля колегите "emod"и "dandilov"за коментар.
  17. 1 точка
    Доливането на масло освежава работилото масло - за това няма спор. С колко точно ще го освежи и колко ще изкара маслото, като пробег, ще зависи от много фактори, но най-вече от вида масло (синтетика; полусинтетика; както ти си писал) и колко често и какво количество масло доливаш. Доливането на масло не е равнозначно на смяната му, тъй като старото масло в картера бързо "претопява" долятото - променя характеристиките му, поради което пробегът силно ще зависи от количеството долято масло. В BITOG и oil-club.ru има такива случай (с голямо количество долято масло и UOA), но никога не съм имал за цел да ги запазя/отбележа, като инфо. Ако ги открия, ще дам линк. За мен лично, когато един мотор гори масло, следва да се предприемат мерки за ремонта му, а не да се разчита на "вечното доливане". П.С. Ето един такъв UOA - КЛИК. 5.5 л. налято ново/чисто масло при смяната. За 5932 км пробег са долети 4.5 л. свежо масло.
  18. 0 точки
    Виж клапите под таблото дали се местят може и в тях да е проблема
  19. 0 точки
    В данъчното: -Какво работите? -Проститутка съм. -Е, не мога да напиша това! -Пишете „гейша“ тогава. -И това не мога, в България сме все пак. -В такъв случай пишете „партиен лидер“. Миналата година съм приела 1435 члена.
  20. 0 точки
    Много са неудобни за преценяване снимките, но ми се струва, че са различни коли. Едната е с волан от Комфорт, а другата от ниво Спорт нагоре. На тази от комфорт, ясно се вижда, че няма автоматични светлини, докато на другата се вижда, че има автоматични чистачки. Не знам дали двата сензора вървят в комплект, но ако трябва да предполагам, бих казал точно това - колите са различни. Все пак още някоя снимка на твоята кола би била от полза. Ако съмненията се потвърдят, надали смяна на волана би решила въпроса.
  21. 0 точки
    На Йордановден
  22. 0 точки
    И тук грешиш (според мен) - ето защо Аз вече се чуствам объркан, а какво да кажем за хора, които се интересуват от по-скоро. В моя текст съм споменал данни за Ravenol VMP SAE 5W-30 (CCS Viscosity at -30°C: 4230mPa*s и Pourpoint: -60°C), като съм написал, че е с добра база и не много добавки. Въпреки това се твърди, че греша. После се показва таблица с данни, която потвърждава моето твърдение. А именно , че това и подобни масла с подобни физични свойства са с малко добавки. Аз сега греша ли или не? С малко или с много добавки е това масло? @emod, това не е насочено лично към теб. Просто един пример как веднъж едни свойства на едно масло се определят като "лоши", а в друг момент с други способи на изчисление се определят като добри. А и за двете заключения се използват едни и същи парамерти на маслото. Замислям се да приключа с участието ми в тази тема, защото всичко се развива много хаотично. Едновременно се обсъждат няколко различни масла за различни марки автомобили с различни видове горива. Опитах се да изчета първа и втора част на темата, но вместо да открия една ясна линия на разсъждения, се натъкнах на взаимоизключващи се заключения. Единствено ми стана ясно, че Petro-Canada е супер яко масло, но трябва на всеки 5 000км да се сменя. И тая мантра се върти от част 1 до последните страници на част 3.
  23. 0 точки
    Колега откачаш двата маркуча от парното, продухваш от изхода към входа с въздух да излезе антифриза слагаш на изходящия маркуч фуния и наливаш calgon препарат за прочистване на пералня, оставяш го да накисне 30 мин. и изплакваш с вода или въздух. CARPERA е желателно да спре с писането на глупости.
  24. 0 точки
    Колеги хондаджии, не съм писъл още нищо,защото чакам час при автомонтьор в Пловдив за обстоен преглед на кочинката.Ще ви държа в течение какво се случва,когато има развитие относно проблема ми. Благодаря за разбирането!
  25. 0 точки
    RAVENOL Arctic Low SAPS ALS SAE 0W-30 https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html 1 x 5 L 1111137 €57.95* 1 x 1 L 1111137 €13.95* €13.95 + €57.95 = €71.90 X 1.9675 = 141.46 -5% = 134.40 lv Начин на плащане: БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: лично в Боила Да попитам до колко време идват след датата на поръчката ?
  26. 0 точки
    Ако можеш да си вземеш показаната от колегата Хонда батерия ,всички други пред нея бледнеят.Повярвай една такава се равнява на три от другите посочени като издържливост..Като вземеш батершята я дозареди и няма да имаш грижи за дълги години.Има и фирма посочена в постнатата тема която да я вкара и да ти даде гаранция . Провери още веднъж за утечка, ако има как я намали съществуващата консумация показана при замерванията.Пак замери алтернатора колко зарежда при включени консуматори са важни показанията.
  27. 0 точки
    https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/ http://www.crvclub.ru/honda_crv_manual.htm http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_00.htm
  28. 0 точки
    Аз карам с такъв http://akumulatori.bg/302/Product/965/Solite 45Ah-55B24L вече 3г. за сега е добре.
  29. 0 точки
    Точно така, говорено е доста. И пак разумно е да се приеме ,че горе долу след като казват на много места за regular -3000 мили норма, може да се предположи ,че пак му дават 50/50 И горе долу 50/50 градско и извънградско се получава 7000-7500 в километри и разумно извънградско каране за бг пътищата извън магистрала, а не 5-6... разликата е 1500 -2500 и не е много изобщо, но някои хора карат толкова за няколко месеца. Ако отчетем пък 50/50 ,че се има предвид 2500 км градско, 2500 извънградско, пак нещата не излизат като моточасове. Може би пък малко твърде наивно се доверяваме на някакви отработки от Русия. Само разсъждавам. dandilov, да не помислите ,че говоря персонално за Вас Просто и още няколко други съфорумници написаха нещо подобно точно за петро канада. И искам да подчертая ,че аз съм твърдо ЗА смените на кратки интервали на едно масло. Неслучайно сменям сам вече и се интересувам за тия неща. Дано се получи яка дискусия!
  30. 0 точки
    Не искам да го причиня на никого,приятелю.За едната емоция става,но труда си е доста.Знаеш ,че съм перфекционист и ...едно петънце ръждичка ми отнема примерно 1 час.После всяка грешка се наказва...примерно тиксото 3М излезе боклук и трябваше да взема ТESA .Навън е студено,в сервиза е 15 градуса...всичко съхне бавно,дишам разредител и вече нямам вкус.Пръстите ми нямат отпечатъци от редене на изолация със пистолет за топъл въздух. Айде да пусна малко снимки за папараците зад океана...
  31. 0 точки
    Вчера беше Велик Ден : - Китайците кацнаха на Луната, а ние пуснахме толсистемата ! Те успешно....
  32. 0 точки
    В навечерието на Новата година приемете моите сърдечни пожелания за здраве и късмет във всеки дом, за благополучие и успехи във всяко Ваше начинание. Нека има искренност и взаимност в семейството, между приятелите( колкото и малко да са ), в обществото и най-вече тук в нашия Хонда Форум. Да посрещнем щастливи и уверени в силите си настъпващата 2019 година! Благодатна Нова година!
  33. 0 точки
    Само да отбележа, че според ръководството на Акорд 7 (поне моя) за 5932км да долееш 4.5л е приемливо Казват, че разхода на масло може да е до литър / 1000км. Очевидно става дума за каране в лютеницата, но си е смешно като го види човек.
  34. 0 точки
    Често срещано при дизелите е спукана мека връзка в следствие от запушен катализатор.
  35. 0 точки
    Няма да прекратиш мириса на нафта със смяната на филтъра на купето!
  36. 0 точки
    В патрулката... - Пешо, бил ли си на Майорка? - На лейтенантка съм бил, но на майорка още не съм се качвал.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...